Nokia 3.4 First Impressions: Android One on a Budget


نوکیا 3.4 اور نوکیا 5.4 کو ابھی ہی ایچ ایم ڈی گلوبل نے ذیلی روپوں کی تکمیل کے لئے شروع کیا ہے۔ 15،000 مارکیٹ۔ جبکہ نوکیا 5.4 اس حصے کے اونچے سرے کو پورا کرتا ہے ، نوکیا 3.4 سلاٹ اس سے نیچے ہے ، جس کی قیمت Rs. 11،999۔ نوکیا 3.4 نوکیا 3.2 کا جانشین ہے ، جسے کمپنی نے 2019 میں واپس ہندوستان میں لانچ کیا تھا۔ نوکیا 3.4 کے ساتھ ، آپ کو گارنٹیڈ اینڈرائیڈ اپڈیٹس اور صاف اسٹاک سافٹ ویئر کے تجربے کا وعدہ ملتا ہے۔ کیا یہ فون بہترین قیمت پیش کرتا ہے؟ میں نے نوکیا 3.4 پر اپنے ہاتھ کھینچ لئے اور یہ میرے پہلے تاثرات ہیں۔

نوکیا 3.4 ایک عمدہ اسمارٹ فون ہے اور ہاتھ میں مضبوط محسوس کرتا ہے۔ میرے پاس ڈیسک رنگین آپشن ہے ، جس میں ارغوانی رنگ ختم ہوتا ہے۔ ایچ ایم ڈی گلوبل اس فون کو ایفورڈ اور چارکول کلر آپشنز میں بھی پیش کرتا ہے۔ نوکیا 3.4 میں ایک پولی کاربونیٹ باڈی ہے جس کی پچھلی طرف بناوٹ ختم ہے۔ اس سے فون کو بہتر گرفت میں مدد ملتی ہے اور بیک پینل کے فنگر پرنٹس لینے کے امکانات بھی کم ہوجاتے ہیں۔

نوکیا 3.4 اوپری بائیں کونے میں 8 میگا پکسل کے ہول-پنچ سیلفی کیمرے کے ساتھ 6.39 انچ کی HD + ڈسپلے کھیلتا ہے۔ ڈسپلے کے آس پاس بیزلز قیمت کے ل acceptable قابل قبول ہیں لیکن نچلا لوگو والے نیچے کی ٹھوڑی نمایاں طور پر بڑی ہے۔ نوکیا 3.4 میں گول کونے ہیں ، اور پچھلے حصے میں بھی تھوڑا سا مڑے ہوئے ہیں ، جس سے اسے تھامنا آرام دہ ہے۔

اسمارٹ فون کو اٹھاو اور آپ دیکھیں گے کہ یہ 180 گرام پر نسبتا light ہلکا ہے اور اس کی موٹائی 8.7 ملی میٹر ہے۔ ایچ ایم ڈی گلوبل نے نوکیا 3.4 کے دائیں جانب پاور اور حجم والے بٹنوں کو پوزیشن میں رکھا ہے۔ ان بٹنوں تک پہونچنا آسان ہے لیکن تھوڑا سا اتھرا ہے۔ بائیں طرف ، نوکیا 3.4 میں اس کی سم ٹرے اور گوگل اسسٹنٹ کے لئے ایک سرشار بٹن ہے۔

نوکیا 3 4 پورٹ گیجٹ 360 نوکیا 3.4 پہلا تاثرات

نوکیا 3.4 میں یو ایس بی ٹائپ سی پورٹ ہے

آپ کو نچلے حصے میں ایک USB ٹائپ سی پورٹ اور اوپر میں 3.5 ملی میٹر کا آڈیو جیک ملتا ہے۔ نوکیا 3.4 4،000 ایم اے ایچ کی بیٹری میں پیک کرتا ہے لیکن آپ کو باکس میں صرف 5W چارجر ملتا ہے۔ بیٹری کے سائز کو دیکھتے ہوئے ، آپ کو اس کے ساتھ ایک دن گزرنے کے قابل ہونا چاہئے ، لیکن کم چارج کرنے والا چارجر اسے پوری طرح سے چارج کرنے میں تھوڑا وقت لگے گا۔ میں اپنے مکمل جائزے کے ل battery بیٹری کی زندگی کے بارے میں اپنے تبصروں کو محفوظ رکھوں گا۔

