Realme C21 Review: Android on a Budget


جب پچھلے سال Real15 C12 کے ساتھ ساتھ لانچ کیا گیا تھا ، دونوں اسمارٹ فون کاغذ پر بہت مماثل نظر آئے تھے اور اس کے باوجود اس کی قیمت بہت مختلف ہے۔ 2021 میں ، کارخانہ دار نے دونوں اسمارٹ فونز کے جانشینوں کی قیمتوں میں کمی کی ہے۔ ریئلیم سی 25 (جائزہ) میں تیز رفتار میڈیا ٹیک ہیلیو جی 70 پروسیسر ہے ، جبکہ ریئلیم سی 12 کا جانشین ، سی 21 ، اب لاگ ان سطح کی قیمت سے 500 روپے میں شروع ہوتا ہے۔ 7،999۔

یہ ایک پرکشش قیمت کی طرح لگتا ہے ، لیکن حقیقت میں چیزوں کو تھوڑا سا تبدیل کردیا ہے۔ Realme C21 ایک چھوٹی 5000mAh بیٹری (C12 پر 6،000mAh کی بجائے) پیش کرتا ہے اور 2 میگا پکسل کے مونوکروم کیمرا کی جگہ 2 میگا پکسل میکرو سے ہے۔ ہر روز کی کارکردگی میں کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے ، کیوں کہ Realme C21 اسی MediaTek Helio G35 پروسیسر سے C12 کی طرح چپک جاتا ہے۔ تاہم ، Realme C21 اب بھی سخت بجٹ پر کسی کے لئے Android کا ایک مہذب تجربہ پیش کرتا ہے ، جب تک کہ آپ اس سے زیادہ مطالبہ نہ کریں۔

بھارت میں Realme C21 قیمت

Realme C21 کی قیمت بھارت میں Rs. بیس 3 جی بی ریم + 32 جی بی اسٹوریج ویرینٹ کے لئے 7،999 ، اور Rs. 8GB ، 4GB رام + 64GB اسٹوریج آپشن کیلئے۔ دونوں مختلف حالتیں کراس بلیو اور کراس بلیک فائنش میں دستیاب ہیں۔ وہاں بھی ہے ریئلیم سی 20، جو تقریبا ایک جیسی ہے سوائے اس کے کہ یہ صرف 2GB رام اور 32GB اسٹوریج کے ساتھ دستیاب ہے ، اور اس میں ایک ہی پیچھے والا کیمرا ہے۔ اس کی قیمت ہے۔ 6،999۔

Realme C21 ڈیزائن

Realme C21 مجموعی طور پر ڈیزائن کے لحاظ سے سی 12 کی طرح نظر آتا ہے ، جس میں تینوں کیمرے اور ایل ای ڈی فلیش مربع نما کیمرے کے ماڈیول کے اندر صفائی کے ساتھ رکھی گئی ہے۔ اسمارٹ فون کا جسم پلاسٹک سے بنا ہوا ہے اور اس کی پچھلی طرف عمدہ نالیوں کی بناوٹ ہے ، جو اچھی گرفت پیش کرتی ہے۔

اس دھندلا ختم ہونے کی بدولت ، بیک پینل نے فنگر پرنٹس نہیں اٹھائے ، اور روزانہ استعمال کے ساتھ دھواں سے پاک رہے۔ 190 گرام پر ، C21 اتنا بڑا محسوس نہیں کرتا جتنا Realme C25 (209g) ، اور یہ بنیادی طور پر چھوٹی 5000mAh کی بیٹری سے نیچے ہے۔

ریئلمی C21 ریئر بلیو این ڈی ٹی وی ریئلمی سی 21 ریئلمی

عمدہ نالیوں کے ساتھ پلاسٹک جسم کی ساخت اچھی گرفت پیش کرتی ہے

ڈیزائن کی ایک معمولی تفصیل جو Realme C12 کے بعد سے بدل گئی ہے وہ واحد اسپیکر کی جگہ ہے۔ اب یہ ریئلم علامت (لوگو) کے ساتھ ، نیچے بائیں کونے میں پیٹھ پر بیٹھا ہے۔ گرل کے آگے ایک چھوٹا سا ڈمپل ہے جو فون کو کسی چپٹی سطح پر رکھے جانے پر آواز کو روکنے سے روکنا چاہئے۔

