Oppo F19 Pro+ 5G Review: OnePlus Nord Killer?


5 جی اسمارٹ فونز ان دنوں بھارت میں ایک درجن پیسہ ہیں ، حتیٰ کہ قدر کے حصے میں بھی۔ بہت سے طریقوں سے ، ون پلس نورڈ کو ہندوستان میں سستی 5 جی اسمارٹ فونز کی راہ ہموار کرنے کا سہرا دیا جاسکتا ہے۔ مینوفیکچررز اپنے پورٹ فولیوز میں 5 جی کے ماڈلز کو مسلسل پیش کررہے ہیں ، اور کچھ ماہ قبل اوپو کی ایف سیریز کو پہلی 5 جی کی پیش کش کی شکل میں ملی۔ اوپو ایف 19 پرو + 5 جی.

قیمت میں 25،990 ، F19 Pro + 5G کو براہ راست حریف کے طور پر دیکھا جاسکتا ہے ون پلس نورڈ، لیکن اس میں کم قیمت کی پیش کش سے مقابلہ ہے جیسے Realme X7 5G، ژیومی ایم آئی 10 آئی، اور موٹو جی 5 جی. اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کے بڑے فروخت ہونے والے مقامات اس کی کم وزن ، بہت جلد چارجنگ ، اور اے آئی کیمرے کی خصوصیات ہیں۔ کیا یہ ایک زبردستی کی مصنوعات بنانے کے لئے کافی ہیں؟ یہ جاننے کا وقت آگیا ہے۔

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی ڈیزائن

اوپو نے واقعی F19 Pro + 5G کے پتلا فارم عنصر اور وزن کو کیلوں سے جڑا دیا ہے۔ صرف 173 گرام اور 7.8 ملی میٹر موٹی پر ، اس پر یقین کرنا مشکل ہے کہ اس فون میں واقعی میں بیٹری اور دیگر اجزاء موجود ہیں۔ ختم بھی بہت اچھا ہے. پلاسٹک کے فریم میں چمقدار کروم ختم ہوتا ہے ، جبکہ پلاسٹک کی بیک میں ایک پالا ہوا دھندلا ختم ہوتا ہے۔ اس تجزیے کے لئے میرے پاس موجود سلور یونٹ نے فنگر پرنٹس کو اپنی طرف متوجہ کیا تھا لیکن یہ آسانی سے نظر نہیں آتے تھے۔

بندرگاہوں اور بٹنوں کی ترتیب سے ایرگونومک محسوس ہوتا ہے ، اور اوپو نے ایف 19 پرو + 5 جی پر ہیڈ فون جیک فٹ کرنے میں بھی کامیاب رہا ہے۔ ٹرپل سلاٹ ٹرے سے آپ کو دو نانو سم اور ایک مائکرو ایسڈی کارڈ استعمال کرنے میں مدد ملتی ہے۔ ڈسپلے سکریچ پروٹیکشن کے لئے کارننگ گورللا گلاس 5 کے ساتھ ایک 6.4 انچ کا ایک بڑا AMOLED پینل ہے۔ ڈسپلے تیز نظر آتا ہے ، رنگ پنکھے ہیں ، اور ان ڈسپلے میں موجود فنگر پرنٹ سینسر قابل اعتماد ہے۔ افسوس کی بات ہے ، یہ صرف 60 ہ ہرٹاز ریفریش ریٹ کی حمایت کرتا ہے اور اس سے زیادہ کچھ بھی نہیں ، جو اس قیمت پر ہوتا تو اچھا ہوتا۔

oppo f19 نواز پلس 5g جائزہ ڈسپلے ڈبلیوڈبلیو

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی میں تیز AMOLED ڈسپلے ہے ، لیکن زیادہ ریفریش ریٹ سے محروم رہتا ہے

باکس میں ، آپ کو عام مضامین جیسے کیس ، USB کیبل ، ہیڈسیٹ اور چارجر ملیں گے۔ چارجر دراصل اوپو کے 65W سپر وی او سی معیار کی حمایت کرتا ہے ، لیکن اوپو ایف 19 پرو + 5 جی زیادہ سے زیادہ 50W پر معاوضہ لیتا ہے۔ اس 65W چارجر کو تیزی سے چارج کرنے والے فونز کے لئے استعمال نہیں کیا جاسکتا ہے جو سوپر وی او سی چارجنگ یا لیپ ٹاپ جیسے آلات تک نہیں رکھتے ہیں۔

