Poco M3 Review: Good Performance for the Price


پوکو ایم 3 ہندوستانی مارکیٹ میں آنے کے لئے پوکو کا تازہ ترین اسمارٹ فون ہے۔ کمپنی نے اسے ریڈمی 9 پاور اور موٹو جی 9 پاور کی پسند کے ساتھ مقابلہ کرنے کے لئے 15،000 روپے کے ذیلی حصے میں پوزیشن دی ہے۔ یہ پوکو ایم 2 کا جانشین ہے ، اور اس میں بڑی بیٹری ، زیادہ رام ، اور اپ گریڈ شدہ کیمروں کی شکل میں کچھ بہتری آئی ہے۔ کیا یہ مقابلہ سے بہتر بنانے کے لئے کافی ہوگا؟ معلوم کرنے کے لئے ہمارا پورا جائزہ دیکھیں۔

Poco M3 ڈیزائن

پوکو ایم 3 تقریبا ایک ہی سائز کے طور پر پوکو ایم 2. آپ کو 6.53 انچ ڈسپلے ملتا ہے جس میں اوپری حصے کے ساتھ اوپر والے حصے میں نشان ہوتا ہے۔ بیزل چاروں طرف موٹا ہوتا ہے لیکن اسمارٹ فون کی قیمت کے پیش نظر یہ قابل قبول ہے۔ پوکو M3 کے لئے پلاسٹک کا جسم استعمال کیا ہے ، اور یہ کافی ٹھوس محسوس ہوتا ہے۔ پچھلے پینل میں ٹیکسٹورڈ فنش ہے جو فنگر پرنٹس کو اس سے دور رکھنے میں مدد کرتا ہے ، اور اسمارٹ فون کو گرفت میں رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

پوکو نے ایم 3 پر بیٹری کی گنجائش کو ختم کردیا ہے ، اور اس میں پوکو ایم 2 میں 5،000 ایم اے ایچ بیٹری کے مقابلے میں 6،000 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے۔ اس کے نتیجے میں اب اسمارٹ فون کا وزن 197g ہے ، اور جب آپ اسے تھامے ہوئے ہوتے ہیں تو یہ قابل دید ہے۔ پوکو نے سمارٹ فون کی پشت کو اطراف میں مڑے ہوئے ہیں جو اسے تھامے رہنا آرام سے بنا دیتے ہیں۔

طاقت اور حجم کے بٹن دائیں طرف ہیں ، اور اچھی طرح سے پوزیشن میں ہیں ، جس سے انہیں مارنا آسان ہے۔ پاور بٹن میں فنگر پرنٹ اسکینر اس میں ضم ہوتا ہے۔ ان بٹنوں نے اچھ clickے اچھ feedbackے تاثرات بھی فراہم کیے جس کی وجہ سے دوسرے اندازوں سے بچایا گیا۔ بائیں طرف سم ٹرے ہے ، جبکہ ایک سیکنڈری اسپیکر کے ساتھ ، 3.5 ملی میٹر آڈیو جیک اور ایک IR ایمیٹر اوپر ہیں۔ پوکو ایم 3 میں بنیادی مائکروفون اور اسپیکر کے ساتھ ، فریم کے نیچے ایک USB ٹائپ سی پورٹ ہے۔

پوکو ایم 3 ڈوڈروپ نوچ پوکو ایم 3 جائزہ

8 میگا پکسل کا سیلفی کیمرا ڈوڈروپ نوچ میں بیٹھا ہے

پوکو ایم 3 کا پچھلا حصہ اچھی طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہے اور اسمارٹ فون کو حقیقت میں اس سے کہیں زیادہ مہنگا نظر آتا ہے۔ اٹھائے ہوئے کیمرا ماڈیول میں اس کے چاروں طرف پیانو بلیک ڈیزائن عنصر موجود ہے جو فون کے پچھلے حصے میں ہے اور اس میں ایک بڑا پوکو لوگو ہے۔ اگرچہ یہ اچھا نظر آتا ہے ، لیکن یہ پوکو ایم 3 پر واحد جگہ ہے جو انگلیوں کے نشانات اٹھاتا ہے۔ جب کسی ٹیبل پر فلیٹ پڑا ہوتا ہے تو فون کو زیادہ سے زیادہ چٹان سے روکتا ہے۔

آپ کو شفاف کیس کے ساتھ باکس میں 22.5W چارجر ملتا ہے۔ پوکو ایم 3 پر اسکرین محافظ کا پہلے سے اطلاق بھی کرتا ہے۔ رنگ کے تین انتخاب ہیں: پوکو ییلو ، ٹھنڈا نیلے اور پاور سیاہ۔ اس جائزے کے ل I میرے پاس پوکو ییلو یونٹ تھا ، اور اس کے روشن رنگ نے دھیان دیا تھا۔