Realme C21 وضاحتیں اور سافٹ ویئر

بیٹری اور کیمروں کے لئے محفوظ کردہ زیادہ تر وضاحتیں ، ویسے ہی رہی ہیں جیسے Realme C12 پر ہیں۔ سی 21 میں میڈیا ٹیک ہیلیو جی 35 پروسیسر ہے ، جو عام طور پر اس قیمت کے حصے میں متعدد مینوفیکچررز استعمال کرتے ہیں۔ بیس ایڈیشن پر 3 جی بی ریم اور 32 جی بی اسٹوریج ہے ، یا 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج ہائیر اینڈ ایڈیشن میں ہے۔ دونوں ہی آپ کو سرشار سلاٹ میں مائکرو ایس ڈی کارڈ کا استعمال کرتے ہوئے 256GB تک اسٹوریج شامل کرنے دیتے ہیں۔

Realme C25 کے برعکس ، جس نے Realme UI 2.0 کو بھیج دیا ، C21 Realme UI 1.0 پیش کرتا ہے ، جو اینڈروئیڈ 10 پر مبنی ہے۔ یہ تھوڑا سا پرانا ہے ، لیکن سافٹ ویئر کچھ ریئلم ایپس کو چھوڑ کر بالکل صاف دکھائی دیتا ہے جیسے ہی ایفن (کے لئے) فوری آرام دہ اور پرسکون کھیل) ، ہی ٹیپ کلاؤڈ (کلاؤڈ اسٹوریج) ، اور ریئلیمم لنک (کمپنی کی آئی او ٹی مصنوعات سے مربوط ہونے کے ل.)۔ اگر آپ کو ان کی ضرورت نہیں ہے تو یہ ایپس ان انسٹال کی جاسکتی ہیں۔

Realme C21 سامنے والا سافٹ ویئر ndtv RealmeC21 Realme

Realme C21 تازہ ترین Realme UI 2.0 سافٹ ویئر نہیں چلاتا ہے ، لیکن پھر بھی بنیادی اصلاح کے اختیارات پیش کرتا ہے

Realme UI 2.0 کی عدم موجودگی کے باوجود ، بنیادی حسب ضرورت کے اختیارات جیسے سسٹم فونٹ میں تبدیلی ، آئکن کی شکلیں اور بہت کچھ اب بھی دستیاب ہے۔ جامد وال پیپرز کا معقول انتخاب اور اس کے ساتھ ساتھ نئے تھیمز کو لاگو کرنے اور ڈاؤن لوڈ کرنے کی صلاحیت بھی موجود ہے۔

Realme C21 کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

ریئلمی سی 12 کی طرح اسی پروسیسر اور رام کے اختیارات کے ساتھ ، سی 12 کی سوفٹ ویئر کی کوتاہیوں نے بھی اس کے جانشین تک رسائی حاصل کرلی ہے۔

میں نے کبھی کبھار 4GB رام + 64 جی بی کی مختلف قسم کی تعطل دیکھا جس کا میں نے جائزہ لیا۔ ایپس کے مابین تبدیل کرنا زیادہ تر وقت ہموار تھا لیکن ایسی مثالیں موجود ہیں جب اطلاقات کو اسکرین سے کھولنے کے بعد دوبارہ اسٹارٹ کیا گیا۔ کبھی کبھی کی بورڈ کو پاپ اپ ہونے میں کچھ اضافی سیکنڈ لگتے تھے ، اور ایپس کو لانچ ہونے میں کچھ سیکنڈ لگتے تھے۔ ہچکی کے باوجود ، تجربہ اتنا خراب نہیں ہے جو کسی آرام دہ اور پرسکون صارف کے لئے ہے جو صرف کچھ آسان ایپس چلانا چاہتا ہے۔

Realme C21 ڈسپلے ndtv RealmeC21 Realme

Realme C21 پر LCD پینل کافی روشن ہوسکتا ہے تاکہ وہ براہ راست سورج کی روشنی میں نظر آئے

