Mi Notebook 14 Review | NDTV Gadgets 360


ژیومی لیپ ٹاپ اسپیس میں بہت کم نئے برانڈز میں سے ایک ہے ، لیکن ہندوستانی اسمارٹ فون اور ٹی وی مارکیٹوں میں اس کے بہت بڑے نقشوں کا مطلب ہے کہ یہ کوئی نیا نام نہیں ہے۔ بڑے پیمانے پر رقم خرچ کرنے پر برانڈ کی پہچان اور اعتماد اہم ہے۔ یقینا ، چینی دیو اندرا سطح کی جگہ میں بہترین قدر پیش کرنے کے لئے مشہور ہے ، اور یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ اس کا ترجمہ لیپ ٹاپ میں کس طرح ہوتا ہے۔ ہم پہلے ہی پریمیم ایم نوٹ بک 14 ہورائزن ایڈیشن ماڈل کا جائزہ لے چکے ہیں ، اور اب یہ دیکھنے کا وقت آگیا ہے کہ ژیومی کس طرح زیادہ بجٹ سے متعلق لیپ ٹاپ خریداروں کو پورا کررہا ہے۔

ونیلا ایم آئی نوٹ بک 14 اس کے کچھ مخصوص ڈیزائن عناصر اور خصوصیات کھو دیتا ہے افق ایڈیشن ہم منصب، لیکن یہ اب بھی ایک پتلا اور ہلکا لیپ ٹاپ ہے۔ یہ ایک انتہائی مسابقتی طبقے میں اپنے دعوے پر قائم ہے ، اور اس طرح کے بڑے کھلاڑیوں کو روکنا ہوگا ڈیل، HP، لینووو، ایسر، اور آسوس. آئیے دیکھتے ہیں کہ ایم آئی نوٹ بک 14 کو کیا پیش کش ہے۔

مئی نوٹ بک 14 ٹاپ ڈاؤن این ڈی ٹی وی جے پی جی میل

ایم ای نوٹ بک 14 میں 14 انچ کی اینٹی ریفلیکٹر فل ایچ ڈی اسکرین ہے

ژیومی ایم آئی نوٹ بک 14 ڈیزائن

جبکہ اس کے بہن بھائی کی طرح ہوشیار نہیں ، افق ایڈیشن ، معیاری ایم آئی نوٹ بک 14 اب بھی کافی جدید اور پرکشش ہے۔ اس میں دھات کا جسم ہے جس میں anodised سینڈبلاسٹڈ بیرونی ہے ، اور وہی لوگو فری ڑککن ہے جو ہمیں زیادہ مہنگے ماڈل پر پسند آیا ہے۔ مجموعی طور پر نظر کافی کم سے کم اور غیر ہنر مند ہے۔

بائیں اور دائیں بندرگاہوں کے علاوہ باہر کو دیکھنے کے لئے واقعی کچھ نہیں ہے اور آپ کو ڑککن چھوڑنے میں مدد کے لئے ایک چھوٹا سا انڈینٹیشن ہے۔ انٹیک وینٹ نچلے حصے پر ہیں اور قبضہ کے پچھلے حصے سے گرم ہوا ختم ہوجاتی ہے۔

اگرچہ افق ایڈیشن کے برخلاف ، دوسرے ہاتھ سے ڑککن اٹھاتے ہوئے آپ کو بیس کو ایک ہاتھ سے تھامنا پڑے گا۔ کل وزن 1.5 کلوگرام ہے اور موٹائی محض 18 ملی میٹر سے کم ہے لہذا اس لیپ ٹاپ کو آسانی سے ہر دن لے جانے اور سفر کرنے کے لute آسان ہونا چاہئے۔