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی خصوصیات اور سافٹ ویئر

اوپو ایک خوبصورت مقبول بجٹ 5G ایس سی کے ساتھ چلا گیا ہے جو میڈیاٹیک ، ڈائمنسٹی 800 یو سے ہے۔ اوپو کی ویب سائٹ کے مطابق ، ایف 19 پرو + 5 جی چار 5 جی بینڈ کی حمایت کرتا ہے ، جو بہت زیادہ نہیں ہے ، لیکن پھر بھی یہ کچھ دوسرے مہنگے Android فون سے بہتر ہے۔ ہندوستان میں صرف ایک کنفیگریشن دستیاب ہے ، جس میں 8 جی بی ریم اور 128 جی بی اندرونی اسٹوریج ہے۔ اوپو ایف 19 پرو + 5 جی معمول کے سینسر اور سیٹلائٹ نیویگیشن سسٹم ، نیز ڈوئل بینڈ وائی فائی ایک ، بلوٹوتھ 5.1 ، اور ایف ایم ریڈیو کی بھی حمایت کرتا ہے۔

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی اینڈروئیڈ 11 کی بنیاد پر کلر او آر 11.1 پر چلتا ہے۔ میرے یونٹ کو حال ہی میں ایک سافٹ ویئر اپ ڈیٹ ملا ہے جس میں دعوی کیا گیا ہے کہ سسٹم کی کارکردگی اور استحکام میں بہتری ہے ، اور اس نے اپریل میں اینڈرائیڈ سیکیورٹی پیچ کو بھی شامل کیا۔ کلر او ایس حیرت انگیز طور پر خصوصیت سے مالا مال ہے لیکن یہ فون بہت زیادہ بلوٹ ویئر کے ساتھ بھی آتا ہے جس نے ہمیشہ یہ یقینی بنانے کا زبردست کام کیا کہ مجھے ناپسندیدہ اطلاعات مل رہی ہیں۔ تھیم اسٹور اور براؤزر اس کے لئے بدنام ہیں۔ آپ ان انتباہات کو ترتیبات کی مدد سے محدود کر سکتے ہیں لیکن ان ایپس کو انسٹال نہیں کیا جاسکتا۔

oppo f19 نواز پلس 5g جائزہ بندرگاہوں www

اوپو ایف 19 پرو + بنڈل اڈاپٹر کے ساتھ 50W فاسٹ چارجنگ کی حمایت کرتا ہے

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

جائزہ لینے کی مدت کے دوران اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کی کارکردگی پیش گوئی کی گئی تھی۔ یہ Dimensity SoC ایک ایسی چیز ہے جسے ہم پہلے متعدد فونز میں دیکھ چکے ہیں اور اس کی کارکردگی قیمت کے لئے کافی ٹھوس ہے۔ بینچ مارک کے اسکور زیادہ جھنجھٹ نہیں تھے ، اور ایف 19 پرو + 5 جی نے این ٹیٹو میں 3،43،176 پوائنٹس حاصل کیے تھے۔ ملٹی ٹاسکنگ عموما s ناگوار ہوتی تھی لیکن فون میں اس کی نرمی اور روانی کا فقدان تھا جس کا تجربہ آپ کو ریفریش ریٹ کی اعلی کارکردگی کے ساتھ ہوگا۔ میرے خیال میں اوپو کو کم از کم اس ‘پلس’ ماڈل پر شامل کرنا چاہئے تھا۔

مجھے بھی حرارتی نظام سے متعلق کسی بھی مسئلے کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔ اوپو ایف 19 پرو + 5 جی زیادہ تر حص forہ کے لئے کافی ٹھنڈا ہوا ، اور گیمنگ کے دوران صرف تھوڑا سا گرم ہوا۔ جس کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، کھیل اس فون پر بہت اچھ .ے ہیں۔ OLED ڈسپلے کے روشن اور مکم .ل رنگوں کی وجہ سے بصری حیرت انگیز شکریہ ادا کرتے تھے ، اور لطف اٹھانے والے تجربے کے لئے نیچے والا اسپیکر اونچی آواز میں نکلا۔ یہاں بہت سارے شارٹ کٹ اور ٹویکس موجود ہیں جو گیم اسپیس ایپ کے ذریعے کھیلتے ہوئے استعمال کیے جاسکتے ہیں۔

