Nokia 3.4 Review: Promising or Just Promises?


ایچ ایم ڈی گلوبل نے حال ہی میں بھارت میں دو اسمارٹ فون نوکیا 3.4 اور نوکیا 5.4 متعارف کروائے تھے۔ ہم نے نوکیا 5.4 کا پہلے ہی تجربہ کیا ہے ، جس نے ڈیزائن کے لئے کچھ پوائنٹس حاصل کیے تھے لیکن کارکردگی کے ساتھ اس کو واپس نہیں کیا۔ جب میں نوکیا 3.4 پر پہنچا تو میں نے سوچا کہ کیا ایسا ہی محسوس ہوگا۔ اس بجٹ دوستانہ ماڈل کی قیمت ہے۔ ہندوستان میں 11،999۔ اس میں زیادہ معمولی کوالکوم اسنیپ ڈریگن 460 پروسیسر اور ایک چھوٹی 4،000 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے ، جو اس کی قیمت کی سطح پر دوسروں کے مقابلے میں اس کو نقصان پہنچا سکتی ہے ، لیکن اس کے لئے جو کچھ ہو رہا ہے اس کی ضمانت دی گئی سافٹ ویئر اپ ڈیٹ کی وعدہی بہت کم ہے۔ کیا آپ نوکیا 3.4 پر غور کریں؟ آئیے معلوم کریں۔

نوکیا 3.4 ڈیزائن

پہلی چیز جس کے بارے میں میں نے دیکھا نوکیا 3.4 اس کی تعمیر کا معیار تھا۔ یہ پولی کاربونیٹ سے بنا ہے لیکن یہ ہاتھ میں ٹھوس محسوس ہوتا ہے۔ ڈسپلے کی پیمائش 6.39 انچ ہے اور اس میں 19.5: 9 پہلو تناسب ہے جو اسے لمبا اور تنگ کرتا ہے۔ نوکیا 3.4 کا انعقاد کوئی مسئلہ نہیں ہے لیکن میں فون آسانی سے ڈسپلے کے سب سے اوپر تک نہیں پہنچ سکا جبکہ ایک ہاتھ سے فون کا استعمال کرتے ہوئے۔ ایچ ایم ڈی گلوبل ایک سوراخ کارٹون ڈیزائن پیش کرتا ہے جبکہ اس کے بیشتر حریف اب بھی سامنے والے کیمرے کے لئے نمایاں کھیل پیش کرتے ہیں۔ چاروں طرف نمایاں بیزلز موجود ہیں ، لیکن نوکیا لوگو کے ساتھ موٹی ٹھوڑی آپ کی توجہ حاصل کرے گی۔

پاور بٹن فریم پر مڈ پوائنٹ سے تھوڑا سا اوپر رکھا گیا ہے اور ڈیوائس کو تھامتے ہوئے اس تک پہنچنا آسان ہے۔ حجم کے بٹنوں کو بجلی کے بٹن کے اوپر رکھا جاتا ہے ، اور یہ بھی فون کو ہاتھ میں شفل کرنے کی ضرورت کے بغیر پہنچ سکتے ہیں۔ مخالف سمت گوگل اسسٹنٹ بٹن کے اوپر بیٹھا ہے جس کے اوپر سم ٹرے ہیں۔ نوکیا 3.4 میں دو نانو سم سلاٹ اور اسٹوریج میں توسیع کے لئے ایک سرشار مائکرو ایس ڈی سلاٹ ہیں۔

نوکیا 3 4 جائزہ گوگل اسسٹنٹ بٹن نوکیا 3.4 جائزہ

بائیں طرف ایک سرشار بٹن Google اسسٹنٹ کو طلب کرنا آسان بناتا ہے۔

عقبی پینل کی بناوٹ ختم ہوتی ہے جو اسے فنگر پرنٹس سے پاک رکھتی ہے۔ یہاں ایک فنگر پرنٹ اسکینر ہے جو اچھی طرح پوزیشن میں ہے اور فون کو تھامتے ہوئے میری انگلی قدرتی طور پر اس پر آرام کرلیتی ہے۔ پچھلے حصے میں سرکلر کیمرا ماڈیول کوئی عام ڈیزائن عنصر نہیں ہوتا ہے اور اس کی نمایاں ہوتی ہے۔ نوکیا 3.4 میں ٹرپل کیمرا سیٹ اپ ہے ، اور اس کی انگوٹی زیادہ پھیلا نہیں ہے ، جو ایک اچھی چیز ہے۔ یہ فون بھی زیادہ موٹا نہیں ہے اور 180 گرام پر ترازو کی تجاویز دیتا ہے جو اس قیمت کی حد کے دوسرے اسمارٹ فونز سے ہلکا ہے۔

