اسکلک کینڈی کولہو ایو وائرلیس ہیڈ فون کا جائزہ لیں: تخصیص پذیر کے لئے ایڈجسٹ بیس


آج کل موسیقی کی بہت سی مشہور صنف باس کے بارے میں ہیں اور سامعین اپنے ہیڈ فون اور اسپیکر سے بھی اسی کی توقع کر رہے ہیں۔ اگرچہ بہت سارے مقبول برانڈز سستی اور درمیانی حد کے ہیڈ فون کی جگہ میں باس بڑھے ہوئے اختیارات پیش کرتے ہیں ، لیکن کوئی بھی اسکل اسکینڈی تک نہیں پہنچا ہے۔ ہیڈ فون کا کولہو سیریز ایک بڑی وجہ کے لئے انوکھا رہا ہے۔ ‘حسی’ باس کا اضافہ ، ایک سلائیڈر کے ذریعے کنٹرول کیا جاتا ہے جس کی مدد سے ہیڈ فون آپ کو جتنا کم اختتام تھام اور جارحیت فراہم کرتا ہے۔

میں نے جائزہ لیا تھا اسکلکینڈی کولہو اے این سی واپس 2019 میں ، اور باس پر قابو پانے کے اس بلکہ دلچسپ انداز سے متاثر ہوا۔ تاہم ، اس کی قیمت Rs. Rs روپے تھی۔ لانچ کے موقع پر 27،999 ، اور اے این سی کی کارکردگی کافی خراب رہی۔ اسکلکینڈی کی نئی مصنوعات ، کولہو ایوو، ایک ہی ایڈجسٹ ‘سینسیری باس’ کا وعدہ کرتا ہے ، لیکن ایک نئے ڈیزائن کے ساتھ اور اس سے زیادہ سستی قیمت میں Rs۔ 13،999۔ کیا باس پریمیوں کے لئے درمیانی فاصلے پر وائرلیس ہیڈ فون کا یہ سب سے بہترین جوڑی ہے؟ ہمارے جائزے میں تلاش کریں۔

skullcandy کولہو ایوو جائزہ اہم Skullcandy

اسکلکینڈی کولہو ایوو ایس بی سی اور اے اے سی بلوٹوتھ کوڈیکس کی حمایت کرتا ہے

اسکلک کینڈی کولہو ایوو پر باس کو سیٹ کرنے کے لئے اوپر اور نیچے سلائیڈ کریں

سکلکینڈی ، سالوں کے دوران ، اپنے ڈیزائن کے انداز پر پورا اترتا رہا ، اور کولہو ایوو اسی زبان کی پیروی کرتا ہے۔ اگرچہ تقریبا مکمل طور پر پلاسٹک ہے ، ہیڈ فون اچھ goodا نظر آتا ہے اور اس میں کچھ دلچسپ عناصر اور استعمال ہوتے ہیں جس میں ہیڈ بینڈ کے اوپری حصے میں مخمل جیسے کپڑے ، اس کے نیچے چپچپا پیڈنگ ، اور بڑے گول بٹن شامل ہیں۔ اس میں کسی ایسی چیز کی آفاقی اپیل نہیں ہے سونی WH-XB900N جو ایک ہی قیمت پر برقرار رہتا ہے ، لیکن اسکلکینڈی کولہو ایوو کا جوانی اور جوش و خروش نظر آتا ہے۔

اگرچہ کولہو ماڈل پرانے سے تھوڑا سا چھوٹا ہے ، لیکن کولہو ایوو ابھی بھی ایک کان سے زیادہ ہیڈسیٹ ہے۔ اس نے کہا ، فٹ کولہو اے این سی کی طرح آرام دہ نہیں ہے۔ ایوو 312g پر تھوڑا سا سنگ اور بھاری محسوس ہوتا ہے ، اور ایسا نہیں لگتا تھا کہ جب میرے پاس شیشے لگے ہوں تو میرے کانوں کے آس پاس ٹھیک سے بیٹھے ہوں ، جس سے شور کو الگ تھلگ کرنے والے مہر کو کافی حد تک متاثر کیا جا.۔ تاہم ، بھرتی نرم ہے ، اور ایک گھنٹہ یا اس سے زیادہ کے سیشن سننے کے ل the فٹ بھی خراب نہیں تھا۔ ہیڈ فون کو آسان اسٹوریج کے لئے بھی جوڑا جاسکتا ہے۔