میرے تجربے میں بیٹری کی زندگی اطمینان بخش سے کہیں زیادہ تھی۔ اوپو ایف 19 پرو + 5 جی میں 4،310 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے ، اور یہ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں 19 گھنٹے 42 منٹ تک جاری رہی ، جو ایسی صلاحیت کے لئے حیرت انگیز طور پر اچھی بات ہے۔ باقاعدگی سے گیمنگ ، کیمرا اور سماجی ایپ کے استعمال کے ساتھ ، میں ایک ہی چارج پر تقریبا ڈیڑھ دن آسانی سے اوسط کررہا تھا۔ بیٹری بہت تیزی سے چارج ہوتی ہے ، 50 منٹ سے بھی کم وقت میں صفر سے 100 فیصد ٹاپ اپ مکمل کرتی ہے۔

oppo f19 pro Plus 5g جائزہ لینے والی سیلفی www

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی میں میڈیا ٹیک ڈائمینسٹی 800 یو ایس سی تیز کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کیمرے

میں نے کیمروں کو محسوس کیا اوپو ایف 17 پرو، اس فون کا پیش رو تھوڑا سا دبے ہوئے تھے ، اور ایسا لگتا نہیں ہے کہ ایف 19 پرو + 5 جی نے اس علاقے میں کوئی بڑی اپ گریڈ کی ہے۔ ہمارے پاس مرکزی 48 میگا پکسل کیمرا ، 8 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ کیمرا ، اور میکروس کے لئے 2 ٹوکن 2 میگا پکسل کیمرے اور سیاہ اور سفید فلٹر ہیں۔ سیلفیز کے ل، ، ڈسپلے کے سوراخ کارٹون میں 16 میگا پکسل کیمرا ہے۔

چونکہ ویڈیو اس فون کے سب سے بڑے بیچنے والے مقامات میں سے ایک ہے ، اس لئے پہلے اس کا احاطہ کریں۔ اوپو ایف 19 پرو + 5 جی میں ویو فائنڈر میں ‘AI ہائی لائٹ ویڈیو’ ٹوگل بٹن ہے۔ اس کے ساتھ ہی ، کیمرہ ایپ خود بخود ویڈیو میں ایچ ڈی آر کا نقالی بنائے گی یا رات کے وقت شوٹنگ کے دوران نمائش میں اضافہ کرے گی ، جس کا اشارہ اے آئی آئیکن میں تبدیلی سے ہوتا ہے۔ یہ دونوں خصوصیات کام کرتی ہیں لیکن نتیجہ میں ویڈیو کا معیار سخت اوسط ہوتا ہے یہاں تک کہ دن کی روشنی میں شوٹنگ کے دوران۔

معیاری ویڈیوز کی طرف آتے ہوئے ، اوپو ایف 19 پرو + 5 جی 4K 30 ایف پی ایس تک ریکارڈ کرسکتا ہے ، لیکن استحکام کے بغیر۔ دن کے دوران ویڈیو شاٹ صرف گزرنے کے قابل ہوتا ہے ، لیکن رات کو یہ دانے دار اور بہت خراب ہوجاتا ہے۔ دوسرے ویڈیو طریقوں میں پیچھے اور سیلفی کیمرے سے مشترکہ ندی کو ریکارڈ کرنے کے لئے دوہری نظریہ شامل ہے۔ سبجیکٹ ٹریکنگ بھی دستیاب ہے ، جو اچھی طرح سے کام کرتی ہے بشرطیکہ آپ کا مضمون شوٹنگ کے دوران فریم سے ہٹ نہ جائے۔

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی الٹرا وائڈ کیمرہ نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

