Realme C25 Review: A Bit of Give and Take


پچھلے سال یکساں پروسیسرز اور اسی طرح کی خصوصیات کے ساتھ سی 12 اور سی 15 لانچ کرنے کے بعد ، رییلم نے 2021 میں جانشینوں کے مابین ان دونوں ماڈلز کے درمیان اختلافات کو وسیع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ سی 25 (سی 15 کا جانشین) کو پروسیسر کی شکل میں ایک اہم اپ گریڈ ملتا ہے۔ میڈیا ٹیک ہیلیو جی 70 (اس کی بجائے پرانے ہیلیو جی 35) لیکن ایک ہی وقت میں ، کیمرہ گنتی چار سے تین تک گر جاتا ہے۔

تاہم ، زیادہ طاقت رکھنے کے باوجود ، رییلم سی 25 میں پہلے ہی ایک انتہائی قابل مدمقابل ہے جو صنعت کار کا اپنا مستحکم ، رییلم نرزو 30 اے (جائزہ). لانچ کیا گیا اس سال کے شروع میں ، نرزو 30A آپ کو اس سے بھی بہتر ہیلیو جی 85 پروسیسر بناتا ہے اور اس کی ابتدائی قیمت بھی کم ہوتی ہے ، لیکن اس میں صرف دو پیچھے کیمرے ہیں۔ یہ چھوڑ سکتا ہے ریئلیم سی 25 کسی مشکل جگہ پر ، کیوں کہ اس کو کھڑے ہونے کے ل its اپنے تیسرے کیمرہ ، 2 میگا پکسل کا میکرو کیمرہ ، پر بہت زیادہ جھکنا پڑے گا۔ کیا یہ خصوصیت Realme C25 کو اپنی 9،999 روپے کی قیمت شروع کر سکتی ہے؟ یا کیا نرزو 30A اسے غیر متعلق بنا دیتا ہے؟

بھارت میں Realme C25 قیمت

ریئلیم سی 25 کی قیمت ہے۔ بیس 4 جی بی ریم + 64 جی بی اسٹوریج ویرینٹ کے لئے 9،999 ، جبکہ 128 جی بی اسٹوریج کے ساتھ ہائی اینڈ ویرینٹ کی قیمت Rs. 10،999۔ یہ دونوں قسمیں نئے واٹر بلیو اور واٹر گرے فائنش میں دستیاب ہیں۔

Realme C25 ڈیزائن

بالکل C15 کی طرح ، Realme C25 کے ساتھ پلاسٹک کے اتحاد کے ساتھ چلی گئی ہے۔ اس کے طول و عرض سے ملتے جلتے ہیں ریئلیم سی 15 (جائزہ) اور اسی طرح ایک نیا بناوٹ ختم اور پیچھے میں ایک بولڈ ، ابھرا ہوا Realme لوگو کے ساتھ مجموعی ڈیزائن۔

Realme C25 C21 واپس ndtv RealmeC25 Realme

Realme C25 (دائیں) اور Realme C21 (بائیں) کی پشت پر مختلف بناوٹ ہیں لیکن دونوں مجموعی طور پر ایک جیسے نظر آتے ہیں

کیمرا لے آؤٹ بھی ایسا ہی دکھائی دیتا ہے ، لیکن C15 کے کواڈ کیمرا سیٹ اپ کے ساتھ تین کیمرے لگے ، ایل ای ڈی فلیش ماڈیول کے اندر اپنا راستہ بنا لیتی ہے۔ نیز ، عقبی حصے میں فنگر پرنٹ ریڈر ہے ، جو فون کو غیر مقفل کرنے میں جلدی ہے۔

ٹرپل کارڈ سم ٹرے فون کے بائیں طرف بیٹھتی ہے ، جبکہ حجم راکر اور پاور / انلاک بٹن دائیں طرف ہیں۔ حجم جھولی کرسی بجلی کے بٹن کے اوپر اچھی طرح سے بیٹھتی ہے اور اپنی گرفت کو ایڈجسٹ کیے بغیر اس تک پہنچنا مشکل ہے۔

