Kingston NV1 NVMe SSD (500GB) Review: Good Performance, But Questions Remain


چونکہ ایس ایس ڈی ڈیسک ٹاپ پی سی کے ساتھ ساتھ لیپ ٹاپ کے لئے پہلے سے طے شدہ (اور صرف) اسٹوریج آپشن بننے کے قریب ہے ، مارکیٹ زیادہ سستی ماڈلز سے بھر گیا ہے۔ یہاں تک کہ M.2 NVMe SSDs ، جو صرف غیرت مند اور مہنگے آپشنز کے طور پر شروع ہوئے تھے جن کا مقصد صرف شائقین ہیں۔ میراثی ایسٹا ایس ایس ڈی سے تیز تر ہونے کے علاوہ ، یہ چھوٹے ، آسان اور آسان ہیں ، اور آپ کو اپنے پی سی کابینہ کے اندر اندر اضافی تاروں کی گندگی بچاتے ہیں۔ واضح طور پر آج داخلہ سطح کے NVMe SSDs کے لئے ایک بازار موجود ہے اور کنگسٹن اپنی نئی NV سیریز کے ساتھ بالکل اسی مقصد پر ہے۔

کنگسٹن NV1 SSD کی قیمت بھارت میں

کنگسٹن NV1 ایس ایس ڈی پوزیشننگ کے معاملے میں SATA پر مبنی A اور UV سیریز کے برابر ہے۔ یہ 500 جی بی ، 1 ٹی بی اور 2 ٹی بی کی صلاحیتوں میں دستیاب ہے ، اور یہ دیکھنا دلچسپ ہے کہ کم صلاحیتوں کی پیش کش نہیں کی جاسکتی ہے حالانکہ یہ داخلہ سطح کا ماڈل ہے۔ ایس ایس ڈی کے ل Retail پرچون قیمتوں میں عام طور پر لیبلوں پر چھپی ہوئی تعداد کے ساتھ کوئی چیز مشترک نہیں ہوتی ہے ، اور یہ بھی اکثر تبدیل ہوتا رہتا ہے۔ ہندوستان میں ، سابقہ ​​دو افراد آسانی سے تقریبا around Rs Rs Rs روپے میں فروخت ہوتے ہیں۔ 5،499 اور روپے بالترتیب 9،499 ، جبکہ 2TB ورژن اتنا وسیع پیمانے پر دستیاب نہیں ہے اور اس کی لاگت تقریبا around Rs. 24،500 جو ہر جی بی لاگت کے معاملے میں اتنا پرکشش نہیں ہے۔

عام گتے پیک نے اعلان کیا ہے کہ NV1 اسپننگ ہارڈ ڈرائیو سے 35X تیز ہے ، جو کسی بھی ایس ایس ڈی کے ل. اعلی بار نہیں ہے۔ آپ کو ایکرونس ٹرو امیج ایچ ڈی کی مفت کاپی کا دعوی کرنے کے لئے ایک کوڈ ملا ہے ، لیکن یہ گتے والے سینڈوچ کے اندر سے پرنٹ ہوا ہے۔ یہ ضائع کرنا تقریبا ناممکن ہے جب تک کہ آپ کو پہلے ہی معلوم نہ ہو کہ وہیں موجود ہے ، اور حقیقت میں بہت سارے لوگ اس پیک کو کھولتے وقت پھاڑ دیتے ہیں ، کیونکہ اس بات کا کوئی اشارہ نہیں ہے کہ اندر کوئی اہم چیز موجود ہے۔ یہ سافٹ ویئر آپ کو کلون بنانے یا ایک ڈرائیو کی تصویر بنانے کی سہولت دیتا ہے ، لیکن یہ انکریلیبل بیک اپ ، شیڈولنگ ، کلاؤڈ یا موبائل بیک اپ ، جیسے ٹچ امیج کے ریٹیل ورژن کی حمایت نہیں کرتا ہے۔