ڑککن کو کھلا کھولتے ہوئے ، آپ کو اسکرین کے نیچے نسبتا thick موٹی ٹھوڑی اور اس کے چاروں طرف کچھ خالی جگہ نظر آئے گی۔ یہ معیاری ایم ای نوٹ بک اور افق ایڈیشن کے مابین ایک کلیدی تفریق ہے ، جو پتلی سرحدوں کا حامل ہے۔ اگرچہ ویب کیم کیلئے اوپری طرف کافی جگہ موجود ہے ، اس ماڈل میں ایک بلٹ ان نہیں ہے۔ ژیومی کہتے ہیں کہ یہ ڈیزائن کے عمل کے دوران ایک شعوری فیصلہ تھا ، لیکن چونکہ اب لوگ اچانک دور دراز کے کام اور سیکھنے کے لئے ویڈیو کانفرنسنگ پر زیادہ انحصار کررہے ہیں ، لہذا ہر ایم آئی نوٹ بک کے ساتھ ایک بیرونی USB ویب کیم شامل کیا جائے گا۔

کی بورڈ کی ڈیک بھی دھات کی ہے ، جزیرہ طرز کی بورڈ کی بورڈز کے لئے دھنی ٹرے کے ساتھ۔ تیر والے بٹنوں کو ایک ہی صف میں کھڑا کردیا گیا ہے اور اس میں کوئی بیک لائٹنگ نہیں ہے ، لیکن لے آؤٹ میں کوئی اہم مسئلہ نہیں ہے۔ در حقیقت افق ایڈیشن کے کی بورڈ کے مقابلے میں یہاں اضافی Fn صف کی بٹنیں موجود ہیں ، تاکہ پرٹ سکرن اور انٹریٹ کو ثانوی کام نہیں کرنا پڑے۔ کلائی کے باقی حصے کافی سخی ہیں ، اور ٹریک پیڈ کا سائز اور مقام کافی معیاری ہیں۔

ڑککن میں صرف تھوڑا سا ہی نرمی ہے ، اور جب دباؤ کا اطلاق ہوتا ہے تو اسکرین گرم نہیں ہوتی ہے۔ قبضہ 140 ڈگری تک کھلتا ہے اور کافی مضبوط ہے۔ مجموعی طور پر ، لگتا ہے کہ ژیومی نے ڈیزائن کے ساتھ اچھا کام کیا ہے – ایم آئی نوٹ بک 14 سستا اور پلاسٹک محسوس نہیں کرتا ہے ، جس کی وجہ سے اسے قیمت کے حصے میں فائدہ ہوتا ہے۔

ایمی نوٹ بک 14 بندرگاہوں ndtv mi

ایم آئی نوٹ بک 14 پر بندرگاہوں کا انتخاب نسبتا limited محدود ہے

زیومی ایم آئی نوٹ بک 14 جائزہ

معیاری ایم ای نوٹ بک کی تین قسمیں ہیں ، یہ سب ایک ہی کواڈ کور 10 استعمال کرتے ہیںویں جنرلدومکیت جھیل‘انٹیل کور i5-10210U پروسیسر۔ اس سی پی یو میں بالترتیب 1.6GHz اور 4.2GHz کی رفتار ہے اور اس میں مربوط انٹیل UHD گرافکس شامل ہیں۔ ان تینوں ورژن میں 8GB DDR4-2666 رام ہے جو سولڈرڈ ہے اور اپ گریڈ نہیں۔

بیس ورینٹ تھا روپے میں لانچ کیا 41،999 اور ایک 256GB SSD کی خصوصیات ہے۔ درمیانی درجے تک جانے سے ایس ایس ڈی کی صلاحیت 512GB تک دگنی ہوجاتی ہے ، جو لگتا ہے کہ اس کی قیمت بہت زیادہ ہے کیونکہ اس کی قیمت Rs. 43،999۔ اوپری سرے پر ، ایس ایس ڈی ایک ہی رہتا ہے لیکن آپ کو بھی مجرد ملتا ہے Nvidia GeForce MX250 GPU، روپے میں 48،999۔ یہ وہی ہے جس پر میں جائزہ لینے کے لئے ہوں۔

اعلی کے آخر میں افق ایڈیشن کے برخلاف ، یہاں سی پی یو کا کوئی انتخاب نہیں ہے۔ زیومی نے اس ماڈل کے لئے Sata M.2 SSDs کا بھی استعمال کیا ہے – آپ خود کو اپ گریڈ کے ل for تبدیل کرسکتے ہیں ، لیکن اضافی کے لئے کوئی خالی سلاٹ نہیں ہے۔ یہ بھی واضح نہیں ہے کہ آیا آپ تیزی سے NVMe SSD میں تبادلہ کر سکتے ہیں۔

