Mi Watch Revolve Review | NDTV Gadgets 360


ایم آئی واچ ریوالوو Xiaomi کی طرف سے بھارت میں لانچ کرنے والا پہلا اسمارٹ واچ ہے ، اور ایسا لگتا ہے جیسے یہ کمپنی اپنا ہوم ورک انجام دے رہی ہے۔ ایم آئی واچ ریواول اسپورٹس کو کچھ دلچسپ ہارڈ ویئر ہے جو اس قیمت پر پہننے کے قابل نہیں ہے۔ یہ ملکیتی سافٹ ویئر چلاتا ہے اور متعدد مشقوں سے باخبر رہنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ اس سب کو ختم کرنے کے لئے ، ژیومی دو ہفتوں کا اسٹینڈ بائے ٹائم کا دعوی کرتی ہے لہذا آپ کو یہ گھڑی کثرت سے وصول کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ زیومی نے ایم آئی واچ ریوالو کی قیمت had. Rs روپے رکھی تھی۔ بھارت میں 10،999 ، جو کافی جارحانہ معلوم ہوتا ہے۔ تو کیا یہ آپ کے لئے اسمارٹ واچ ہے؟ میں نے معلوم کرنے کے لئے ایم آئی واچ ریوالوو کا جائزہ لیا ہے۔

ایم آئی واچ گھوما ڈیزائن اور وضاحتیں

جب بات ڈیزائن کی ہو تو ژیومی کو بنیادی باتیں ٹھیک مل گئیں۔ آپ کو ایک سرکلر ڈسپلے ملتا ہے جس کے ارد گرد ایک پتلی سیاہ بیزل ہوتا ہے۔ یہ دائیں طرف کے دو بٹنوں کے ساتھ چمکدار دھات کے جسم کے اندر پیک ہے۔ اوپری حصے کا بٹن پاور بٹن ہے اور گھڑی کا استعمال کرتے ہوئے اسے مینیو لانے میں بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ دوسرا بٹن ایک شارٹ کٹ کلید ہے اور اسے فوری ورزش یا آپ کے انتخاب کے مختلف کام کے لئے تفویض کیا جاسکتا ہے۔ یہ دونوں بٹن ٹھوس کلک تاثرات پیش کرتے ہیں۔

ایم آئی واچ ریوالوو 46 ملی میٹر کا معاملہ ہوتا ہے جو آپ کو مارکیٹ میں ملنے والے دوسرے ہی ویریبلز سے کہیں بڑا بناتا ہے۔ اگرچہ بڑا ڈسپلے پڑھنے میں آسان ہے اور ہر سکرین پر زیادہ سے زیادہ مواد میں پیک کرتا ہے ، لیکن اگر آپ کے ہاتھ پتلی ہیں تو یہ بہت بڑا لگ سکتا ہے۔ آپ گھومتے پھرتے ہوئے بھی حادثاتی طور پر گھڑی کو نشانہ بنا سکتے ہو ، کچھ دنوں میں نے کچھ دنوں میں یہ کیا تھا کہ میں اسے استعمال کر رہا ہوں۔ ژیومی اس نے 1.39 انچ AMOLED ڈسپلے کے آس پاس معاملہ اٹھایا ہے جو حادثاتی دستک کی صورت میں اسے محفوظ رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ کارننگ گورللا گلاس 3 ہے جس میں حفاظت کے ل for ایک اینٹی سکریچ کوٹنگ ہے۔ استعمال کے 15 دن کے بعد ، میں یہ کہہ سکتا ہوں کہ میرے جائزے کے یونٹ کے ڈسپلے پر کوئی خروںچ نہیں ہے۔

ایم آئی واچ گھومنے ڈسپلے کے باہر گیجٹس360 ایم آئی واچ ریوالو ریویو

ایم آئی واچ ریوالوو ورزش سے باخبر رہنے کی صلاحیت رکھتا ہے اور 5ATM تک پانی سے مزاحم ہے

