ایپوس ایڈاپٹ 560 وائرلیس ہیڈ فون کا جائزہ: گفتگو کے لئے بنایا گیا


ہم میں سے بہت سارے لوگوں کے لئے وبائی مرض کا مطلب گھر سے کام کرنا ہے ، اور یہ صورتحال 2021 تک اچھی طرح سے جاری ہے۔ ہماری بہت سی ملازمتوں کا لازمی حصہ آن لائن میٹنگوں اور ویڈیو کانفرنسوں میں شرکت کر رہا ہے۔ تاہم ، اس میں واضح طور پر سننے اور بولنے کے قابل ہونا شامل ہے۔ اس کے ل you آپ کو ایک اچھی جوڑی ہیڈ فون کی ضرورت ہے۔ آج کل زیادہ تر ہیڈ فون میوزک کے تجربے پر زیادہ توجہ دیتے ہیں ، اور صوتی مواصلات کے ل business کاروباری دوستانہ اختیارات خاص طور پر ہندوستان میں کافی کم عام ہیں۔

ڈینش انٹرپرائز اور گیمنگ فوکسڈ آڈیو برانڈ ایپوس کے ساتھ ، جو ہندوستان میں لانچ ہو رہا تھا ، کے ساتھ اس میں تبدیلی آئی۔ کمپنی کی پہلی مصنوعات میں سے ایک ہے ایپوس ایڈاپٹ 560، وائرلیس ہیڈ فون کا ایک جوڑا جو صوتی مواصلات پر مرکوز ہے اور سنہیزر کے ساتھ مل کر ترقی یافتہ ہے۔ قیمت میں 29،990 ، یہ ہیڈ فون کا ایک مہنگا جوڑا ہے ، خاص طور پر یہ بتایا گیا ہے کہ یہ خاص استعمال کے معاملے میں بنایا گیا ہے۔ کیا قیمتوں کے جواز پیش کرنے کے لئے یہ فیچر کے ذریعہ کافی ترسیل کرتی ہے؟ ہمارے جائزے میں تلاش کریں۔

ایپوز 560 جائزہ لوگو ایپوس کو اپناتی ہے

سینہائزر لوگوز ایڈاپٹ 560 کے گردن بینڈ پر بڑے ایپوس علامات کے نیچے بیٹھتے ہیں

ایپوس اڈاپٹ 560 پر فولڈ ایبل بوم مائکروفون اور اے این سی

اگرچہ قیمت یہ بتائے گی کہ آپ زیادہ کان والے ہیڈ فون خرید رہے ہیں ، ایپوس اڈاپٹ 560 میں کان کا ڈیزائن موجود ہے جو عام طور پر زیادہ سستی ماڈلز میں دیکھا جاتا ہے۔ فعال شور منسوخی بھی ہے ، جو عام طور پر زیادہ کان والے فٹ ہیڈ فون کی بہتر آواز سے الگ تھلگ ہونے سے فائدہ اٹھاتا ہے ، لہذا اس ڈیزائن کو قدرے عجیب ، ہر چیز پر غور کیا جاتا ہے۔ نرم پیڈنگ اور اس کے کم وزن کی بدولت ایڈاپٹ 560 آرام دہ ہے ، لیکن میں پس منظر کے شور کو الگ کرنے کی اس کی صلاحیت سے زیادہ متاثر نہیں ہوا تھا۔

ہیڈ فون کو جرمن ماہر برانڈ کے ساتھ مل کر تیار کیا گیا ہے سینہائزر. آپ اس کے لوگوز کو ہیڈ بینڈ کے دونوں اطراف ایپوس علامات کے نیچے دیکھ سکتے ہیں ، اور واقعی ہی ہیڈسیٹ میں ہی سنہائزر کی الگ اسٹائلنگ اور ایرگونومکس واضح ہیں۔ تاہم ، یہ ایک مکمل طور پر پلاسٹک ہیڈسیٹ ہے ، اور 500 روپے کے حساب سے بہت بنیادی نظر آتا ہے۔ 29،990 قیمت ٹیگ۔

