Samsung Galaxy A52 Review: For the Fashionistas


کہکشاں اے سیریز ، گلیکسی لائن اپ کا درمیانی بچہ ہے ، جو کہکشاں ایس سیریز اور قیمت کے بدلے پیسے والی گلیکسی ایم سیریز کے بیچ بیٹھتی ہے۔ ماضی میں سیریز میں کچھ اچھ phonesے فون موجود ہیں لیکن وہ ایک ہی قیمتوں میں دوسروں کے مقابلے میں کارکردگی کے لحاظ سے کبھی کبھی کم ہوجاتے ہیں۔ جدید ترین ماڈل لانچ کرنے کے لئے گلیکسی اے 5 اور گلیکسی اے 72 ہیں۔ یہ نئے اسمارٹ فون یقینا اچھے لگتے ہیں ، لیکن کیا سیمسنگ نے کارکردگی بہتر بنانے پر کام کیا ہے؟ میں نے معلوم کرنے کے لئے کہکشاں A52 کو اپنی رفتار سے جاری رکھا۔

بھارت میں سیمسنگ کہکشاں A52 قیمت

سیمسنگ کہکشاں A52 دو مختلف حالتوں میں دستیاب ہے ، ایک میں 6 جی بی ریم اور 128 جیبی اسٹوریج ہے جس کی قیمت 500 روپے ہے۔ 26،499 ، اور دوسرا 8GB رام اور 128GB اسٹوریج کے ساتھ جس کی قیمت Rs. 27،999۔ چار رنگ کے اختیارات ہیں ، یعنی خوفناک بلیو ، خوفناک وایلیٹ ، بہت اچھ Blackا سیاہ ، اور بہت اچھ Whiteا سفید۔

سیمسنگ کہکشاں A52 ڈیزائن

ڈیزائن کہکشاں A52 کے مضبوط نکات میں سے ایک ہے ، یہ زیادہ تر دوسرے اسمارٹ فونز سے مختلف نظر آتا ہے۔ پہلی چیز جس نے میری توجہ گلیکسی A52 پر کھینچی وہ میرے جائزہ یونٹ کا رنگ تھا۔ ‘خوفناک بلیو’ میں ختم ، کہکشاں A52 نے بہت زیادہ توجہ مبذول کروائی۔ ختم میٹ ہے جو پیٹھ پر فنگر پرنٹس کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ بہت اچھے بلیو اور حیرت انگیز وایلیٹ اختیارات چمکدار ہیں جبکہ خوفناک سیاہ اور حیرت انگیز سفید رنگ کی مختلف شکلیں زیادہ لطیف دکھائی دیتی ہیں۔

گلیکسی اے 5 2 میں 6.5 انچ کا فل-ایچ ڈی + ڈسپلے ہے جس میں ایک سوراخ کارٹون ڈسپلے ہے۔ اس کے اطراف میں پتلی بیزلز ہوتی ہے جبکہ ٹھوڑی معمولی سے زیادہ موٹی ہوتی ہے۔ اسمارٹ فون کا فریم پلاسٹک سے بنا ہوا ہے اور جتنا لگتا ہے اتنا پریمیم محسوس نہیں کرتا ہے۔ آپ کے پاس دائیں طرف طاقت اور حجم کے بٹن ہیں۔ پاور بٹن کو نشانہ بنانے کے لئے آسان ہے ، لیکن حجم بٹنوں تک پہنچنے کے لئے تھوڑا سا بڑھانا ضروری ہے۔ گلیکسی اے 5 کے بائیں طرف میں کوئی بٹن یا سلاٹ نہیں ہیں۔ سیم ٹرے سیکنڈری مائکروفون کے ساتھ سرفہرست ہے۔ گلیکسی A52 IP67 کا درجہ دیا ہوا ہے اور آپ کو سم ٹرے کے آس پاس ربڑ کی مہر مل جائے گی تاکہ پانی اور دھول کو باہر رکھنے میں مدد ملے۔ نچلے حصے میں ، گلیکسی اے 5 میں USB ٹائپ سی پورٹ ، لاؤڈ اسپیکر ، اور 3.5 ملی میٹر ہیڈ فون جیک ہے۔

