ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) جائزہ: بلند ، پھر بھی سستی


ہم ان دنوں پورٹیبل وائرلیس اسپیکر قسم میں بہت سارے بڑے لانچوں کے بارے میں نہیں سنتے ہیں۔ اب اس مارکیٹ کے سستی حصے میں بہت سارے بڑے برانڈز بھی موجود نہیں ہیں ، جے بی ایل ، بوٹ ، اینکر ساؤنڈور ، اور سونی کے آن لائن لسٹنگ اور آف لائن اسٹور شیلف پر آپشن غالب ہیں۔ اس نے کہا ، کم قیمت والے پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر کے پاس ابھی بھی کافی اپیل ہے۔ ژیومی ابھی کچھ عرصے سے اس طبقہ میں موجود ہے ، لیکن مصنوعات کی لانچیں پچھلے کچھ سالوں سے بہت کم اور دور رہی ہیں۔

کمپنی نے حال ہی میں ایک بنایا دوبارہ اندراج کے ساتھ خلا میں ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W). قیمت میں 2،499 ، اس اسپیکر کی کم از کم کاغذ پر ، پیش کش پر کی قیمت کے مطابق قیمت ہے۔ جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے ، آپ کو 16W ریٹیڈ ساؤنڈ آؤٹ پٹ ، IPX7 پانی کی مزاحمت اور بہت کچھ ملتا ہے۔ کیا پورٹ ایبل وائرلیس اسپیکر سیکشن میں ایم آئی پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر 16W بہترین ہے جو آپ 500 سے بھی کم میں خرید سکتے ہیں۔ 5000؟ اس جائزے میں معلوم کریں۔

ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) اچھا لگتا ہے اور محسوس کرتا ہے

اگرچہ بجٹ میں بہت سے پورٹیبل وائرلیس اسپیکر تیز لکیروں اور روشن رنگوں کے ساتھ زیادہ پرکشش لگتے ہیں لیکن مجھے پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16 ڈبلیو) کا آسان اور اشارہ اسٹائل پسند ہے۔ یہ ڈیزائن میں اسی طرح کی ہے ایم آؤٹ ڈور بلوٹوت اسپیکر جو 2020 میں شروع کیا گیا تھا۔ تانے بانے سے لپیٹے ہوئے بیرونی ، لچکدار ہڈی اور ربڑ کے بٹنوں نے مجھے چھوٹے اسپیکر کی یاد دلادی۔

اگرچہ آپ ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16 ڈبلیو) کو عمودی طور پر پوزیشن میں لے سکتے ہیں ، یہ مثالی طور پر ٹیبل ٹاپ پر افقی طور پر رکھا جاتا ہے اور محفوظ طریقے سے بیٹھنے کے لئے نیچے ربڑ کی گرفت ہے۔ اس واقفیت کے ساتھ ، اسپیکر ڈرائیور فارورڈ فائر کرتے ہیں ، اور بٹن سرفہرست ہیں۔ ان کنٹرولز میں طاقت ، حجم ، پلے بیک ، بلوٹوتھ جوڑی ، اور سٹیریو وائرلیس جوڑا بنانے کے لئے ایک سرشار بٹن شامل ہے ، جو استعمال کیا جاسکتا ہے اگر آپ کے پاس ان میں سے دو اسپیکر ہیں اور ان کو ایک ساتھ استعمال کرنا چاہتے ہیں۔

بٹن دبانے میں آسان ہیں ، اور ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) کے حساس برقی اجزاء میں پانی پھسلنے کے لئے کوئی گنجائش نہیں چھوڑتے ہیں۔ وہ اکثر ایسے کاموں کا احاطہ کرتے ہیں جن کی آپ کو اسپیکر کو براہ راست چلانے کی ضرورت ہوتی ہے بغیر اپنے جوڑا منبع آلہ کو اکثر منتخب کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

ایم پی پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16 ڈبلیو) کے لئے آئی پی ایکس 7 آبی مزاحمت کی درجہ بندی کا مطلب یہ ہے کہ ہر طرح کے عناصر کے سامنے رہنا اور یہاں تک کہ تھوڑی دیر کے لئے مکمل طور پر پانی میں ڈوبا جائے جبکہ آلہ کو بالکل بھی نقصان نہیں پہنچانا چاہئے۔ دائیں جانب ایک سخت ربڑ کے فلیپ کے نیچے چارج کرنے کے لئے ایک USB ٹائپ سی پورٹ ہے ، جس کے ساتھ معاون رابطے کے لئے 3.5 ملی میٹر ساکٹ بھی ہے۔ یقینا ، اسپیکر کے لئے رابطے کا بنیادی وضع بلوٹوت 5 ہے ، جس میں صرف ایس بی سی بلوٹوت کوڈک کی حمایت ہے۔