ریئلمی C25 بیک نوچنے والے ndtv رییل می سی 25 ریئلیم

Realme C25 کی پلاسٹک کی پٹی کو آسانی سے کھرچ سکتا ہے (نیچے دائیں کونے میں یہاں دیکھا جاتا ہے)

پلاسٹک سے بنا ہوا ہونے کے باوجود ، فون کو 209g پر کافی بڑا محسوس ہوا اور اس کی بنیادی وجہ اندر کی 6،000 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے۔ پلاسٹک کی پشت پر خارش کے نشانات کافی حد تک خطرہ ہیں ، لیکن دھندلا ختم ہونے کا شکریہ ، انگلیوں کے نشانات نہیں اٹھاتا ہے۔ بناوٹ کی عمدہ نالیوں اور گول کناروں سے ٹھوس گرفت پیش کی جاتی ہے۔

Realme C25 وضاحتیں اور سافٹ ویئر

ریئلیم سی 25 ، ماضی کے ماڈلز کے برعکس ، ایک نسبتا powerful طاقتور پروسیسر رکھتا ہے جو سی 21 اور سی 20 سے خود کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ انٹیگریٹڈ مالی- G52 گرافکس کے ساتھ ایک 12nm MediaTek Helio G70 SoC ہے ، جو C15 میں Helio G35 کے مقابلے میں قابل ذکر اپ گریڈ ہے۔ یہ ایس او سی 4GB ایل پی ڈی ڈی آر 4 ایکس ریم کے ساتھ جوڑا بنا ہوا ہے۔ ہمیں ریئلیم سی 25 کا 64 جی بی اسٹوریج کا مختلف نمونہ ملا۔ یہاں 128GB اسٹوریج کا آپشن بھی ہے اور دونوں ہی مختلف سم ٹرے میں ایک سرشار مائکرو ایس ڈی کارڈ سلاٹ کے ساتھ قابل توسیع اسٹوریج کی اجازت دیتے ہیں۔

Android 11 پر مبنی Realme UI 2.0 ، C25 میں جگہ بناتا ہے۔ یوزر انٹرفیس روزانہ استعمال میں کافی ہموار محسوس ہوتا ہے ، لیکن میں وقتا فوقتا کبھی کبھار ہچکی محسوس کرتا ہوں۔ پچھلے ورژن کے مقابلے میں Realme UI 2.0 میں متعدد تخصیصات (آئیکن شیلیوں ، نوٹیفیکیشن دراج کی شبیہیں وغیرہ کے لئے) اور ان کے اختیارات ہیں۔ کچھ Android 11 اسٹیپلس بھی دستیاب ہیں جیسے ری فامڈ پاور بٹن مینو ، گروپ شدہ نوٹیفیکیشنز ، اور بہت کچھ۔

Realme C25 بلوٹ ویئر ndtv RealmeC25 Realme

Realme C25 کچھ بلوٹ ویئر کے ساتھ آتا ہے

بلوٹ ویئر کم سے کم ہے اور بنیادی طور پر کچھ ریئلم ایپس کی شکل میں آتا ہے جیسے ہی فین (فوری آرام دہ اور پرسکون کھیل تک رسائی کے ل)) ، کمیونٹی (فورم) ، فنشیل پے (جس نے لانچ کرنے سے انکار کیا تھا) اور ریئلیم لنک (ریئلیم کے آئی او ٹی مصنوعات سے رابطہ قائم کرنے کے لئے) .

