Moto G30 First Impressions: Affordable All-Rounder?


موٹو جی سیریز بھارت میں بہت مشہور رہی ہے۔ دراصل ، یہ جی سیریز تھی جس نے قیمتوں کی جنگیں شروع ہونے پر موٹرولا کو ہندوستانی مارکیٹ میں اپنی شناخت بنانے میں مدد کی تھی۔ حالات معمولی طور پر تبدیل ہوگئے ہیں چونکہ موٹرولا نے اپنے اسمارٹ فونز کو معمول کے اوپر چڑھتے ہوئے آرڈر میں نمبر دے کر ختم کردیا ہے۔ اب ، نئی جی سیریز کے دو نئے ماڈل ، موٹو جی 10 پاور اور موٹو جی 30 ہیں۔ تو کیا موٹرولا نے اپنی توجہ برقرار رکھی ہے؟ میں نے گرم ، شہوت انگیز جی 30 پر اپنے ہاتھ کھینچ لئے اور یہ میرے پہلے تاثرات ہیں۔

گرم ، شہوت انگیز G30 سے اونچی پوزیشن پر ہے گرم ، شہوت انگیز G10 پاور اور اس کی قیمت بھارت میں 10،999 روپے ہے۔ یہ اسمارٹ فون اچھی طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہے اور ایسا لگتا ہے کہ یہ روزانہ کے استعمال کو اچھی طرح سے برداشت کرسکتا ہے۔ یہ 6.5 انچ ڈسپلے کھیلتا ہے جس میں 20: 9 پہلو تناسب اور سب سے اوپر ایک ڈوڈروپ نشان ہے۔ پہلو کا تناسب فون کو لمبا اور تنگ کرتا ہے۔ اسے ایک ہاتھ میں تھامنا کوئی زیادہ مسئلہ نہیں ہے لیکن مجھے ڈسپلے کی چوٹی تک پہنچنا مشکل معلوم ہوا۔ آپ کو ایک HD + ریزولوشن ملتا ہے جو قابل قبول ہے ، لیکن اس میں 90Hz ریفریش ریٹ بھی ہے۔ ڈوئڈروپ نوچ غلط سمت میں ایک قدم کی طرح محسوس ہوتا ہے جب سے گرم ، شہوت انگیز G9 پاور ایک سوراخ کارٹون ڈسپلے تھا. آپ موٹو جی 30 پر پتلی بیزلز لیتے ہیں لیکن نیچے کی ٹھوڑی نسبتا thick موٹی ہوتی ہے۔ ایک پتلی ایئر پیس فریم اور 13 میگا پکسل کے سیلفی کیمرا کے بیچ بیٹھتی ہے۔

موٹرولا G30 کو دو رنگوں میں ، ڈارک پرل اور پسٹل اسکائی پیش کرتا ہے۔ جائزہ لینے کے لئے میرے پاس سابقہ ​​تھا۔ ڈارک پرل ورژن میں تدریجی نمونہ ہے اور یہ مرکز میں ایک گہرا ارغوانی رنگ کا ہوتا ہے ، اطراف میں ہلکے سائے میں منتقل ہوتا ہے۔ جب آپ فون کو روشنی کے نیچے جھکاتے ہیں تو پیٹرن بھی تبدیل ہوجاتا ہے۔ موٹو جی 30 کے پچھلے حصے میں ایک چمکدار فن ہے جس کی وجہ سے اس نے فنگر پرنٹس اور دھواں آسانی سے اٹھا لیا ہے۔ موٹرولا نے باکس میں ایک کیس شامل کیا ہے جسے آپ اس مسئلے سے نمٹنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں۔

موٹرولا موٹرو جی 30 پاور بٹن گیجٹ 360 موٹرولا موٹرٹو جی 30 پہلا تاثر

پاور بٹن کا ایک نمونہ ہے جو مارنا آسان بناتا ہے

موٹو جی 30 نے ترازو کو 200 گرام پر بتادیا ہے اور اسے تھامتے ہوئے اس کا بڑا حصہ قابل دید ہے۔ موٹرولا وزن کو اچھی طرح سے تقسیم کرنے میں کامیاب ہے ، لہذا ایسا محسوس نہیں ہوتا ہے کہ یہ آپ کے ہاتھوں سے گر جائے گا۔ موٹو جی 30 ایک 5000mAh بیٹری میں پیک کرتا ہے اور باکس میں 20W چارجر کے ساتھ آتا ہے۔