نوکیا 3.4 میں یو ایس بی ٹائپ سی پورٹ ہے جس کے نچلے حصے میں 3.5 ملی میٹر کا ہیڈ فون جیک اور لاؤڈ اسپیکر ہے۔ HMD گلوبل ایک شفاف کیس کے ساتھ ساتھ 5W چارجر کو باکس میں بھیجتا ہے۔ نوکیا 3.4 تین رنگوں میں دستیاب ہے: فجورڈ ، شام اور چارکول۔ مجھ میں شام کا رنگ مختلف تھا جس میں اس کا جامنی رنگ ختم ہوتا ہے۔ اگر آپ کوئی چمکدار رنگ یا چارکول پسند کرتے ہیں تو آپ Fjord کا انتخاب کرسکتے ہیں اگر آپ چیزوں کو آسان رکھنا چاہتے ہیں۔

نوکیا 3.4 وضاحتیں اور سافٹ ویئر

نوکیا 3.4 میں ایچ ڈی + ریزولوشن ڈسپلے ہے جو اس قیمت پر اسمارٹ فون کے لئے عام ہے ، حالانکہ اس میں کچھ استثناء ہیں جیسے ریڈمی 9 پاور (جائزہ) اور پوکو ایم 3 (جائزہ) جو دونوں میں مکمل-ایچ ڈی + ڈسپلے ہیں۔ ایچ ایم ڈی گلوبل نے کوالکوم اسنیپ ڈریگن 460 کا انتخاب کیا ہے اور اسے 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج کے ساتھ جوڑ بنا رکھا ہے۔ کوئی اور مختلف حالتیں نہیں ہیں۔ شکر ہے ، سرشار مائیکرو ایسڈی کارڈ سلاٹ کا استعمال کرکے اسٹوریج قابل توسیع ہے۔ آپ کو 4،000 ایم اے ایچ کی بیٹری مل جاتی ہے ، جو آج کل کے بیشتر مقابلے کی وجہ سے تھوڑی چھوٹی ہے۔ ایچ ایم ڈی گلوبل نے نوکیا کی قیمت 3.4 روپے رکھی ہے۔ 11،999 جو اسے کسی سخت مقابلے کے خلاف رکھتا ہے۔

نوکیا 3 4 جائزہ android 10 Nokia 3.4 جائزہ

نوکیا 3.4 فی الحال اینڈروئیڈ 10 چل رہا ہے لیکن اپ ڈیٹس حاصل کرنے کی ضمانت ہے

نوکیا 3.4 میں بلوٹوتھ 4.2 ، وائی فائی ، چار سیٹلائٹ نیویگیشن سسٹم ، اور ڈوئل 4 جی وی او ایل ٹی ای کی حمایت حاصل ہے۔ سافٹ ویئر کے معاملے میں ، یہ کلین اسٹاک اینڈروئیڈ چلاتا ہے ، اور یہ اینڈرائیڈ ون پروگرام کا ایک حصہ ہے۔ اس کے ساتھ اس وقت جہاز آتا ہے Android 10 اور میری یونٹ میں فروری کے اینڈرائڈ سیکیورٹی پیچ تھا جو بہت اچھا ہے۔ ایچ ایم ڈی گلوبل کا دعوی ہے کہ نوکیا 3.4 تیار ہے Android 11، اور اینڈروئیڈ ون پروگرام کی شرائط پر مبنی ، اسے آخر کار اینڈروئیڈ 12 کی تازہ کاری مل جائے گی۔ اس سے نوکیا 3.4 مقابلے سے کہیں آگے ہے ، کیونکہ بجٹ کے اسمارٹ فونز کو شاید ہی کسی اینڈرائڈ ورژن کے اپ گریڈ سے آگے کچھ نہیں ملتا ہے۔ اسمارٹ فون پر بلوٹ ویئر کی کوئی ایپس نہیں ہیں ، اور UI استعمال کرنا بہت آسان ہے۔ اسٹاک اینڈروئیڈ کو ترجیح دینے والے کسی کے لئے ، نوکیا 3.4 اپیل کرے گا ، لیکن اگر آپ کو زیادہ خصوصیات اور تخصیصات پسند ہیں ، تو آپ انہیں اس فون پر یاد کریں گے۔

