نوکیا پاور ایربڈس لائٹ ٹرو وائرلیس ائرفون جائزہ: اچھی بیٹری کی زندگی کے ساتھ سستی ہے


ایچ ایم ڈی گلوبل کے جدید نوکیا اسمارٹ فونز نے ہندوستان میں کچھ کامیابی دیکھی ہے ، اور کمپنی نے آڈیو مصنوعات کو بھی شامل کرنے کے لئے اپنی مصنوعات کی حد کو بڑھا دیا ہے۔ اگرچہ Realme اور Redmi جیسے برانڈز کے اختیارات کے طور پر زیادہ معروف نہیں ہیں ، تاہم نوکیا آڈیو رینج میں کچھ مفید اور اچھی طرح سے لیس مصنوعات شامل ہیں۔ کمپنی کے حالیہ لانچوں میں سے ایک نوکیا پاور ایربڈس لائٹ ہے ، جو سستی وائرلیس ائرفون کی ایک سستی جوڑی ہے جس کی قیمت 500 روپے ہے۔ 3،599 جو بہت معقول قیمت پر بہت کچھ وعدہ کرتا ہے۔

نوکیا پاور ایربڈس لائٹ پہلی نظر میں حقیقی وائرلیس ائرفون کی ایک عام اور بنیادی جوڑی کی طرح لگتا ہے ، لیکن IPX7 پانی کی مزاحمت اور بیٹری کی اچھی زندگی کا وعدہ قیمت پر یہ ایک دلچسپ انتخاب بناتا ہے۔ کیا یہ حقیقی وائرلیس ائرفون کی بہترین جوڑی ہے جو آپ 500 روپے سے بھی کم میں خرید سکتے ہیں۔ 4،000؟ اس جائزے میں معلوم کریں۔

نوکیا پاور ایربڈس لائٹ پر ٹچ کنٹرولز

اگرچہ اعلی کے آخر میں حقیقی وائرلیس ہیڈسیٹ پر مزید نفیس خصوصیات اور ڈیزائن کی توقع کی جاسکتی ہے ، نوکیا پاور ایربڈس لائٹ اس کی قیمت کی قیمت کو دیکھتے ہوئے بنیادی باتوں سے چپک جاتی ہے۔ 3،599۔ ایئر پیسس کے پاس اسٹیلک کم ڈیزائن ہے ، اور اس وجہ سے بجٹ کے سچے وائرلیس طبقے میں ہمارے موجودہ ٹاپ چن کے مقابلے میں اوپری میں کافی تھوڑا سا بڑا ہے۔ ون پلس کلیوں Z.

ائرفون میں کان میں مناسب فٹ موجود ہے ، لیکن کان کے اشارے میں شامل تینوں جوڑے بہت چھوٹے ہیں اور اتنے سخت مہر نہیں ہیں جتنے ون پلس بڈز زیڈ اور JVC HA-A10T. یہ میرے لئے تکلیف دہ نہیں تھا ، لیکن ایئر پیس کے اندرونی حص mostے زیادہ تر دوسرے ائرفون کے مقابلے میں قدرے قدرے گھنے ہوتے ہیں ، تاکہ یہ اشارے سے شور الگ تھلگ کو کم کرنے کے ل، تیار ہو ، اور اس بڑے اندرونی سائز کو کچھ زیادہ ہی گھٹیا محسوس ہوا۔ اوقات

نوکیا پاور ایئربڈز لائٹ جائزہ لوگو نوکیا

نوکیا پاور ایربڈس لائٹ کا اسٹیلک کم ڈیزائن ہے ، جس سے کان کی بالیاں کافی بڑی ہوتی ہیں

اگرچہ غیرمعمولی طور پر اچھ lookingا نظر آنے والا یا اسٹائلش نہیں ہے ، نوکیا پاور ایربڈس لائٹ میں نوکیا کا فنکشنل اور سمجھدار ڈیزائن کا جمالیاتی خوبصورتی سے کم ہے۔ یہاں نوکیا کے بڑے لوگو ، اشارے کی لائٹس ہیں جو ایک شفاف حص throughے کے ذریعہ چمکتی ہیں اور مائکروفون ہر ایئر پیس کے نیچے ہیں۔

ٹچ کنٹرول موجود ہیں ، جس میں ہر یونٹ کی پوری بیرونی سطح (نوکیا لوگو کے آس پاس کا علاقہ) نلکوں کے لئے حساس خطہ ہے۔ دونوں طرف سے ایک ہی نل موسیقی بجتی ہے یا موصول ہوتی ہے یا جوابات کالز ، بائیں یا دائیں طرف ایک ڈبل نل بالترتیب حجم میں کمی یا اضافہ کرتی ہے ، اور بائیں یا دائیں طرف ایک ٹرپل نل بالترتیب پچھلے یا اگلے ٹریک پر جاتی ہے۔ کنٹرول سیکھنے اور استعمال میں آسانی سے آسان ہیں ، اور مجھے ہیڈسیٹ پر ہی حجم کنٹرول رکھنے کے ل particularly یہ خاص طور پر مفید معلوم ہوا۔