کنگسٹن nv1 ریئر ndtv کنگسٹن

یک رخا کنگسٹن NV1 پتلا لیپ ٹاپ کے لئے موزوں ہے

کنگسٹن NV1 SSD کی خصوصیات اور وضاحتیں

کنگسٹن NV1 کے بارے میں غیر معمولی کارکردگی کے دعوے نہیں کرتا ہے ، بلکہ اس کا مقصد صرف کم قیمتوں پر اعلی صلاحیتوں کی فراہمی ہے۔ اس ایس ایس ڈی سیریز کے بارے میں کیا قابل ذکر ہے قابل اعتماد ذریعہ آنندٹیک، کیا یہ ہے کہ کنگسٹن بالکل اس بات کی وضاحت نہیں کررہا ہے کہ آپ کون سا کنٹرولر حاصل کریں گے یا اس سے بھی کہ کس طرح کی فلیش میموری – قیمتوں اور انوینٹریوں کو متوازن کرنے کے ل the ، کمپنی مختلف بیچوں میں اجزاء کو تبدیل کرسکتی ہے ، اور صرف اس بات کی گارنٹی ہے کہ وہ اشتہاری کارکردگی اور برداشت کے اعداد و شمار کو پورا کرے گا۔

دوسری کمپنیاں مل گئیں تبادلہ اجزاء ایس ایس ڈی کے آغاز کے بعد (اور جائزے شائع کیے گئے ہیں) کچھ کہے بغیر ، اور جبکہ کنگسٹن این وی ون کی تشہیر کرتے وقت ایسا ہی کرنا چاہتے ہیں کے بارے میں بالکل واضح اور واضح نہیں ہوا ہے ، کم از کم اس حقیقت کے بارے میں میڈیا کے سامنے یہ بات سامنے آگئی ہے۔ .

یقینا This اس سے کسی مصنوع کا جائزہ لینا مشکل ہوجاتا ہے ، کیوں کہ اگر آپ اپنی خریداری کو ایک یا دو مہینے لائن سے نیچے کر رہے ہیں تو آپ کو مادی طور پر کچھ مختلف ہوسکتی ہے ، اور اس بات کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ گیجٹس 360 کو بھیجا گیا جائزہ یونٹ بھی میچ کرے گا۔ ابھی مارکیٹ میں کیا ہے اس نے کہا ، کنگسٹن ایک معروف اور قابل اعتماد برانڈ ہے ، اور یہ بہت سارے خریداروں کے لئے کافی ہے۔ اگر آپ کو TLC بمقابلہ QLC فلیش اور کنٹرولر بینڈوتھ کی پرواہ نہیں ہے ، اور اگر آپ کو اچھی قیمت پر جس صلاحیت کی ضرورت ہے تو آپ کو اس سے خوش رہنا چاہئے۔

کنگسٹن نے دعویٰ کیا ہے کہ تینوں اہلیتوں کے لئے 2100MBps کا تسلسل پڑھتا ہے اور 1700MBps کا ترتیب وار لکھتا ہے۔ یہ ایس ایس ڈی PCIe 3.0 استعمال کرتا ہے ، نہ کہ تیز ، جدید تر 4.0 معیار کا۔ برداشت کی درجہ بندی بالترتیب 500GB ، 1TB اور 2TB صلاحیتوں کے لئے بالترتیب 120TBW ، 240TBW اور 480TBW ہے۔ ایم ٹی بی ایف (معین وقت کے درمیان ناکامی) 1.5 ملین گھنٹے ہے۔ یہ اعداد و شمار سب کے نیچے ہیں کنگسٹن کی اپنی کے سی 2500، اس سال کے شروع میں پیش کی گئی ہے۔ حتی کہ پچھلے داخلہ سطح کے NVMe ماڈل ، A2000 ، بہتر برداشت کی درجہ بندی پیش کرتا ہے۔