Poco M3 وضاحتیں اور سافٹ ویئر

پوکو ایم 3 چند ذیلی روپے میں شامل ہے۔ فل-ایچ ڈی + ڈسپلے کیلئے کھیل کے ل 12 12،000 اسمارٹ فونز۔ زیادہ تر مینوفیکچررز اس قیمت کی حد میں HD + ریزولوشن پیش کرتے ہیں ژیومی ریڈمی 9 پاور (جائزہ) ایک اور استثناء ہونا۔ پوکو ایم 3 پر 6.53 انچ ڈسپلے میں 19.5: 9 پہلو کا تناسب ہے جو اسے لمبا اور تنگ کرتا ہے۔ پوکو کارننگ گورللا گلاس 3 تحفظ پیش کرتا ہے جو صاف ٹچ ہے۔

ہارڈویئر کے معاملے میں ، پوکو ایم 3 کو کوالکوم اسنیپ ڈریگن 662 پروسیسر سے چلتا ہے جو اس قیمت پر عام پسند ہے۔ یہ ریڈمی 9 پاور اور دی پاور کو بھی دیکھا جاتا ہے گرم ، شہوت انگیز G9 پاور. آپ کو ایم 3 پر 6 جی پی ایل ڈی ڈی آر 4 ایکس ریم ملتی ہے ، جو 64 جی بی یو ایف ایس 2.1 اسٹوریج یا 12 جی بی یو ایف ایس 2.2 اسٹوریج کے ساتھ جوڑ بن جاتی ہے۔ میرے پاس 64 جیبی اسٹوریج کا بیس ویرینٹ تھا ، جس کی قیمت 500 روپے ہے۔ اس جائزے کے ل 10 10،999۔ اس سے زیادہ قیمت کی قیمت Rs. 11،999۔ یہ تھوڑی سی عجیب بات ہے کہ اسٹوریج کی مختلف حالتوں میں دو مختلف معیارات ہیں۔ دونوں کے درمیان قیمت کے چھوٹے فرق کو دیکھتے ہوئے ، بیس ایڈیشن کو منتخب کرنے کے لئے بہت کم ترغیب دی جارہی ہے۔ اسٹوریج مائکرو ایس ڈی کارڈ سلاٹ کے استعمال سے 512 جی بی تک قابل توسیع ہے۔ رابطے کے معاملے میں ، پوکو ایم 3 میں بلوٹوت 5 ، ڈوئل بینڈ وائی فائی ، ڈوئل 4 جی ، اور پانچ نیویگیشن سسٹم ملتے ہیں۔

Poco M3 فنگر پرنٹ سکینر Poco M3 جائزہ لینے کے پہلو میں ہے

پوکو ایم 3 پر سائیڈ ماونٹڈ فنگر پرنٹ اسکینر تک پہنچنا آسان ہے

آپ پوکو ایم 3 پر لوڈ ، اتارنا Android 10 کے سب سے اوپر MIUI 12 حاصل کرتے ہیں۔ UI Xiaomi کے آلات پر MIUI سے ملتا جلتا ہے ، جس میں کچھ ٹھیک ٹھیک تبدیلیاں بھی ہیں۔ اس اسمارٹ فون میں دسمبر کے اینڈروئیڈ سیکیورٹی پیچ چل رہا تھا جو کہ حالیہ کافی ہے۔ سمجھا جاتا ہے کہ پوکو ایم 3 اپنے ریڈمی کزنز کے برعکس ، UI میں اشتہارات سے پاک ہوگا ، اور میں نے جائزہ لینے کے عرصے کے دوران کسی کو بھی توجہ نہیں دی۔ یہاں سپیمی کی کوئی اطلاعات بھی نہیں تھیں ، جو زوومی پر پوکو کے حق میں ترازو کو بتاتی ہیں۔ تاہم ، آپ کو ابھی بھی پوکو ایم 3 جیسے پہلے سے نصب شدہ ایپس کی ایک منصفانہ تعداد موصول ہوتی ہے جیسے فیس بک ، گیٹ ایپز ، نیٹ فلکس ، لنکڈ ان ، ایم آئی کریڈٹ ، ایم آئی پے ، اور کچھ گیمز۔ میں ان سب کو انسٹال کر سکتا ہوں سوائے ایم آئی پے کو۔

اگر آپ ماضی میں پوکو یا زیومی اسمارٹ فون استعمال کرتے ہیں تو ، UI بہت واقف محسوس کرے گا۔ یہاں تک کہ اگر آپ کسی دوسرے آلے سے سوئچ کر رہے ہیں تو ، آپ کو یہاں کسی بڑے مسئلے کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا۔ پوکو ایم 3 ڈیفالٹ کے مطابق نیویگیشن کے تین بٹن استعمال کرتا ہے ، لیکن آپ بہت آسانی سے سوائپ پر مبنی نیویگیشن پر تبدیل ہوسکتے ہیں۔ اسکرین شاٹ لینے کے لئے دیگر اشارے جیسے تھری انگلی سوائپ بھی موجود ہیں۔

