ون پلس 9 آر پہلا تاثرات: کیا ‘کبھی بھی آباد نہیں ہوتا’ پھر بھی سچ ہے؟


ایک ایسی کمپنی کے لئے جو وعدہ کرتی ہے کہ اگر وہ اس کی مصنوعات خریدتے ہیں تو وہ “کبھی بھی آباد نہیں کریں گے” ، ون پلس قیمتوں کو کم رکھنے کے ل features خصوصیات اور خصوصیات میں کمی کرنے کے خیال کو قبول کرنے میں کافی خوش ہوا ہے۔ برسوں سے ایک وقت میں صرف ایک اسمارٹ فون کی پیش کش کے بعد ، اب ہمارے پاس چار واضح ماڈلز کے علاوہ پچھلے جینز کے ساتھ ایک بہت ہی صاف ستھرا بنا ہوا لائن اپ ہے جو اب بھی فروخت میں ہے۔ ون پلس 9 آر صرف ہندوستان میں اب تک لانچ کیا گیا ہے اور یہ ون پلس 9 اور ون پلس 9 پرو کی بڑھتی قیمتوں پر براہ راست رد عمل ہے۔ تو کیا کمپنی نے صلاحیتوں اور لاگت کے درمیان اچھا توازن پایا ہے ، اور اس سے زیادہ مہنگی 9 سیریز کے بارے میں کیا کہتا ہے؟ ایک فوری پہلی نظر یہ ہے۔

ون پلس وعدہ کرتا ہے کہ اگرچہ ون پلس 9 آر اپنے بہن بھائیوں سے بھی کم لاگت آتی ہے ، وہ ایک ہی ڈیزائن فراہم کرتا ہے اور پھر بھی پرچم بردار طبقے کی طاقت فراہم کرتا ہے۔ یہ ہے قیمت جس کا آغاز Rs. 39،999 8 جی بی ریم اور 128 جی بی اسٹوریج کے ساتھ ، اور اس میں 12 جی بی ریم اور 256 جی بی اسٹوریج کی قیمت ہے جس کی قیمت 500 روپے ہے۔ 43،999۔ یہ جھیل نیلے رنگ میں دستیاب ہوگا ، جس کی ہموار ، چمقدار تکمیل ہے ، نیز کاربن بلیک جس میں ایک پالا ہوا ساخت ہے۔

سامنے اور پیچھے کارننگ کے گورللا گلاس سے بنے ہیں ، اور آپ کو یہ احساس ہوتا ہے کہ یہ نسبتا premium پریمیم فون ہے۔ پچھلے حصے میں شیشے کو مڑے ہوئے ہیں اور کونے کونے کو بھی اچھی طرح گول کر دیا گیا ہے ، جس سے یہ فون ہاتھ میں کافی آرام دہ ہے۔ تاہم ، میری لیک بلیو یونٹ قدرے پھسلن محسوس کرتا ہے اور یہ کافی آسانی سے دھندلا پن اٹھا دیتا ہے۔ وزن میں 189 گرام اور موٹائی میں 8.4 ملی میٹر پر ، یہ فون پکڑنے اور استعمال کرنے میں کافی آرام دہ ہے۔ اگرچہ IP کی درجہ بندی کی توقع نہ کریں۔

عقبی حصے میں کیمرے کے بڑے ٹکرانے پر دھاتی ساخت ہے اور اس سے تھوڑا سا باہر نکلتا ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ چار نظر آنے والے عینکوں کے ساتھ ، ون پلس 9 آر زیادہ نظر آتا ہے ون پلس 9 پرو (جائزہ) اس کے قریب بہن بھائی کے مقابلے میں ، ون پلس 9 (جائزہ). کیمرے خود تو کہیں بھی وسیع و عریض نہیں ہیں۔ آپ کو OIS کے ساتھ 48 میگا پکسل کا پرائمری کیمرہ ، 16 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ کیمرہ ، 5 میگا پکسل کا میکرو کیمرا اور 2 میگا پکسل کا مونوکروم سینسر ملتا ہے۔ نہیں ہے ہاسبللاڈ برانڈنگ کہیں بھی

اسکرین 6.55 انچ اخترن کی پیمائش کرتی ہے اور اس میں ایک 120-ہرٹج زیادہ سے زیادہ ریزولوشن کے ساتھ مکمل HD + ریزولوشن ہے۔ ایچ ڈی آر کا کوئی ذکر نہیں ہے۔ آپ کو اوپری بائیں کونے میں نسبتا large بڑے سوراخ میں 16 میگا پکسل کا فرنٹ کیمرا ملتا ہے ، نیز ایک ڈسپلے میں فنگر پرنٹ سینسر۔