Realme C25 کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

6.5 انچ ایچ ڈی + (720 x 1600 پکسلز) ایل سی ڈی پینل نہ صرف گھر کے اندر بلکہ باہر بھی روشن اور متحرک ہے۔ متن واضح تھا ، نقش نظر آرہے تھے ، اور دھوپ کے سہ پہروں میں بھی کیمرا ویو فائنڈر دیکھنا آسان تھا۔ باہر کی نمائش میں رکاوٹ ڈسپلے گلاس ہے ، جس سے مجھے دھندلا جانا نسبتا easy آسان لگتا ہے ، اور استعمال کے کچھ ہی منٹوں میں یہ فنگر پرنٹس اٹھا لیتا ہے۔

ایچ ڈی + ریزولوشن بیٹری کی زندگی کے حق میں کام کرتا ہے۔ نیز ، فلفکس سمیت زیادہ تر ویڈیو اسٹریمنگ ایپس صرف ریئلیم سی 25 پر ایس ڈی اسٹریمنگ کی حمایت کریں گی کیونکہ یہ صرف وائیڈوائن ایل 3 مصدقہ ہے۔ اس 6.5 انچ ڈسپلے پر بڑھائے جانے پر اسٹریمڈ مواد تیز نظر نہیں آتا تھا۔

ریئلمی سی 25 ڈسپلے فرنٹ کلر این ڈی ٹی وی ریئل ایم سی 25 ریئلمی

ریئلیم سی 25 ایک کارٹون ڈسپلے پیش کرتا ہے جو سی 21 سے بہتر لیگ ہوتا ہے

میڈیا ٹیک ہیلیو جی 70 ایس سی نے جوڑی 4 جی بی ریم کے ساتھ بنائی ، مجھے کارکردگی کے لحاظ سے زیادہ توقع نہیں تھی ، لیکن سی 25 ہمارے بینچ مارک ٹیسٹ اور گیمنگ سیشن میں ٹھیک ٹھیک کے ساتھ کھڑا ہوا۔ فون نے این ٹیٹو میں 214،116 اسکور کیا ، اسی طرح گیک بینچ کے سنگل کور اور ملٹی کور ٹیسٹوں میں 386 اور 1،278 اسکور کیا۔ GFXBench T-rex ٹیسٹ نے ہمیں 52fps دی ، جو ایک سادہ 3D گیم کو ہموار دیکھنے کے ل to ضرورت کی بنیادی کارکردگی ہے۔

جب کہ آرام دہ اور پرسکون کھیل بالکل ٹھیک کام کرتے تھے ، میں نے کال آف ڈیوٹی: موبائل کھیلنے کی بھی کوشش کی۔ کم اور فریم ریٹ میڈیم (ڈیفالٹ ترتیبات) پر سیٹ کردہ گرافکس کے ساتھ ، تیز رفتار سے چلنے والا یہ ایف پی ایس ٹائٹل صرف چلانے کے قابل تھا۔ پھر بھی ، میں نے محسوس کیا کہ ایسی مثالیں بھی موجود ہیں جب بناوٹ اور منظر کو گیم کھیلتے وقت لوڈ کرنے میں ایک اور سیکنڈ لگا۔ اسفالٹ 9: ڈیفالٹ گرافکس کی ترتیب میں کنودنتیوں کے پاس کچھ ہچکیاں تھیں لیکن وہ کم معیار پر سیٹ کرتے ہوئے آسانی سے بھاگ گ.۔ یہ دیکھتے ہوئے کہ اس فون نے اتنی کم گرافکس کی ترتیبات پر گیمس کھیلے ، اس میں کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ گیم پلے کے دوران اس کا مشکل ہی گرم ہوا۔

Realme C25 TypeC نیچے ndtv RealmeC25 Realme

ریئلیم سی 25 کے نچلے حصے میں ایک ٹائپ-سی USB پورٹ ہے اور وہ باکس میں 18W چارجر کے ساتھ آتا ہے