ایپوس اڈاپٹ 560 میں دائیں کان کے کپ کے نیچے کے ساتھ ساتھ اس کے تمام کنٹرول اور بندرگاہیں ہیں۔ پلے بیک اور حجم کو کنٹرول کرنے کے لئے ایک سلائڈنگ بٹن ہے ، کالوں کے جوابات کے لئے ایک سرشار بٹن ، پاور بٹن ، اے این سی کے لئے ایک سرشار بٹن ، اور چارجنگ اور وائرڈ استعمال کے لئے یو ایس بی ٹائپ سی پورٹ ہے۔ میں نے ان سب کو بعض اوقات انتظام کرنا کچھ مشکل محسوس کیا۔ یہاں تک کہ کچھ دن استعمال کے بعد بھی ، جب بھی مجھے ضرورت ہو تو صحیح بٹن تلاش کرنے کے لئے میری پٹھوں کی میموری کو ابھی تک تربیت نہیں دی گئی تھی۔

عام طور پر میوزک پر مبنی ہیڈ فون کے برعکس جو کانوں کے کپوں میں مائکروفون رکھتے ہیں ، ایپوس اڈاپٹ 560 میں فولڈیبل بوم مائکروفون ہوتا ہے جو ضرورت پڑنے پر باہر کی طرف بڑھتا ہے ، اور استعمال میں نہ آنے پر ایئر کپ کے ساتھ تقریبا fl فلش ہوجاتا ہے۔ یہ پلاسٹک کی طرح باقی ہیڈسیٹ کی طرح ہے ، اور جب بھی اکڑ جاتا ہے تو کلکس جگہ پر جاتے ہیں۔ یہ وائس پک اپ کو واضح اور زیادہ درست بنانے کا وعدہ کرتا ہے ، اور میں اس جائزے میں تھوڑی دیر بعد مائیکروفون کی اصل کارکردگی میں شامل ہوجاؤں گا۔

رابطے اسمارٹ فونز اور ٹیبلٹس کے لئے بلوٹوت 5 کے ذریعے ہوتے ہیں۔ سیلز پیکیج میں ایک بھی شامل ہے ایپوس بی ٹی ڈی 800 یو ایس بی ڈونگل ایسے کمپیوٹرز اور لیپ ٹاپ جیسے آلات کے لئے جن میں بلوٹوتھ بلٹ ان نہ ہو۔ یہ ہیڈ فون کو ایک اسمارٹ فون اور USB آلہ کے ساتھ بیک وقت رابطوں کو برقرار رکھنے کی بھی سہولت دیتا ہے۔ آپ ایک ساتھ دو بلوٹوتھ ڈیوائسز سے ، بغیر ڈونگل کے ساتھ یا اس کے بغیر جڑ سکتے ہیں ، بشمول بلوٹوتھ میں شامل لیپ ٹاپ سمیت۔

ایپوز اپنائیں 560 جائزہ فلیٹ ایپوس

جب اسٹاؤ کیا جاتا ہے تو ، ایپوس اڈاپٹ 560 کا مائکروفون ہیڈسیٹ کے ساتھ تقریبا fl فلش بیٹھتا ہے

ڈانگل پر ایک بٹن کہا جاتا ہے کہ اس کو جلدی سے لانچ کرنے کی اجازت دی جائے مائیکرو سافٹ ٹیمیں ایپ ، لیکن میں اپنے میک بک ایئر پر کام کرنے کے لئے یہ نہیں پا سکا۔ ہیڈ فون براہ راست اور خود کار طریقے سے میرے لئے بغیر کسی جوڑا بنانے کے عمل کے ڈونگلے سے منسلک ہوتا ہے۔ مائیکرو سافٹ ٹیموں کے سرٹیفیکیشن کے علاوہ ، ایس بی سی ، اے اے سی ، اور اپٹیکس بلوٹوتھ کوڈیکس کے لئے بھی تعاون حاصل ہے۔

ایپوس اڈاپٹ 560 بہترین بیٹری کی زندگی پیش کرتا ہے ، جو ایک ہی معاوضے پر ، اسمارٹ فون سے منسلک ہونے پر میوزک بجانے کے ساتھ لگ بھگ 34 گھنٹے چلتا ہے۔ ایک دن میں تقریبا use 6-7 گھنٹے تک موسیقی ، کالوں اور دیگر آڈیو کے روزانہ استعمال کے ساتھ ، میں اندازہ لگایا کرتا ہوں کہ ہیڈ فون ایک ہی چارج پر لگ بھگ چار دن تک چلے گا۔ چارجنگ سست ہے ، جبکہ ہیڈسیٹ کو چارج کرنے میں تقریبا four چار گھنٹے لگتے ہیں۔

ایپوس اڈاپٹ 560 کالز اور پیداوری کیلئے بہترین ہے ، میوزک کے ل. بھی زیادہ اچھا نہیں ہے