افق ایڈیشن کے مقابلے میں پورٹ کا انتخاب بھی تھوڑا سا محدود ہے۔ انتہائی افسوسناک بات یہ ہے کہ ، آپ کو USB ٹائپ سی پورٹ بالکل بھی نہیں ملتی ہے۔ دو USB 3.1 (Gen1) ٹائپ-اے بندرگاہیں ، ایک USB 2.0 پورٹ ، ایک HDMI 1.4b ویڈیو آؤٹ پٹ ، ایک 3.5 ملی میٹر کومبو آڈیو ساکٹ ، اور ڈی سی پاور انلاٹ موجود ہیں۔ ایک SD کارڈ سلاٹ اچھا ہوتا.

غیر عکاس سکرین عام طور پر کام کے ل better بہتر ہوتی ہے ، خاص طور پر انڈور لائٹنگ کے تحت۔ ژیومی ایم ای نوٹ بک 14 کے لئے 14 انچ کے فل-ایچ ڈی پینل کے ساتھ گیا ہے۔ کمپنی رنگین درستگی کے بارے میں کوئی دعوی نہیں کرتی ہے ، لیکن اس میں 178 ڈگری دیکھنے کے زاویوں کی فخر ہے۔

بیٹری میں 46Wh کی گنجائش ہے جسے Xiaomi کہتے ہیں کہ اس کا استعمال 10 گھنٹے کے استعمال میں ہوتا ہے۔ آپ کو باکس میں کافی چنچل 65W پاور اڈاپٹر ملتا ہے ، اور ظاہر ہے کہ بیرونی 720p ویب کیم۔ ڈوئل بینڈ Wi-Fi 802.11ac اور بلوٹوتھ 5 معاون ہیں۔ ایم ای نوٹ بک 14 میں نیچے سے فائرنگ کرنے والے سٹیریو اسپیکر بھی ہیں جن میں سے ہر ایک 2W درج ہے ، نیز ڈی ٹی ایس آڈیو میں اضافہ بھی ہے۔

ژیومی نے ایم ای نوٹ بک 14 کو ونڈوز 10 ہوم اور آفس 365 کے ایک ماہ کے ٹرائل کے ساتھ بھیج دیا۔ دو گھر کے اندر موجود ایپس جنہیں ہم نے ایم ای نوٹ بک 14 افق ایڈیشن میں دیکھا وہ بھی یہاں پیش ہوسکتے ہیں – ایم آئی بلیز انلاک آپ کو خود بخود سائن ان کرنے دیتا ہے ونڈوز اگر آپ مطابقت رکھتا ایم آئی بینڈ پہنے ہوئے ہیں ، جبکہ ایم آئی اسمارٹ شیئر مساوی ایپ چلانے والے فونز میں اور فائلوں کو منتقل کرنے کے لئے ہے۔

ایمی نوٹ بک 14 کی بورڈ این ڈی ٹی وی ملی

کی بورڈ کی عادت ڈالنا آسان ہے ، لیکن ٹریک پیڈ زیادہ ذمہ دار نہیں ہے

ژیومی ایم آئی نوٹ بک 14 کی کارکردگی

ابتدائی سیٹ اپ آسانی سے چلا گیا ، اور معیاری ونڈوز سیٹ اپ عمل کے بعد ایم آئی نوٹ بک 14 استعمال کے لئے تیار تھی۔ یہ لیپ ٹاپ مختلف حالتوں میں استعمال کرنے کے لئے اتنا آسان ہے ، یہاں تک کہ ملاپ کرتے ہوئے۔ نیند سے دوبارہ شروع ہونے میں بعض اوقات 10-15 سیکنڈ کا وقت لگتا ہے ، لیکن عام طور پر ، استعمال میں کوئی پریشانی نہیں تھی۔ میں ایک ساتھ میں درجن بھر براؤزر ٹیبز کھولنے ، ویڈیو اسٹریم کرنے کے ساتھ ملٹی ٹاسک کرنے کے قابل تھا۔