ایم ای پورٹیبل بلوٹوت اسپیکر 16w جائزے کے بٹن

جب افقی طور پر پوزیشن میں آجاتا ہے تو ، ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) کے بٹن سب سے اوپر ہوتے ہیں ، اور اسپیکر ڈرائیور آگے کی طرف فائر کرتے ہیں

ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) میں 16W کی درجہ بندی کی پیداوار ہے ، جو دو ایک جیسے 8W فل رینج ڈرائیوروں کے مابین تقسیم ہے۔ دو برابری کے طریقہ کار ہیں – گہری باس اور عام – جو پلے / توقف اور ‘+’ کے بٹن کو ایک ساتھ دبانے کے درمیان بدل سکتا ہے۔ اسپیکر آن ہونے پر آپ پاور بٹن کو ڈبل دباکر اپنے اسمارٹ فون پر ڈیفالٹ وائس اسسٹنٹ کو بھی طلب کرسکتے ہیں۔

اس سائز اور آؤٹ پٹ کے اسپیکر کے لئے بیٹری کی زندگی مہذب ہے؛ ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16 ڈبلیو) میں 2،600 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے ، جو اعتدال پسند حجم پر تقریبا charge 9-10 گھنٹے فی چارج چلتی ہے۔ چارج کرنا USB ٹائپ سی پورٹ کے ذریعے ہوتا ہے ، اور 10W وال اڈاپٹر کا استعمال کرتے ہوئے اسپیکر کو مکمل طور پر چارج کرنے میں لگ بھگ 3 گھنٹے لگتے ہیں۔ یہ بات قابل غور ہے کہ آپ کو صرف ایک USB کیبل باکس میں ملتا ہے ، لہذا آپ کو خود اپنا اڈیپٹر استعمال کرنا پڑے گا۔

ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر پر تیز آواز کی ، تیز آواز

ایم آئ پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) اور اس کے زیادہ سستی بہن بھائی ، ایم آؤٹ ڈور بلوٹوت اسپیکر کے درمیان ڈیزائن واحد مماثلت نہیں ہے۔ بڑے آلے میں ایک ہی گھونسلا ، کارفرما آواز والا دستخط ہوتا ہے ، لیکن یقینا two یہ دونوں ڈرائیوروں کے لئے کافی زیادہ زور ہے جس میں سے ہر ایک نے 8W آواز کی آواز نکال دی ہے۔ اس سے آواز میں تھوڑا سا مزید تفصیل بھی پیدا ہوتا ہے ، اور کم حجم میں بھی کارکردگی مہذب ہے۔

جب اپنے ورک ڈیسک پر اولیور ہیلڈنز کے منتظر انتظار کو سنتے ہو تو ، میں تقريبا. 30-40 فیصد حجم کی سطح پر اسپیکر رکھتا تھا ، اور اس سے تھوڑی ہی فاصلے پر مہذب آواز آتی تھی۔ اس کا ایک حص isہ یہ ہے کہ سامنے سے چلنے والے ڈرائیور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ آواز کو نشانہ بنایا اور عین مطابق بنایا جائے۔ اگرچہ اس ڈانس ٹریک کے نچلے حصے میں تھامپ کم حجم میں بھی قابل سماعت تھا ، لیکن اس میں اتنا زیادہ ڈرائیو نہیں تھا۔ اس کے بجائے ، اسپیکر نے درمیانی حد کو متاثر کن انداز میں اجاگر کیا ، جس نے مخاطبوں میں ایک تفصیلی اور لطف اٹھانے والی آواز پیدا کی۔

mi پورٹیبل بلوٹوت اسپیکر 16w جائزہ لوگو Mi Xiaomi

ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) پانی کی مزاحمت کے لئے درجہ بندی کردہ IPX7 ہے

حجم کو تقریبا 60 60 فیصد تک تبدیل کرنے پر ، جاگو از لیفا سے زیادہ گہرا نیچے ، تنگ اور گونج دار باس ، اور بہت زیادہ پُرجوش آواز ، خاص طور پر پٹری کے پچھلے حصے میں جہاں دھڑکن اور دھن ہی سب کچھ ہے ، کے ساتھ کافی مختلف محسوس ہوا۔ ناقابل یقین حد تک اونچی آواز اور کمرے بھرنے کے علاوہ ، آواز صاف اور عین مطابق رہی ، ٹریک کے پہلے حصے میں مخر آواز بہت کرکرا لگ رہی تھی۔ مناسب سطح پر صوتی معیار نمایاں طور پر بہتر تھا جو میں نے دوسرے روپے سے بھی کم میں دستیاب دستیاب اختیارات سے سنا ہے۔ 5000۔

