Mi 11X Pro Review: Flagship Features, Value Price


ایم آئی 11 ایکس پرو اس کے ہارڈ ویئر اور جارحانہ قیمت کی بدولت ممکنہ طور پر مارکیٹ میں رکاوٹ پیدا کرنے والا فون ہوسکتا ہے۔ یہ فلیگ شپ قاتل کی تعریف کے مطابق اس کے ٹاپ آف دی لائن کوالکوم اسنیپ ڈریگن 888 پروسیسر اور ایک 108 میگا پکسل کیمرا کی بدولت ہے جس کی ابتدائی قیمت 39،999 روپے ہے۔ قدرتی طور پر ، یہ ان لوگوں کے لئے بہت دلکش لگتا ہے جو وضاحتوں کے بارے میں بہت زیادہ پرواہ کرتے ہیں۔ تو کیا ایم آئی 11 ایکس پرو رقم کی ایسی قسم کی قیمت پیش کرتا ہے جو اس کے حریف کو نوٹس لینے پر مجبور کرے گا؟ میں نے اسے جاننے کے لئے جانچ لیا ہے۔

بھارت میں ایم آئی 11 ایکس پرو قیمت

کی بنیادی شکل ایم آئی 11 ایکس پرو قیمت ہے۔ بھارت میں 39،999 اور اس میں 8GB رام اور 128GB اسٹوریج ہے۔ 8 جی بی ریم اور 256 جی بی اسٹوریج کے حامل اعلی ورژن کی قیمت Rs. 41،999 جو اسے صرف قدرے زیادہ مہنگا کرتا ہے۔ ژیومی ایم آئی 11 ایکس پرو کو اسی طرح کے تین رنگوں میں ایم آئی 11 ایکس پیش کرتا ہے: قمری وائٹ ، برہمانڈیی سیاہ ، اور آسمانی چاندی۔

ایم آئی 11 ایکس پرو ڈیزائن

ایم آئی 11 ایکس پرو کی طرح لگتا ہے ایم آئی 11 ایکس (جائزہ) اور ان دونوں کو بتانا مشکل ہوگا۔ ایم آئی 11 ایکس پرو چاروں طرف پتلی بیزلز کے ساتھ 6.67 انچ کا ایک بڑا AMOLED ڈسپلے کھیلتا ہے۔ ژیومی نے بھی کیمرہ ہول کے سائز کو نیچے رکھنے کی کوشش کی ہے ، اور مجھے یہ پریشان کن نہیں ملا۔ ایم آئی 11 ایکس پرو سلم ہے اور اس کے مڑے ہوئے رخ ہیں جو اس کو روکنے میں آسانی سے بناتے ہیں۔ اس کا وزن 196 گرام پر قابل انتظام ہے۔

ژیومی نے سامنے اور پچھلے حصے کے لئے کارننگ گورللا گلاس 5 استعمال کیا ہے ، جو کسی حد تک خروںچ کا مقابلہ کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔ ایم آئی 11 ایکس کا فریم پولی کاربونیٹ سے بنا ہے ، فنگر پرنٹ اسکینر اور دائیں جانب والیوم والے بٹنوں کے ساتھ ، میں نے ان بٹنوں کو اچھی طرح پوزیشن میں پایا ہے۔ ایم آئی 11 ایکس پرو کو تھامے ہوئے میرے انگوٹھے نے فنگر پرنٹ اسکینر پر قدرتی طور پر آرام کیا ، جس نے اسے کھولنا آسان بنا دیا۔ جبکہ ضمنی ماونٹڈ فنگر پرنٹ اسکینر اچھی طرح سے رکھ دیا گیا ہے ، مجھے یہ دیکھ کر حیرت ہوئی کہ ژیومی اس قیمت کی سطح پر ان ڈسپلے میں سے کسی کا انتخاب نہیں کررہا ہے۔

ژیومی ایم ایم 11 ایکس پرو بیک گیجٹس360 ایم آئی 11 ایکس پرو جائزہ

میرے سیلشیئل سلور یونٹ کے پچھلے حصے میں تدریجی ختم ہے

فریم کے بائیں طرف کوئی بٹن نہیں ہیں۔ ژیومی سب سے اوپر اور نیچے اسٹیریو اسپیکر کے ساتھ گیا ہے۔ IR emitter صاف طور پر اوپر اسپیکر گرل کے سوراخوں میں سے ایک میں ضم ہوتا ہے۔ سم ٹرے ، یو ایس بی ٹائپ سی پورٹ اور مین اسپیکر نیچے ہیں۔ ژیومی نے اس اسمارٹ فون کو آئی پی 53 دھول اور پانی سے بچاؤ بنایا ہے ، اور سم ٹرے کے ارد گرد ایک چھوٹی سی ربڑ مہر موجود ہے تاکہ پانی کو باہر رکھنے میں مدد ملے۔