بالکل اسی طرح نوکیا 5.4 (جائزہ) ، 3.4 میں سرکلر کیمرا ماڈیول بھی ہے۔ اس میں 13 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ، 2 میگا پکسل کا گہرائی کا سینسر ، اور 5 میگا پکسل کا انتہائی الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا ہے۔ کیمرہ ماڈیول کے بالکل نیچے فنگر پرنٹ اسکینر ہے۔ مجھے یہ اچھی طرح سے پوزیشن میں ملا ہے کیوں کہ میری انگلی اس پر قدرتی طور پر ٹکی ہوئی ہے۔

ایچ ایم ڈی گلوبل نے نوکیا 3.4 کو طاقت دینے کے لئے کوالکم اسنیپ ڈریگن 460 ایس سی کا انتخاب کیا ہے۔ یہ ایک معقول پروسیسر ہے لیکن میں جاننا دلچسپ ہوں کہ یہ اسنیپ ڈریگن 662 کے مقابلہ میں کس طرح کھڑا ہے ، جو اس قیمت کی حد میں کافی عام ہے۔ یہاں صرف ایک ترتیب ہے ، جس میں 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج ہے ، جس کی قیمت Rs. ہندوستان میں 11،999۔ تاہم ، آپ کے پاس سرشار مائیکرو ایسڈی کارڈ سلاٹ کا استعمال کرتے ہوئے اسٹوریج کو بڑھانے کا اختیار ہے۔

نوکیا 3 4 بیک گیجٹس360 نوکیا 3.4 پہلا تاثرات

نوکیا 3.4 کی بناوٹ بیک ہے

سافٹ ویئر نوکیا 3.4 کی ایک طاقت ہے۔ یہ فون اسٹاک اینڈروئیڈ 10 کو باکس سے باہر چلاتا ہے ، اور اس میں بلاٹ ویئر کا کوئی پہلے سے نصب نہیں ہے ، جو میری کتابوں کا ایک بہت بڑا پلس ہے۔ آپ کو فروری کا تازہ ترین Android حفاظتی پیچ بھی ملتا ہے۔ نوکیا 3.4 ہے Android 11 تیار ہے اور جلد ہی اس کے لئے ایک تازہ کاری حاصل کرنی چاہئے۔ ایچ ایم ڈی گلوبل نوکیا 3.4 کے لئے دو سال کے سافٹ ویئر اپ ڈیٹ کی ضمانت دیتا ہے ، لہذا آپ توقع کرسکتے ہیں کہ وہ اپنی زندگی میں اینڈرائیڈ 12 حاصل کرے گا۔ اس میں تین سال تک اینڈروئیڈ سیکیورٹی اپڈیٹس بھی ملیں گے۔ اس قیمت پر اسمارٹ فونز پر طویل مدتی سافٹ ویئر سپورٹ بہت عام نہیں ہے ، لہذا نوکیا 3.4 اس پہلو سے باہر ہے۔

نوکیا 3.4 اپنی طلب کی قیمت کے لئے ایک پریمیم احساس اور مہذب چشمی پیش کرتا ہے ، اور میں یہ جاننے کے لئے بے چین ہوں کہ یہ ہمارے بینچ مارک اور کیمرا ٹیسٹوں میں کس طرح فائدہ اٹھا سکے گا۔ اگر آپ یہ جاننا چاہتے ہیں کہ آیا یہ فون خریدنے کے قابل ہے تو ، گیجیٹس 360 پر قائم رہیں۔



Source link

Leave a Comment