سیمسنگ کہکشاں a52 بیک گیجٹس 360 سیمسنگ کہکشاں A52 جائزہ

گلیکسی اے 52 میں پولی کاربونیٹ بیک ہے

ترازو کو 189 گرام پر ٹائپ کرنا اور موٹائی میں 8.4 ملی میٹر کی پیمائش کرنا ، کہکشاں A52 سنگل ہاتھ کے استعمال کے ل manage قابل انتظام ہے۔ اس کو تھامے رکھنے کے ل The فریم مڑے ہوئے ہے۔ پچھلے حصے میں ، گلیکسی اے 52 ایک کواڈ کیمرا ماڈیول کھیلتا ہے جو تھوڑا سا پھیلا ہوا ہے لیکن جسم کی طرح رنگین حتمی شکل رکھتا ہے ، جو اس میں گھل مل جانے میں مدد کرتا ہے۔

سیمسنگ گلیکسی A52 زیادہ موٹی یا بھاری نہیں ہے اس پر غور کرتے ہوئے ایک 4،500mAh بیٹری میں پیک کیا ہے جو ایک اچھی صلاحیت ہے۔ بیٹری 25W پر تیزی سے چارج کرنے کی اہلیت رکھتی ہے لیکن آپ کو باکس میں صرف 15W چارجر ملتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں A52 نردجیکرن

سیمسنگ کہکشاں A52 میں 6.5 انچ کا سپر AMOLED ڈسپلے ہے جس میں ایک مکمل HD + ریزولوشن اور 90Hz ریفریش ریٹ ہے۔ اسکرین کو ڈیفالٹ کے لحاظ سے 90Hz پر سیٹ کیا گیا ہے لیکن بہتر بیٹری کی زندگی کے ل for آپ اسے 60Hz پر تبدیل کرسکتے ہیں۔ گلیکسی اے 5 2 کوالکم اسنیپ ڈریگن 720 جی پروسیسر کے ذریعہ تقویت یافتہ ہے اور اس قیمت کی حد کے دیگر اسمارٹ فونز کے مقابلے میں ان کو طاقت سے کم طاقتور معلوم ہوتا ہے۔ سام سنگ 6 جی بی اور 8 جی بی ریم کی مختلف حالتوں کی پیش کش کرتا ہے لیکن اسٹوریج 128 جی بی پر بدلا ہوا ہے۔ میرے پاس اس جائزے کے لئے بیس ایڈیشن تھا ، جس کی قیمت.. روپے ہے۔ 26،499۔

گلیکسی اے 52 ایک ڈبل سم ڈیوائس ہے جس میں ہائبرڈ سلاٹ ہے ، لہذا اسٹوریج میں توسیع دوسری سم کی قیمت پر آتی ہے۔ بلوٹوت 5 ، ڈوئل بینڈ وائی فائی ، این ایف سی ، اور چار سیٹلائٹ نیویگیشن سسٹم کیلئے معاونت موجود ہے۔

سیمسنگ کہکشاں a52 سم ٹرے گیجٹ 360 سیمسنگ کہکشاں A52 جائزہ

آپ کو گلیکسی A52 پر ہائبرڈ ڈوئل سم ٹرے ملتی ہیں

سیمسنگ نے گلیکسی اے 52 کو ون یو آئی 3.1 کے ساتھ بھیج دیا ہے جو آپ کا سیمسنگ پر ملتا ہے گلیکسی ایس 21 (جائزہ) سیریز۔ OneUI 3.1 پر مبنی ہے Android 11 جو آپ کو مل سکتا ہے وہ تازہ ترین ہے۔ میری یونٹ میں مارچ میں اینڈروئیڈ سیکیورٹی پیچ بھی تھا جو کافی حد تک حالیہ ہے۔ UI استعمال کرنا آسان ہے اور مجھے اس کے آس پاس اپنا راستہ تلاش کرنے میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔ آپ کے پاس تین بٹنوں پر نیویگیشن لے آؤٹ ڈیفالٹ کے لحاظ سے فعال ہے لیکن آپ اس کے بجائے سوائپ پر مبنی اشارہ ان پٹ کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