آپ کو ایم آئی 11 ایکس پرو پر 4،520 ایم اے ایچ کی بیٹری مل جائے گی۔ ژیومی نے باکس میں ایک 33 ڈبلیو چارجر کو بنڈل کیا ہے اور چارجنگ کا کم وقت کا وعدہ کیا ہے۔

میرے پاس ایم آئی 11 ایکس پرو کا مرحلہ وار سلور یونٹ تھا ، جس کے پچھلے حصے میں میلان ختم ہوتا ہے اور چمکدار لگتا ہے۔ فون نے آسانی سے گندگی کو نہیں اٹھایا اور مجھے اسے بار بار مسح کرنے کی ضرورت نہیں تھی۔ رنگ کے علاوہ ، ایک چیز جس نے میری توجہ اکثر اوقات اپنی توجہ مبذول کروائی وہ تھی پیچھے کا بڑا کیمرا ماڈیول۔ یہ تھوڑا سا پھیلا ہوا ہے ، جب کسی فلیٹ سطح پر رکھے جانے پر آلہ راک ہوجاتا ہے۔

ایم آئی 11 ایکس پرو کی وضاحتیں

ایم آئی 11 ایکس پرو کچھ متاثر کن وضاحتوں کا حامل ہے۔ اس میں 120Hz زیادہ سے زیادہ ریفریش ریٹ کے ساتھ مکمل HD + AMOLED ڈسپلے ہے۔ یہ ایک HDR10 + سیمسنگ AMOLED پینل ہے جس کی چمک 1300nits ہے۔ خوبصورت ڈسپلے کارننگ گورللا گلاس 5 کے ذریعہ محفوظ ہے۔

ایم آئی 11 ایکس پرو کو طاقت دینا اسنیپ ڈریگن 888 پروسیسر ہے ، جو کوالکم نے ابھی پیش کرنا ہے۔ اس پروسیسر کو بھی ایم آئی 11 الٹرا (جائزہون پلس 9 سیریز (جائزہ) اور حال ہی میں لانچ کیا گیا آئی کیو 7 لیجنڈ. ژیومی نے اسنیپ ڈریگن 888 پروسیسر کا جوڑا 8 جی بی ریم کے ساتھ بنایا ہے ، اور آپ کو 128 جی بی اور 256 جی بی اسٹوریج کی مختلف حالتوں کے درمیان انتخاب کرنا ہوگا۔ اسٹوریج قابل توسیع نہیں ہے ، اور دونوں مختلف حالتوں کی قیمتوں میں تھوڑا سا فرق دیکھتے ہوئے ، میں آپ کو مشورہ دوں گا کہ آپ 256GB کا آپشن منتخب کریں۔

زیومی ایم ایم 11 ایکس پرو سوراخ کارٹون گیجٹ 360 ایم آئی 11 ایکس پرو جائزہ

ایم آئی 11 ایکس پرو میں سیلفی کیمرے کے لئے ایک سوراخ کارٹون ہے

ایم آئی 11 ایکس پرو 5 جی ریڈی ہے اور اس میں دو نانو سم سلاٹ ہیں ، اس میں بلوٹوت 5.2 ، وائی فائی 6 ، ڈوئل 4 جی وولٹیئ ، اور ہمارے آبائی شہر نیوک سمیت چھ سیٹلائٹ نیویگیشن سسٹم کے لئے بھی سپورٹ ہے۔

ژیومی نے ایم آئی یو آئی 12 کے ساتھ ایم آئی 11 ایکس پرو کو اینڈروئیڈ 11 کے اوپر بھیج دیا۔ میرا یونٹ MIUI 12.0.1 چلا رہا تھا اور اس میں اپریل کے اینڈرائڈ سیکیورٹی پیچ تھا جو اس جائزہ کے وقت تازہ ترین تھا۔ UI MIUI 12 چلانے والے کسی دوسرے Xiaomi اسمارٹ فون کی طرح ہی ہے ، اور اس میں کوئی بڑی تبدیلیاں سامنے نہیں آئیں۔ ژیومی ابھی بھی ڈیوائس پر متعدد ایپس کو پہلے سے لوڈ کرتا ہے اور سیٹ اپ کے دوران گیٹ ایپ کے ذریعے مزید بلاٹ انسٹال کرنے کا مشورہ بھی دیتا ہے۔ ‘نظر’ لوکس اسکرین کیروسیل پروموشنل مواد دکھاتا ہے ، اور سیٹ اپ کے دوران اسے غیر فعال کرنے کا ایک آپشن موجود ہے جس کا میں نے انتخاب کیا تھا۔ جائزہ لینے کے دوران میں نے کچھ سپیمی اطلاعات دیکھیں ، جو پریشان کن تھیں۔

