Realme Buds Air 2 Review: Affordable True Wireless Active Noise Cancellation


مشہور اسمارٹ فون بنانے والی کمپنی رییلمے نے مسابقتی قیمتوں پر آڈیو مصنوعات کی قابل رینج بنانے کے لئے سخت محنت کی ہے۔ اگرچہ رینج وائرڈ ، گردن بینڈ اسٹائل وائرلیس ، اور حقیقی وائرلیس ائرفون پر محیط ہے ، کمپنی نے سمجھداری کے ساتھ حقیقی وائرلیس طبقے پر ایک مضبوط توجہ مرکوز کی ہے ، اور متحرک شور منسوخی اور ایپ سپورٹ جیسی مفید خصوصیات والی اچھی مصنوعات کا آغاز کیا ہے۔ خلا میں Realme کا تازہ ترین آغاز بڈز ایئر 2 ہے ، جو حقیقی وائرلیس ائرفون کا ایک جوڑا ہے جو بہت سستی قیمت پر ایک اعلی خصوصیت کے سیٹ کا وعدہ کرتا ہے۔

روپے میں 3،299 ، ریئلم بڈز ایئر 2 انتہائی کم قیمت والے حقیقی وائرلیس ائرفون میں شامل ہے جس میں فعال شور منسوخی ہے جسے آپ ہندوستان میں خرید سکتے ہیں ، اور دیگر خصوصیات جیسے کہ ایپ سپورٹ اور ٹچ کنٹرول صرف اس کو زیادہ دلکش بناتے ہیں۔ کمپنی کے پہلے سچے وائرلیس ائرفون کا جانشین ریئلم کلیوں کی ہوا، کیا اب یہ سچ ہے کہ وائرلیس ائرفون کی بہترین جوڑی ہے جسے آپ 500 روپے میں خرید سکتے ہیں۔ 3،500 ، یا یہ سچا ہونا بہت اچھا ہے؟ ہمارے جائزے میں تلاش کریں۔

ریئلم بڈز ایئر 2 پر بہتر فٹ اور اے این سی

ریئلم بڈز ایئر 2 کی قیمتوں کا تعین اور نام دینے کا مطلب یہ ہے کہ اس کے درمیان پوزیشن ہے ریئلم کلیوں کی ہوا جو ایک سال پہلے لانچ کیا گیا تھا (اور عجیب طور پر اب بھی اسے 3،999 روپے میں فروخت کیا جا رہا ہے) ، اور ابھی حال ہی میں لانچ کیا گیا ہے ریئلم کڈیاں ایئر پرو جس کی قیمت ہے۔ 4،999۔ میری رائے میں ، بڈز ایئر 2 کی خصوصیات اور خصوصیات بڈس ایئر پرو کی طرح ہیں ، اور یہ میری رائے میں ، زیادہ مہنگی مصنوع کو بے کار بنا رہی ہے۔

ریئلم بڈز ایئر 2 اور اس کے پیش رو 2019 کے درمیان کچھ ڈیزائن تبدیلیاں ہیں ، جن میں سے سب سے اہم بات یہ ہے کہ مناسب طور پر نہر میں فٹ ہونے کا سوئچ ہے۔ اس سے آواز کو الگ تھلگ کرنے کے ل allows فعال شور منسوخ کرنے میں بھی مدد ملتی ہے ، اور یہ ایک محفوظ فٹ کے قابل بھی ہیں۔ ڈنڈوں کی چمکدار ختم ہوتی ہے ، اور کان کے حصے قیمت کے لئے کافی مہذب نظر آتے ہیں۔ یہ ہیڈسیٹ دو رنگوں میں دستیاب ہے۔ سفید اور سیاہ – میری نظر میں ، دونوں برابر مساوی اور سمجھدار لگ رہے ہیں۔

ہر ایرپیس پر ڈنڈی کا اوپری حصہ لمس حساس ہوتا ہے ، اور اسے ریئلم بڈز ایئر 2 کے کچھ افعال کو کنٹرول کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے جس میں پلے بیک ، آواز معاون کو طلب کرنا ، اور فعال شور منسوخی شامل ہے۔ یہ کنٹرولز ریئلیمم لنک ایپ کے ذریعہ مرضی کے مطابق ہیں ، اور آپ بائیں اور دائیں ایئر پیس کے ل different بھی مختلف ترتیب دے سکتے ہیں۔