نوکیا 3.4 کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

نوکیا 3.4 میں روزانہ کاموں کو سنبھالنے کے لئے کافی ہارڈ ویئر موجود ہے۔ 4 جی بی ریم کے ساتھ ، آپ کو واقعی کسی بھی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا جب تک کہ آپ بھاری ایپس کے مابین ملٹی ٹاسک نہ کریں۔ اسنیپ ڈریگن 460 چھوٹی ایپس کو لوڈ کرنے میں جلدی ہے لیکن آپ کو بھاری بھرکم لوڈ کرنے کے ل to اس کا انتظار کرنا ہوگا۔ میں نے فنگر پرنٹ اسکینر کو اسمارٹ فون کو غیر مقفل کرنے کے لئے تیز تر پایا اور اسے کبھی بھی ایک سے زیادہ کوششوں کی ضرورت نہیں۔ چہرے کی پہچان بھی ہے ، جس نے روشنی کے مختلف حالات میں بھی تیزی سے کام کیا۔

میں نے یہ دیکھنے کے لئے اپنا معیاری سیٹ بنچ مارک کیا کہ نوکیا 3.4 اس کی قیمت کی حد کے دوسرے فونز کے مقابلے میں کہاں کھڑا ہے۔ این ٹیٹو میں ، نوکیا 3.4 1،49،404 پوائنٹس میں کامیاب رہا ، جبکہ اس نے گیک بینچ 5 کے سنگل کور اور ملٹی کور ٹیسٹوں میں بالترتیب 256 اور 1،289 پوائنٹس حاصل کیے۔ یہ اسکور ریڈمی 9 پاور اور پوکو ایم 3 سے کم تھے۔ گرافکس کی بات ہے تو ، نوکیا 3.4 نے جی ایف ایکس بینچ کے ٹی ریکس منظر میں 37 ایف پی ایس اور کار چیس کے منظر میں 9.6 ایف پی ایس اسکور کیے۔

نوکیا 3 4 جائزہ کیمرے ماڈیول نوکیا 3.4 جائزہ

نوکیا 3.4 پر ٹرپل کیمرا سیٹ اپ سرکلر ماڈیول کے اندر بیٹھا ہے

میں نے نوکیا 3.4 پر کال آف ڈیوٹی موبائل کھیلا اور اس نے ہائی گرافکس پیش سیٹ اور میڈیم فریم ریٹ سے ڈیفالٹ کیا۔ کھیل ان ترتیبوں میں بغیر کسی مسئلے کے چلانے کے قابل تھا۔ 15 منٹ تک کھیلنے کے بعد ، فون نے 5 فیصد کی بیٹری ڈراپ ظاہر کی۔ میں نے یہ بھی پایا کہ کیمرے کے ماڈیول کے ارد گرد کی ٹچ میں اس سے گرمی آگئی ہے۔

نوکیا 3.4 نسبتا چھوٹی 4،000 ایم اے ایچ کی بیٹری میں پیک کرتا ہے لیکن آپ پھر بھی ایک ہی چارج پر کم از کم ایک پورے دن میں گذار سکیں گے۔ تاہم ، بنڈل 5W چارجر کا استعمال کرتے وقت چارج کرنا بہت سست ہے۔ میں 30 منٹ میں صرف 16 فیصد فون حاصل کرسکتا تھا ، اور اس نے صرف ایک گھنٹہ کے بعد 33 فیصد تک مارا۔ فون کو چارج کرنے میں مکمل طور پر تین گھنٹے لگے ، جو آج کے معیار کے مطابق ہے۔ بہتر نتائج حاصل کرنے کے لئے آپ اعلی درجہ بند چارجر استعمال کرسکتے ہیں۔ دوسرے سستی اسمارٹ فونز جیسے رییلم نرزو 30 اے باکس میں 18W چارجر لے کر آئیں۔

نوکیا 3.4 کیمرے

آپ کو نوکیا 3.4 پر ٹرپل کیمرہ سیٹ اپ ملے گا ، جس میں 13 میگا پکسل کا پرائمری کیمرہ ، 5 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا ، اور 2 میگا پکسل کی گہرائی کا سینسر ہے۔ سیلفیز کے ل this ، اس فون میں 8 میگا پکسل کا شوٹر ہے۔ کیمرا ایپ بہت بنیادی ہے اور آپ شوٹنگ کے مختلف طریقوں کے مابین سوئچ کرنے کے لئے ویو فائنڈر کے آس پاس سوائپ کرسکتے ہیں۔ آپ کو ڈیفالٹ کیمرا ایپ میں نائٹ موڈ ، پورٹریٹ وضع ، اور خوبصورتی کے اختیارات ملتے ہیں ، لیکن یہ آپ کو پسند کی ایپس جیسے فون پر ملنے والے شوٹنگ آپشنز کے مقابلے میں محدود معلوم ہوتا ہے جیسے پوکو ایم 3۔