کہکشاں A52 میں کافی تعداد میں بلوٹ ویئر موجود ہیں جن میں ڈیلی ہنٹ ، فون پی ، پرائم ویڈیو ، اسنیپ چیٹ ، شیئر چیٹ ، ایم ایکس ٹاکا ٹیک ، اور موج شامل ہیں۔ میں نے ڈیلی ہنٹ اور سیمسنگ کی اپنی میری گیلیکسی ایپ کو غیر متعلق سمجھا ، کیونکہ وہ اطلاعات کو آگے بڑھاتے رہتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے نصب شدہ ایپس کو استعمال کرنے کے خواہشمند نہیں ہیں تو ، میں ان کو ابھی سے ان انسٹال کرنے کی سفارش کروں گا۔

سیمسنگ کہکشاں A52 کارکردگی

ہموار گیلیکسی A52 مناسب کارکردگی پیش کرنے کے لئے کافی کارکردگی میں پیک کرتا ہے۔ اس کی اعلی ریفریش ریٹ ڈسپلے نے مجموعی تجربے کو بھی بہتر بنایا۔ سپر AMOLED ڈسپلے کرکرا ہے ، دیکھنے کا اچھا زاویہ ہے ، اور باہر میں جب کافی روشن ہے۔ سٹیریو اسپیکر اچھ additionا اضافہ ہیں کیونکہ وہ ویڈیو دیکھنے کو زیادہ کشش بخشتے ہیں۔

اگرچہ کہکشاں A52 مایوس نہیں کرے گی ، اسی قیمت پر موجود دوسرے اسمارٹ فونز بہتر پروسیسروں کو پیک کرتے ہیں اور بہتر کارکردگی پیش کرتے ہیں۔ میں نے یہ دیکھنے کے لئے کہکشاں A52 پر بینچمارک لگائے کہ مقابلہ کے کچھ مقابلہ کے مقابلہ میں اس کا مقابلہ کس طرح ہوتا ہے۔ اس نے اینٹوٹو میں 275،686 پوائنٹس اور پی سی مارک ورک 2،0 میں 8،401 پوائنٹس حاصل کیے۔ Realme X3 سپر زوم (جائزہ) ، جو کہکشاں A52 سے قدرے زیادہ مہنگا ہے ، اس نے اسنیپ ڈریگن 855+ SoC کی بدولت اسی ٹیسٹوں میں 508،491 اور 11،756 رنز بنائے۔ گلیکسی اے 52 نے جی ایف ایکس بینچ کے ٹی ریکس اور مین ہٹن 3.1 مناظر میں 65fps اور 25fps واپس کرتے ہوئے گرافکس بینچ مارک میں شائستہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ سیمسنگ کی اپنی ہے گلیکسی ایف 62 (جائزہ) گرافکس بینچ مارک میں بہتر اسکور ، اور سی پی یو معیار کے لحاظ سے کہکشاں A52 کے برابر ہے۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ گلیکسی ایف 62 کی قیمت گلیکسی اے 52 سے کم ہے ، جس کا آغاز Rs. 23،999۔

سیمسنگ کہکشاں a52 کیمرے ماڈیول گیجٹ 360 سیمسنگ کہکشاں A52 جائزہ

گلیکسی اے 5 پر کواڈ کیمرا سیٹ اپ میں 64 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ہے

کہکشاں A52 گرافکس اور فریم ریٹ کے لئے اعلی ترتیبات پر کال آف ڈیوٹی موبائل چلا سکتی ہے۔ کھیل ان ترتیبوں میں بغیر کسی وقفے یا ہنگامے کے چلانے کے قابل تھا۔ میں نے 10 منٹ تک کھیلا اور دیکھا کہ بیٹری میں تین فیصد کمی ہے۔ فون کھیلنے کے بعد ٹچ پر بمشکل گرم تھا۔

