Samsung Galaxy F62 First Impressions


سیمسنگ آہستہ آہستہ لیکن مستقل طور پر گلیکسی فونز کی اپنی نئی ایف سیریز لائن میں توسیع کررہا ہے ، جو اب تک صرف پر مشتمل ہے گلیکسی ایف 41. سیریز میں نئی ​​آمد کو کہا جاتا ہے سیمسنگ کہکشاں F62، جو اعلی قیمت طبقہ پر پوزیشن میں ہے۔ گلیکسی ایف 62 کا ہدف وسط رینج قیمت طبقہ میں حقیقی پرچم بردار-درجاتی ایس او سی کی فراہمی ہے اور اس کے لئے ، سیمسنگ نے اپنے ایکسینوس 9825 ایس او سی کا انتخاب کیا ہے گلیکسی نوٹ 10+ (جائزہ) اس اسمارٹ فون کے مرکز کے بطور۔

روپے کی ابتدائی قیمت کے ساتھ 23،999 ، سیمسنگ گلیکسی ایف 62 موجودہ مقابلہ کے مقابلے میں حقیقی پرچم بردار سطح کی کارکردگی کا وعدہ کرتا ہے۔ میں نے کچھ وقت نئے اسمارٹ فون کے ساتھ گزارا ہے اور یہاں گلیکسی ایف 62 کے اپنے پہلا تاثرات ہیں۔

آئیے نام کے ساتھ شروع کریں۔ خیال کیا جاتا ہے کہ ‘ایف 62’ مانیکر کہکشاں ایف 41 کے مقابلے میں خصوصیات اور کارکردگی میں کود پڑے گا ، حالانکہ 62 نمبر منتخب کرنے کے پیچھے صحیح وجہ واضح نہیں ہے۔ اس کے بعد اس کے اور سیمسنگ کے اپنے ہی گیلیکسی M51 کے درمیان مماثلت ہیں ، جو اس بال پارک قیمت کی حد میں بھی ہے۔ ہم تھوڑی دیر میں اس تک پہنچیں گے۔

سیمسنگ کہکشاں F62 بحری جہاز کے بجائے چھوٹی چھوٹی باکس میں جہاز ہے۔ اندر ، آپ کو ٹائپ-سی ٹو ٹائپ-سی USB کیبل ملتا ہے ، جو درمیانی فاصلے والے فون میں دیکھنا دلچسپ ہے۔ سیمسنگ اب بھی اپنے درمیانے فاصلے والے فونز کے لئے باکس میں ایک تیز چارجر بنڈل کرتا ہے ، اس کے 2021 پرچم برداروں کے برعکس ہے۔ باکس میں کوئی معاملہ نہیں ہے ، جو پولی کاربونیٹ کے پیچھے بہت آسانی سے کھرونوں کو چننے کے بعد شرمناک ہے۔

یہ ہمارے لئے سیمسنگ گلیکسی ایف 62 کے ڈیزائن تک پہنچا ہے ، جو صاف نظر آتا ہے۔ میرے پاس لیزر بلیو فینش حیرت انگیز نظر آتی ہے ، حالانکہ چمقدار ختم اس لمحے جب آپ اسے چھوتے ہیں تو فنگر پرنٹس کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ یہ بھی بہت مضبوط محسوس ہوتا ہے لیکن یہ ایک منحرف اور بھاری اسمارٹ فون بھی ہے ، جس کی لمبائی 9.5 ملی میٹر ہے اور 218 گرام وزن ہے۔ بڑی چوڑائی کے باوجود ، کیمرا ٹکرانا اب بھی تھوڑا سا باہر کی طرف بڑھا ہوا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں f62 پہلا تاثرات سیلفی www

سیمسنگ کہکشاں ایف 62 میں سیلفی کیمرے کے ل Inf انفینٹی O سوراخ کارٹون کٹ آؤٹ ہے

ڈسپلے میں ایک 6.7 انچ کا ایک سپر AMOLED پلس پینل ہے ، جس میں امید-پنچ کٹ آؤٹ ، اور ایک مکمل HD + ریزولوشن ہے۔ خانے سے باہر ، ڈسپلے قدرے زیادہ وسیع ہے اور رنگین میری پسندیدگی کے لat اس سے زیادہ سنترپت ہیں ، لیکن آپ اسے ترتیبات ایپ میں ڈھونڈ سکتے ہیں۔ سیمسنگ گلیکسی ایف 62 نے ڈسپلے کی کچھ خصوصیات کو کھو دیا جو مقابلہ کے ذریعہ پیش کیا جاتا ہے ، جیسے ان ڈسپلے فنگر پرنٹ سینسر اور اعلی ریفریش ریٹ۔ آپ کو ایک کیپسیٹیو سائیڈ ماونٹڈ فنگر پرنٹ سینسر (پاور بٹن میں) اور ایک معیاری 60 ہرٹج ریفریش ریٹ ملتا ہے۔ سیمسنگ امید کر رہا ہے کہ اس کا فلیگ شپ ایس او سی اس کا مقابلہ کرے گا۔