ہم جن ہیڈ فونز کا جائزہ لیتے ہیں ان میں سے زیادہ تر موسیقی پر مبنی ہوتے ہیں ، اور ایپوس اڈاپٹ 560 ایک غیر معمولی استثنا ہے ، جس کا مطلب موسیقی کے علاوہ دوسری چیزوں کے لئے ہے۔ اس طرح کے ہیڈسیٹ کے کال اور صوتی مواصلات ہونے کے لئے بنیادی استعمال کے کیس کے ساتھ ، میں نے اس جائزے کے لئے اپنی توجہ مرکوز کی۔ میں نے آئی او ایس اور اینڈروئیڈ اسمارٹ فونز کے ساتھ ہیڈ فون کا تجربہ کیا ، اور اپنے میک بوک ایئر لیپ ٹاپ کے ساتھ رابطے کے ل the ڈونگل کا استعمال بھی کیا۔ جب میں اپنے لیپ ٹاپ سے رابطہ قائم کرنے کے لئے بلوٹوتھ استعمال کرنے کے قابل تھا ، میں نے پایا کہ تیز رابطے کے ل made بنا ڈونگل کا استعمال کیا گیا ہے۔

ایپوس اڈاپٹ 560 ہینڈ فری فری ہیڈسیٹ کی حیثیت سے بہت اچھا ہے ، اور مجھے اسمارٹ فون اور کمپیوٹر دونوں کے ساتھ اچھے تجربات تھے۔ ساؤنڈ ٹوننگ سے واضح آوازیں نکلتی ہیں ، جو سننے اور سمجھنے میں آسان تھیں اس سے قطع نظر کہ میں نے سیلولر یا فکسڈ ہوم انٹرنیٹ کنیکشن استعمال کیا ہے۔ بوم مائکروفون بہترین ثابت ہوا ، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ میری آواز کال کے دوسرے سرے پر موجود شخص کے ل accurate درست اور واضح طور پر اٹھائی گئی۔

آواز پر مرکوز آواز کا یہ دستخط ایپوس موافقت 560 کو مکالمے سے بھرا ہوا مواد ، جیسے انسٹرکشنل ویڈیوز ، پوڈکاسٹس ، اور یہاں تک کہ بہت سی قسم کی فلموں کے ل very بھی بہت اچھا بنا دیتا ہے۔ مجھے یہ کام کافی مفید معلوم ہوا کیوں کہ میرے کام میں اکثر اس طرح کا مواد دیکھنا شامل ہوتا ہے ، اور ہیڈسیٹ کو ہمیشہ ہی میرے اسمارٹ فون اور لیپ ٹاپ دونوں سے جوڑنا کام کے اس حصے کو بہت آسان بنا دیتا ہے۔ مزید یہ کہ ، ڈیوائس سوئچنگ تقریبا ہموار تھی ، اور ہیڈسیٹ آڈیو سگنل کو اس آلے میں تبدیل کرنے میں کامیاب ہوگیا جس کے بارے میں میں ہر سیکنڈ سے محض چند سیکنڈ میں سننا چاہتا تھا۔

اگرچہ ایپوس اڈاپٹ 560 مواصلات کو قابلیت سے ہینڈل کرتا ہے ، لیکن موسیقی سننے کے تجربے کے بارے میں بھی ایسا نہیں کہا جاسکتا۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ اس آلہ پر آپٹیکس بلوٹوتھ کوڈک کی حمایت کی گئی ہے اور میں نے یہ دیکھنے کے لئے ایک مطابقت رکھنے والے اینڈرائڈ اسمارٹ فون کے ساتھ کوشش کی ہے کہ آیا اس سے موسیقی کے تجربے میں کوئی خاص فرق پڑا ہے ، لیکن ایسا نہیں ہوا۔ آواز کے دستخط ایک سادہ اور عام آواز کے لئے بنایا گیا ہے جو کبھی کبھار ٹریک کے لئے قابل عمل ہوتا ہے جس کے بارے میں آپ سننا چاہتے ہو ، لیکن ڈھال لینے کی بات یقینی طور پر یہ بہت زیادہ موسیقی کے لئے استعمال نہیں ہوگی۔

ایپوز 560 جائزہ مائک ایپوس کو اپناتی ہے

اگرچہ مواصلات کے ل excellent بہترین ، ایپوس اڈاپٹ 560 موسیقی سننے کے ل ideal مثالی سے کم ہے