ژیومی ایم آئی 11 ایکس پرو کی کارکردگی

ژیومی ایم آئی 11 ایکس پرو میں ایک خوبصورت AMOLED ڈسپلے ہے ، اور اس پر مشمولات دیکھنے کو دل چسپ محسوس ہوتا ہے۔ 120 ہ ہرٹاز ریفریش ریٹ کی بدولت سکرولنگ ہموار تھی۔ رنگ مبہم تھے اور میں پیداوار آسانی سے موافقت کرسکتا تھا۔ مجھے باہر کے مقام پر ڈسپلے کافی روشن معلوم ہوا اور سورج کی روشنی کی اہلیت کے ساتھ کسی مسئلے کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔

ژیومی اسٹیریو اسپیکر کے ساتھ گیا ہے جو ڈسپلے کے ساتھ انصاف کرتے ہیں۔ چھوٹے چھوٹے کمرے کو پُر کرنے کے لئے یہ بولنے والے کافی اونچی ہیں لیکن وہ زیادہ بھرا نہیں لگے۔ ڈولبی اتموس ہے ، اور ٹوگل کرنے سے آڈیو پر نمایاں اثر پڑتا ہے۔ ژیومی کا سائیڈ ماونٹڈ فنگر پرنٹ اسکینر اسمارٹ فون کو غیر مقفل کرنے میں جلدی ہے اور جائزہ لینے کے دورانیے میں یہ کبھی ناکام نہیں ہوا۔

Xiaomi mi 11x pro نیچے بندرگاہ گیجٹ360 ایم آئی 11 ایکس پرو جائزہ

ایم آئی 11 ایکس پرو میں ڈولبی اٹوس سپورٹ کے ساتھ سٹیریو اسپیکر ہیں

ٹاپ آف دی لائن ہارڈویئر پر غور کرتے ہوئے ، بینچ مارک کے اسکور حیرت انگیز نہیں تھے۔ انٹو میں ، ایم آئی 11 ایکس پرو 780،671 پوائنٹس کا انتظام کیا جو ایم آئی 11 الٹرا کے اسکور کی حد تک قریب ہے۔ گیک بینچ 5 کے سنگل اور ملٹی کور ٹیسٹوں میں ، اس نے بالترتیب 1،136 اور 3،246 پوائنٹس حاصل کیے۔ ایم آئی 11 ایکس پرو نے جی ایف ایکس بینچ کے ٹی ریکس اور کار چیس ٹیسٹ میں بالترتیب 113 ایف پی ایس اور 60 ایف پی ایس بھی بنائے۔

ہارڈویئر کو دیکھتے ہوئے ، Mi 11X Pro کو Play Store پر ہر ایپ اور گیم چلانے کے قابل ہونا چاہئے۔ میں نے ایم آئی 11 ایکس پرو پر کال آف ڈیوٹی موبائل کھیلا اور اس نے گرافکس کے لئے انتہائی اعلی ترتیب اور فریم کی شرح کے لئے اعلی پیش سیٹ پر ڈیفالٹ کیا۔ میں نے بہت اعلی تک فریم ریٹ کو ٹکرانا تھا اور کھیل اب بھی آسانی سے چل پزیر تھا۔ مجھے کوئی سست روی یا ہچکچاہٹ محسوس نہیں ہوئی۔ میں نے 20 منٹ تک کھیل کیا اور دیکھا کہ فون کا اوپر والا آدھا حصہ ٹچ پر ہلکا سا گرم ہوگیا ہے۔

ایم آئی 11 ایکس پرو پر بیٹری کی زندگی اچھی تھی اور فون نے مجھے ایک دن سے زیادہ آسانی سے جاری رکھا۔ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں ، یہ 14 گھنٹے 53 منٹ تک چلانے میں کامیاب رہا جو اس سے کہیں تھوڑا طویل ہے سیمسنگ کہکشاں S21 (جائزہ) کا انتظام کیا۔ ژیومی کا بنڈل 33W چارجر ایم آئی 11 ایکس پرو کو چارج کرنے میں تیزی سے ہے لیکن ڈیوائس اس عمل میں گرم ہوجاتا ہے۔ چارجر کو 30 منٹ میں 64 فیصد اور ایک گھنٹے میں 99 فیصد فون ملا۔