ان کم ترتیبات پر کھیل کھیلنا اور فلمیں چلانے کا بیٹری کی زندگی پر زیادہ اثر نہیں پڑا۔ کال آف ڈیوٹی میں دس منٹ کے فرنٹ لائن ٹورنامنٹس: موبائل نے 6،000 ایم اے ایچ بیٹری کی گنجائش کا بمشکل 3 فیصد کھایا۔ Realme C25 بغیر کسی گیمنگ اور اچھے اچھے دو دن کے ساتھ ایک دن اور آدھے چارج پر آسانی سے چل سکتا ہے۔ ہمارا ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ ایک ہی معاوضے پر 27 گھنٹے 2 منٹ تک متاثر کن رہا۔ شامل 18 ڈبلیو اڈاپٹر کا استعمال کرتے ہوئے فون کو چارج کرتے دیکھا کہ 30 منٹ میں یہ 19 فیصد اور ایک گھنٹے میں 37 فیصد تک پہنچ جاتا ہے۔ اس کو 100 فیصد تک پہنچنے میں 3 گھنٹے 7 منٹ لگے جو کہ کافی لمبا عرصہ ہے۔

Realme C25 کیمرے

Realme C15 کے مقابلے میں ، نیا C25 8 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ ریئر کیمرا اور سرشار کم ریزولوشن فلٹر کیمرے کھو دیتا ہے۔ اس کے بجائے ، آپ کو مجموعی طور پر تین کیمرے ملتے ہیں: ایک 13 میگا پکسل ایف / 2.2 پرائمری وائڈ اینگل کیمرا ، 2 میگا پکسل کا میکرو کیمرا ، اور 2 میگا پکسل ایف / 2.4 گہرائی کا سینسر۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ C15 میں کواڈ کیمرا کی بجائے ٹرپل کیمرہ سیٹ اپ ہے جس میں C15 تھا۔ سیلفی کیمرا ایک ایف / 2.0 یپرچر کے ساتھ 8 میگا پکسلز پر ہے۔ کیمرا انٹرفیس اس سے مختلف نہیں ہے جو ہم نے ماضی میں دوسرے ریئل سمارٹ فونز پر دیکھے ہیں اور استعمال کرنا کافی آسان ہے ، زیادہ تر فلٹرز اور ٹوگلز دستی طور پر دستی کی دوسری پرت کے ساتھ ہاتھوں میں دستیاب ہیں جس سے صرف ایک نل کے فاصلے پر ہے۔

Realme C25 ڈے ٹائم کیمرہ نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

تصویر کے معیار پر آتے ہی ، دن کی روشنی کی تصاویر کافی متحرک اور رنگین سامنے آئیں ، اور گہرے علاقوں میں بھی اس کی تفصیل کا ایک اچھا مظاہرہ ہوا۔ ایچ ڈی آر سسٹم کثرت سے لات مارتا ہے ، اس کا مطلب ہے کہ متحرک حد اکثر دیکھنے میں رہتی ہے ، اور میں شاذ و نادر ہی تصویر کشی کے ساتھ ہی ختم ہوتا ہوں۔

ریئلیم سی 25 ریئر ڈے ٹائم کیمرہ نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

تاہم ، پرائمری ریئر کیمرا استعمال کرنے والے مضامین کی شوٹنگ کے نتیجے میں کچھ غیر معمولی طور پر سنترپتی سطح کو کچل دیا گیا ، جس سے واضح طور پر اصل منظر کی نمائندگی نہیں ہوئی۔ میں نے کیمرے کی ترتیبات میں اے آئی سین کی شناخت کو بند کرنے کی کوشش کی ، لیکن ایسا لگتا ہے کہ اس سے کسی طرح سے مدد نہیں مل رہی ہے۔ پورٹریٹ موڈ بھی تھوڑا سا دور تھا ، جو اکثر موضوع اور پس منظر دونوں کو بڑھاتا ہے ، حالانکہ کنارے کا پتہ لگانا ابھی بھی مہذب تھا۔

