Nokia 5.4 Review: More Style Than Substance?


ایچ ایم ڈی گلوبل نے ماضی میں ہمیں نوکیا کے کچھ یادگار اسمارٹ فونز دیئے ہیں۔ نوکیا 5.1 پلس، نوکیا 7.2، اور نوکیا 8.1، ذہن میں آنے والے کچھ اسٹینڈ آؤٹ پیشکشیں ہیں۔ دیر سے ، کمپنی اس کے ساتھ اپنی سستی رینج کو بڑھا رہی ہے نوکیا 2.4، نوکیا سی 3، اور نوکیا 5.3، لیکن ان میں سے کوئی بھی ان ماڈلز کی طرح واقعی ہمیں متاثر کرنے میں کامیاب نہیں ہوسکا جو ان سے پہلے آئے تھے۔

کمپنی کی تازہ ترین لانچ ہے نوکیا 5.4، جو نوکیا 5.3 کو کامیاب کرتا ہے۔ ایچ ایم ڈی گلوبل اس طرح کے مواد تخلیق کاروں کے لئے تیار کررہا ہے جو “سینما گریڈ” کیمرا ٹولز چاہتے ہیں جن پر پورا پورا خرچ کیے بغیر ہے۔ نوکیا 5.4 روپے سے شروع ہوتا ہے۔ ہندوستان میں 13،999 ، جو ایک انتہائی مسابقتی قیمت نقطہ ہے۔ کیا اس میں نمایاں خصوصیات موجود ہیں؟ آئیے پہلے ہندوستان میں دستیاب مختلف آپشنز پر ایک نظر ڈالیں۔

نوکیا 5.4 قیمت اور مختلف حالتیں

نوکیا 5.4 کے بیس ورژن میں 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج ہے ، اور اس کی قیمت Rs. 13،999۔ 6 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج کے ساتھ دوسرا فرق ہے جس کی قیمت Rs. 15،499۔ یہ دو رنگوں میں دستیاب ہے۔ شام اور پولر نائٹ – جس میں میرے پاس 4 جی بی ریم ہے۔

میں پہلے ہی اس فون کے ڈیزائن اور معیار کے پہلوؤں کو آگے بڑھ چکا ہوں میرے پہلے تاثرات میں، لہذا ہم نوکیا 5.4 کی کارکردگی میں سیدھے کود جائیں گے۔

نوکیا 5.4 کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

ابھی تک ، لاگ ان سطح کے نوکیا اسمارٹ فونز نے اپنی رائے میں ، پاورڈ پروسیسرز کی بدولت بہترین صارف کے تجربے کی پیش کش نہیں کی۔ نوکیا 5.4 تاہم زیادہ قیمت والے حصے میں بیٹھا ہے اور اس میں زیادہ طاقتور کوالکم سنیپ ڈریگن 662 ایس سی کی خصوصیات ہے ، جیسے پوکو ایم 3 (جائزہ). اگرچہ استعمال کے تجربے کا مقابلہ نوکیا 2.3 کے مقابلے میں بہتر ہے ، لیکن یہ اتنا ہموار نہیں ہے جتنا اس قیمت پر فون کے لئے ہونا چاہئے۔ فنگر پرنٹ سینسر یا چہرے کی پہچان کا استعمال کرتے ہوئے صرف فون اٹھانا خود کو سست محسوس ہوتا ہے۔

ہوم اسکرین پر تبادلہ کرتے ہوئے اور ایپس کے درمیان سوئچنگ بھی ناگوار محسوس نہیں ہوتا ہے ، جو حیرت زدہ ہے کہ Android کو مکمل طور پر اسٹاک UI کے مقابلے میں دبلا نہیں ملتا ہے کہ ایچ ایم ڈی گلوبل استعمال کرتا ہے۔ ہوسکتا ہے کہ یہ حقیقت ہے کہ وہاں صرف 4 جی بی ریم ہے یا صرف مناسب اصلاح کی کمی ہے ، لیکن کسی بھی طرح سے ، اس سے بھی بہتر ہوسکتا تھا۔

پھر ڈسپلے ہے. 6.39 انچ پینل میں دیکھنے کے مہذب زاویے ہیں ، اور رنگ پنروتپادن کافی ہے۔ ویڈیو دیکھنا عام طور پر ایک خوشگوار تجربہ بھی ہوتا ہے ، لیکن اس کی نمائش کی قرارداد صرف HD + ہے ، جو تقریبا nearly 400 روپے لاگت آنے والے فون کے لئے مایوس کن ہے۔ 14،000۔ عطا کیا ، اس سے روزانہ کے استعمال کو زیادہ متاثر نہیں ہونا چاہئے۔ مجھے ویب صفحات پر متن پڑھنے میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑا ، اور شبیہیں اور دیگر UI عناصر کے پاس قابل دید کنارے نہیں ہیں۔ تاہم ، زیادہ سے زیادہ چمک کی سطح نچلی طرف ہے ، جو اس ڈسپلے کو براہ راست سورج کی روشنی کے تحت استعمال کرنے میں قدرے مشکل بنا دیتا ہے۔

نوکیا 54 پہلا تاثرات واپس ایس ایس

نوکیا 5.4 کا 4 جی بی ورژن کسی بھاری جلد یا بلوٹ ویئر کے بغیر بھی ، انتہائی تیز ترین اینڈرائڈ کا تجربہ پیش نہیں کرتا ہے

اسنیپ ڈریگن 662 نے بینچ مارک میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ در حقیقت ، میں Poco M3 کے مقابلے میں قدرے زیادہ بلند بینچ مارک اسکور ریکارڈ کرنے میں کامیاب ہوگیا ، جس میں ایک ہی SC بھی ہے۔ ننجا آراشی 2 جیسے سادہ کھیل بغیر کسی حرارت کے اچھ .ے چلتے تھے ، لیکن کال آف ڈیوٹی جیسے بھاری عنوانات: موبائل کھیل کی وجہ سے فون کے پچھلے حصے کو گرم کرنے کا سبب بنتا تھا ، حالانکہ یہ گیم کھیل کے قابل تھا۔ نیچے دیئے گئے ایک اسپیکر میڈیا پلے بیک کے ل loud کافی بلند آواز میں آجاتا ہے۔ بنڈل شدہ وائرڈ ہیڈسیٹ خراب معیار کا ہے لہذا میں اسے استعمال کرنے کی سفارش نہیں کرتا ہوں۔

نوکیا 5.4 میں مائکرو ایس ڈی کارڈ (512 جی بی تک) کیلئے ایک سرشار سلاٹ ہے۔ یہ ڈوئل 4 جی VoLTE ، سنگل بینڈ Wi-Fi n ، بلوٹوتھ 4.2 ، اور بنیادی سینسر کو بھی سپورٹ کرتا ہے۔ ایک بار پھر ، اس قیمت کے مقام پر میں ڈوئل بینڈ وائی فائی اور بلوٹوتھ 5 کو کم سے کم دیکھنا پسند کروں گا۔ فون میں ایک بلٹ ان کمپاس بھی موجود نہیں ہے ، جس کا مطلب ہے کہ گوگل میپس جیسے ایپس آپ کو وہ سمت نہیں دکھائے گی جس کا سامنا آپ کر رہے ہیں۔ ایف ایم ریڈیو موجود ہے ، اور اینٹینا کے طور پر وائرڈ ہیڈسیٹ استعمال کرتا ہے۔

سافٹ ویئر ایک ایسا علاقہ ہے جس میں نوکیا اسمارٹ فونز میں غلطی تلاش کرنا مشکل ہے۔ یہ صرف Android کے ساتھ اسٹاک ہے گوگل کا رنگین گریڈنگ H-لاگ ویڈیوز کے ل videos گوگل فوٹو ایپ میں ایپس کا سوٹ ، ایچ ایم ڈی گلوبل کی معاون ایپ ، اور سنیما ایڈیٹر توسیع۔ توقع ہے کہ ایک Android 11 کی تازہ کاری جلد ہی ختم ہوجائے گی۔ اگرچہ میں سب ایک دبلی پتلی اینڈرائیڈ مشین کے لئے ہوں ، تو میں تیسری پارٹی کی کھالیں مہیا کرنے والی کچھ مخلوقات کی کمی محسوس نہیں کرتا ہوں ، جیسے سکرول اسکرین شاٹس اور یہاں تک کہ گیم موڈ۔ مجھے بعد کی خصوصیت کی ضرورت کا احساس ہوا جب نوکیا 5.4 پر گیمنگ کرتے وقت چمک تبدیل ہوتی رہی ، کیوں کہ میرا انگوٹھا محیطی روشنی کے سینسر کو روکتا رہتا ہے۔ یہ ان جیسی چھوٹی چھوٹی چیزیں ہیں جو ہم ابھی قبول کر لیتے ہیں اور مجھے لگتا ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ ایچ ایم ڈی گلوبل نے ان کو شامل کرنا شروع کردیا۔

نوکیا 5.4 کے حق میں جانے والی ایک بڑی چیز اینڈرائیڈ (دو سال تک) اور سیکیورٹی پیچ (تین سال تک) کی گارنٹیڈ اپڈیٹس کا وعدہ ہے۔ سافٹ ویئر کا باقی تجربہ معمول کے مطابق کاروبار ہے۔ گوگل اسسٹنٹ بٹن آپ کو ایک ہی پریس کے ساتھ کمانڈز جاری کرنے ، نوٹ لینے وغیرہ کی اجازت دیتا ہے ، اور ڈائلر ایپ کی خصوصیات میں بلٹ ان کال ریکارڈنگ بھی ہے۔

نوکیا 54 جائزہ ڈسپلے کیو کیو

نوکیا 5.4 کی بیٹری کی زندگی خراب نہیں ہے ، بشرطیکہ آپ کا استعمال بہت زیادہ نہ ہو

نوکیا 5.4 میں 4،000 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے ، جس میں مجھے ایک دن میں بھاری استعمال کرنے کے ل through کافی حد تک محسوس کیا ، اور یہاں تک کہ اگر میرا استعمال سادگی سے تھا۔ میرے تجربے میں ، گیمنگ اور ویڈیوز دیکھنے سے بیٹری میں تیزی سے تیزی آ جاتی ہے۔ یہ فون صرف 9 گھنٹے 21 منٹ کے لئے چلنے والے ہمارے ایچ ڈی ویڈیو بیٹری لوپ ٹیسٹ میں کافی خراب رہا ہے ، جو اوسط سے بھی کم ہے۔ بیٹری چارج کرنا بھی تیز نہیں ہے۔ بنڈل 10W اڈاپٹر کے ساتھ اور یہاں تک کہ کسی بھی معیاری اعلی واٹج ٹائپ سی اڈاپٹر کے ساتھ ، میں ایک گھنٹے کے بعد صرف 55 فیصد چارج حاصل کرنے میں کامیاب رہا۔

نوکیا 5.4 کیمرے

ایچ ایم ڈی گلوبل ، نوکیا 5.4 میں ایچ لوگو ویڈیو شوٹ کرنے کی صلاحیت کے بارے میں ایک بڑی بات کر رہا ہے ، جو کہ منصفانہ ہونا چاہئے ، اس طبقے میں کوئی بھی حریف پیش نہیں کررہا ہے۔ یہ ویڈیو فارمیٹ لازمی طور پر آپ کو ایک فلیٹ کلر پروفائل مہیا کرتا ہے ، لہذا آپ بعد میں پیشہ ورانہ پوسٹ پروڈکشن سافٹ ویئر میں اپنی پسند کے مطابق رنگین درجہ بندی کرسکتے ہیں۔ یہ خصوصیت عام طور پر اسٹاک فون کیمرہ ایپس میں نہیں دیکھی جاتی ہے ، لیکن کچھ ادا شدہ ویڈیو ریکارڈنگ ایپس جیسے فلمی پرو اسے پیش کرتے ہیں۔

H-Log فارمیٹ سے فائدہ اٹھانے کے ل you’ll ، آپ کو ‘سنیما’ شوٹنگ کے موڈ میں جانا پڑے گا۔ بدقسمتی سے ، آپ صرف 24fps پر 21: 9 (1920×822) کے سنیما پہلو تناسب میں شوٹنگ کرسکتے ہیں۔ اس وضع کے اندر ، آپ کو ترتیبات میں جانے اور H-Log فارمیٹ کو فعال کرنے کی ضرورت ہوگی۔ ویو فائنڈر میں ، آپ کو ریکارڈنگ کے دوران یا تو اس وقت سے پہلے ، سفید توازن ، نمائش ، فوکس اور آئی ایس او کو دستی طور پر ایڈجسٹ کرنے کا اختیار حاصل ہے۔ انتہائی حد تک زاویہ والے کیمرے کے لئے بھی ایچ-لاگ ریکارڈنگ دستیاب ہے۔

nokia 54 جائزہ ہولو کے طور پر

نوکیا 5.4 میں ایچ لاگ ویڈیو ریکارڈنگ ایک انوکھی پیش کش ہے

ایک بار جب آپ نے اپنے ویڈیو کو گولی مار دی ، تو آپ اسے ‘سنیما ایڈیٹر’ کے ساتھ کھول سکتے ہیں جس کی مدد سے آپ پری سیٹ کلر پروفائلز جیسے ریک .709 ، وغیرہ میں سے کسی ایک کا انتخاب کرسکتے ہیں ، لیکن آپ یہاں کوئی دستی ایڈجسٹمنٹ نہیں کرسکتے ہیں۔ آپ ان فائلوں کو رنگین درجہ بندی کرنے کے لئے مطابقت پذیر ویڈیو ایڈیٹنگ سافٹ ویئر میں بھی اپنے کمپیوٹر پر کھول سکتے ہیں۔

جیسا کہ اشتہار دیا گیا ہے ، یہ سب کافی بہتر کام کرتا ہے۔ استحکام کے اطلاق کے سبب سینما موڈ میں چلائی جانے والی ویڈیوز تیز نہیں ہیں لیکن اگر آپ سنیما منظر کے لئے جا رہے ہیں تو ، یہ کوئی مسئلہ نہیں ہونا چاہئے۔ تصویری کوالٹی مہذب ہے اس پر غور کرتے ہوئے کہ ہم صرف 1080p تک محدود ہیں لیکن ویڈیو کمپیوٹر پر فون کے کم ریزولوشن ڈسپلے سے بہتر لگتی ہیں۔ OZO مقامی آڈیو نے دشاتمک آواز کو بھی حاصل کرنے میں کافی اچھ workedا کام کیا۔ سب نے کہا اور کیا ، ایچ لوگو ویڈیو ریکارڈنگ ایک خوبصورت خاصیت ہے جس میں شاید صرف ایک مٹھی بھر مواد تخلیق کاروں کی پرواہ ہوگی۔

یہ اچھا ہوتا کہ ایچ ایم ڈی گلوبل سب کو آگے بڑھ جاتا ہے اور دوسری پیشہ ورانہ خصوصیات بھی پیش کرتا ہے ، جیسے نمائش اور فوکس چوٹی کو جانچنے کے لئے زیبرا پیٹرن ، یا یہاں تک کہ چہرہ اور آنکھوں کے آٹو فوکس بھی۔ میں نے یہ بھی خواہش کی کہ H-لوگگ زیادہ عام طور پر استعمال ہونے والے پہلو تناسب کے ساتھ بھی قابل استعمال رہے۔

معیاری ویڈیو وضع میں ، آپ 1080p 60fps تک گولی مار سکتے ہیں ، جو بہترین ویڈیو معیار فراہم کرتا ہے ، لیکن کوئی استحکام نہیں ہے۔ 30 ایف پی ایس پر ، ویڈیوز اچھی طرح مستحکم ہوتے ہیں لیکن امیج کا معیار نرم ہے۔ کم روشنی میں ، تفصیلات ضعیف ہیں اور تاریک علاقوں میں شور ہے۔

نوکیا 5.4 مرکزی کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 5.4 الٹرا وائڈ اینگل کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 5.4 قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

اسٹیلز کے ل، ، مرکزی 48 میگا پکسل کا کیمرا پکسل بِن 12 میگا پکسل کی تصاویر کو بطور ڈیفالٹ گرفت میں لاتا ہے ، جو اچھ lookے لگتے ہیں اگر آپ انھیں روشن دھوپ کے دن گولی مارنے کا انتظام کرتے ہیں۔ فون قریب سے اپ کی مدد سے بالکل توجہ حاصل کرنے میں تھوڑا سا جدوجہد کرتا ہے ، اور یہ اوقات میں رنگ بھی بہت غلط پا سکتا ہے ، لیکن مجموعی طور پر ، معیار مہذب ہے۔