اس اسمارٹ واچ کو خریدتے وقت آپ مڈ نائٹ بلیک اور کروم سلور کیسز کے درمیان انتخاب کرسکتے ہیں۔ میرے پاس نیپچون بلیو پٹا والا کروم سلور یونٹ تھا۔ پٹا 22 ملی میٹر کی چوڑائی میں ہے اور کسی بھی 22 ملی میٹر پٹا کے لئے تبدیل کیا جاسکتا ہے۔ ژیومی نے گھڑی کے لگموں سے منسلک کرنے کے لئے فوری ریلیز پنوں کا استعمال کیا ہے ، لہذا اسے بغیر کسی اوزار کا استعمال کیے آسانی سے ختم کیا جاسکتا ہے۔

گھڑی کو گھومیں اور آپ کو پیچھے کی وسط میں دل کی شرح کا سینسر ملے گا ، جس میں چارج کرنے کے لئے دونوں طرف ایک رابطہ نقطہ ہوگا۔ ژیومی نے ایم آئی واچ ریوالوو پر جی پی ایس اور گلوناس کی پیش کش کی ہے ، جس کی وجہ سے اسے اسمارٹ فون میں جوڑ بنانے کی ضرورت کے بغیر چلنے اور چلانے کی سہولت ملتی ہے۔ اس میں رابطے کے ل Bluetooth بلوٹوت 5 ایل بھی ہے اور اسکرین کی چمک کو خود بخود ایڈجسٹ کرنے کے لئے وسیع روشنی سینسر بھی ہے۔

حیرت کی بات یہ ہے کہ ایم آئی واچ ریوالو بہت زیادہ بھاری نہیں ہے۔ اس کا وزن 60 گرام کے لگ بھگ شامل پٹیوں کے ساتھ ہوتا ہے ، جبکہ صرف جسمانی وزن 40 گرام ہوتا ہے۔ تاہم یہ بہت بڑا محسوس ہوتا ہے ، اور اس بڑی گھڑی کو پہنتے ہوئے سو جانا آسان نہیں ہے۔ کم از کم زیومی نے 420 ایم اے ایچ کی بیٹری میں پیک کرکے بڑے کیس کو اچھی طرح سے استعمال کیا ہے۔ ایم آئی واچ ریوالوو 5 اے ٹی ایم تک پانی سے بھی مزاحم ہے لہذا آپ اسے بغیر کسی دشواری کے تیرنے کے ل take لے سکتے ہیں۔

ایم آئی واچ ریوالو سافٹ ویئر

اگر آپ آن ہو تو آپ کو ژیومیئر ایپ انسٹال کرنے کی ضرورت ہوگی انڈروئد، یا ایک پر Xiaomi پہننا لائٹ ایپ آئی فون اسمارٹ واچ کو جوڑنا۔ میں نے اپنے ایم آئی واچ ریوالوو کو اینڈرائیڈ اسمارٹ فون کے ساتھ جوڑ بنایا۔ یہ عمل کافی آسان تھا اور گھڑی نے مستحکم تعلق برقرار رکھا۔ آپ ایم ای واچ ریالوول کو ایپ کا استعمال کرکے تشکیل دے سکتے ہیں اور فیصلہ کرسکتے ہیں کہ کون سے ایپس کو آپ کی کلائی پر آپ کو مطلع کرنے کی اجازت ہے۔ آپ اپنی ضروریات کے مطابق گھڑی کے چہروں کو بھی تبدیل کرسکتے ہیں اور نئے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ ایم آئی واچ ریوالوو سے واچ کے چہروں کو ڈاؤن لوڈ کر لیتے ہیں تو ان میں وہ تبدیل کر سکتے ہیں۔

ایم آئی واچ گھومنے ہارٹریٹ سینسر گیجٹ 360 ایم آئی واچ ریوالو جائزہ

ایم آئی واچ ریوالو میں دل کی شرح سینسر اور پشت پر چارج کرنے والے رابطے ہیں

ایم آئی واچ ریوالوو ایک نوٹیفائر کی طرح کام کرتا ہے ، اس کا مطلب ہے کہ آپ پیغامات کا جواب نہیں دے سکتے ہیں۔ اگر آپ کو یہ امید ہے کہ وہ واچ سے واٹس ایپ گفتگو جاری رکھیں گے تو ، آپ اس کے قابل نہیں ہوں گے۔ آپ آنے والی کالوں کے لئے الرٹس دیکھ سکیں گے لیکن آپ اس گھڑی کے ذریعہ کال نہیں کرسکیں گے جیسا کہ آپ کر سکتے ہیں ہواوے واچ جی ٹی 2 (جائزہ) یا بہت سے دوسرے اختیارات۔