میری نظرثانی یونٹ پر چارج کرنے والا معاملہ دھندلا سیاہ تھا ، جو کسی حد تک ایئر پیس کے چمکدار سیاہ کو پورا کرتا تھا۔ اس کیس کے سامنے والے حصے میں نوکیا کا لوگو ہے ، جبکہ پیٹھ میں چارج کرنے کے لئے یو ایس بی ٹائپ سی کیبل ہے۔ اس کیس کی بیٹری لیول کے لئے صرف ڑککن کے نیچے چار اشارے لائٹس ہیں ، جب کان کی بالیاں اندر رکھی جاتی ہیں تو روشن ہوتی ہیں۔ ایرپیسز مقناطیسی طور پر اس معاملے پر کھینچتی ہے ، اور ڑککن بھی اسی طرح بند ہوجاتا ہے۔

رابطے کے ل the ، نوکیا پاور ایربڈس لائٹ بلوٹوتھ 5 کا استعمال کرتے ہیں ، جس میں صرف ایس بی سی بلوٹوتھ کوڈک کی حمایت حاصل ہے۔ یہاں تک کہ اے اے سی کے لئے تعاون کی کمی مایوس کن ہے۔ ایئر پیسس 6 ملی میٹر متحرک ڈرائیوروں کے ذریعہ چلتی ہیں۔ وہ پانی کے خلاف مزاحمت کے ل IP آئی پی ایکس 7 بھی ہیں ، جو ہیڈسیٹ کی سب سے متاثر کن خصوصیات میں سے ایک ہے۔ ایئر پیسس کو پانی کی نمایاں نمائش سے نمٹنے کے ل are درجہ بندی کی جاتی ہے جس میں مختصر وقت کے لئے مکمل طور پر ڈوب جانا ، باہر کے استعمال کے لئے موزوں اور باہر کام کرنا بھی شامل ہے۔

نوکیا پاور ایئربڈز لائٹ جائزہ ہاتھ نوکیا

نوکیا پاور ایربڈس لائٹ ایئر پیسس کے چارج کے لگ بھگ چار گھنٹے تک چلتی رہی ، جبکہ اس کیس میں چھ اضافی چارجز کا اضافہ ہوا

نوکیا پاور ایربڈس لائٹ پر بیٹری کی زندگی اس قیمت کی حد میں ہیڈسیٹ کے لئے مہذب ہے ، جبکہ ایک ہی چارج پر ایئر پیس لگ بھگ 4 گھنٹے چلتی ہے اور چارجنگ کیس میں تقریبا six چھ اضافی چارجز مہیا ہوتے ہیں۔ یہ چارج سائیکل کے لگ بھگ 28 گھنٹے سننے کے لئے بنایا گیا ہے ، جو عام طور پر حقیقی وائرلیس ہیڈسیٹ پر نہیں دیکھا جاتا ہے جس کی قیمت Rs. 5000۔

نوکیا پاور ایربڈس لائٹ پر صاف ، آننددایک آواز

بجٹ کا حقیقی وائرلیس طبقہ ایک ہٹ یا مس بنتا ہے۔ یا تو آواز کا معیار قیمت کے لئے بہت اچھا ہے ، یا اس کے بالکل مخالف ہے۔ نوکیا پاور ایربڈس لائٹ خوش قسمتی سے سابقہ ​​زمرے میں فٹ ہے ، جس میں تمام انواع میں صاف اور اچھی طرح سے آواز ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ ائرفون صرف بنیادی ایس بی سی بلوٹوت کوڈک کے ساتھ بھی اچھ jobا کام انجام دیتے ہیں ، یہ ثابت کرتے ہیں کہ اچھے ٹننگ اور ڈرائیوروں کی آواز میں بہت فرق پڑتا ہے۔

شاید بجٹ ہیڈ فون یا ائرفون کی جوڑی کو کامیاب کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ کوئی خطرہ مول نہ لیں ، اور یہی نوکیا پاور ایربڈس لائٹ حاصل کرنے کا انتظام کرتا ہے۔ صوتی دستخط اس قیمت طبقہ کے دوسرے اختیارات سے بہت مختلف نہیں ہیں ، ون پلس بڈز زیڈ کی باس دوستانہ آواز اور جے وی سی HA-A10T کی زیادہ غیر جانبدار ، تفصیلی آواز کے درمیان کہیں بیٹھ کر۔ نوکیا ایئر فون درمیانی فاصلے اور تفصیل پر زیادہ قربانی دیئے بغیر ، ان دستخطوں کے مابین صحیح توازن برقرار رکھتا ہے۔

نوکیا پاور ایئربڈز لائٹ جائزہ اندرونی نوکیا

نوکیا پاور ایربڈس لائٹ کے کان کے اشارے چھوٹے ہیں ، اور کان کی نہر میں بہت سخت فٹ کی پیش کش نہیں کرتے ہیں