پوکو ایم 3 کی کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

پوکو ایم 3 بغیر کسی شکایت کے پورے ہفتہ چلتا رہا میں اسے استعمال کررہا تھا۔ سائیڈ ماونٹڈ فنگر پرنٹ اسکینر تک پہنچنے میں آسان اور اسمارٹ فون کو غیر مقفل کرنے میں جلدی ہے۔ آپ کے پاس چہرے کی پہچان بھی مرتب کرنے کا اختیار ہے ، اور اس نے بہتر کام کیا۔ میں آسانی سے ایپس کے مابین ملٹی ٹاسک کرسکتا تھا ، اور 6 جی بی ریم کے ساتھ ، فون پس منظر میں ان کو مارنے سے پہلے متعدد ایپس کے مابین جھگڑا کرسکتا ہے۔ پوکو ایم 3 پر ڈسپلے گھر کے اندر صاف طور پر قابل ہونے کے لئے کافی مہذب ہے لیکن جب میں باہر ہوتا ہوں تو مجھے چمک کو نیچے کی طرف تھوڑا سا ملتا ہے۔ ویڈیو دیکھنے کے دوران ، اسٹیریو اسپیکر مجموعی تجربے کو بہتر بناتے ہیں۔

میں نے مقابلہ کے مقابلے میں پوکو ایم 3 کہاں کھڑا ہے دیکھنے کے لئے معمول کے بینچ مارک ٹیسٹ کروائے۔ این ٹیٹو میں ، پوکو ایم 3 نے 180،594 پوائنٹس حاصل کیے ، جو ریڈمی 9 پاور کی طرح ہے۔ یہ پی سی مارک ورک 2.0 میں 5883 پوائنٹس حاصل کرنے میں بھی کامیاب رہا۔ گیک بینچ 5 کے سنگل کور اور ملٹی کور ٹیسٹوں میں ، اس نے بالترتیب 312 اور 1،340 رنز بنائے۔ پوکو ایم 3 نے جی ایف ایکس بینچ کی کار چیس اور مینہٹن میں 3.1 گرافکس ٹیسٹ میں بالترتیب 31fps اور 12fps کا انتظام کیا۔

پوکو ایم 3 کیمرہ ماڈیول پوکو ایم 3 کا جائزہ لیں

پوکو ایم 3 میں 48 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ہے

میں نے پوکو ایم 3 پر کال آف ڈیوٹی موبائل کھیلا ، اور اس نے اعلی گرافکس کوالٹی اور میڈیم فریم ریٹ سے ڈیفالٹ کیا۔ کھیل بغیر کسی ہنگامے کے چلانے کے قابل تھا لیکن کیمرا ماڈیول کے گرد پچھلا حصہ قدرے گرم ہوا۔ میں نے 10 منٹ تک کھیل کھیلا اور دیکھا کہ بیٹری میں 3 فیصد کمی ہے۔ بیٹری ڈرین تھوڑا سا اونچی طرف ہے ، لیکن بڑی بیٹری کو دیکھتے ہوئے ، آپ کو فون چارج کرنے کی ضرورت سے پہلے کافی وقت تک کھیلنا چاہئے۔

میرے استعمال سے ، پوکو ایم 3 ڈیڑھ دن میں آسانی سے چل سکتا ہے۔ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں ، فون تقریبا 16 گھنٹے جاری رہا۔ فراہم کردہ چارجر کا استعمال کرتے ہوئے ایم 3 چارج کرنے سے اسے 30 منٹ میں 28 فیصد اور ایک گھنٹے میں 54 فیصد ہو گیا۔ فون کو مکمل طور پر چارج کرنے میں 2 گھنٹے سے زیادہ وقت لگا۔

پوکو ایم 3 کیمرے

پوکو ایم 3 پچھلے حصے میں ایک ٹرپل کیمرہ سیٹ اپ کھیلتا ہے ، جس میں 48 میگا پکسل کا پرائمری کیمرہ ، 2 میگا پکسل کا میکرو کیمرا ، اور 2 میگا پکسل کی گہرائی کا سینسر ہوتا ہے۔ سیلفیز کے ل it ، اس میں ڈوڈروپ نوچ میں 8 میگا پکسل کا شوٹر ہے۔ کیمرا ایپ آسان اور استعمال میں آسان ہے۔ تمام ترتیبات اچھی طرح سے ترتیب دی گئی ہیں ، لیکن میکرو کیمرا استعمال کرنے کے ل to آپ کو اب بھی ایک سب مینو میں جانے کی ضرورت ہے ، پوکو ابھی تک تبدیل نہیں ہوا ہے۔ کیمرا ایپ میں AI بنایا ہوا ہے ، اور جب یہ فعال ہوتا ہے تو ، یہ پہچان سکتا ہے کہ فون کی طرف کیا اشارہ کیا گیا ہے اور اسی کے مطابق ترتیبات کا اطلاق کیا جاسکتا ہے۔