ٹچ سینسر کی ردعمل مجھے کیا پسند نہیں تھی۔ مخصوص طور پر متعل touchقہ شدہ حساس رابطے والے علاقے کی کمی ، اور یہ حقیقت کہ ڈنٹھ مڑے ہوئے ہیں ، اس کا مطلب یہ ہوا کہ اکثر ائرفون کو ٹچ کمانڈز کا جواب دینے کے ل get متعدد کوششیں کی گئیں۔ ہیڈسیٹ بھی جواب دینے میں تھوڑا بہت آہستہ تھا ، مجھے پسند آ جاتا ، یہاں تک کہ جب نل کے اشاروں نے اندراج کیا تھا۔

ریئلئم بڈز ایئر 2 ریویو ہینڈ 2 ریئلئم ریلم کلی

ریئلم بڈس ایئر 2 بڈس ایئر کے بیچ بیٹھتی ہے اور حال ہی میں پوزیشن کے معاملے میں بڈس ایئر پرو لانچ ہوئی ہے

ریئلم بڈز ایئر 2 کا کنکر کے سائز کا چارج کرنے والا کیس ایئر پیس کے رنگ سے مماثل ہے۔ اس کی سائیڈ میں ایک مجرد جوڑی بٹن اور نیچے ایک USB ٹائپ سی پورٹ ہے جس میں فاسٹ چارجنگ کی سہولت ہے۔ کیس کمپیکٹ ہے ، اور جتنا اچھا لگ رہا ہے اتنا ہی اچھا لگتا ہے جتنا آپ اس ہیڈسیٹ کی قیمت کی توقع کرسکتے ہیں۔ سیلز پیکیج میں شامل ایک شارٹ چارجنگ کیبل اور اپنی مرضی کے مطابق فٹ کے ل sil مجموعی طور پر تین جوڑے سلیکون ایئر ٹپس ہیں۔

ریئلیم لنک ، کمپنی کے اپنے IOT مختلف آلات اور لوازمات کے لئے ایپ ، دونوں iOS اور Android دونوں پر دستیاب ہے۔ تاہم ، آڈیو پروڈکٹ کی حد iOS ایپ پر معاون نہیں ہے ، لہذا اگر آپ اینڈرائڈ ایپ استعمال کرتے ہیں تو آپ صرف ریئلم بڈز ایئر 2 جیسے ہیڈسیٹ کو کنٹرول کرسکتے ہیں۔ جب یہ ائرفون کسی اینڈروئیڈ ڈیوائس کے ساتھ جوڑ بنائے جاتے ہیں ، تو ایپ خود بخود ان کا پتہ لگاتا ہے اور مخصوص ترتیبات اور کنٹرول دکھاتا ہے۔ یہاں گوگل فاسٹ جوڑی بھی ہے ، جو آپ کے Android اکاؤنٹ کے ساتھ پہلی بار سیٹ اپ کرنے کے بعد ہیڈسیٹ کو آپ کے گوگل اکاؤنٹ سے جوڑتا ہے۔

ایپ دو ایئر پیسس اور چارجنگ کیس کے ل battery بیٹری کی مخصوص سطح کو ظاہر کرتی ہے۔ یہ آپ کو شور کنٹرول کے طریقوں کے درمیان سائیکل چلانے ، کم لیٹینسی آڈیو ٹرانسمیشن کے لئے گیم موڈ کو چالو کرنے اور آواز کے دستخط کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لئے صوتی طریقوں کے درمیان انتخاب کرنے دیتا ہے۔ آپ ٹچ کنٹرولز کو بھی تبدیل کرسکتے ہیں ، کان میں پتہ لگانے کو آن یا آف کرسکتے ہیں ، اور فرم ویئر کو اپ ڈیٹ کرسکتے ہیں۔ بہت سستی سستی وائرلیس ہیڈسیٹس ایپ کا تجربہ ہر گز پیش نہیں کرتی ہیں ، اچھ aloneے کام کو چھوڑ دیں۔

وضاحتیں اور خصوصیات کے لحاظ سے ، ریئلم بڈز ایئر 2 کاغذ پر بہترین ہے۔ ائرفونس میں 10 ملی میٹر متحرک ڈرائیورز ، ایس بی سی اور اے اے سی بلوٹوتھ کوڈیکس کے تعاون سے رابطے کے ل Bluetooth بلوٹوتھ 5.2 اور کم لیٹینسی موڈ میں 88 ایم ایم کی دعویدار تاخیر ہے۔ فعال شور منسوخی کے ساتھ ، دعویدار شور کی کمی 25dB تک ہے ، اور ایئر پیسس IPX5 پانی کی مزاحمت کے لئے درجہ بند ہیں۔