اسکلکینڈی کولہو ایوو کے دائیں جانب پلے بیک اور حجم کو کنٹرول کرنے کے ل big بڑے جسمانی بٹن ہیں ، جبکہ بائیں طرف پاور بٹن ، چارجنگ کے لئے USB ٹائپ سی پورٹ ، وائرڈ کنیکٹوٹی کے لئے 3.5 ملی میٹر ساکٹ ، اور ہیڈ فون کی اس جوڑی کو کیا چیز بنتی ہے۔ انوکھا: باس سلائیڈر۔ یہ ایک آزادانہ طور پر سلائڈنگ عمودی کنٹرول ہے جو ‘حسی’ باس کی شدت کو طے کرتا ہے ، جس سے آپ کو ایڈجسٹ کرنے کی اجازت ملتی ہے کہ آپ برابری کی ترتیبات یا سوفٹویئر پر مبنی کنٹرولز میں جانے کے بغیر کتنا جارحانہ اور پنچھی بننا چاہتے ہیں۔ اس سے آواز پر کیا اثر پڑتا ہے اس کا جائزہ میں بعد میں دریافت کروں گا۔

skullcandy کولہو ایوو جائزہ سلائیڈر Skullcandy

یہاں تک کہ باس سلائیڈر پر 20 فیصد کی سطح پر ، اسکلکینڈی کولہو ایوو کو اپنے سر پر ہلانے کے ل enough کافی باس موجود ہے

ہیڈ فون 40 ملی میٹر متحرک ڈرائیور کے ذریعہ تقویت یافتہ ہیں ، اور اس کی فریکوینسی رسپانس رینج 20 سے 20،000 ہرٹج ہے۔ رابطے کے ل، ، اسکلکینڈی کولہو ایوو بلوٹوتھ 5 کا استعمال کرتا ہے ، جس میں ایس بی سی اور اے اے سی بلوٹوتھ کوڈیکس کی حمایت حاصل ہے۔ کوالکوم اپٹیکس کے لئے تعاون کا فقدان تھوڑا مایوس کن ہے اس لئے کہ یہ کولہو اے این سی پر موجود ہے ، اور ایک مفید اضافہ ہوتا۔ اسکلکینڈی کولہو ایوو کی فروخت پیکیج میں شامل ایک نایلان کیری کیس ، ایک USB چارجنگ کیبل ، اور وائرڈ رابطے کے ل ste ایک سٹیریو کیبل ہے۔

جیسا کہ زیادہ تر سکلکینڈی ہیڈ فون اور ائرفون کا معاملہ ہے ، کولہو ایوو اسکلکینڈی ایپ کے ساتھ ہم آہنگ ہے ، جس کے لئے دستیاب ہے انڈروئد اور iOS. کولہو ایوو کیلئے حسب ضرورت کے اختیارات محدود ہیں۔ آپ استعمال کرکے ایک ذاتی صوتی پروفائل ترتیب دے سکتے ہیں آڈیڈو، اور موسیقی ، پوڈکاسٹ اور مووی کے طریقوں کے مابین بنیادی آڈیو مساوات موافقت پذیر کے لئے انتخاب کریں۔

آسان ٹریکنگ اور مقام کے ل the ہیڈ فون کو ٹائل سے جوڑنا بھی ممکن ہے ، لیکن اس کے لئے اس طرح کے الگ ٹائل ایپ کی ضرورت ہے ، جیسا کہ اسکلکینڈی کولہو اے این سی کی طرح ہے۔ ان میں سے کسی کو بھی اکثر استعمال کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی ، کیونکہ کنٹرولز مرضی کے مطابق نہیں ہیں اور ایڈجسٹ باس کی کلیدی خصوصیت کسی جسمانی سلائیڈر کے ذریعہ کنٹرول کی جاتی ہے۔

skullcandy کولہو ایوو جائزہ لوگو Skullcandy

آل پلاسٹک کی تعمیر کے باوجود ، اسکلکینڈی کولہو ایوو بہت اچھی لگ رہی ہے

اسکالکینڈی کولہو ایوو پر بیٹری کی زندگی 40 گھنٹے رہنے کا دعوی کیا جاتا ہے ، اور ہیڈ فون میری جانچ میں اس اعداد و شمار کے قریب آگئے ، جس میں جائزہ کی مدت کے دوران مختلف حجم کی سطح اور باس سلائیڈر مختلف پوائنٹس پر سیٹ کیا گیا تھا۔ یہ وائرلیس ہیڈ فون کے لئے ایک متاثر کن شخصیت ہے ، جو اس قیمت کے طبقہ کی پیش کش میں اسی طرح کی خصوصیات کے سیٹ اور فارم عنصر کی حیثیت سے کہیں زیادہ ہے۔