آپ گھڑی پر ہی کچھ ترتیبات تبدیل کرسکتے ہیں ، مثال کے طور پر آپ دستی طور پر ڈسپلے کی چمک کو مرتب کرسکتے ہیں یا خود کار طریقے سے ایڈجسٹمنٹ کرسکتے ہیں ، کمپن کی شدت کو تبدیل کرسکتے ہیں ، اور ہمیشہ آن موڈ میں ٹوگل کرسکتے ہیں۔ اپنے فون کو تیز آواز میں بجانے کیلئے آپ گھڑی پر فون ڈھونڈنے کی خصوصیت کا استعمال کرسکتے ہیں۔ ایم آئی واچ ریوالو ماحولیاتی دباؤ اور بلندی کو بھی دکھا سکتا ہے ، اور اس میں اندرونی ساختہ کمپاس موجود ہے جو آپ کو ٹریکنگ یا دیگر بیرونی سرگرمیوں کو پسند کرتا ہو۔

ایم آئی واچ ریورول پرفارمنس

ایم آئی واچ ریوالوو کی درستگی کو جانچنے کے ل I ، میں نے چلتے چلتے دستی طور پر counted 500 counted قدموں کا حساب کیا ، اور دیکھا کہ اسمارٹ واچ نے 2 50२ قدم گن لئے جو ایک بہت بڑی انحراف نہیں ہے۔ میں نے 500 میٹر کا فاصلہ بھی طے کیا ، اور اس آلے کا حساب کتاب 510 میٹر ہے۔ فاصلہ اور قدم سے باخبر رہنے سے معمولی انحرافات ظاہر ہوتے ہیں ، لیکن کسی آرام دہ اور پرسکون صارف کو پریشان کرنے کے لئے کافی نہیں ہے۔ دن کے اختتام پر آپ اب بھی اس قابل ہوسکیں گے کہ آپ نے کتنے اقدامات اٹھائے ہیں اور آپ نے کتنی دوری طے کی ہے۔

نیند سے باخبر رہنے کا عمل درست تھا ، اور ایم آئی واچ ریوالوو نے نیند کے مختلف مراحل سے باخبر رہنے کا ایک اچھا کام کیا۔ یہ گہری نیند ، ہلکی نیند ، REM ، اور جاگو کے لیبل کے مراحل میں ریکارڈز دکھاتا ہے ، اور نیند کے معیار کو بہتر بنانے کے لئے بھی رہنمائی کرتا ہے۔ میں نے ہر رات سونے کے لئے ایم آئی واچ ریوالو نہیں پہنا تھا ، کیوں کہ مجھے لگتا ہے کہ میری کلائی پر اس کے ساتھ آرام سے سونا تھوڑا سا بھاری ہے۔