اسکرین بہت متحرک نہیں ہے اور رنگ کچھ خاموش ہیں۔ زاویہ دیکھنے کے زاویوں کے بارے میں دعوے کی توثیق نہیں کی گئی ہے ، لیکن اسکرین کی چمک کو کافی حد تک بڑھانا پڑے گا۔ میں نے انسداد عکاس ختم کی تعریف کی۔ اسپیکر زیادہ اونچی نہیں ہوتے ہیں ، اور بدقسمتی سے آواز خارش اور پتلی ہوتی ہے۔

ٹائپنگ کافی آرام دہ ہے۔ چابیاں تھوڑی سخت ہیں ، لیکن اس کی عادت بہت آسان ہے۔ دوسری طرف ، ٹریک پیڈ ہمیشہ اتنا ہموار یا جوابدہ نہیں تھا جتنا میں پسند کروں گا ، اور کلک ایکشن تھوڑا سا چپچپا ہے۔

بینچ مارک ٹیسٹوں کے لئے آرہا ہے ، ایم آئی نوٹ بک 14 کی طاقتوں اور کمزوریوں کو دیکھنا آسان ہے۔ ایسٹاڈی انٹرفیس کے ذریعہ ایس ایس ڈی کی رفتار محدود ہے ، اور اسی طرح کرسٹل ڈسک مارک ٹیسٹ نے ترتیب وار پڑھا اور لکھا ہے جو بالترتیب 500.6MBps اور 383.3MBps پر مشتمل ہے ، بے ترتیب پڑھنے کے ساتھ اور 300.2MBps اور 269MBps پر آنے والے لکھتے ہیں۔ حقیقی دنیا کے ٹاسک ٹیسٹوں میں ، ایم ای نوٹ بک 14 نے 7zip کا استعمال کرتے ہوئے مختلف فائلوں کے 3.24GB فولڈر کو کمپریس کرنے میں 7 منٹ ، 6 سیکنڈ ، اور 1،3GB AVI فائل کو H.265 میں ٹرانسکوڈ کرنے میں 1 منٹ ، 34 سیکنڈ کا وقت لیا۔

می نوٹ بک 14 ڑککن این ڈی ٹی وی ملی

ایم ای نوٹ بک 14 ٹھیک ٹھیک اور مرصع نظر آرہی ہے جس میں ڑککن پر لوگو نہیں ہے

پی سی مارک 10 نے بالترتیب 3،542 اور 3،371 رنز اسکور کیے۔ سین بینچ آر 20 نے اپنے سنگل اور ملٹی کور ٹیسٹوں میں 361 اور 1،604 پوائنٹس حاصل کیے۔ پی او وی آرے نے اپنا بینچ مارک رن 2 منٹ 52 سیکنڈ میں ختم کیا۔

جہاں تک گرافکس کی کارکردگی کا تعلق ہے ، Nvidia GeForce MX250 GPU یقینی طور پر سنجیدہ گیمنگ یا داخلے کی سطح کی کارکردگی سے پرے کچھ کے لئے نہیں ہے۔ تھری ڈی مارک کا ٹائم اسپائی اور ٹائم اسپائی ایکسٹریم اسکور بالترتیب 1،217 اور 171 تھے جبکہ نائٹ ریڈ ٹیسٹ اور فائر سٹرائیک ایکسٹریم بالترتیب 12،327 اور 1،661 رہے۔

ٹام رائڈر کا سایہ 1920×1080 پر اپنے نچلے ترین پیش سیٹ پر چلتے ہوئے بمشکل 23 ایف پی ایس کو کھانسی میں مبتلا ہوگیا۔ قرارداد کو 1280×720 تک لے جانے اور AA کو مکمل طور پر غیر فعال کرنے سے نتیجہ اخذ کیا گیا لیکن اس کی اوسط 41fps اوسط ہے۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ ایم ای نوٹ بک 14 پرانے اور کم مطالبہ والے گیمز کو چلانے کے قابل ہے۔ تاہم ، اس کی بجائے گرما گرم ہوا ، اور بدقسمتی سے WASD کیز کے آس پاس کا علاقہ ، بائیں کلائی کے آرام کے ساتھ ، محض چند منٹ کے گیمنگ کے بعد بے چین ہوگیا تھا۔ کی بورڈ کے دائیں طرف ٹھنڈا رہا لیکن میں محسوس کرسکتا ہوں کہ کولنگ کے پرستار کے ذریعہ چابی کے درمیان سے ہوا کو چوس لیا گیا ہے۔ مداحوں کی بات کرتے ہوئے ، یہ گیمنگ کے دوران سننے کو ملتا تھا ، لیکن کسی مشغول ڈگری تک نہیں۔