ریئلم بڈز ایئر 2 کے چارجنگ کیس اور ایئر پیس دونوں پر تیزی سے چارجنگ جاری ہے ، جس میں ریئلیم کے بیان کردہ 10 منٹ چارج کرنے کے بعد 120 منٹ تک پلے بیک ہے۔ میری جانچ میں ، ایئر پیسس تقریبا three 3 گھنٹے 30 منٹ تک بھاگ گ ran ، درمیانے درجے سے اونچی مقدار میں اے این سی کے ساتھ۔ چارجنگ کیس نے ہر چارج سائیکل کو سننے کے تقریبا 17-18 گھنٹوں تک ایئر پیسیس پر مزید چار مکمل چارجز کا اضافہ کیا ، اور کیس اور ایئر پیسس دو گھنٹے سے کم عرصے میں خالی جگہ سے مکمل چارج کرنے میں کامیاب ہوگئے۔

اچھ ANی اے این سی ، ریئلم بڈز ایئر 2 پر عام آواز

ایک اہم خصوصیت ریئلم بڈز ایئر 2 – فعال شور منسوخی کی بڑی حد تک وضاحت کرتی ہے۔ اس پریمیم فیچر کے ساتھ آنے والے انتہائی سستی حقیقی وائرلیس ہیڈسیٹس میں سے ، قدرتی طور پر یہی وجہ ہے کہ بہت سارے ممکنہ خریدار اس پر غور کریں گے۔ ایئر فون کے اس جوڑے پر فعال شور منسوخی قیمت کے ل good اچھا ہے ، لیکن میں اس کے بارے میں تھوڑی دیر کے بعد اس کی تفصیلات حاصل کروں گا۔

Realme کلیوں ہوا 2 جائزہ کوئی نوک نہیں Realme Realme Buds Air 2

ریئلم بڈز ایئر 2 10 ملی میٹر متحرک ڈرائیورز کے ذریعہ تقویت یافتہ ہے

جب بات معیاری معیار کی ہو تو ، ریئلم بڈز ایئر 2 اس قیمت پر حقیقی طور پر وائرلیس ائرفون کے جوڑے سے آپ کی توقع کرے گا ، لیکن قطعہ قطع. سب سے بہتر میں نہیں ہے۔ آواز کا دستخط کمانوں کی طرف جانبدار ہے ، لیکن ایسا نہیں ہے۔ اگرچہ آواز معتدل جلدوں پر صاف ہے ، لیکن اس میں بہت زیادہ تفصیل موجود نہیں ہے ، اور اونچے حصے میں اسے اوپر تھوڑا سا ہلکا کرنے کا رجحان ہے۔

جوابات کے ذریعہ ایسٹرو پائلٹ کے ذریعہ ، چیزیں اس مدھر اور راحت بخش ٹریک کے آغاز پر آسانی سے شروع ہوئیں ، لیکن اونچائی کا اشارہ ہمیشہ تھوڑا بہت تیز ہونا بھی تھا۔ بیٹ کی لات مارنے کے ساتھ ہی ، مضبوط کمانیں منظرعام پر آگئیں ، اور اونچی اونچائیاں اور زیادہ واضح ہوگئیں۔ فریکوئنسی کی یہ دونوں حدیں وسط رینج پر نمایاں طور پر قابو پانے میں بھی مائل تھیں ، ڈرائیور بعض اوقات ٹریک کی رفتار کو برقرار رکھنے کے لئے جدوجہد کرتے ہیں۔

تیز اور زیادہ رواں دواں My Mind’s Made up by Kraak and Smaak ، باس اس ٹریک پر حاوی رہا ، اکثر تھوڑا سا سخت بھی مارا۔ ٹریک کی رفتار نے Realme Buds 2 کی تفصیل اور صحت سے متعلق کی محدود سطح کو بھی اجاگر کیا۔ بوٹ ایردوپس 441، آواز کے مقابلہ میں اب بھی کافی فرق تھا ون پلس کلیوں Z، ہماری موجودہ چوٹی تقریبا around Rs. 3،000۔