ہڈ کے تحت ، ون پلس کے ساتھ چلا گیا ہے کوالکوم کا سنیپ ڈریگن 870 ایس سی جو موجودہ فلیگ شپ اسنیپ ڈریگن 888 سے ایک قدم نیچے ہے ، لیکن پھر بھی انتہائی اونچائی والا ہے۔ موجودہ دور کے کھیلوں کو سنبھالنے کے ل This یہ کافی سے زیادہ ہونا چاہئے ، اور اس فون کو رعایتی پچھلے جن پرچم بردار افراد کے مقابلے میں ایک کنارے مل سکتا ہے۔ ون پلس کا کہنا ہے کہ اس نے درجہ حرارت کے متعدد سینسروں کے ساتھ ٹھنڈا کرنے کا ایک وسیع نظام استعمال کیا ہے ، لہذا ہمیں یہ دیکھنا پڑے گا کہ کیا کھیل کے دوران پچھلا پینل گرم ہوتا ہے یا نہیں۔

oneplus 9r پیچھے ndtv oneplus 9r

ون پلس 9 آر میں وسیع پیمانے پر وہی ڈیزائن ہے جس میں ون پلس 9 اور 9 پرو ہیں ، خاص طور پر کیمرا ماڈیول

یہاں ایک 4500mAh بیٹری ہے جو تھوڑی چھوٹی معلوم ہوتی ہے ، لیکن جب ہم ون پلس 9R کا مکمل جائزہ لیں گے تو ہم بیٹری کی زندگی کی پوری جانچ کریں گے۔ یہ 65W فاسٹ چارجنگ کی حمایت کرتا ہے اور ایک مماثل اڈاپٹر باکس میں شامل ہے۔ یہاں کوئی وائرلیس چارج نہیں ، جو بدقسمتی ہے۔ آپ کو وائی فائی 6 ، بلوٹوتھ 5.1 اپٹیکس ایچ ڈی ، این ایف سی ، ایک سے زیادہ نیویگیشن سسٹم ، ہپٹک کمپن ، اور سٹیریو اسپیکر کے ساتھ ملتا ہے۔ ون پلس نے تیز رفتار اسٹوریج کے لئے یو ایف ایس 3.1 استعمال کیا ہے ، لیکن اس میں توسیع کے لئے کوئی مائکرو ایسڈی کارڈ سلاٹ نہیں ہے۔ دائیں جانب الرٹ سلائیڈر برانڈ کے ل a ایک انوکھا رابطے کی حیثیت رکھتا ہے ، جس سے آپ کو جلد صوتی پروفائلز کے مابین تبدیل ہونا پڑتا ہے۔

ون پلس اینڈروئیڈ 11 کے ل its اپنے آکسیجن او آئی کو تیار کرتا رہتا ہے ، اور یہ برانڈ کے سب سے بڑے سیلنگ پوائنٹس میں سے ایک ہے۔ آپ کو کرکرا ڈیزائن ، کسٹم نیویگیشن اشارے ، ہمیشہ آن ڈسپلے ، ورک لائف بیلنس موڈ ، اور حسب ضرورت اختیارات کی کافی مقدار بشمول بہت سی چھوٹی چھوٹی چھوٹی چھوٹی چیزیں آپ کو ملیں گی۔

قیمتوں کے لحاظ سے ، ون پلس نے ممکنہ طور پر ایک ایسا توازن پایا ہے جس کے برانڈ کے بہت سے مداح ادا کرنے کو تیار ہوں گے۔ یہ دلچسپ بات ہے کہ ون پلس 8 ٹی ابھی فروخت میں ہے۔ اسی متغیرات کے ل 3 3،000 مزید۔ اس کے آس پاس کچھ اور دلچسپ اختیارات ہیں جیسے نئے Vivo کی X60 سیریز، اوپو رینو 5 سیریز، ایم آئی 10 ٹی سیریز، اور سیمسنگ کے کچھ پرانے S- سیریز ماڈل۔ ون پلس 9 آر کی قدر اس کی کارکردگی ، کیمرے کے معیار ، سافٹ وئیر اور استعمال میں آسانی پر منحصر ہوگی ، جسے ہم اپنے مکمل جائزے میں بڑی تفصیل سے دیکھیں گے ، لہذا گیجٹس 360 پر قائم رہیں۔


کیا ون پلس 9 آر پرانی شراب ایک نئی بوتل میں – یا کچھ اور ہے؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، گیجٹس 360 پوڈ کاسٹ۔ بعد میں (23:00 بجے شروع) ، ہم نئے ون پلس واچ کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ مداری دستیاب ہے ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، سپوٹیفی، اور جہاں بھی آپ اپنے پوڈ کاسٹ حاصل کریں۔



Source link

Leave a Comment