ماڈیول پر اصل چپس کو ڈھانپنے والے لیبل کو چھلکے بغیر اپنے جائزہ یونٹ پر مخصوص کنٹرولر اور فلیش کی قسم کی شناخت ممکن نہیں تھا ، اور کنگسٹن نے ان تفصیلات کو شائع نہیں کیا ہے۔ کچھ تیسری پارٹی کی رپورٹوں میں بتایا گیا ہے کہ نچلی گنجائش والی ڈرائیوز TLC فلیش کا استعمال کریں گی جبکہ اعلی لوگ QLC فلیش استعمال کریں گے ، لیکن یہ کسی بھی موقع پر تبدیل ہوسکتا ہے۔ ہم اس بات کی توثیق نہیں کرسکتے ہیں کہ کنٹرولر کی بینڈوڈتھ کیا ہے ، لیکن ہم محفوظ طریقے سے یہ فرض کر سکتے ہیں کہ وہاں کوئی DRAM کیش نہیں ہے۔ سرکاری قیاس شیٹ پر خفیہ کاری کا بھی کوئی ذکر نہیں ہے۔ ہمیں اس ڈرائیو کی تشخیص کے لئے اکیلے کارکردگی پر انحصار کرنا پڑے گا۔

کنگسٹن NV1 ایک بہت ہی بنیادی ایس ایس ڈی ہے اور لہذا یہ حرارت پھیلانے والے کے ساتھ نہیں آتا ہے۔ سرکٹ بورڈ خود نیلے رنگ کا روشن ہے اور کافی اچھا نظر آتا ہے لیکن ایک بار انسٹال ہونے کے بعد آپ اس میں سے زیادہ تر نہیں دیکھ پائیں گے۔ چونکہ یہ یک طرفہ M.2 ماڈیول ہے اور صرف 2.1 ملی میٹر موٹی ہے ، لہذا یہ انتہائی خلیج لیپ ٹاپ جیسے تنگ جگہوں پر فٹ ہوجائے گا۔

کنگسٹن nv1 فرنٹ 2 این ڈی ٹی وی کنگسٹن

یہاں کوئی اعلی کے آخر میں ہیٹ سنک اور چمکدار ڈیزائن عناصر نہیں ہیں

کنگسٹن NV1 SSD کارکردگی۔

کنگسٹن NV1 کو >>>> پر مشتمل کھلی رگ پر بینچ مارک کیا گیا تھا۔ اس جائزے کے وقت ونڈوز کے سبھی اپ ڈیٹس اور ڈرائیور حالیہ تازہ ترین ورژن تھے۔ ونڈوز نے ڈرائیو کی فارمیٹڈ گنجائش کو 465.76GB کی اطلاع دی۔

کرسٹل ڈسک مارک 6 سے شروع کرتے ہوئے ، ہم نے بالترتیب 2،553 ایم بی پی ایس اور 1،959 ایم بی پی ایس کی پڑھنے اور لکھنے کی رفتار دیکھی جو سرکاری وضاحتوں کی بنیاد پر میری توقع سے کہیں زیادہ ہے۔ یہ ایک ایسی تکیا ہوسکتی ہے جس میں مستقبل میں نظر ثانی شدہ اشتہار کی کارکردگی کی دہلیز میں رہے۔ رینڈم پڑھنے اور تحریر کی پیمائش 1370.6MBps اور 1447.4MBps پر کی گئی تھی جو قطعی خراب نہیں ہے۔ یہ آج کے پریمیم Sata SSDs جیسے بہت تیز ہے سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوو، لیکن متاثر کن کنگسٹن کے سی 2500 کے پیچھے۔

انویل بنچ مارک نے کل 11،501.96 کے لئے بالترتیب 4،674.33 اور 6،827.63 کے اسکور کو پڑھنے اور لکھنے کی اطلاع دی۔ متنوع فائلوں کے ایک 80 جی بی فولڈر کا استعمال کرتے ہوئے ایک حقیقی دنیا کی ونڈوز فائل کاپی ٹیسٹ میں ، تحریری رفتار 345MBps کو چھوتی ہے اور بہت بڑی فائلوں کے ساتھ اس سطح پر کافی حد تک مستحکم رہتی ہے ، لیکن مختلف چھوٹی فائلوں کے ساتھ 15MBps تک کم رہ جاتی ہے۔