Exynos 9825 میں شک نہیں کہ یہ ایک طاقتور چپ ہے اور جب کہ ہم اس ٹکڑے میں کارکردگی کے پہلو میں نہیں پائیں گے ، چونکہ مجھے ابھی بھی اس کی جانچ کرنی ہے ، یقین ہے کہ اگر گلیکسی نوٹ کے ساتھ ہمارا تجربہ ہوگا تو بجلی کی کوئی کمی نہیں ہوگی۔ 10+ پاس جانے کے لئے کچھ بھی تھا۔ سیمسنگ دو مختلف حالتوں میں ، 6 جی بی رام میں Rs. 23،999 اور 8GB کی رام میں Rs. 25،999 ، دونوں میں 128GB اسٹوریج ہے۔ مؤخر الذکر کو سم ٹرے میں مائکرو ایس ڈی کارڈ کے ل the سرشار سلاٹ کے ذریعے بڑھایا جاسکتا ہے۔ سام سنگ گلیکسی ایف 62 ون یو آئی 3.1 چلاتا ہے جو اینڈروئیڈ 11 پر مبنی ہے اور اب تک کا تجربہ اسی طرح کا ہے گلیکسی ایس 21 الٹرا (جائزہ).

ایک اور بڑی خاص بات اور یہ فون اس قدر موٹا ہونے کی ایک بڑی وجہ 7،000 ایم اے ایچ کی بڑی بیٹری ہے۔ گلیکسی ایم51 کی طرح ، گلیکسی ایف 62 کو بھی مناسب طور پر دو دن کی بیٹری کی زندگی فراہم کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔ 25W فاسٹ چارجنگ کے لئے بھی سپورٹ ہے۔

گلیکسی ایف 62 کو دور کرنے والے کیمرے ایک بار پھر ، سے ملتے جلتے ہیں گلیکسی M51 (جائزہ) کاغذ پر. ایک 32 میگا پکسل کا سیلفی کیمرا ہے اور اس کے پچھلے حصے میں ، آپ کو ایک پرائمری 64 میگا پکسل کیمرا ، 12 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا ، اور گہرائی اور میکرو فرائض کے لئے 5 5 میگا پکسل کے دو کیمرے ملتے ہیں۔ سیمسنگ نے کچھ فلیگ شپ کیمرا فیچرز بھی شامل کیے ہیں جیسے کہ سنگل ٹیک ، جو مختلف لینسوں سے ایک سے زیادہ اسٹیل حاصل کرنے اور خود بخود فلٹر لگانے ، GIFs وغیرہ بنانے کے لئے کیمرا کی AI کا استعمال کرتا ہے ، صرف ایک بار شٹر دبانے سے۔

سیمسنگ کہکشاں f62 پہلا تاثرات واپس www

سام سنگ گلیکسی ایف 62 میں 7،000 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے اور 25 ڈبلیو فاسٹ چارجنگ کی حمایت کرتا ہے

واضح طور پر ابھی بہت زیادہ کیمرا ٹیسٹنگ ہونے ہیں ، لہذا جلد ہی آنے والے اپنے مکمل جائزے کی جانچ پڑتال کرنا نہ بھولیں۔ اب تک میں نے جو کچھ استعمال کیا اور دیکھا ہے اس کی بنیاد پر سیمسنگ کہکشاں F62 لگتا ہے کہ زیادہ طاقتور ایس او سی کے ساتھ گلیکسی ایم51۔ یہ ان لوگوں کے لئے اچھی چیز ہوسکتی ہے جو زیادہ کارکردگی چاہتے ہیں لیکن زیادہ خرچ نہیں کرنا چاہتے تھے۔ تاہم ، کیا کسی فلیگ شپ ایس او سی پر تھپڑ مارنے سے سیمسنگ کو دوسری افادیت پسندانہ خصوصیات جیسے ان ڈسپلے فنگر پرنٹ سینسر یا 90 ہ ہرٹج ریفریش ریٹ پیش کرنے سے باز آجاتا ہے؟ تبصروں میں ہمیں اس فیصلے کے بارے میں کیا خیال ہے وہ بتائیں۔


کیا Realme X7 Pro ون پلس نورڈ پر قبضہ کرسکتا ہے؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔



Source link

Leave a Comment