ایم آئی 11 ایکس پرو کیمرے کی کارکردگی

ایم آئی 11 ایکس پرو میں ایک ٹرپل کیمرا سسٹم ہے جس کی خاص بات 108 میگا پکسل کا بنیادی کیمرہ ہے جس میں ایف / 1.75 یپرچر ہے۔ ایک ایف / 2.2 یپرچر اور 119 ڈگری فیلڈ ویو کے ساتھ 8 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا بھی ہے ، اور 5 میگا پکسل کا “ٹیلی میکرو” کیمرہ جس میں ایف / 2.4 یپرچر اور 2 ایکس زوم ہے۔ سیلفیز کے لئے ، ایم آئی 11 ایکس پرو میں 20 میگا پکسل کا فرنٹ کیمرہ ہے جس میں ایف / 2.45 یپرچر ہے جو ڈسپلے کے ایک چھوٹے سوراخ میں بیٹھتا ہے۔ ایم آئی کیمرا ایپ اس سے بدلا ہوا ہے جو ہم نے پہلے دیکھا ہے ، اور شوٹنگ کے مختلف طریقوں میں تبدیلی کرنا آسان ہے۔ میکرو کیمرہ ٹوگل پر سوئچ کرنا ابھی بھی ایک دو قدمی عمل ہے اور مجھے لگتا ہے کہ لوگوں کو اس اختیار کو تلاش کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ زیومی کو اس کے بجائے اسے دوسرے تمام افراد کے ساتھ موڈ کے طور پر درج کرنا چاہئے تھا۔

ژیومی می 11x پرو کیمرا ماڈیول گیجٹ360 ایم آئی 11 ایکس پرو جائزہ

ایم آئی 11 ایکس پرو پر کیمرہ ماڈیول نمایاں طور پر پھیلا ہوا ہے

ایم آئی 11 ایکس پرو فاکس کو لاک کرنے میں جلدی تھا اور اے آئی کا پتہ لگاسکتا تھا کہ میں نے کیمرے کی طرف کیا اشارہ کیا تھا۔ دن کی روشنی میں ایم آئی 11 ایکس پرو کے ساتھ لی گئی تصاویر اچھی تھیں۔ یہ تفصیلات کو اچھی طرح سے قبضہ کرتا ہے حالانکہ میری خواہش ہے کہ اس میں بہتر متحرک حد ہوتی۔ یہ بھی لگتا ہے کہ یہ اسمارٹ فون پوسٹ پروسیسنگ میں تصاویر کو تیز کرتا ہے ، جس کی وجہ سے سائے میں معیار میں کچھ کمی واقع ہوتی ہے۔ تصاویر بطور ڈیفالٹ 12 میگا پکسلز میں محفوظ کی جاتی ہیں ، لیکن آپ کے پاس 108 میگا پکسل کی مکمل ریزولوشن پر گولی چلانے کا اختیار موجود ہے۔ یہ شاٹس اتنے روشن نہیں تھے جیسے پکسل پر رکھے ہوئے 12 میگا پکسل والے تھے ، لیکن بعد میں بڑھنے پر اس کی بہتر تفصیلات تھیں۔

ایم آئی 11 ایکس پرو ڈے لائٹ کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ایم آئی 11 ایکس پرو الٹرا وائڈ اینگل کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا ایک ہی قسم کے معیار کی پیش کش نہیں کرتا ہے ، لیکن آپ ایک بہت وسیع نقطہ نظر کو پکڑ سکتے ہیں جو مشکل کمپوزیشن کی شوٹنگ کے وقت مددگار ثابت ہوتا ہے۔ پیداوار کو کناروں پر کچھ مسخ کرنا پڑا۔

ایم آئی 11 ایکس پرو قریبی نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ایم آئی 11 ایکس پرو پورٹریٹ نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ایم آئی 11 ایکس پرو کے ساتھ لیئے گئے قریبی اپ شاٹس میں رنگین پنروتپادن بہت اچھا تھا اور فون اس ٹیکچچر کو اچھی طرح سے گرفت میں لے گیا پورٹریٹ کو اچھی کنارے کا پتہ لگانا تھا اور میں شاٹ لینے سے پہلے کلنک کی سطح کو مرتب کرسکتا تھا۔ “ٹیلی میکرو” کیمرا ایک اچھا اضافہ ہے ، کیونکہ اس سے لوگوں کو اس مضمون کے قریب جانے کے بغیر میکرو لینے کی سہولت ملتی ہے۔