یہ بات قابل غور ہے کہ کنگسٹن کے اپنے ایس ایس ڈی منیجر سافٹ ویئر کا تازہ ترین ورژن بھی ، جو اس کی ویب سائٹ سے ڈاؤن لوڈ کیا گیا ہے ، نے بھی اس ڈرائیو کا پتہ نہیں چلایا۔ یہ تشخیصی معلومات یا سیکیورٹی سے متعلق کسی بھی اختیارات کو ظاہر کرنے سے قاصر تھا۔

سزا

ایسے سوالات ہیں جو کنگسٹن NV1 کی طویل مدتی عملی طور پر برقرار ہیں۔ میں اسے اپنے مرکزی کام کے پی سی کے لئے بوٹ ڈرائیو کے طور پر استعمال نہیں کروں گا اور نہ ہی اس میں اپنا سب سے اہم ڈیٹا اس جگہ پر چٹان والے ٹھوس بیک اپ پلان کے اسٹور کروں گا ، لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ کسی کو بھی اس کا انتخاب نہیں کرنا چاہئے۔ یہ کسی پرانے پی سی یا لیپ ٹاپ کے ل a ایک بہت سستا اپ گریڈ ہوگا جو غیر اہم ضروریات کو پورا کررہا ہے ، اور بڑے گیم انسٹال فولڈرز کو بچانے کے ل it یہ ایک بہت عمدہ ثانوی یا تیسری ڈرائیو بھی ہوسکتی ہے کیونکہ انہیں فوری بوجھ سے فائدہ ہوگا۔

اس کو کم قیمت کا حامل بنانا ، لیکن اس کے باوجود ، دوسرے ماڈل ایسے بھی ہیں جو زیادہ سستی کے حامل ہیں اور ان میں غیر واضح مبہم چادریں ہیں ، جن میں خاص طور پر اہم P1 اور WD بلیو SN550 ہیں۔ کنگسٹن کے اپنے A2000 کی قیمت صرف Rs. 100-200 مزید۔ یہ خیال رکھتے ہوئے کہ ہندوستانی منڈی میں یہ ماڈل کافی نیا ہے ، مجھے امید ہے کہ کچھ مہینوں میں اس قیمت سے کہیں بہتر قیمت معلوم ہوگی۔ یہ ایس ایس ڈی مؤثر طریقے سے ایک نیا ، نچلا پراڈکٹ درجے تیار کرتا ہے تاکہ صحیح قیمتوں کے ساتھ ، یہ یقینی طور پر اپنے آپ کو ایک مقام بنا سکے۔

اس نے کہا ، کارکردگی کافی اچھی ہے اور گھر اور دفتر کے پی سی استعمال کرنے والے زیادہ تر معاملات کے لئے برداشت کافی ہونا چاہئے۔ کنگسٹن کے سی 2500 یا سیمسنگ ایس ایس ڈی 970 ایوو پلس جیسے مرکزی دھارے میں شامل کچھ کے مقابلے میں آپ کافی رقم بچاسکتے ہیں۔

کنگسٹن NV1
قیمتیں (ایم او پی):

500 جی بی: Rs. 5،499
1 ٹی بی: روپے 9،499
2 ٹی بی: روپے 24،500

پیشہ

  • عمدہ کارکردگی
  • نسبتا afford سستی

Cons کے

  • بنیادی وضاحتیں تبدیل کرنے کے تابع ہیں
  • مایوس کن برداشت کی درجہ بندی
  • کوئی خفیہ کاری نہیں
  • کوئی انتظامی سافٹ ویئر نہیں ہے

درجہ بندی (5 میں سے)

  • کارکردگی: 4
  • رقم کی قیمت: 3.5
  • مجموعی طور پر: 3.5



Source link

Leave a Comment