ٹڈ ٹیرجی کے ذریعہ اسٹرینڈبر کا براہ راست ورژن سنتے ہوئے ، نیچے اور اونچائی کے درمیان بہترین باہمی تعل .ق تھا ، جس کی وجہ سے ٹککر سخت اور صحیح طور پر اس تیز ، دلچسپ ٹریک کے احساس پر حاوی ہے۔ اونچائی بھی کافی تیز تھی ، جبکہ وسط رینج میں تفصیل سے قابل طور پر آگے بڑھنے میں کامیاب رہا۔

اس پرکشش ٹریک کو سنتے وقت آواز میں تھوڑا سا کچھ تھا ، ائرفونس نے سامعین کے تاثر کو بھی گرفت میں لیا اور اس عمدہ براہ راست پرفارمنس پر خوشی کا اظہار کیا۔ جبکہ اس کی آواز یقینی طور پر اتنی مفصل یا کارفرما نہیں تھی جتنی قدرے زیادہ مہنگی ہے لیپرٹیک لیوی حاصل کرسکتا ہے ، نوکیا پاور ایربڈس لائٹ اس کی قیمت کو مکمل طور پر جواز پیش کرنے کے بجائے آواز میں کافی دوبارہ پیش کرتا ہے ، اور پھر کچھ۔

ابھی میرے پسندیدہ ٹیسٹ ٹریک کو سننے کے بعد ، جاگو از لیفا ، نے تصدیق کی کہ درمیانی حد کی طرف تھوڑا سا جھکاؤ دینے اور کافی حد تک تفصیل پیش کرنے کے باوجود ، ایئر فون کا یہ جوڑا کم سے کم توجہ مرکوز کرتا ہے ، اور یہ پیش کرتا ہے کہ سب سے زیادہ مفصل اور حساب کتاب ہے۔ باس میں نے کسی بھی حقیقی وائرلیس ائرفون کے بارے میں سنا ہے جس کی قیمت Rs. 4،000۔ اس ٹریک کے پہلے نصف حصے نے سوریاکانت سوہنی کی روحانی آواز کو صاف ستھرا انداز میں آگے بڑھنے دیا ، لیکن دوسرے نصف حصے میں جب پنچی باس نے لات ماری تو ایئر فون واقعتا ان کے عنصر میں آگیا۔

تمام انواع میں ، نوکیا پاور ایربڈس لائٹ قیمت کے لحاظ سے صاف ، مستقل ، تفریح ​​اور متاثر کن لگ رہا تھا۔ شاید آواز میں صرف ایک ہی چیز گمشدہ ہے جو تقریبا ناقابل بیان کنارے ہے – وہ چھوٹے لمحات جہاں آپ کچھ نیا سنتے ہیں یا کچھ اور ہی – جس کا میں صرف پریمیم آپشنز پر ہی سنتا ہوں۔ معقول طور پر ، نوکیا کا یہ ہیڈسیٹ ہر اس چیز کے بارے میں ہے جس کی آپ expect Rs روپے سے کم قیمت والے ائرفون کے جوڑے سے توقع کرسکتے ہیں۔ 4،000۔

میں نے کبھی کبھار کالوں کے لئے نوکیا پاور ایربڈس لائٹ کا استعمال بھی کیا ، اور یہ پرسکون ماحول میں واضح آواز اور مناسب مائکروفون کی کارکردگی کے ساتھ شرافت کے ساتھ کام کیا۔ ایئر فون جوڑ بنانے والے اسمارٹ فون سے 10 فٹ تک فاصلے پر مستحکم کنیکشن برقرار رکھنے کے ساتھ گھر کے اندر رابطے اچھے تھے۔

سزا

جب آپ اعلی کے آخر میں ہیڈ فون اور ائرفون ، خصوصیات اور غیر معمولی صوتی معیار کے ل shopping خریداری کر رہے ہو۔ تاہم ، جب آپ اچھے سستی اختیارات کی تلاش کر رہے ہیں تو ، بنیادی باتوں کو مستقل طور پر حاصل کرنا کلید ہے۔ بالکل اسی طرح نوکیا پاور ایربڈس لائٹ پیش کرتا ہے۔ یہ حقیقی وائرلیس ائرفون کا ایک پیچیدہ ، قابل جوڑی ہے جو اس کے مطابق کام کرتا ہے ، اور آپ کو شکایت کرنے کی بہت کم وجہ دیتا ہے۔

آپ اس کے بہتر فیچر سیٹ کے ل alternative متبادل کے طور پر ون پلس بڈز زیڈ پر غور کرنا چاہیں گے ، لیکن نوکیا پاور ایربڈس لائٹ پر آواز قدرے زیادہ مفصل اور حساب کی ہے۔ یہ ایئر فون کے بہترین جوڑے میں سے ایک ہے جس کی قیمت آپ Rs. سے Rs. روپے میں خرید سکتے ہیں۔ 4،000۔ تاہم ، اگر آپ صرف تھوڑا سا زیادہ خرچ کرسکتے ہیں تو – روپے تک۔ 5،000 – پھر اس سے آپ کے لئے کچھ متاثر کن اختیارات کھل جائیں گے ، جیسے اوپو اینکو W51 اور لیپرٹیک لیوی.


کیا ہندوستان میں نوکیا کے اسمارٹ فونز کو Android ون پکڑ رہا ہے؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔



Source link

Leave a Comment