Redmi Watch First Impressions: Watch Out


ژیومی واقعی ایک طویل عرصے سے ہندوستان میں قابل لباس جگہ پر ہے۔ اس کے ایم آئی بینڈوں نے اپنی حیثیت کو قیمت کے لحاظ سے فٹنس ٹریکر کے طور پر مستحکم کردیا ہے۔ زیومی نے حال ہی میں اعلی بجٹ والے سامعین کو پورا کرنے کے لئے ایم آئی واچ ریوالوو کے نام سے ایک اسمارٹ واچ بھی لانچ کیا۔ کمپنی نے اب ریڈمی واچ کا آغاز کیا ہے جو ایم آئی بینڈ اور ایم آئی واچ ریوالوو کے بیچ بیٹھتا ہے جبکہ اسی صحت سے متعلق فٹنس سے متعلق معلومات کو ریکارڈ کرنے کا وعدہ کرتا ہے۔ ریڈمی واچ بھی ریڈمی برانڈ کے تحت پہلا پہننے کے قابل ہوتا ہے۔ مجھے ریڈمی واچ کے ساتھ کچھ وقت گزارنا پڑا ، اور یہاں اس کے پہلے تاثرات ہیں۔

ہندوستان میں ریڈمی واچ قیمت

ریڈمی واچ بھارت میں اس کی قیمت 3،999 روپے ہے۔ یہ تین کیس رنگ (سیاہ ، نیلے ، آئیوری) اور چار پٹا رنگ کے اختیارات (سیاہ ، نیلی ، آئیوری ، زیتون) میں دستیاب ہے۔ جائزہ لینے کے لئے میرے پاس ایک سیاہ فام ریڈمی واچ تھی۔

ژیومی ریڈمی واچ کے لئے ایک مربع ڈائل لے کر گیا ہے جو اس قیمت کے نقطہ پر اسمارٹ واچز کے درمیان کافی عام ہے۔ ریڈمی واچ کا جسم پلاسٹک سے بنا ہوا ہے اور اسے سختی سے مہر لگا دی گئی ہے اور اس سے 5ATM دباؤ تک پانی سے بچنے والا ہے۔ LCD اسکرین اختصاصی طور پر 1.4 انچ کی پیمائش کرتی ہے اور اس پر 2.5D مڑے ہوئے شیشے ہیں۔ دائیں طرف صرف ایک ہی ملٹی فنکشن بٹن کے ساتھ کیس فریق فلیٹ ہیں۔

redmi واچ پٹا گیجٹ360 ریڈمی واچ پہلا تاثرات

ریڈمی واچ کے زیر سمت سینسر اور چارجنگ پن ہیں

جسم کے نیچے ، آپ کو چارجنگ پن کے ساتھ ہی دل کی شرح کا سینسر بھی نظر آئے گا۔ پٹا ٹی پی یو سے بنا ہوتا ہے اور اس میں انڈاکار بکسوا ہوتا ہے۔ یہ بھی پہلے سے منحرف ہے جس کی وجہ سے گھڑی پہننا آسان ہوجاتا ہے۔ پٹا کی چوڑائی 20 ملی میٹر ہے اور یہ صارف کی جگہ سے بدلے جاسکتے ہیں ، لیکن یہاں ایک کیچ ہے۔ ژیومی نے ایک ملکیتی کنیکٹر ڈیزائن کا انتخاب کیا ہے جو پٹا کے اختیارات کو خاص طور پر اس آلہ کیلئے بنائے گئے افراد تک محدود رکھتا ہے۔

ریڈمی واچ ایک چارجنگ جھولا کے ساتھ آیا ہے جس میں پن ہیں جو گھڑی کے نچلے حصے پر رابطہ پوائنٹس سے ملتی ہیں۔ اس چارجر میں USB ٹائپ-اے پلگ کے ساتھ منسلک کیبل ہے۔ زیومی نے ریڈمی واچ کے اندر 230 ایم اے ایچ کی بیٹری رکھی ہے جس کا دعوی ہے کہ اس میں 10 دن کی بیٹری کی زندگی دی گئی ہے۔ یہ ایک دعوی ہے جب میں ریڈمی واچ کا مکمل جائزہ لوں گا تو میں امتحان دینے جا رہا ہوں۔

سافٹ ویئر کے معاملے میں ، ریڈمی واچ RTOS چلاتا ہے اور اس کے ساتھ جوڑا بنایا جاسکتا ہے انڈروئد یا iOS اسمارٹ فون۔ آپ کو ان پلیٹ فارمز پر بالترتیب زایومی پہن یا زیومی وئیر لائٹ ایپ کی ضرورت ہوگی۔ آپ ریڈمی واچ پر اقدامات ، نیند اور دل کی شرح کے ساتھ ساتھ گیارہ اقسام کے ورزش کو بھی ٹریک کرسکتے ہیں۔ اس میں SpO2 سے باخبر رہنے کی ضرورت نہیں ہے ، جو اس کے مدمقابل ، پر دستیاب ہے حیرت انگیز بیپ یو. آپ کو ریڈمی واچ پر ان بلٹ GPS اور GLONASS سپورٹ ملے گا ، جو آپ کو مقام کی نشاندہی کرنے کے لئے کسی اسمارٹ فون کی ضرورت کے بغیر بیرونی ورزش کو ٹریک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ ریڈمی واچ کے دوسرے سینسروں میں ایک کمپاس اور ایک بیرومیٹر شامل ہیں۔

redmi واچ دل کی شرح gadgets360 Redmi واچ پہلا تاثرات

ریڈمی واچ دل کی شرح سے باخبر رہنے کی صلاحیت رکھتا ہے

ریڈمی واچ کے علاوہ ایک دلچسپ خصوصیت مراقبہ کی رہنمائی کرتی ہے ، جو سانس لینے کی مشقیں کرتے وقت آپ کی رہنمائی کرتی ہے۔ ریڈمی واچ پر موجود UI استعمال کرنا آسان ہے اور گھریلو اسکرین پر ملٹی فنکشن بٹن دباکر تمام خصوصیات تک رسائی حاصل کی جاسکتی ہے۔ ریڈمی واچ کسی جوڑے والے فون پر آنے والی کالوں یا پیغامات کے بارے میں آپ کو مطلع کرنے کی بھی اہلیت رکھتا ہے ، اور ہم دریافت کریں گے کہ مکمل جائزے میں یہ واقعی کتنا مفید ہے۔

جب فٹنس ٹریکنگ کی بات آتی ہے تو ریڈیمی واچ تمام بنیادی باتوں کا احاطہ کرتا ہے۔ موجودہ عالمی صورتحال کو دیکھتے ہوئے ، ایک سپو 2 سینسر قابل قدر اضافہ ہوگا۔ اس نے کہا کہ ، میں ریڈیمی واچ کو اپنی رفتار سے دیکھنے اور اس کی درستگی ، استعمال میں آسانی ، بیٹری کی زندگی اور خصوصیات کی جانچ کرنے کے منتظر ہوں۔ اگر آپ نے آنکھیں ریڈمی واچ پر رکھی ہیں تو ، مکمل جائزے کے لئے قائم رہیں ، گیجیٹس 360 پر جلد ہی سامنے آئیں۔



Source link

Leave a Comment