باس میں جارحیت ، اونچائی میں سکڑاؤ ، عام طور پر تنگ ساونڈ اسٹیج اور سادہ آواز نے تب ہی فرق پڑا جب حجم کی سطح 75 فیصد سے زیادہ تھی۔ اس سے کم ، یہ امور کم واضح اور قابل توجہ تھے ، لیکن اس نے عام طور پر مدھم آواز کو بھی جنم دیا۔ اگرچہ میں رئیلم بڈز ایئر 2 کے صوتی دستخط کو ناپسند نہیں کرتا تھا ، لیکن مجھے ایسا محسوس ہوتا ہے کہ اس کی کمی ہے۔ ریئلیم فعال شور منسوخی کے ساتھ اس کے لئے قضاء کرنے کی کوشش کرتی ہے ، اور واقعی اگر آپ کو اسی چیز کی ضرورت ہے تو ، آپ کو قیمت کے لئے اے این سی کی مہذب کارکردگی مل رہی ہے۔

ریئلم بڈز ایئر پرو کی طرح ، ریلیم بڈز ایئر 2 پر فعال شور منسوخی بنیادی ، لیکن قابل اور فعال ہے۔ آپ کو کم ڈروننگ آوازوں جیسے معقول حد تک ایئر کنڈیشنر اور شہری باہر کی عام ہمت ملتی ہے۔ تاہم ، ائرفونس نے آوازوں میں نمایاں کمی کی پیش کش نہیں کی جیسے چھت کے پنکھے اور ویکیوم کلیننگ روبوٹ۔ سننے میں موسیقی کو قدرے آسان بنانے میں مدد ملی ، لیکن اے این سی کا معیار درمیانی حد کے اختیارات جیسے اس سے بہت دور ہے اوپو اینکو ایکس اور ہواوے فری بڈس 3 آئی.

شفافیت کا انداز معقول حد تک اچھا تھا ، لیکن یہ قدرے قدرے قدرے قدرے نہیں تھا جتنا اصلیئم بڈز ایئر پرو پر ہے۔ ریلیم بڈز ایئر 2 پر کنکشن اور کال کا معیار مہذب ہے۔ کالز کے دونوں سروں پر آوازیں واضح تھیں ، اور یہاں تک کہ میرے جوڑے ہوئے اسمارٹ فون سے قریب 10-12 فٹ کی دوری نے بھی کنیکشن استحکام اور آواز کے معیار کو متاثر نہیں کیا۔ رابطے کے استحکام کو برقرار رکھتے ہوئے کم لیٹینسی موڈ میں تاخیر میں کمی کی مناسب سطح پیش کی گئی ، لیکن اس سے بیٹری کی زندگی اور صوتی معیار دونوں پر منفی اثر پڑا۔

ریئلم کلیوں ہوا 2 جائزہ ہاتھ Realme Realme کلیوں ایئر 2

یہ متحرک شور منسوخی کے ساتھ انتہائی سستی حقیقی وائرلیس ہیڈسیٹس میں سے ایک ہے جسے آپ ابھی ہندوستان میں خرید سکتے ہیں

سزا

ریئلم کڈز ایئر 2 حقیقی وائرلیس ائرفون ایک بڑی وجہ کے لئے خاص ہیں: ایک نسبتا low کم قیمت پر مہذب ، فعال فعال شور منسوخی۔ اس کے علاوہ ، صوتی کالوں پر اچھا ڈیزائن ، رابطہ اور کارکردگی بھی موجود ہے ، لیکن جب معیار کی بات کی جائے تو ان ائرفون کے ل my میری تعریف کم ہوتی ہے۔ بڈس ایئر 2 کسی بھی طرح سے برا نہیں لگتا ہے ، لیکن اس کو عام طور پر بیان کیا گیا ہے۔ اگرچہ باس بھاری دستخط کچھ سننے والوں کے موافق ہوسکتا ہے ، لیکن تفصیل اور کردار کی کمی کی وجہ سے یہ ائرفون پیچھے رہ جاتے ہیں۔

رئیلم بڈس ایئر 2 صرف اس صورت میں خریدیں جب آپ کے پاس بجٹ برائے روپیہ ہے۔ 3،500 اور قطعی طور پر فعال شور منسوخی ہونا ضروری ہے۔ اگر آپ اس کے بغیر کرسکتے ہیں تو ، ون پلس کلیوں Z کم قیمت پر ائرفون کی بہتر آواز دینے والی جوڑی ہے ، اور یہ ایک زیادہ قابل اطمینان مجموعی تجربہ پیش کرے گا۔ آپ جیسے اختیارات کو بھی دیکھنا چاہتے ہو لیپرٹیک لیوی یا اوپو اینکو W51 اگر آپ اپنا بجٹ تقریبا around Rs Rs Rs Rs روپئے تک بڑھا سکتے ہیں۔ 5000۔


جو روپے کے تحت بہترین واقعی وائرلیس ائرفون ہیں۔ 10،000؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔



Source link

Leave a Comment