ایم آئی 11 ایکس پرو میکرو کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

کم روشنی والے شاٹس مہذب تھے ، اور ایم آئی 11 ایکس پرو شور کو قابو میں رکھنے کا ایک اچھا کام کرتا ہے۔ یہاں غیر ضروری تیز کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ سائے میں بہتر تفصیلات کے ساتھ نائٹ موڈ میں لئے گئے شاٹس روشن تھے۔ الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا کم روشنی میں بہتر انداز میں نہیں گزرا تھا اور ایسی صورتحال میں بہتر استعمال میں رہ گیا ہے۔

ایم آئی 11 ایکس پرو لو لائٹ نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ایم آئی 11 ایکس پرو نائٹ موڈ نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیلفیز اچھی طرح سے نکلی ہیں لیکن یہ نرم ہوجاتی ہیں کیونکہ بیوٹیفیکیشن ڈیفالٹ کے ذریعہ قابل بنایا جاتا ہے۔ میں نے پورٹریٹ موڈ میں بھی سیلفیز لگائی تھیں ، اور ان میں اچھی طرح سے پتہ چلتا تھا۔ رات میں لی گئی سیلفیز بھی کافی اچھی طرح سے نکلی۔

ایم آئی 11 ایکس پرو سیلفی پورٹریٹ کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ایم آئی 11 ایکس پرو لو لائٹ سیلفی پورٹریٹ کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ویڈیو ریکارڈنگ پرائمری کیمرا کیلئے 8K 30fps اور سیلفی کیمرے کیلئے 1080p 60fps میں سب سے اوپر ہے۔ دن کی روشنی میں فوٹیج کو 1080p کے ساتھ ساتھ 4K پر بھی مستحکم کیا گیا تھا ، حالانکہ کم روشنی والی فوٹیج میں ایک مرعوب شمع اثر پڑتا ہے۔ کیمرا ایپ میں ایک ڈوئل ویڈیو فیچر ہے جس کی مدد سے آپ بیک وقت پرائمری اور سیلفی کیمرا استعمال کرکے شوٹ کرسکتے ہیں۔ یہ بلاگرز کے ل for مفید ثابت ہوسکتا ہے ، لیکن سیلفی کیمرا کی فوٹیج مستحکم نہیں لگتی تھی۔

سزا

لگتا ہے کہ ژیومی نے ون پلس کی کتاب سے ایک صفحہ نکال لیا ہے اور وہ پرچم بردار قاتل کے ساتھ سامنے آیا ہے۔ کمپنی نے ہارڈ ویئر پر کوتاہی نہیں کی ہے۔ دراصل ، ایم آئی 11 ایکس پرو ون پلس 9 آر سے بہتر لیس ہے جب اس کی کارکردگی کی بات آتی ہے کہ وہ ایک ہی قیمت کے لئے پیش کرتے ہیں۔

اسنیپ ڈریگن 888 پروسیسر کے علاوہ ، ایم آئی 11 ایکس پرو ایک عمدہ AMOLED ڈسپلے ، سٹیریو اسپیکر ، مہذب کیمرے ، اور IP53 درجہ بندی بھی پیش کرتا ہے۔ UI ایک ایسی جگہ ہے جو کچھ پالش کے ساتھ کر سکتی ہے اور شکر ہے کہ ، MIUI 12.5 جو بے ترتیبی اور ترقیوں کو کم کرنا چاہئے ، اس کا پہلے ہی اعلان کیا گیا ہے .. ژیاومی اس معاہدے کو مزید میٹھا بنانے کے لئے مسابقت کی طرح تیز تر چارجنگ کی پیش کش بھی کرسکتا تھا۔

ان لوگوں کے لئے جو ایک طاقتور اسمارٹ فون ڈھونڈ رہے ہیں جس کی قیمت تقریبا Rs Rs. 40،000 ایم آئی 11 ایکس پرو بہت قیمت پیش کرے گا۔ دونوں مختلف حالتوں کے مابین قیمت میں چھوٹے فرق کے پیش نظر ، میں سفارش کروں گا کہ زیادہ اسٹوریج والے سامان کی قیمت میں اضافہ کیا جا.۔ بہتر سافٹ ویئر سپورٹ کی تلاش میں ان لوگوں کے لئے ون پلس 9 آر (جائزہ) اب بھی دیئے گئے ون پلس کے ٹریک ریکارڈ کو سمجھ میں آتا ہے۔ اسی طرح قیاس کیا گیا آئی کیو 7 لیجنڈ ایم آئی 11 ایکس پرو کا دوسرا متبادل ہوسکتا ہے۔



Source link

Leave a Comment