گلیکسی اے 5 میں 4500 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے جو میرے استعمال سے ڈیڑھ دن چل پائی۔ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں ، فون 17 گھنٹے اور 47 منٹ تک چلتا رہا جو ایک اچھا اسکور ہے۔ گلیکسی اے 52 باکس میں 15W چارجر کے ساتھ آتا ہے ، جو 30 منٹ میں فون کو 32 فیصد اور ایک گھنٹے میں 65 فیصد چارج کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ اگرچہ یہ آلہ 25W چارج کرنے کے قابل ہے لہذا آپ تیزی سے چارجنگ کے لئے اپنا اڈاپٹر استعمال کرسکتے ہیں۔

سیمسنگ کہکشاں A52 کیمرے

سیمسنگ گلیکسی اے 5 کے پچھلے حصے میں کواڈ کیمرا سیٹ اپ ہے۔ اس میں 64 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ، 12 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا ، 5 میگا پکسل کا میکرو کیمرا ، اور 5 میگا پکسل کی گہرائی کا سینسر شامل ہے۔ سیلفیز کے ل it ، اس میں 32 میگا پکسل کا فرنٹ شوٹر ہے۔ کیمرا ایپ اسی طرح کی ہے جو آپ سام سنگ کے زیادہ تر اسمارٹ فونز پر حاصل کریں گے ، اور جس ترتیب کی تلاش کر رہے ہو اسے تلاش کرنا اتنا مشکل نہیں ہے۔ ایک منظر بہتر بنانے والا ہے جو کیمرے کا اشارہ کرتا ہے اس کا پتہ لگاتا ہے اور منظر کو ترتیب دینے میں مدد کرتا ہے۔ اس نے تیزی سے کام کیا شاید ہی اس منظر کو پہچان سکیں جو میں شوٹنگ کر رہا تھا۔ کیمرہ فوکس کو لاک کرنے میں بھی تیز تھا اور کبھی بھی کسی مقام پر دستی مداخلت کی ضرورت نہیں تھی۔

گلیکسی اے 52 کے ساتھ اٹھائے گئے دن کی روشنی شاٹس اوسط تھیں۔ یہ تصاویر گلیکسی A52 کے سپر AMOLED ڈسپلے پر دیکھنے کے ل good اچھی تھیں لیکن جب وہ ایک بڑی اسکرین پر بڑھتے ہوئے دیکھا گیا تو اس کی تفصیل نہیں تھی۔ تفصیل الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا سے غریب تھا۔ شکر ہے ، آؤٹ پٹ میں کوئی بیرل مسخ نہیں ہے۔

سیمسنگ کہکشاں A52 ڈے لائٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں A52 دن کی روشنی الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

گلیکسی اے 52 کے ساتھ لی گئی کلوز اپ شاٹس اچھی طرح سے نکلے اور فون اچھی تفصیلات حاصل کرنے میں کامیاب رہا۔ منظر کو بہتر بنانے والے نے آؤٹ پٹ میں اس کے برعکس کو بڑھایا اور یہ زیادہ جارحانہ نہیں تھا۔ اگر آپ کسی مضمون سے بہت قریب ہوجاتے ہیں تو ، فون میکرو کیمرا پر سوئچ کرنے کا مشورہ دیتا ہے۔ یہاں تک کہ میکرو کیمرہ کے باوجود ، کارکردگی اچھی تھی ، اور فون قریبی حدود میں اچھی تفصیلات کا انتظام کرسکتا ہے۔ گلیکسی A52 پورٹریٹ شاٹ لینے سے پہلے آپ کو کلنک کی سطح کو متعین کرنے دیتا ہے۔ یہ نقاب پوش چہروں پر بھی چہروں کا پتہ لگاسکتا ہے ، جو ایک بہت بڑا پلس ہے۔ خوبصورتی کو ڈیفالٹ کے ذریعہ فعال کیا گیا ہے جسے آپ کو آؤٹ پٹ میں نرمی سے بچنے کے لئے غیر فعال کرنا ہوگا۔