نوکیا 3.4 کے ساتھ لی گئی تصاویر فون کی اپنی اسکرین پر مہذب نظر آئیں ، لیکن ان کو بڑھانے پر ، کیمرہ کے قریب اشیاء پر بھی اناج نظر آنے لگا۔ پس منظر کے عناصر میں نفاست کا فقدان تھا اور متن قابل اعتبار نہیں تھا۔ الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا کا استعمال کرتے ہوئے شوٹنگ کے نتیجے میں تفصیل سے ایک اہم نقصان اور اس کے برعکس سطحوں میں کمی ، نیز کناروں پر بیرل مسخ ہونے کا نتیجہ ہے۔

نوکیا 3.4 دن کی روشنی میں کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 3.4 دن کی روشنی کے وسیع زاویہ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

اچھی تفصیلات اور نرم پس منظر کی دھندلاپن کے ساتھ قریبی اپ شاٹس اچھی طرح سے نکلے۔ پورٹریٹ شاٹس میں ، نوکیا 3.4 اچھی کنارے کا پتہ لگانے کا انتظام کرسکتا ہے اور اس موضوع کو پس منظر سے کافی اچھی طرح سے الگ کرسکتا ہے۔ کیمرا ایپ شاٹ لینے سے قبل آپ کو کلنک کی سطح بھی متعین کرنے دیتی ہے۔

نوکیا 3.4 قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 3.4 پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

کم روشنی میں ، اے آئی فون کو رات کے ایک منظر کے ل for ترتیب دیتا ہے۔ یہ منظر کو تیزی سے پتہ لگاتا ہے لیکن اسے پکڑنے میں چار سیکنڈ سے زیادہ وقت لگتا ہے۔ آؤٹ پٹ بہت اچھا نہیں تھا ، اور بہت ساری تفصیل سائے میں کھو گئی تھی۔ نائٹ موڈ سایہ میں نمایاں طور پر بہتر تفصیل کے ساتھ روشن تصویر فراہم کرتا ہے ، لیکن یہ اب تک کی بہترین کارکردگی نہیں ہے جو میں نے اس قیمت پر دیکھا ہے۔

نوکیا 3.4 کم روشنی والے کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 3.4 نائٹ موڈ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

دن کی روشنی میں لی گئی سیلفیاں اچھی تھیں ، اور آپ کے پاس سیلفی کیمرا استعمال کرکے پورٹریٹ گولی مارنے کا اختیار ہے۔ نوکیا 3.4 کے انتظام کردہ اچھ edgeے کنارے کی کھوج نے دن میں باہر تیز نتائج برآمد کیے۔ روشنی کے ذرائع کے بغیر کم روشنی والی سیلفیز میں قریب سے تفصیل کی کمی ہے۔

نوکیا 3.4 پورٹریٹ سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 3.4 کم روشنی والے سیلفی کیمرا نمونے (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پرائمری کے ساتھ ساتھ سیلفی کیمرا کیلئے ویڈیو ریکارڈنگ سب سے اوپر ہے ، لیکن اس میں استحکام کی کمی ہے۔ میں نے ویڈیو ریکارڈنگ کے دوران اسمارٹ فون کو میٹر لائٹ سے تھوڑا آہستہ بھی پایا۔

سزا

نوکیا 3.4 ایک اچھی طرح سے تعمیر کردہ اسمارٹ فون ہے جو Android کی تازہ ترین اپ ڈیٹس کی ضمانت دیتا ہے۔ یہ ایک ایسے اینڈروئیڈ پیوریسٹ سے اپیل کرے گا جو نئے اسمارٹ فون پر نمایاں خرچ کیے بغیر جدید ترین سافٹ ویئر چلانے کے منتظر ہے۔ تاہم ، نوکیا 3.4 کے بارے میں کچھ بھی نہیں ہے جو اس وعدے کے علاوہ ہے۔ مقابلہ میں بڑی بیٹریاں ، تیز تر چارجنگ ، بہتر نمائش اور بہتر کیمرہ معیار کی پیش کش کی گئی ہے۔

اگر صاف سافٹ ویئر اور اپ ڈیٹ کی اپیل آپ کے لئے ہر چیز سے کہیں زیادہ ہے تو ، نوکیا 3.4 آپ کو خوش رکھے۔ دوسری طرف ، اگر آپ بہتر خصوصیات اور کارکردگی چاہتے ہیں تو ریڈمی 9 پاور (جائزہ) یا پھر پوکو ایم 3 (جائزہ) آپ کی ضروریات کو بہتر طور پر بہتر بنائے گا۔



Source link

Leave a Comment