6.5 انچ ایچ ڈی + ایل سی ڈی پینل ایک نظر میں کافی تیز نظر آتا ہے ، لیکن اگر آپ اسے تھوڑا سا قریب رکھتے ہیں تو ٹیکسٹ میں اور اس کے آس پاس شبیہیں ملنا آسان ہے۔ رنگ تھوڑا سا بہت سیر ہوتے ہوئے دکھائی دیتے ہیں ، اور ڈسپلے قدرتی ہونے سے کہیں زیادہ ٹھنڈا لہجہ دکھاتا ہے۔ براہ راست سورج کی روشنی میں واضح طور پر نظر آنے کے ل L LCD اسکرین کافی روشن ہوسکتی ہے ، جو قیمت کے اس حصے میں اسمارٹ فون کے ل for بہت اچھا ہے۔ تاہم ، مرکز کے باہر کسی بھی مشمولات کو دیکھتے وقت چمک تھوڑا سا گرتی ہے۔ ڈسپلے میں انگلیوں کے نشانات بھی آسانی سے اٹھائے جاتے ہیں اور ان کا صفایا کرنا مشکل ہوتا ہے۔

کارکردگی کے لحاظ سے ، رییلم سی 21 آرام دہ اور پرسکون کھیل آسانی سے چلانے میں کامیاب رہا لیکن اسفالٹ 9: کنودنتیوں اور کال آف ڈیوٹی: موبائل سے جدوجہد کی۔

اسفالٹ 9: کنودنتیوں کو پہلے سے طے شدہ گرافکس کی ترتیب میں مشکل سے چلانے کے قابل بنایا جاتا تھا ، اور ریسنگ کے دوران کافی حد تک وقفے اور وقفے کی نمائش کی جاتی تھی۔ مزید یہ کہ ، گیم آپ کو پرفارمنس موڈ میں تبدیل ہونے نہیں دے گا (گرافکس کے معیار کو کم کرنے کے ل)) ڈیوٹی کی کال: موبائل اس قابل نہیں تھا کیونکہ یہ گرافکس کے معیار کو کم اور فریمریٹ میڈیم پر سیٹ کرنے کے باوجود بھی بہت پیچھے رہ گیا تھا۔

Realme C21 ریئر اسپیکر ndtv RealmeC21 Realme

اسپیکر کی پیٹھ پر لگانا کوئی اچھا خیال نہیں ہے

اسپیکر کی پشت پر لگانا کوئی اچھا خیال نہیں ہے کیونکہ یہ صارف سے آواز دور کرنے کی ہدایت کرتا ہے۔ جب فلمیں چلاتے ہو یا کھیل کھیلتے ہو تو ، میری انڈیکس انگلی اکثر اسپیکر کو ڈھانپتی ہے ، جس کے نتیجے میں گونجتی ہوئی آواز اور زور کو کم کیا جاتا ہے۔ مزید یہ کہ ، سنگل اسپیکر کافی پتلا ہے ، اور اونچی آواز میں آنسوؤں کی آواز ہے۔

چونکہ Realme C21 گرافکس سے متعلق تھری ڈی گیمز کو چلانے کے ل built نہیں بنایا گیا ہے ، لہذا میں نے اس کا استعمال بنیادی طور پر پیغام رسانی ، ای میلز کی جانچ پڑتال ، فلمیں چلانے اور فوٹو لینے کے لئے کیا۔ میرے آرام دہ اور پرسکون استعمال کے ساتھ ، فون کی 5000 ایم اے ایچ بیٹری نے مجھے اچھے دو دن تک جاری رکھا۔ ہمارا ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ ایک ہی چارج پر 24 گھنٹے 21 منٹ تک جاری رہا ، جو اس کے پیش رو (Realme C12) سے 7 گھنٹے کم ہے لیکن پھر بھی بہت اچھا ہے۔

Realme C25 کے برعکس ، C21 باکس میں 18W چارجنگ اڈاپٹر کے ساتھ نہیں آتا ہے۔ اس کے بجائے ، آپ کو ایک 10W چارجر ملتا ہے جو 30 منٹ میں 5000 ایم اے ایچ کی بیٹری سے 22 فیصد ، اور ایک گھنٹے میں 44 فیصد وصول کرتا ہے۔ میرے تجربے میں 2 گھنٹوں اور 19 منٹ میں فون 100 فیصد تک پہنچ گیا۔ یہ ابھی بھی Realme C25 سے تیز ہے ، جس میں بیٹری کی گنجائش کم ہونے کی وجہ سے ، 100 فیصد تک پہنچنے میں 3 گھنٹے اور 7 منٹ لگے۔