استعمال میں ای پی ٹی ایکس بلوٹوت کوڈیک کے ساتھ اسٹرینگلرز کے ذریعہ گولڈن براؤن کا ایک اعلی ریزولوشن ورژن سنتے ہوئے ، مجھے موسیقی میں کردار کی کمی محسوس ہوئی ، اور اس تفصیل اور ڈرائیو میں سے کوئی بھی نہیں جس کی میں عام طور پر کسی اعلی کے آخر میں وائرلیس سے توقع کرسکتا ہوں۔ ہیڈسیٹ ٹریک کے آغاز میں ساز ، جو خوبصورتی سے ہم آہنگ اور اس پر تفصیلی آواز لگتے ہیں سونی WH-1000XM4 ایپوس اپنپ 560 پر زیادہ سادہ تھے۔

ایپوس موافقت 560 پر فعال شور منسوخی مہذب ہے۔ میرے گھر کے دفتر میں سننے والی عام پس منظر کی آوازوں میں بھی قابل ذکر کمی واقع ہوئی ہے ، اور پس منظر میں آوازوں اور ٹیلی ویژن جیسی آوازوں میں بھی ایک بے ہوشی کی کمی۔ اس نے کہا ، یہ کسی بھی طرح سے کلاس معروف فعال شور منسوخی نہیں ہے۔ یہ درمیانی فاصلے والی اے این سی سے زیادہ قریب سے موازنہ ہے جس کی پیش کش ہیڈ فون اور ائرفون کے ذریعہ ہے جس کی قیمت تقریبا around Rs. 15،000۔ یہاں یہ نشاندہی کرنے کے قابل بھی ہے کہ آن ائرن ڈیزائن فعال شور منسوخی کی کچھ تاثیر کو کم کرتا ہے۔

سزا

یہ دیکھتے ہوئے کہ زیادہ تر وائرلیس ہیڈ فون میوزک پر مبنی ہوتے ہیں ، ایپوس کے پاس اپنے مطابق ایک منفرد انوکھا مصنوعہ ہوتا ہے جس کی موافقت 560 ہوتی ہے۔ یہ ایک ہیڈسیٹ ہے جو بے شرمی سے مواصلات کے لئے ہوتا ہے ، لیکن اس کے ڈیزائن اور اس کی خصوصیت میں اتنا مخصوص نہیں ہے جتنا زیادہ تر بزنس ہے یا انٹرپرائز آڈیو مصنوعات۔ اس کے بجائے ، یہ ایک پیداواری مرکوز آلہ ہے جو کسی بھی خوردہ وائرلیس ہیڈسیٹ کی طرح دکھتا ، محسوس کرتا ہے اور کام کرتا ہے۔ یہ مواصلات کے اپنے بنیادی مقصد کے لئے بہترین ہے ، جڑنے کے بہترین آپشنز اور بیٹری کی زندگی کے ساتھ جو اس کے حصے میں بہترین ہے۔

تاہم ، یہ سارے کام ابھی بھی روپے کے جواز کے لئے کافی نہیں ہیں۔ میری رائے میں ، 29،999 قیمت ٹیگ۔ آن کن ڈیزائن ، عام اے این سی کی کارکردگی ، اور موسیقی میں لچک کا فقدان اس کو ایک ایسا اہم مصنوعہ بنا دیتا ہے کہ بہت سارے لوگ واقعی اس نقطہ نظر کو نہیں دیکھ پائیں گے۔ یہاں تک کہ جو لوگ ایسا کرتے ہیں وہ اتنی رقم خرچ کرنے سے پہلے کئی بار سوچتے ہیں تاکہ اس طرح کے مقصد سے تعمیر شدہ مصنوعات پر خرچ کیا جاسکے۔ ہوسکتا ہے کہ اس جیسے آل راؤنڈ ہیڈسیٹ پر غور کرنے سے زیادہ فائدہ ہو سونی WH-1000XM4، جو پیسے کی بہتر قیمت پیش کرتا ہے اور پیداواریت کیلئے بھی معقول حد تک بہتر کام کرے گا۔


PS5 بمقابلہ ایکس باکس سیریز ایکس: ہندوستان میں سب سے بہتر “اگلی نسل” کونسول کون ہے؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، گیجٹس 360 پوڈ کاسٹ۔ مداری دستیاب ہے ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، سپوٹیفی، اور جہاں بھی آپ اپنے پوڈ کاسٹ حاصل کریں۔



Source link

Leave a Comment