تاہم ، حجم کو زیادہ سے زیادہ سطح کے قریب کرنے سے ایک بار پھر آواز کو کافی حد تک تبدیل کردیا گیا۔ نچلے حصے نے زوردار اور کیچڑ اچھالنا شروع کیا ، اونچائیاں دباؤ میں آکر ٹوٹ پڑیں ، اور درمیانی فاصلے بھی پھاڑ پڑے۔ کسی بھی سستی اسپیکر کی طرح ، ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) شدید دباؤ میں بھی زیادہ اچھی طرح سے برقرار نہیں رہتا ہے۔ میں عام اور ‘گہری باس’ برابر کے طریقوں کے مابین زیادہ فرق نہیں سن سکتا ہوں۔ سابق نے تھوڑا سا صاف ستھرا لگا ، آخرالذکر نے کمان کو تھوڑا سا ٹکرا دیا۔

اعلی جلدوں میں ، یہ کسی بڑے کمرے یا اس سے بھی زیادہ وسیع و عریض بیرونی ترتیبات کا احاطہ کرنے کے ل enough اتنا زور سے چلتا ہے۔ اس نے کہا ، ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16 ڈبلیو) اعتدال پسند حجم میں بہترین طور پر استعمال کیا جاتا ہے ، جس پر یہ مناسب گھر سننے کے ل. کافی بلند ہے۔ اس طرح کی مصنوعات اور اس سے زیادہ مہنگے اختیارات کے مابین بنیادی فرق ہے UE بوم 3 جو اونچی مقدار میں بھی اچھ soundا لگتا ہے۔

ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) کے ذریعہ تیار کردہ مہذب مڈوں کا مطلب یہ ہے کہ مجھے وقتا فوقتا صوتی کال کے لئے استعمال کرنے کا ایک مہذب تجربہ حاصل تھا ، حالانکہ اسپیکر عام طور پر آپ کو اس سیکشن میں اتنی زیادہ درستگی نہیں دے گا جتنا کہ وائرلیس ائرفون کی ایک اچھی جوڑی ہے۔ .

mi پورٹیبل بلوٹوت اسپیکر 16w جائزہ بندرگاہوں Mi Xiaomi

چارجنگ USB ٹائپ سی پورٹ کے ذریعے ہوتی ہے ، اور ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) پر بھی 3.5 ملی میٹر معاون رابط ہے۔

سزا

ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16 ڈبلیو) ایک اہم وجہ کے لئے ، اس کی قیمت پر غور کرنے والا متاثر کن ہے۔ آواز کا معیار مہذب ہے ، اور باس سے محبت کرنے والوں کو بھی مطمئن کرنے کے لئے بہت سارے تھمپ اور ڈرائیو موجود ہیں۔ اس سے یہ بھی مدد ملتی ہے کہ اسپیکر پانی کی مزاحمت کے ل IP آئی پی ایکس 7 ہے ، اور اس کے سائز اور صلاحیتوں کے آلے کے لئے بیٹری کی اچھی زندگی پیش کرتا ہے۔ مجموعی طور پر ، ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16 ڈبلیو) سے شکایت کرنے کے لئے بہت کم ہے۔ یہ آپ آسانی سے بہترین قیمت میں خرید سکتے ہیں جس کے تحت آپ Rs. 3،000۔

اگرچہ اس اسپیکر نے اعلٰی حجم میں کافی حد تک اپنی گرفت نہیں رکھی ، لیکن 60-70 فیصد حجم کی سطح کے ارد گرد بھی سننے میں اب بھی ایک آننددایک تجربہ ہوتا ہے۔ اس کی قیمت پر ، ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) رقم کے ل excellent بہترین قیمت ہے ، اور یہ یقینی طور پر دیکھنے کے قابل ہے کہ کیا آپ ابھی سستی وائرلیس اسپیکر کی تلاش کر رہے ہیں۔


کیا ہوم پوڈ منی 500 روپے کے تحت بہترین اسمارٹ اسپیکر ہے؟ 10،000؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، گیجٹس 360 پوڈ کاسٹ۔ مداری دستیاب ہے ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، سپوٹیفی، اور جہاں بھی آپ اپنے پوڈ کاسٹ حاصل کریں۔



Source link

Leave a Comment