سیمسنگ کہکشاں A52 قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں A52 پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں A52 میکرو کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

کم روشنی والے شاٹس سختی سے اوسط تھے اور گلیکسی A52 شور کو قابو میں رکھنے میں کامیاب رہی۔ فون شور میں کمی کے ساتھ ٹیڈ جارحانہ ہے ، جس کی وجہ سے آؤٹ پٹ میں آبی رنگ کی طرح اثر پڑا ہے۔ یہاں ایک نائٹ موڈ ہے ، اور اسے استعمال کرتے ہوئے شاٹ لینے میں لگ بھگ چار سے پانچ سیکنڈ لگتے ہیں۔ نتیجہ کے نتیجہ میں سائے میں قدرے بہتر تفصیلات تھیں۔ کہکشاں A52 بھی ہلچل کو ختم کرنے میں مدد کے لئے تھوڑا سا فریم میں فصل کرتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں A52 کم لائٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں A52 نائٹ موڈ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

32 میگا پکسل کے سامنے والے کیمرے کے ساتھ لی گئی سیلفیاں کرکرا تھیں۔ یہ پورٹریٹ موڈ کے ساتھ بھی کام کرتا ہے اور فیلڈ کی گہرائی کی نقالی کرسکتا ہے۔ کم روشنی میں لی گئی سیلفیاں تیز تھیں اور شور قابو میں تھا۔

سیمسنگ کہکشاں A52 دن لائٹ پورٹریٹ سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں A52 کم روشنی پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پرائمری کیمرا نیز سیلفی شوٹر کے ل Video ویڈیو ریکارڈنگ 4K 30fps میں سب سے اوپر ہے۔ پیچھے والے کیمرہ میں OIS ہے لیکن میں نے آؤٹ پٹ میں ہلکی سی چمک محسوس کی۔ استحکام بہتر اسٹیڈی موڈ کا استعمال کرتے وقت بہتر تھا ، جو فوٹیج پر قبضہ کرنے کے لئے الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا استعمال کرتا ہے۔ 4K پر فوٹیج شاٹ مستحکم نہیں تھی۔

سزا

کہکشاں A52 ایک خوب صورت اسمارٹ فون ہے اور آئی پی 67 پانی اور دھول کے خلاف مزاحمت کی درجہ بندی کو میز پر لاتا ہے ، جس کا بیشتر مقابلہ ضائع نہیں ہوتا ہے۔ افسوس کی بات یہ ہے کہ اس کے علاوہ بھی بہت ساری چیزیں اس کے حق میں نہیں ہیں۔ یہ کچھ خاص چیزوں کو اچھی طرح سے انجام دیتا ہے لیکن مقابلہ ان سے بہتر کام کرتا ہے۔ گلیکسی اے 5 بہترین کارکردگی پیش نہیں کرتا ہے اور اس میں بہترین کیمرے نہیں ہیں۔ تاہم ، یہ ڈیزائن کے ہوش میں اپیل کرے گا ، اور اگر آپ قدرے اناڑی ہیں تو ، پانی کی مزاحمت ایک بڑا پلس ہے۔

اگر آپ بہترین قدر تلاش کر رہے ہیں تو ، شاید کہکشاں A52 اس محاذ پر پیش نہ کرے۔ سیمسنگ کہکشاں M51 (جائزہ) اور گلیکسی ایف 62 (جائزہ) اچھے متبادل ہیں اور آپ کو کچھ رقم بچائیں گے۔ اگر آپ تھوڑا سا اضافی خرچ کرنے کے لئے تیار ہیں ، تو Realme X3 سپر زوم (جائزہ) یقینی طور پر کہکشاں A52 سے کہیں زیادہ اچھی قدر پیش کرتا ہے۔



Source link

Leave a Comment