گوگل اسسٹنٹ کیلئے بٹن کے ساتھ پاور اور حجم کے بٹن دائیں طرف ہیں۔ پاور بٹن کا بناوٹ کا نمونہ ہے جس کی وجہ سے تمیز کرنا آسان ہوتا ہے۔ میں نے پاور اور حجم کے بٹنوں کو اچھی طرح پوزیشن میں ملنے کے لئے پایا لیکن گوگل اسسٹنٹ بٹن کو مارنے کے لئے تھوڑا سا بڑھانا ضروری ہے۔ فریم کے دوسری طرف ہائبرڈ ڈوئل سم ٹرے ہے۔ موٹو جی 30 میں اسپلش مزاحمت کے لئے ایک IP52 کی درجہ بندی ہے اور میں نے سم ٹرے کے ارد گرد ربڑ کی مہر دیکھی۔ فریم کے اوپری حصے میں 3.5 ملی میٹر کا ہیڈ فون جیک اور ایک ثانوی مائکروفون ہے ، جبکہ بنیادی مائکروفون ، یو ایس بی ٹائپ سی پورٹ ، اور لاؤڈ اسپیکر سب سے نیچے ہیں۔

موٹرولا عقبی ماونٹڈ فنگر پرنٹ اسکینر کے ساتھ پچھلے حصے میں کواڈ کیمرا سیٹ اپ لے کر گیا ہے۔ آئتاکار کیمرا ماڈیول تھوڑا سا بڑھا دیتا ہے اور اس میں 64 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ، 8 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرہ ، 2 میگا پکسل میکرو کیمرا ، اور 2 میگا پکسل کی گہرائی کا سینسر ہوتا ہے۔

موٹرولا موٹرو جی 30 کیمرہ ماڈیول گیجٹ 360 موٹرولا موٹرٹو جی 30 پہلا تاثرات

موٹو جی 30 میں کواڈ کیمرا سیٹ اپ ہے

موٹو جی 30 میں کوالکوم اسنیپ ڈریگن 662 ایس سی استعمال کرتا ہے اور اس میں سنگل 4 جی بی ریم ، 64 جی بی اسٹوریج کی مختلف قسم ہے۔ یہ چلتا ہے Android 11 اس قیمت سے باہر اسمارٹ فونز پر جو ابھی عام بات نہیں ہے۔ اس میں ان باکسنگ کے وقت جنوری میں اینڈرائیڈ سیکیورٹی پیچ تھا ، جو قابل قبول ہے۔ موٹرولا نے سیکیورٹی کی ایک پرت بھی بلائی ہے تھنک شیلڈ. فیس بک کے علاوہ (جسے ان انسٹال کیا جاسکتا ہے) ، میرے موٹو جی 30 یونٹ میں بلاٹ ویئر کا پہلے سے نصب نہیں تھا۔ موٹو ایکشنز آپ کو اشاروں کا استعمال کرتے ہوئے اسمارٹ فون کے ساتھ بات چیت کرنے دیتا ہے۔ رابطے کے اختیارات میں بلوٹوتھ 5 ، ڈوئل بینڈ وائی فائی ، اور این ایف سی شامل ہیں۔

موٹو جی 30 ایک وابستہ آل راؤنڈر کی طرح لگتا ہے ، کیونکہ اس کی قیمت میں خصوصیات کا اچھا توازن ہے۔ یہ حقیقی دنیا کے استعمال میں کیسے ترجمہ ہوگا؟ اگر آپ اتنے ہی شوقین ہیں جیسے آپ کی طرح ہیں تو ، مکمل جائزہ لینے کے لئے گیجٹ 360 پر ہی رابطہ رکھیں ، جلد ہی سامنے آئیں۔



Source link

Leave a Comment