Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro Review: Very affordable ANC


ہندوستان میں زیومی کی کامیابی بڑے پیمانے پر رہی ہے ، اور ایک بڑا عنصر اس میں اہم کردار ادا کرتا ہے: قیمتوں کا تعین۔ اس کے برانڈز میں کمپنی کی زیادہ تر مصنوعات انتہائی مسابقتی ہیں اور جب قیمتوں پر ایسی خصوصیات پیش کرنے کی بات آتی ہے جس کا پہلے تصور کرنا مشکل تھا۔ اگرچہ کمپنی دیر سے آڈیو حصے میں قدرے خاموش رہی جبکہ ریئلمی اور بوٹ سمیت حریفوں نے آگے بڑھایا ، تازہ ترین ایم آئی پراڈکٹس ویلیو فار پیسہ والے برانڈ کو سامنے لے آئیں۔

کمپنی نے حال ہی میں اس کا آغاز کیا ایم ای پورٹ ایبل بلوٹوت اسپیکر (16W) اور بھارت میں ایم آئی نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو ، جس کی قیمت Rs. 2،499 اور Rs. 1،799 بالترتیب آج ، سب سے زیادہ مؤثر الذکر پر توجہ مرکوز کی جا رہی ہے ، جو بھارت میں فعال شور م منسوخی کی خصوصیت کے لئے دستیاب سب سے سستی وائرلیس ہیڈسیٹس میں شامل ہے۔ فورا؟ ، یہ وائرلیس ائرفون کی ایک متاثر کن جوڑی کی طرح دکھائی دیتی ہے ، لیکن عملی طور پر ایم آئی نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو کتنا اچھا ہے؟ میرے جائزے میں تلاش کریں۔

ایم ای نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو میں وہ تمام خصوصیات ہیں جو آپ قیمت کے ل want چاہتے ہیں

کے جانشین ایم آئی گردن بلوٹوت ایئرفون 2019 کے آخر میں لانچ کیا گیا ، پرو ماڈل میں ڈیزائن کی چھوٹی چھوٹی تبدیلیاں ہیں لیکن وہ عام شکل کے عنصر اور بنیادی اسٹائل پر قائم رہتی ہیں۔ ائیر پیس تیز نظر آتی ہیں اور بیرونی طرف ایک منفرد نمونہ دار ڈیزائن رکھتے ہیں۔ استعمال میں نہ آنے پر وہ مقناطیسی طور پر ایک ساتھ منسلک ہوسکتے ہیں ، اور سمجھداری سے ، اس طرح کی طاقت کو کنٹرول نہیں کرتا ہے ون پلس بلٹس وائرلیس زیڈ. نان پرو ماڈل پر ہموار سے مختلف کے برعکس گردن کی ساخت ہوتی ہے۔

ان سب کے باوجود ، ایم ای گردنبینڈ بلوٹوت ائرفون پرو اب بھی کافی بنیادی اور فعال نظر آتا ہے۔ اس پر توجہ دینے کی ضرورت نہیں ہے۔ گردن کی پٹی لچکدار ہے اور آپ کو آسان اور محفوظ اسٹوریج کے ل you کسی بھی طرح سے مڑا جاسکتا ہے ، اور 36 گرام پر ، ہیڈسیٹ اتنا ہلکا ہوتا ہے کہ پہنا ہوا جب بمشکل محسوس ہوتا ہو۔ فعال شور منسوخی میں مدد کے لئے ایک اچھے شور سے الگ تھلگ مہر کے ساتھ ، فٹ آرام دہ اور پرسکون ہے۔

گردنبند کے دائیں جانب صرف ایک مٹھی بھر بٹن موجود ہیں ، جبکہ بائیں طرف ہیڈسیٹ پر صرف ایم آئی علامت (لوگو) کے لئے سیدھا بچانا ہے۔ ایک ملٹی فنکشن بٹن طاقت ، پلے بیک ، اور جوابات دینے یا کالز کو ختم کرنے کی صلاحیت کو کنٹرول کرتا ہے ، اور حجم کو کنٹرول کرنے کے لئے ایک جھولی کرسی بھی ہے۔ اندر کا بٹن فعال شور منسوخی کی خصوصیت کو کنٹرول کرتا ہے ، اور نچلے حصے میں ایک مائکرو USB چارجنگ پورٹ بھی ہے۔ فروخت کے پیکیج میں کان کے اشارے کے تین جوڑے اور ایک مائکرو USB کیبل شامل ہیں۔