پوکو ایم 3 کے ساتھ لی گئی تصاویر اچھی طرح سے نکلی۔ دن کی روشنی میں ، فون نے اچھ shے شاٹس سنبھالے لیکن جب بھی میں نے کیمرا ایپ دوبارہ لانچ کیا تو مجھے HDR کو آٹو پر سیٹ کرنا پڑا۔ ایک فاصلے پر آبجیکٹ کی روشن علاقوں میں معقول تفصیل تھی لیکن سائے کی تعریف نہیں تھی۔ قریبی اپ شاٹس اوسطا تھے ، اور فون پر فوکس لگانے کے ل times مجھے کئی بار انتظار کرنا پڑتا تھا۔ پوکو ایم 3 نے اس موضوع کو پس منظر سے الگ کرنے اور گہرائی میں نرم اثر ڈالنے کا انتظام کیا۔

پوکو ایم 3 ڈے لائٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پوکو ایم 3 قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پورٹریٹ شاٹس میں ، پوکو ایم 3 نے اچھی کنارے کی کھوج کا انتظام کیا۔ یہ لوگوں کے ساتھ ساتھ اشیاء کو پہچاننے کے قابل ہے ، اور یہ آپ کو شاٹ لینے سے پہلے دھندلاپن کی سطح طے کرنے دیتا ہے۔ میکرو کیمرہ آپ کو بنیادی کیمرے کے مقابلے میں اس مضمون کے قریب جانے دیتا ہے۔ آؤٹ پٹ کم ریزولوشن کا ہے جس میں تفصیل کی بہت کم سطح ہے۔

پوکو ایم 3 پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پوکو ایم 3 میکرو کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

کم روشنی والے کیمرہ کارکردگی اوسط سے کم تھی اور میں پیداوار میں اناج دیکھ سکتا تھا۔ نائٹ موڈ کو فعال کرنے کے ساتھ ، فون شاٹ پر قبضہ کرنے میں چار سیکنڈ کا وقت لیتا ہے۔ نائٹ موڈ میں آؤٹ پٹ میں بہتر تفصیل ہے اور اناج زیادہ قابو میں ہے ، لیکن ایسا لگتا ہے کہ یہ اوور ساسپین ہے۔

پوکو ایم 3 کم لائٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پوکو ایم 3 نائٹ موڈ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پوکو ایم 3 کے ساتھ لی گئی سیلفیاں صرف اوسط تھیں اور رنگین لہجہ قدرے دور تھا۔ آپ کو پورٹریٹ شاٹس لینے کا اختیار ملتا ہے ، جس میں اچھ edgeے کنارے کی شناخت ہوتی تھی۔ کم روشنی والی سیلفیز بھی اوسط درجہ کی تھی ، اور اس میں ضرورت سے زیادہ ہم آہنگی کا اطلاق ہوتا تھا۔

پوکو ایم 3 لو لائٹ سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پرائمری کیمرا کے ساتھ ساتھ سیلفی شوٹر کے لئے ویڈیو ریکارڈنگ سب سے اوپر ہے۔ کوئی استحکام نہیں ہے ، جس کے نتیجے میں متزلزل فوٹیج موجود ہے۔

سزا

اگر آپ کے لئے یہ اہم ہے تو پوکو ایم 3 ایک اچھا نظر آنے والا اسمارٹ فون ہے۔ یہ ایک قابل پروسیسر اور 6 جی بی ریم پیش کرتا ہے ، اور اچھی کارکردگی پیش کرتا ہے۔ گیمنگ اور ملٹی ٹاسکنگ آرام دہ اور پرسکون ہے ، اور 6،000 ایم اے ایچ کی بیٹری اچھی بیٹری کی زندگی فراہم کرتی ہے۔ دوسری طرف ، کیمرہ کارکردگی اس کا مضبوط ترین سوٹ نہیں ہے۔ اگر آپ بازار میں ہیں تو ژیومی ریڈمی 9 پاور (جائزہ) ، Poco M3 تقریبا ایک ہی پیکج ہے جس میں زیادہ ریم اور اشتہارات کے بغیر ہے۔ اگر آپ مزید متبادلات پر غور کرنا چاہتے ہیں تو ، ہماری فہرست دیکھیں روپے کے تحت بہترین اسمارٹ فونز۔ 15،000.


کیا Realme X7 Pro ون پلس نورڈ کو لے سکتا ہے؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔



Source link

Leave a Comment