Realme C21 کیمرے

اگرچہ 13 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا جس میں F / 2.2 یپرچر اور 2 میگا پکسل کی گہرائی کا سینسر ہے وہی پرانا Realme C12 کی طرح ہی ہے ، مینوفیکچر نے 2 میگا پکسل کا مونوکروم کیمرہ C21 پر 2 میگا پکسل میکرو کیمرہ کے لئے تبدیل کیا ہے۔ ، جو بہت سے لوگوں کو زیادہ کارآمد معلوم ہوگا .. سیلفی کیمرا بھی 5 میگا پکسل کے سینسر کے ساتھ ملتا جلتا ہے لیکن اس میں پچھلے ماڈل کے ایف / 2.0 یپرچر کے مقابلے ایف / 2.2 یپرچر ہے۔

Realme C21 پیچھے والا کیمرہ ndtv RealmeC21 Realme

ریئلیم نے سی 21 پر 2 میگا پکسل کا مونوکروم کیمرا سی 21 پر 2 میگا پکسل میکرو کیمرہ کے لئے تبدیل کیا ہے

کیمرہ ایپ کا انٹرفیس ٹائمیکل ریئلیم UI 1.0 کیمرہ ہے جس میں فلٹرز تک آسانی سے ایک نلکے تک رسائی حاصل ہے اور کروما بوسٹ فیچر ، جو تصاویر کے رنگوں کو بڑھاوا دیتا ہے۔ تاہم ، انٹرفیس بہت ذمہ دار نہیں ہے اور جب کیمرے کے طریقوں کے مابین سوئچنگ ہوتی ہے تو اس میں معمولی وقفہ ہوتا ہے۔ یہاں تک کہ صرف تصویر سے پورٹریٹ یا ویڈیو موڈ میں سوئپ کرنے کے لئے تھوڑا سا صبر کی ضرورت ہوتی ہے۔

Realme C21 ڈے ٹائم کیمرہ نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

تصویروں کی بات ہے تو ، مجموعی طور پر تصویر کا معیار اوسط سے کم ہے۔ دن کی روشنی میں گولی مار دی گئی تصاویر روشن آئیں لیکن گستاخانہ بناوٹ کے ساتھ تفصیل سے مختصر پڑ گئیں۔ دن بھر کی روشنی میں مضامین کی شوٹنگ کے نتیجے میں ، اس موضوع پر اور پس منظر دونوں ہی اجاگر ہوئیں۔ اگلے اور پیچھے والے دونوں کیمرے استعمال کرتے وقت یہی بات پورٹریٹ وضع پر لاگو ہوتی ہے۔ ریئل کیم سی کی طرح ہی پیچھے والا کیمرہ ، آٹو موڈ میں کسی انسانی مضمون کی شوٹنگ کے دوران رنگین سنترپتی کو بڑھاتا ہے۔ جب بے جان چیزوں کی شوٹنگ ہوتی ہے تو ایسا نہیں ہوتا ہے۔

Realme C21 سیلفی کیمرے کے نمونے (اوپر: دن کے وقت پورٹریٹ bottom نیچے: کم روشنی والے پورٹریٹ) (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

جیسا کہ توقع کی جا رہی ہے ، غروب آفتاب کے بعد ، تصاویر بڑے پیمانے پر ہٹ رہی ہیں۔ زیادہ تر کم روشنی والی تصاویر پینٹنگز کی طرح دکھائی دیتی ہیں ، اور نائٹ وقف کردہ وضع نے میرے تجربے میں بھی چیزوں کو بہتر بنانے میں مدد نہیں کی۔ نائٹ موڈ میں گولی مار دی گئی تصاویر دھندلاپن کے ساتھ سامنے آئیں ، اس سے زیادہ رنگ بھرے ہوئے رنگین تھے۔ ان میں بھی گہرائی کا فقدان تھا اور فلیٹ لگتے تھے۔ آٹو فوکس کی رفتار رات کو بھی متاثر ہوتی ہے ، اور آپ کو قدرے صبر کی ضرورت ہوگی ، یہاں تک کہ اگر آپ گہرے مناظر کی شوٹنگ کے دوران توجہ مرکوز کرنے کے لئے ٹیپ کرتے ہیں۔ کم روشنی میں گولی ماردی گئی سیلفیاں شور سے بھری ہوئی تھیں اور کسی گہرائی کا احساس نہیں رکھتے تھے۔