فعال شور منسوخی کے علاوہ ، صوتی کالوں پر بہتر کارکردگی کے ل environmental ماحولیاتی شور منسوخی ، اور ایم ای گردن بلوٹوت ائرفون پرو پر ایک IPX5 پانی کی مزاحمت کی درجہ بندی بھی ہے۔ ائرفون میں 10 ملی میٹر متحرک ڈرائیورز ہیں ، اور ایس بی سی اور اے اے سی کوڈیکس کے تعاون سے رابطے کے ل Bluetooth بلوٹوت 5 کا استعمال کریں۔ وضاحتوں میں واحد اہم خرابی مائکرو USB چارجنگ پورٹ ہے۔ حتی کہ اس قیمت پر بھی اور اس فیچر سیٹ کے ساتھ ، تاریخ کا معیار استعمال کرنے کا کوئی عذر نہیں ہے ، اور اس کے بجائے اس میں USB ٹائپ سی پورٹ ہونا چاہئے تھا۔

ایم ای گردنبینڈ بلوٹوت ائرفون پرو جائزہ ایئر پیسز ژیومی ایم آئی گردن بلوٹوت ایئرفون پرو

ائرفون مقناطیسی طور پر ایک ساتھ لچکتے ہیں ، لیکن یہ طاقت کے ساتھ طاقت سے قابو نہیں رکھتا ہے

ایم آئی گردن بلوٹوت ایئرفون پرو پر بیٹری کی زندگی متاثر کن ہے۔ عام طور پر فعال شور منسوخی اور استعمال میں AAC کوڈیک کے ساتھ مجھے تقریبا listening 15 گھنٹے سننے کا وقت ملا۔ تیز رفتار چارجنگ نہیں ہے ، لیکن 150mAh کی بیٹری کو اوپر لینے میں زیادہ دیر نہیں لگتی ہے۔

ایم آئی گردن بلوٹوت ائرفون پرو پر باس بھاری آواز

زیومی کی انٹری لیول آڈیو پروڈکٹس نے ہمیشہ ہندوستان میں اپنے آواز والے دستخطوں کے ذریعہ وسیع سامعین سے اپیل کی ہے ، اور ایم ای نیک بینڈ بلوٹوت ائیرفون پرو اس سے مختلف نہیں ہے۔ یہ بات اسی طرح کی ہے جو نون پرو ورژن باس پر ایک خاص زور کے ساتھ پیش کرتا ہے ، جو بعض اوقات دبنگ اور اونچائیوں سے دور ہوتا تھا۔ اگرچہ باقی فریکوئینسی رینج میں ابھی بھی سنا جاسکتا ہے ، لیکن ایم ای نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو یقینی طور پر کمان کی طرف جانبدار ہے۔

اس سے سرسری اور جارحانہ آواز کو ختم کرنا پڑتا ہے۔ یہ کوئی بری چیز نہیں ہے ، اور یہ آواز اور بلندیوں سے اکثر دور نہیں ہوتا ہے۔ جسٹن ٹمبرلاک کے ٹیک بیک بیک دی نائٹ میں تھاپ کی گہری افواہ خوشگوار تھی اور اعتدال پسند جلدوں میں تھکنے والی نہیں تھی ، جبکہ ٹمبرلاک کے پیپکی آواز اور ٹریک کے مزاج کو متعین کرنے والے الگ الگ ترہی سننے میں آسانی سے تھے اور اس کی تکمیل کرتے تھے۔

ایم ای گردنبینڈ بلوٹوت ائرفون پرو جائزہ لوگو Xiaomi Mi Neckband بلوٹوت ائرفون پرو

رابطے کے ل The ہیڈسیٹ میں IPX5 پانی کی مزاحمت ، اور بلوٹوتھ 5 شامل ہیں

ایم ای نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو میں آواز تھی جو اکثر کافی جارحانہ اور مکم .ل ہوتی تھی ، اور اعتدال میں کچھ انواع اور پٹریوں کے ساتھ لطف اندوز ہوتی تھی۔ یہ سننے کے ل loud بھی بلند اور معقول حد تک صاف تھا۔ باس مضبوط تھا ، لیکن پٹریوں کے سب سے زیادہ جارحانہ انداز میں بھی ناخوشگوار یا کیچڑ سے دور تھا۔ یہ اس قیمت کے بارے میں ٹھیک ہے جس کی آپ قیمت کے بارے میں توقع کرتے ہیں ، لیکن میں نے بہتر آواز سننے والی ہیڈسیٹس سنی ہیں جن کی قیمت اب بھی Rs روپے سے بھی کم ہے۔ 2،000 ، جیسے ون پلس بلٹس وائرلیس زیڈ.