اسکلک کینڈی کولہو ایو کو ہلا کرنے کے لئے کافی باس

سکلکینڈی کولہو ایوو کوئی آڈیو فائل وعدے نہیں کرتا ہے ، اور اعلی ریزولوشن میوزک کے لئے موزوں ہونے کا دعوی نہیں کرتا ہے۔ اس کے بجائے ، یہ درمیانی فاصلے کا وائرلیس ہیڈسیٹ ہے جو ایک اہم پہلو ، باس پر مرکوز ہے۔ سلائیڈر کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ باس کو یا تو مدھر اور مکمل طور پر ہیڈ فون کے بنیادی سرنگ کے مطابق ترتیب دے سکتے ہیں ، یا اس مقام تک پہنچ سکتے ہیں جہاں آپ کے سر پر پورا ہیڈسیٹ لرز اٹھتا ہے۔

میں یہ بیان کرنے میں جلدی کروں گا کہ کسی بھی اقدام سے اعلی سطح کی ضرورت بہت زیادہ ہے۔ یہاں تک کہ باس کے انتہائی پرجوش افراد بھی اسے بے مقصد جارحانہ محسوس کریں گے ، اور یہ فریکوئنسی کی حد پر قابو پالیں گے۔ یہاں تک کہ باس سلائیڈر کو 20 فیصد کے لگ بھگ پر مرتب کرنا کارٹون اور حملہ کی سہولت فراہم کرتا ہے جو آپ کو مقابلہ کرنے والے ہیڈ فون سے کہیں زیادہ ہے۔ اس سطح پر ، باس کو ایسا محسوس نہیں ہوتا ہے جیسے یہ چوڈیاں اور اونچائیوں میں کھا رہا ہے ، بلکہ اس طرح کہ گویا یہ بالکل الگ ڈرائیور سے آرہا ہے۔

زیادہ مہنگے کولہو اے این سی کی طرح ، باس اپ کر دیا گیا ہے جب اسکلک کینڈی کولہو ایوو کافی لفظی طور پر آپ کے سر پر ہلاتا ہے. اعتدال پسند سطح پر ، واضح شدت اور افہام و تفہیم کے باوجود ، باس کو کبھی بھی کیچڑ یا ناپاک ہونے کا احساس نہیں ہوا ، اور زیادہ تر حص forہ کے لئے تنگ نہیں رہا تھا۔ مزید برآں ، یہ افواہ سب باس رینج سے آگے نہیں بڑھ سکا ، جس میں mids اور اونچائی مکمل طور پر کسی بھی تجاوزات سے پاک ہیں۔

آسٹرو پائلٹ کے ذریعہ ارمبول کی سماعت آئی فون 12 منی (جائزہ) ، آواز کا آغاز اسی وقت ہوا جب میں نے کسی مناسب وائرلیس ہیڈ فون کی اچھی جوڑی سے توقع کی تھی ، لیکن سننے کے ایک انوکھے تجربے کے لئے بنائی گئی گہری دھڑکن میں ہلچل اور رمبل بہت زیادہ مسابقتی آپشنز پیش نہیں کرسکتے ہیں۔

تنگ ، جارحانہ باس پوری طرح سے لطف اندوز تھا ، اس الیکٹرانک ٹریک کو ایک بڑی حد تک ‘کنسرٹ’ کا احساس دلاتا تھا۔ اس نے مجھے خوشی سے ان دنوں کی یاد دلا دی جب میں کسی براہ راست پروگرام میں ایک بڑے اسپیکر کے ساتھ کھڑا ہوتا اور اس سارے باس کو لے کر رہتا تھا۔ اس نے کہا ، اس باس کو سیدھے آپ کے کانوں پر نشانہ بنایا گیا ہے ، لہذا آپ اپنی سماعت کی بھلائی کے ل it اس کو زیادہ دیر تک نہیں رکھنا چاہتے ہیں۔

skullcandy کولہو ایوو جائزہ پاؤچ Skullcandy

آپ کو اسکلکینڈی کولہو ایوو کے ساتھ ایک مفید کیری پاؤچ ملتا ہے

مختلف سطحوں پر باس کے ردعمل کے ل Perhaps بہترین ٹیسٹ ٹریک ہے ڈام ہسٹ از رمسٹین۔ صفر فیصد پر ‘حسی باس’ کے ساتھ ، قدرتی طور پر کچھ اس ٹریک میں گمشدہ محسوس ہوا ، لیکن اس سے یہ ثابت ہوا کہ ڈرائیور اچھی طرح سے متحرک ہیں اور پوری تعدد کی حد کو چمکانے کے لئے کافی جگہ فراہم کرتے ہیں۔