ایک ایسے اسمارٹ فون کے لئے جس کی قیمت Rs. 10،000 ، میں ڈیجیٹل 2 ایکس زوم سے متاثر ہوا جو تفصیل کی ایک متاثر کن سطح بھی فراہم کرتا ہے۔ اگرچہ 5 ایکس پر سوئچ کریں اور نتائج زیادہ تر ناقابل استعمال ہیں۔

Realme C25 سیلفی کیمرے کے نمونے (اوپر: دن کے وقت کی تصویر؛ نیچے: کم روشنی کی تصویر) (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

دن کی روشنی میں گولی مار کر ہلاک ہونے والی سیلفیز غیر جانبدار رنگوں اور مہذب متحرک حدود کے ساتھ کافی تیزی سے سامنے آئیں ، جن کے پیچھے موضوعات سے لے کر بادلوں تک سب کچھ ٹھیک طرح سے بے نقاب ہوگیا۔ پورٹریٹ موڈ نے اچھ edgeے کنارے کا پتہ لگانے کے ساتھ نفاست اور رنگ کے لحاظ سے بھی اتنے ہی اچھے نتائج پیش کیے۔

Realme C25 میکرو کیمرا نمونے (اوپر: آٹو موڈ bottom نیچے: الٹرا میکرو موڈ) (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

میکرو کیمرا (الٹرا میکرو کیمرا موڈ کا استعمال کرتے وقت دستیاب) صارفین کو بمپ اپ برعکس اور نفاست کے ساتھ فوٹو کھینچنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ زیادہ تر استعمال کے قابل تھے لیکن تھوڑا سا بہت ڈرامائی نظر آرہا تھا اور تفصیل کا فقدان ہے۔ میں نے 13 میگا پکسل پرائمری کیمرا کے ساتھ کھینچی گئی فصلوں کی تصاویر کو ترجیح دی ، جس میں بہتر رنگوں کا مظاہرہ کیا گیا تھا اور اس میں دقت کی صحیح مقدار موجود تھی۔

Realme C25 کم روشنی والے کیمرا نمونے (اوپر: آٹو موڈ bottom نیچے: نائٹ موڈ) (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ایک بار سورج غروب ہونے کے بعد ، آپ کی تصاویر کا معیار خراب ہوتا ہے ، بہت سارے شور کے ساتھ واضح ہوجاتا ہے اور بناوٹ کی خراب تعریف کی جاتی ہے۔ کسی کو نائٹ موڈ بہتر کرنے کی توقع ہوسکتی ہے ، لیکن یہ حقیقت Realme C 25 کے ساتھ نہیں تھا۔ نائٹ موڈ کا استعمال کرتے ہوئے لی گئی تصاویر آٹو موڈ میں گولی مارنے والوں کی نسبت زیادہ روشن تھیں لیکن ان میں اوور ڈرمیٹک کے برعکس اور اڑا دی گئی جھلکیاں تھیں۔ ان تصاویر میں نفاست کا بھی فقدان تھا اور جارحانہ شور دبانے کی بدولت تفصیل سے بہت کم تھیں۔ مختصر یہ کہ آٹو موڈ کا استعمال کرتے ہوئے کم لائٹ فوٹو گرانے میں بہتر تھا۔

پیچھے والا کیمرہ 1080p 30fps تک ویڈیو کی شوٹنگ کے قابل ہے۔ روشن دن کی روشنی میں اٹھائے گئے ویڈیوز میں تھوڑا سا زیادہ نمودار ہوا اور ان میں استحکام کی کمی ہے ، لیکن مجموعی طور پر یہ اچھے لگ رہے ہیں۔ سیلفی کیمرا کا بھی یہی حال ہے ، جو 1080p 30fps پر بھی ریکارڈ کرتا ہے۔ کم روشنی کے نتائج گہرے علاقوں اور سائے میں کم تفصیلات کے ساتھ تھوڑا سا شور تھا۔