جب یہ سختی اور تعریف کی بات کی گئی تھی تو اس کارٹون باس کو تھوڑا سا پیچھے تھام لیا گیا تھا ، جس سے ائرفون کی قیمت کے پیش نظر کسی حد تک توقع کی جارہی تھی۔ ارتھ ، ونڈ اینڈ فائر کی لیٹس گرو کے ساتھ ، ایم ای نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو اکثر کم کچی اور سادہ سا لگتا تھا ، جس کی کمان بہت کم گہرائی یا تفصیل کے ساتھ ، اور ایک بہت ہی بنیادی ، تنگ آواز والی جگہ تھی۔ ٹریک میں موڈ سیٹ کرنے والے ڈسکو کی دھڑکنوں نے قدرے خراش محسوس کی ، جس کا تعلق ایئرفون کی ٹننگ سے ہے۔ یہ سب کے بعد بھی داخلہ کی سطح کا ہیڈسیٹ ہے ، اور یہ ٹیوننگ بہترین ابتدائی ہے۔ یہ ایسی آواز کو حاصل کرنے میں کامیاب ہوتا ہے جو ناگوار نہیں ہے ، لیکن اس کے بارے میں ہی ہے۔

یہ ناقابل یقین حد تک لگتا ہے کہ ہم وائرلیس ائرفون کے ایک جوڑے پر فعال شور منسوخی حاصل کرسکتے ہیں جس کی قیمت 500 روپے ہے۔ 1،799 ، اور اے این سی قیمت کے ل indeed واقعی میں اچھا ہے۔ ژیومی نے مخصوص قسم کے شور کے ساتھ 25dB میں کمی کا دعوی کیا ہے جس میں ہوائی جہاز کے انجن ، ہیئر ڈرائر اور ویکیوم کلینر شامل ہیں۔ ایم آئی نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو کا استعمال کرتے وقت شور کی سطح میں ایک نمایاں کمی واقع ہوئی ، جو تقریبا rough دیگر اختیارات کے ساتھ ہے جس کی قیمت 500 روپے ہے۔ 5،000 جیسے Realme کلیوں وائرلیس پرو پیش کرنے کے قابل ہیں۔

بہت سے گھریلو اور بیرونی شہری ترتیب میں شور کی کمی اہم نہیں تھی ، لیکن اس سے موسیقی سننا بہت آسان ہو گیا ہے ، نیز ویڈیوز میں مکالمہ بھی بہت زیادہ قابل سماعت ہے۔ کالوں پر کارکردگی بھی کافی مہذب تھی۔ اگرچہ میری آواز واضح طور پر سنائی دی جاسکتی ہے ، لیکن فون کے دوسرے سرے پر موجود شخص نے کبھی کبھی بعض اوقات تھوڑا سا کچا اور عروج بھی محسوس کیا ، لیکن اس سے مختصر گفتگو کرنے کی صلاحیت کو واقعتا متاثر نہیں کیا گیا۔

ایم ای گردنبینڈ بلوٹوت ائرفون پرو جائزہ ایئر پیس 2 زیومی ایم آئی گردن بلوٹوت ایئرفون پرو

ایم ای نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو میں 10 ملی میٹر متحرک ڈرائیور ہیں

سزا

یہ بہت متاثر کن ہے جو مایا نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو کے ذریعہ زیومی نے حاصل کرنے میں کامیاب رہی ہے ، جس نے مکمل طور پر قابل عمل اور قابل قدر فعال شور منسوخی کی پیش کش کی ہے جس کی قیمت 500 روپے سے بھی کم ہے۔ 2،000۔ یہ اس ہیڈسیٹ کی وضاحتی خصوصیت ہے ، لیکن ائرفون ڈیزائن ، بلڈ کوالٹی ، بیٹری کی زندگی اور کسی حد تک صوتی معیار کے ذریعے بھی آتے ہیں۔

اگرچہ آواز غیر معمولی نہیں ہے ، لیکن یہ ایم آئی نیک بینڈ بلوٹوت ائرفون پرو کی قیمت اور خصوصیت کے سیٹ پر غور کرنا قابل قبول ہے۔ اگر آپ واقعی میں noise noise under روپے سے کم کے لئے شور م noiseیں فعال شور منسوخی چاہتے ہیں۔ 2،000 اور مناسب کارکردگی کے حل کے لئے راضی ہیں ، یہ آپ کے لئے ہیڈسیٹ ہے۔ تاہم ، اگر آپ کے لئے آواز کا معیار ہر چیز سے زیادہ اہم ہے ، اور آپ اے این سی کے بغیر ، ون پلس بلٹس وائرلیس زیڈ یا کر سکتے ہیں۔ اوپو اینکو M31 اس کے بجائے غور کرنے کے قابل ہیں۔


کیا ایمیزون بازکس ٹی وی بھارت میں ایم آئی ٹی وی کو ہرا سکتے ہیں؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔

ملحقہ لنک خود بخود تیار ہوسکتے ہیں – ہمارے دیکھیں اخلاقیات کا بیان تفصیلات کے ل.



Source link

Leave a Comment