دن کے وقت کی زمین کی تزئین کی تصاویر میں واضح اور تفصیل کا فقدان ہے ، خاص طور پر اگر کیمرے کو HDRR کو جارحانہ انداز میں لگانا ہو ، جیسے دھوپ والے دن شوٹنگ کے دوران۔ الٹرا وائڈ کیمرا اہم سے زیادہ کمزور تفصیلات حاصل کرتا ہے ، لیکن اگر آپ کسی شاٹ میں کسی بھی منظر کو حاصل کرنا چاہتے ہیں تو یہ مفید ہے۔ میکرو کیمرا بہت اچھا نہیں ہے ، لیکن اس کی توقع سینسر کے سائز کے پیش نظر کی گئی تھی۔ روشنی کی صحیح مقدار کو دیکھتے ہوئے ، قریبی قریب کے شاٹس دراصل اچھے لگتے ہیں۔ رات کے وقت ، زمین کی تزئین کی جگہیں کمزور بناوٹ اور ناقص تفصیلات سے دوچار ہیں۔ نائٹ موڈ سے چیزیں قدرے بہتر ہوتی ہیں ، لیکن زیادہ نہیں۔

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیلفیز فطری ترتیبات کے ساتھ غیر فطری طور پر عملدرآمد کرتی نظر آتی ہیں۔ خوبصورتی کے فلٹر میں ‘قدرتی’ اختیار منتخب کرنے کے بعد جلد کے رنگ اور بناوٹ قدرے بہتر ہوجاتے ہیں۔ ایچ ڈی آر کو کافی خراب طریقے سے سنبھالا جاتا ہے اور اگر آپ بیکٹریٹ فریم میں سیلفی کے ل Port پورٹریٹ وضع استعمال کرتے ہیں تو ، اس کا پس منظر معدوم ہوجاتا ہے۔ گھر کے اندر اور اچھی روشنی کے تحت سیلفیز شوٹنگ کرتے وقت شور کو اچھی طرح سے سنبھالا جاتا ہے ، لیکن جلد کے سر ہمیشہ بہترین نہیں لگتے ہیں۔

مجموعی طور پر ، اوپو ایف 19 پرو + 5 جی کی کیمرہ پرفارمنس بہت خراب ہے اور یہ ایسی چیز نہیں ہے جس کی مجھے توقع تھی کہ ایک فون سے تقریبا nearly 500 روپے لاگت آئے گی۔ 26،000۔

oppo f19 نواز پلس 5g جائزہ کیمرے www

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی میں کیمرے محض نشان تک نہیں ہیں ، جو ایک بڑی مایوسی ہے

سزا

اوپو ایف 19 پرو + 5 جی F17 پرو میں اپ گریڈ نہیں ہے جس کی میں توقع کر رہا تھا۔ اس کی بہتری بہتر بیٹری کی زندگی ، تیز چارجنگ ، اور تیز 5 جی ایس سی ہے ، لیکن اس کی حد تک ہے۔ پتلا ڈیزائن ، کم وزن ، AMOLED ڈسپلے ، اور کیمرے اس کے پیشرو کی پیش کش کی طرح ایک جیسے ہیں۔ در حقیقت ، میں بحث کروں گا کہ کیمروں نے ایک دو یا دو معیار کو گرایا ہے ، جو شرم کی بات ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ اوپو اب اپنی رینو سیریز پر زیادہ توجہ دے رہا ہے ، اور سودے بازی میں ، ایف 19 پرو + 5 جی کے ساتھ واقعی اس کی قیمت کو جواز بنانے کے لئے اتنا کام نہیں کیا ہے۔

میں کہوں گا ون پلس نورڈ اب بھی ان دونوں کے مابین ایک مضبوط دعویدار ہے ، اور میں اسے F19 Pro + 5G پر تجویز کروں گا۔ اگر آپ تھوڑا سا بچانا چاہتے ہیں تو پھر فون جیسے ژیومی ایم آئی 10 آئی بہتر کارکردگی اور کم خصوصیات کے ل and پیش کرتے ہیں۔ وہاں بھی ہے ریئلیم کا ایکس 7 5 جی جو F19 Pro + 5G کے بطور بہت ملتی جلتی خصوصیات ، جسمانی طول و عرض اور وضاحتیں پیش کرتا ہے ، لیکن بہتر کیمرے اور زیادہ دلکش قیمت کے ساتھ۔



Source link

Leave a Comment