Samsung Galaxy F62 Review: End of the Line for the Galaxy M51?


سیمسنگ کہکشاں F62 ایک نیا وسط رینج اسمارