OnePlus Watch First Impressions: It’s About Time

ون پلس واچ کمپنی کی پہلی سمارٹ واچ ہے ، اور اسے گذشتہ ماہ نئی ون پلس 9 سیریز کے ساتھ ہی لانچ کیا گیا تھا۔ ون پلس واچ میں سرکلر ڈائل لگایا گیا ہے اور اس میں سپو 2 آکسیجن سنترپتی سے باخبر رہنے ، دل کی شرح سے باخبر رہنے ، اور تیز رفتار چارجنگ کی طرح کی خصوصیات پیش کی گئی ہیں۔ یہاں تک کہ انتہائی فعال صارفین کے لئے بھی ایک ہفتے کی بیٹری کی زندگی پیش کرنے کا دعوی کرتا ہے۔ تو ون پلس واچ کتنا اچھا ہے؟ میں نے اس پر ہاتھ پایا ، اور یہ میرے پہلے تاثرات ہیں۔

بھارت میں ون پلس واچ قیمت – OnePlus Watch Rates In India

ون پلس واچ قیمت ہے۔ ہندوستان میں 16،999 لیکن کمپنی اسے ابتدائی قیمت پر Rs. 14،999۔ اس تعارفی پیش کش کی مدت معلوم نہیں ہے لیکن ون پلس منتخب کریڈٹ کارڈ رکھنے والوں کے لئے مزید چھوٹ کی پیش کش کررہا ہے۔

ون پلس واچ ڈیزائن 

ون پلس واچ میں سرکلر ڈائل ہے۔ اس میں 1.39 انچ کا AMOLED ڈسپلے ہے جس کے اوپری حصے میں 2.5D مڑے ہوئے شیشے ہیں۔ ون پلس واچ کا معاملہ 46 ملی میٹر کی پیمائش کرتا ہے اور یہ سٹینلیس سٹیل سے بنا ہے۔ ون پلس یہ گھڑی دو رنگ کے اختیارات ، مڈ نائٹ بلیک اور مون لائٹ سلور میں پیش کرتی ہے۔ جائزہ لینے کے لئے میرے پاس میرے ساتھ ایک آدھی رات کا سیاہ تھا۔

ون پلس نے ون پلس واچ کوبلٹ لمیٹڈ ایڈیشن نامی ون پلس واچ کا ایک خصوصی ایڈیشن بھی دکھایا ہے جو کوبالٹ کھوٹ سے بنا ہے اور اس میں ڈسپلے کی حفاظت کرنے والے نیلم گلاس ہیں۔ ون پلس نے اس وقت اس محدود ایڈیشن واچ کی دستیابی کے بارے میں قیمت اور کسی بھی قسم کی معلومات کا اعلان نہیں کیا ہے۔

ون پلس واچ بیک پینل ون پلس پہلا تاثرات دیکھیں

ون پلس واچ کے نیچے کی طرف دل کی شرح اور SpO2 سے باخبر رکھنے والے سینسر

کمپنی نے گوگل کے نہیں بلکہ اپنے آپریٹنگ سسٹم کے ساتھ جانے کا انتخاب کیا ہے او ایس پہنیں. ون پلس واچ ، عرف ، ون پلس واچ کلاسیکی ، کے کیس کے دائیں طرف دو بٹن ہیں۔ اوپری والا ایپس کو گھڑی پر لاتا ہے ، جبکہ نچلا ایک شارٹ کٹ کلید ہے جسے دوبارہ تفویض کیا جاسکتا ہے۔ ون پلس واچ کیس کے نیچے (6 بجے کی پوزیشن) کے نیچے مائیکروفون کا سوراخ رکھتا ہے جبکہ اسپیکر بائیں طرف ہے۔ ہارڈ ویئر کو دیکھتے ہوئے ، آپ کو ون پلس واچ پر براہ راست کال کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔

نیچے کی طرف ، ون پلس واچ میں دل کی شرح ، تناؤ اور ایس پی او 2 آکسیجن سنترپتی کو ماپنے کے ل sen سینسر موجود ہیں۔ اس میں چارج کرنے کے لئے دو کنٹیکٹ پن بھی ہیں۔