ژیومی نے 10 گھنٹے بیٹری کی زندگی کا وعدہ کیا ہے لیکن وہ یہ نہیں بتاتا ہے کہ کن حالات میں ہے۔ میں نے محسوس کیا کہ آرام دہ اور پرسکون استعمال کے ساتھ ، جس میں فلم کو چلانا اور زیادہ تر ویب براؤزر میں ملٹی ٹاسک کرنا شامل ہے ، مجھے زیادہ سے زیادہ آٹھ گھنٹے ملتے ہیں ، لیکن عام طور پر چھ گھنٹے فی چارج کی طرح زیادہ ہوتا ہے۔ شدید بیٹری ایٹر پرو ٹیسٹ 1 گھنٹہ ، 23 منٹ تک جاری رہا جو اوسط سے کم ہے۔ شکر ہے ، یہ لیپ ٹاپ جلدی سے چارج کرتا ہے – میں لیپ ٹاپ آف ہونے کے ساتھ 30 منٹ میں صفر سے 55 فیصد ہو گیا۔

سزا

ژیومی نے مجموعی طور پر ایک اچھا کام کیا ہے ، اور ایم ای نوٹ بک 14 روزمرہ کی کارکردگی کے لئے موزوں ہے۔ آپ کو توقع نہیں کرنی چاہئے کہ وہ جدید کھیل کھیل سکیں گے ، اور فلمیں نظر نہیں آئیں گی اور نہ ہی اپنی بہترین آواز لگیں گی ، لیکن عام پیداواری صلاحیت ٹھیک ہونی چاہئے۔ طلباء اور آفس ورکرز نیز معقول توقعات کے حامل گھریلو استعمال کنندہ اس لیپ ٹاپ سے خوش ہوں گے۔

تعمیر کا معیار اچھا ہے ، اور میں لوگو فری ڑککن کے ساتھ کم از کم نظر کی طرح کرتا ہوں۔ ان دنوں بہت سارے لوگ سفر نہیں کررہے ہیں ، لیکن اگر آپ کو ادھر ادھر جانے کی ضرورت ہے تو ، آپ زایومی کی پیش کش کی تعریف کریں گے۔

بیس کی مختلف حالتیں زیادہ معنی نہیں رکھتی ہیں کیونکہ آپ اپنی ایس ایس ڈی کی گنجائش کو صرف چند ہزار روپے میں دوگنا کرسکتے ہیں۔ اوپر والا آخر ، جس کا میں نے یہاں جائزہ لیا ہے ، قابل بحث اہمیت کا حامل ہے کیونکہ جیفورس ایم ایکس 250 جی پی یو اس طرح کی مشین میں محدود استعمال ہے۔ تاہم ، ایسا لگتا ہے کہ درمیانی درجے کا آپشن ایک میٹھی جگہ کو متاثر کرے گا اور یہ کافی مسابقتی ہے ، اس کو مد نظر رکھتے ہوئے اس کی قیمت 500 روپے ہے 45،000۔

مجھے یقینی طور پر کم از کم ایک USB ٹائپ سی پورٹ ، ایک SD کارڈ سلاٹ ، ایک تیز NVMe SSD ، اور بیک لِٹ کی بورڈ کو پسند کرنا ہوتا ، لیکن مجھے لگتا ہے کہ مجموعی طور پر پیکیج مناسب طور پر متوازن ہے۔ افق ایڈیشن (کور i7 مختلف شکل) یقینا تیز اور تیز تر ہے ، لیکن یہ تقریبا around 33 فیصد زیادہ مہنگا ہے ، جس سے معیاری ایم ای نوٹ بک 14 قابل غور ہے۔


کیا ایم آئی نوٹ بک 14 سیریز ہندوستان کے لئے سستی میں لیپ ٹاپ کی بہترین حد ہے؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔



Source link

Leave a Comment