Realme C25 میکرو کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

2 میگا پکسل میکرو کیمرا نے ایسے شاٹس پر قبضہ کیا جو حد سے زیادہ برعکس اور عجیب و غریب رنگوں کے ساتھ تھوڑا بہت ڈرامائی لگ رہے تھے۔ مرکزی کیمرہ کے ساتھ لیے گئے شاٹس میں بہت اچھی لگ رہی تھی ، اچھی نفاست اور رنگوں کے ساتھ جو اصل چیز کے قریب تھے۔

دن کی روشنی میں ریکارڈ کیا ہوا ویڈیو اطمینان بخش ہے لیکن اگر کم روشنی میں گولی مار دی جائے تو وہ قابل استعمال نہیں ہے۔ 1080p 30 ایف پی ایس پر گولی چلائی گئی ویڈیوز میں فریم کے روشن علاقوں میں اڑا دی گئی جھلکیاں پیش کی گئیں۔ یہاں کسی قسم کی استحکام نہیں ہے ، جو چلتے چلتے ویڈیو شوٹ کرتا ہے۔

سزا

اس کی قیمتوں کو دیکھتے ہوئے ، رییلم سی 21 کا مطلب یہ ہے کہ کسی ایسے شخص کے لئے پہلا اسمارٹ فون بنایا جائے جس نے کسی فیچر فون سے اپ گریڈ کیا ہو ، یا ایسے شخص کے لئے جو کچھ روزمرہ کی ایپس چلانے اور کال کال کرنا چاہتا ہے۔ یہ ایک بنیادی بجٹ والا اسمارٹ فون ہے جو چند ہچکیوں کے ساتھ پرفارم کرتا ہے ، لیکن آرام دہ اور پرسکون صارف کے لئے کافی اچھا ہے جو زیادہ توقع نہیں کرتا ہے۔ اس کے کیمرہ پرفارمنس کافی کمزور ہے اور گیمنگ کے بارے میں بھی یہی کہا جاسکتا ہے ، جو بیٹری کی زندگی کو اس کی سب سے بڑی فروخت گاہ کا درجہ دیتا ہے۔

اس کے ساتھ ہی ، بہت سے حال ہی میں لانچ ہونے والے بجٹ اسمارٹ فونز اسی طرح کے ہارڈ ویئر پیش کرتے ہیں ، جیسے پوکو سی 3 (جائزہ). قیمت میں 7،499 کیمرے کے معیار کی بات کرنے پر یہ قدرے بہتر دکھائی دیتی ہے ، لیکن سافٹ ویئر کی کارکردگی کے لحاظ سے اس سے کم پڑتی ہے۔ اس قیمت کی حد میں قریبی اسٹاک اینڈروئیڈ اسمارٹ فون کی تلاش کرنے والے بھی اس پر نظر ڈال سکتے ہیں گرم ، شہوت انگیز E7 پاور جس کی قیمت Rs. 7،499 (3GB + 32GB) یہ قدرے کمزور کارکردگی پیش کرتا ہے اور اس میں دو پیچھے کیمرے ہیں ، لیکن اس میں مکس میں ایک IP52 درجہ بندی شامل ہے۔


اس ہفتے یہ ایک ٹیلیویژن کا سب سے عمدہ منظر ہے مداری، گیجیٹس 360 پوڈ کاسٹ ، جیسا کہ ہم 8 ک ، اسکرین کے سائز ، کیو ایل ای ڈی اور منی ایل ای ڈی پینلز پر تبادلہ خیال کرتے ہیں۔ اور کچھ خریدنے کے مشورے پیش کرتے ہیں۔ مداری دستیاب ہے ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، سپوٹیفی، ایمیزون موسیقی اور جہاں بھی آپ اپنے پوڈ کاسٹ حاصل کریں۔



Source link

Leave a Comment