ایم آئی واچ ریوالو سافٹ ویئر گیجٹ360 ایم آئی واچ ریوالو ریویو

اینڈروئیڈ پر ژیومیئر ایپ کو ایم آئی واچ ریوالوو استعمال کرنے کی ضرورت ہے

دل کی شرح سے باخبر رہنے میں کافی حد تک درست بات تھی لیکن ایم آئی واچ ریوالوو کبھی کبھی دل کی شرح میں تبدیلی کو رجسٹر کرنے میں سست تھا۔ یہ خاص طور پر اس وقت قابل دید تھا جب میں ورزش کر رہا تھا۔ ایم آئی واچ ریوالو دل کی شرح کی تغیر کو ماپنے اور اس کی سرگرمی کی شدت کے اعداد و شمار سے موازنہ کرکے تناؤ کا پتہ لگانے کے قابل بھی ہے۔ جب آپ اسٹیشنری ہوتے ہیں تو یہ بہتر کام کرتا ہے اور اگر آپ آگے بڑھ رہے ہو یا باہر کام کررہے ہو تو پڑھنے میں ناکام ہوسکتے ہیں۔ ایم آئی واچ ریوالو متعدد پیرامیٹرز جیسے روز مرہ کی سرگرمی ، ورزش ، تناؤ اور نیند پر غور کرکے “توانائی کی سطح” کو بھی ظاہر کرتا ہے۔ میں نے دیکھا ہے کہ اس دن میں توانائی کی کم سطح کی اطلاع ہے جب میں اچھی طرح سے نہیں سوتا تھا ، لیکن میں اس میٹرک کو سنجیدگی سے نہیں لوں گا۔

ایم آئی واچ ریوالوو کے لئے بیٹری کی زندگی اس پر منحصر ہوتی ہے کہ آپ اسے کیسے مرتب کرتے ہیں ، اور آپ کے ورزش کی تعدد۔ مجھے ایم آئی واچ ریوالوو سے تقریبا two دو ہفتوں میں صرف کچھ ایپس سے منتخب کردہ اطلاعات کی اجازت دے کر اور ہمیشہ دکھائے جانے والے فعل کو غیر فعال کرکے ملا ، لیکن دل کی مسلسل شرح سے باخبر رہنے کے قابل رہا۔ ہمیشہ ڈسپلے کے ساتھ متحرک اور میسجنگ ایپس جیسے واٹس ایپ کیلئے بہت سی اطلاعات کے ساتھ ، آپ کو بیٹری کی کارکردگی میں کمی کا امکان نظر آئے گا۔ اگر آپ کثرت سے سیر اور مشقوں سے نکل جاتے ہیں تو ، ایم آئی واچ ریوالوو پر موجود GPS بھی بیٹری نالی میں حصہ ڈالے گا۔

ایم آئی واچ ریوالو چارجر گیجٹ360 ایم آئی واچ ریوالو ریویو

ایم آئی واچ ریوالو میں ملکیتی چارجنگ جھولا استعمال ہوتا ہے

ایم آئی واچ ریوالو کو چارج کرنے کے لئے ایک مالکانہ چارجر کی ضرورت ہے۔ آپ گھڑی کو آسانی سے پالنا پر چھوڑ سکتے ہیں اور یہ رابطہ پنوں کے ذریعے چارج کرنا شروع کردے گی۔ میں نے پالنا کو معیاری دیوار چارجر میں لگایا ، اور اس نے 30 منٹ میں بیٹری کو 32 فیصد اور ایک گھنٹے میں 62 فیصد تک لے لیا۔ گھڑی کو چارج کرنے میں دو گھنٹے سے کچھ زیادہ وقت لگا۔

سزا

ایم آئی واچ ریوالو کی نمایاں باتیں اس کا سرکلر باڈی اور کرکرا AMOLED ڈسپلے ہیں۔ فعالیت کے لحاظ سے ، یہ بہت اچھا محسوس ہوتا ہے جیسے سمارٹ واچ کے جسم میں فٹنس بینڈ ہوتا ہے۔ اس کے باوجود ، بہتر بیٹری کی زندگی کے لحاظ سے آپ کو بڑے جسم کے فوائد اور اس کے مقابلے میں کچھ اضافی خصوصیات ملتی ہیں ایم آئی بینڈ 4 (جائزہ) اور ایم آئی بینڈ 5.

ایم آئی واچ ریالوو نے Huawei واچ GT 2 کو کافی حد تک کم کیا جب قیمت کی قیمت آتی ہے تو ، ژاؤومی کی پیش کش کی سفارش کرنا آسان بناتی ہے۔ تاہم ، اگر آپ مناسب سمارٹ واچ کا تجربہ چاہتے ہیں تو ، آپ کو اس کے لئے تقریبا twice دوگنا خرچ کرنا پڑے گا اوپو واچ یا پھر سیمسنگ کہکشاں واچ ایکٹو 2.



Source link

Leave a Comment