باس کی سطح میں معمولی اضافے نے اس کلاسک ٹریک کو کافی ‘احساس’ پہنچایا ، اور اسے 30 فیصد کے نمونے پر لگایا جس سے انوکھی باتوں کو سننے کے ل made بنایا گیا ، جو اس کی وضاحت کرتی ہے۔ سکلکینڈی کولہو ایو کے بارے میں جو سب سے زیادہ متاثر کن تھا وہ یہ ہے کہ اس نے مخر آواز یا آلات پر منفی اثر ڈالے بغیر یہ سب کچھ کیا۔

باس کو ماضی کی طرف دیکھتے ہوئے ، اسکلکینڈی کولہو ایوو ایسی آواز پیش کرتا ہے جو قدرے زیادہ سستی کی طرح بہتر اور بہتر نہیں ہے سونی WH-CH710N. بامبو کائئو گانڈا کے ذریعہ بنوبو کے ساتھ ، درمیانی حد میں اوقات میں تھوڑا سا چھیدنے لگتا تھا ، جب کہ اونچائی کہیں بھی نہیں تھی اور ساتھ ہی ساتھ دبے ہوئے بھی ہیں۔ حسی باس کے ذریعہ یہ ٹریک حقیقت میں بہترین لگ رہا تھا۔

باس کے علیحدگی کے معاملے میں باس کے آخر میں ساؤنڈ اسٹیج صرف وسیع و عریض ہی لگتا تھا ، لیکن مجموعی طور پر اتنا وسیع اور پُر آسائش محسوس نہیں ہوا جتنا میں نے امید کی تھی۔ باس سے محبت کرنے والوں کے لئے یہ ہیڈ فون کا ایک بہترین جوڑا ہے ، بشرطیکہ آپ کے موسیقی کے ذوق باس پر فوکس ہوں۔ اگر آپ ہیڈ فون کے ایک زیادہ گول اور تفصیلی جوڑے کی تلاش کر رہے ہیں تو ، WH-CH710N کم قیمت پر بہتر شرط ہوگا۔

اسکلکینڈی کولہو ایوو کا مقصد موسیقی کے لئے ہے ، لیکن اگر آپ کو ضرورت ہو تو صوتی کالوں کے لئے اسے ہینڈ فری فری ہیڈسیٹ کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ واضح آوازوں اور معقول حد تک اچھی مائکروفون کی کارکردگی کے ساتھ کالوں پر صوتی معیار کافی مہذب تھا۔ جوڑ بنانے والے فون سے دس فٹ کی دوری پر بلوٹوتھ کی رابطہ کافی مستحکم تھی۔

سزا

سکلکینڈی کولہو ایوو آڈیو فائل-گریڈ وائرلیس سننے سے دور ہے جتنا آپ ممکنہ طور پر حاصل کرسکتے ہیں ، لیکن یہ کوئی بری چیز نہیں ہے۔ یہ ہیڈ فون بالکل کم اور واقعی کم ہیں ، اور باس کے چاہنے والوں کو باس کو مکھی پر اپنی پسند کے مطابق موافقت کرنے کی صلاحیت سے فائدہ اٹھانا پڑے گا۔ مناسب سطح پر ، باس کیچڑ اچھال یا زیادہ طاقت کے بغیر آواز میں بہت ساری جارحیت اور ڈرائیو ہے ، اور مہنگے کے برعکس اسکلکینڈی کولہو اے این سی، ایو کی معقول قیمت ہے۔

اوسط باس حملے کے علاوہ ، اچھی لگ رہی ہے اور عمدہ بیٹری کی زندگی بھی اسکلکینڈی کولہو ایوو کے حق میں کام کرتی ہے۔ قیمت کے ل This یہ ہیڈ فون کا ایک اچھا جوڑا ہے ، لیکن اگر آپ کچھ زیادہ متوازن یا مفصل تلاش کر رہے ہیں تو ، سونی کے اختیارات جیسے WH-CH710N یا WH-XB900N غور کرنے کے قابل ہوسکتا ہے ، خاص طور پر یہ کہ یہ دونوں پیش کش متحرک منسوخی پیش کرتے ہیں جو اسکلکینڈی کولہو ایوو پر موجود نہیں ہے۔


ہم اس ہفتے کو ایپل – آئی پیڈ پرو ، آئی میک ، ایپل ٹی وی 4 کے ، اور ایئر ٹیگ – میں ہر چیز کو ڈوبتے ہیں مداری، گیجٹس 360 پوڈ کاسٹ۔ مداری دستیاب ہے ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، سپوٹیفی، اور جہاں بھی آپ اپنے پوڈ کاسٹ حاصل کریں۔



Source link

Leave a Comment