امیجز کم روشنی میں دانے دار ہوجاتی ہیں ، اور افسوس کی بات یہ ہے کہ نائٹ موڈ شور میں کافی حد تک اضافہ کرتا ہے ، جبکہ تصویر کو تھوڑا سا روشن کرتے ہیں۔ الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا میں صرف 5 میگا پکسل ریزولوشن ہے ، اور جیسا کہ آپ کی توقع ہوسکتی ہے ، دن کے وقت بھی شبیہہ کا معیار خراب نہیں ہے۔ مجھے میکرو کیمرا کے ل much زیادہ استعمال نہیں ملا ، کیوں کہ امیج کا معیار اطمینان بخش سے کم تھا۔ 16 میگا پکسل کا سیلفی کیمرا دن کے وقت ٹھیک کرتا ہے اور کم روشنی میں قابل گزر نتائج پیش کرتا ہے۔

نوکیا 5.4 نائٹ موڈ کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 5.4 سیلفی کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

نوکیا 5.3 کے ساتھ ہماری گرفت میں سے ایک یہ تھی کہ اس میں ویڈیو استحکام کی کمی تھی ، جسے ایچ ایم ڈی گلوبل نے نوکیا 5.4 کے ساتھ مخاطب کیا ہے۔ مرکزی کیمرا دن کے دوران اچھی تصاویر کو بھی گولی مار دیتا ہے۔ لیکن مجموعی طور پر ، کیمرے ایک فون کے لئے اتنے متاثر کن نہیں ہیں جس کی قیمت تقریبا around Rs. Rs روپے ہے۔ 15،000 نشان.

نوکیا 5.4 ڈیزائن اور ہینڈلنگ

نوکیا 5.4 کے لئے ڈیزائن اور ارگونومکس مضبوط نکات ہیں۔ منحنی جسم اس کو روکنے میں آرام دہ اور پرسکون بنا دیتا ہے ، یہ کافی پتلا اور ہلکا ہوتا ہے ، اور پولر نائٹ ٹرم لاجواب نظر آتا ہے۔ تاہم ، کمر بہت آسانی سے گندگی اور انگلیوں کے نشانات کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہے ، اور ان کا صفایا کرنے میں تکلیف ہوتی ہے۔ پلاسٹک کا استعمال مجھے زیادہ پریشان نہیں کرتا ہے کیوں کہ یہ فون اب بھی خود کو مضبوط محسوس کرتا ہے ، اور مجھے ہفتے بھر کے جائزے کے دورانیے میں کوئی مچلکے کے نشانات نہیں ملے ، لیکن گلاس جیسے کچھ پریمیم مواد کو دیکھ کر اچھا ہوتا۔

نوکیا 54 جائزہ لینے والے ڈبلیو ڈبلیو

نوکیا 5.4 اچھا لگتا ہے لیکن مقابلے کے مقابلے میں کھڑے ہونے کے لئے اور زیادہ پیش کش نہیں کرتا ہے

سزا

نوکیا 5.4 سب روپے میں ایک ٹھوس انتخاب ہوسکتا تھا۔ 15،000 طبقہ ، لیکن پیش کش پر موجود خصوصیات اور کارکردگی کافی مسابقتی نہیں ہے۔ ایچ لوگو ویڈیو کی گرفتاری کو شامل کرنا انوکھا ہے ، لیکن قرارداد اور فریمٹریٹ پابندیوں سے بہت سارے لوگوں کو روکا جاسکتا ہے۔ اس خصوصیت کو دور لے جا and ، اور کیمرا کے پاس کھڑے ہونے کے لئے واقعی میں اور بہت کچھ نہیں ہے۔ اس میں کم ریزولیشن ڈسپلے اور 4 جی بی کی مختلف قسم کی معمولی سست کارکردگی کو شامل کریں ، اور آپ ایک ایسے فون کے ساتھ اختتام پذیر ہوں گے جس کے بجٹ میں 500 روپے بجٹ کی حد رکھنے والے کسی کو بھی سفارش کرنا تھوڑا مشکل ہے۔ 15،000۔

گارنٹیڈ اپ ڈیٹس کے ساتھ آپ کو اسٹاک اینڈروئیڈ کا ڈیزائن اور اس حقیقت کو حاصل کرنا کہ یہاں فدیہ بخشنے کے سب سے اہم عوامل ہیں ، لیکن مجھے یقین نہیں ہے کہ یہ موجودہ مقابلہ کے خلاف کتنی اچھی طرح سے مقابلہ کریں گے جو پہلے ہی سخت مقابلہ ہے ، اسی طرح اس شعبے میں آئندہ لانچوں کے ساتھ۔


کیا Realme X7 Pro ون پلس نورڈ پر قبضہ کرسکتا ہے؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔



Source link

Leave a Comment