سزا

قیمت میں بیس 4 جی بی ریم + 64 جی بی اسٹوریج کے مختلف حصوں کے لئے 9،999 ، ریئلئم سی 25 بنیادی طور پر وہی پیش کرتا ہے جو ہم بجٹ کے حصے میں توقع کرنے کے لئے آئے ہیں۔ جبکہ پچھلے سال سی 15 کو زیادہ قیمت پر (10،999 روپے 4 جی بی + 64 جی بی کے مختلف ورژن) پر لانچ کیا گیا تھا ، لیکن ریئلیم اس ماڈل کے ساتھ بہتر پروسیسر کی پیش کش کرچکی ہے۔ Realme C25 صرف چند اسمارٹ فونز میں سے ایک ہے جس میں 128GB اسٹوریج کا مختلف ورژن ہے جس کی قیمت Rs. 11،000۔

میڈیا ٹیک ہیلیو جی 70 نے جو کارکردگی حاصل کی ہے وہ کافی قابل دید ہے اور آرام دہ اور پرسکون صارفین کے ل things چیزوں کو آسانی سے چلانے کے ل. کافی ہے۔ کارکردگی C15 میں کسی حد تک پریشانی کا باعث تھی ، لیکن دوسری طرف آپ کو الٹرا وائیڈ کیمرا نہیں ملتا ہے ، لہذا تھوڑا سا دینے اور لینے کا کام ہوتا ہے۔

اور کیا بات ہے ، ریئلئم کے اپنے اسٹیبلٹ سے نرزو 30 اے (جائزہ) موجود ہے ، جو سی 25 کا سنجیدہ حریف ہے۔ اس میں ایک بہتر میڈیا ٹیک ہیلیو جی 85 ایس سی ہے اور اس کی قیمت 8،999 روپے ہے جس میں 3 جی بی ریم + 64 جی بی اسٹوریج اور Rs. 9GB ، 4GB رام + 64GB اسٹوریج آپشن کیلئے۔ اس کا باقی ہارڈ ویئر بھی ایسا ہی ہے۔

وہ خریدار جو Android کا زیادہ اسٹاک ورژن چاہتے ہیں وہ اس کا انتخاب کرسکتے ہیں گرم ، شہوت انگیز G10 پاور (جائزہ) ، لیکن کارکردگی کے محاذ پر تھوڑا سا سمجھوتہ کرنا پڑے گا۔ ان لوگوں کے ل who جو تھوڑا سا مستقبل کو روکنے کے خواہاں ہیں ، پوکو کا ایم 3 (جائزہ) ایک ٹھوس دعویدار بھی ہے جو اچھ designے ڈیزائن کے علاوہ کوولکم اسنیپ ڈریگن 662 ایس سی اور 6 جی بی رام کی قیمت سے تھوڑا سا زیادہ ابتدائی قیمت پر پیش کرتا ہے۔ 10،999۔ قیمت کے اتار چڑھاو کو دیکھتے ہوئے جو Realme اسمارٹ فونز گذشتہ سال کارخانہ دار کی فروخت کے دوران گذرتے ہیں نرزو 20 (جائزہ) ایک اچھا متبادل بھی ہے۔ اس میں وہی ہیلیو جی 85 پروسیسر ہے جیسے نرزو 30 اے پر ہے لیکن اس میں 48 میگا پکسل کا پرائمری کیمرہ شامل کیا گیا ہے۔ اس کی قیمت اکثر روپے سے گرتی ہے۔ بیس 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج آپشن کیلئے 9999 (مقررہ 10،499 روپے سے) ، لہذا یہ یقینی طور پر غور کرنے کے قابل ہے۔ میں بھی چیک کرنے کی سفارش کروں گا ہمارے 500 روپے کے تحت بہترین فون 10،000 اس خطے میں جو بہترین فون آپ خرید سکتے ہو اس کے بارے میں وسیع تر آئیڈیا حاصل کرنے کے لئے رہنمائی کریں۔




Source link

Leave a Comment