ون پلس واچ کلائی پر زیادہ بھاری یا زیادہ بھاری محسوس نہیں کرتا ہے۔ گھڑی کو IP68 دھول اور پانی کے خلاف مزاحمت کے لئے درجہ بند کیا گیا ہے اور جب ڈوبے تو 5ATM دباؤ کو سنبھال سکتا ہے۔

ون پلس فلورائلاسٹومر سے بنی 22 ملی میٹر گھڑی کے پٹے کا انتخاب کیا ہے ، جو رابطے کو نرم محسوس کرتے ہیں۔ گھڑی کے ساتھ شامل پٹا میں ایپل واچ کے پہلے سے طے شدہ پٹا کی طرح پن اور ٹک ڈیزائن ہوتا ہے۔ اسے بغیر کسی اوزار کے آسانی سے ہٹایا جاسکتا ہے ، آپ کو اپنی پسند کے کسی اور پٹے کے ل sw اسے تبدیل کرنا آسان بنا دیتا ہے۔

ون پلس گھڑی فلورائلاسٹومر پٹا ون پلس واچ پہلا تاثرات

ون پلس واچ پٹا میں ایپل واچ اسپورٹ بینڈ کی طرح پن اور ٹک ڈیزائن ہے

ون پلس واچ میں 402 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے ، اور کمپنی کا دعوی ہے کہ وہ اس کے انتہائی متحرک استعمال کنندگان کے لئے “پائیدار استعمال” یا تقریبا ایک ہفتہ تک قریب دو ہفتے تک چل سکتی ہے۔ ون پلس نے یہ بھی دعوی کیا ہے کہ آپ صرف پانچ منٹ کے معاوضے کے بعد اور ایک بیس منٹ کے معاوضے کے ساتھ ایک ہفتہ کے لگ بھگ استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ وہ چیز ہے جس کو میں اپنے مکمل جائزہ میں جانچنے کے منتظر ہوں۔

ون پلس نے ابھی تک پروسیسر اور او ایس کی خصوصیات کو ظاہر نہیں کیا ہے ، لیکن ایک پوسٹ پروڈکٹ مینیجر کے آفیشل ون پلس فورم پر ، اس پر کچھ روشنی ڈالتی ہے۔ ون پلس واچ میں تین چپس استعمال ہوتی ہیں جن میں سے ہر ایک مختلف فنکشن کرتا ہے ، اور میں اس پر مکمل جائزہ لینے میں گہری ڈوبکی ہوں گے۔ سافٹ ویئر کے معاملے میں ، ون پلس واچ ایک کسٹم آر ٹی او ایس (ریئل ٹائم آپریٹنگ سسٹم) چلاتا ہے۔

ون پلس گھڑی کے AMOLED ڈسپلے ون پلس پہلا تاثرات

1.39 انچ AMOLED ڈسپلے کرکرا ہے اور گھر کے اندر اچھے دیکھنے کے زاویے تھے

ون پلس واچ کو اسمارٹ فون چلانے کے ساتھ جوڑا بنایا جاسکتا ہے انڈروئد ون پلس ہیلتھ ایپ کا استعمال کرتے ہوئے 6.0 یا اس سے زیادہ۔ تاہم ، اس کی حمایت نہیں کرتا ہے iOS فی الحال. اس میں 4 جی بی کی داخلی اسٹوریج ہے ، جس میں سے 2 جی بی صارف کے لئے دستیاب ہے۔

مجموعی طور پر ، ون پلس واچ اپنی بیٹری کی زندگی کے دعووں کے ساتھ امید افزا لگتا ہے ، لیکن میں یہ جاننا دلچسپ ہوں کہ صحت اور تندرستی کے اعداد و شمار سے باخبر رہنے میں یہ کتنا درست ہے۔ اگر آپ کا ذہن ون پلس واچ پر قائم ہے تو ، ایک مکمل جائزہ لینے کے لئے گیجٹ 360 پر رابطہ رکھیں ، جلد ہی سامنے آئیں۔

Leave a Comment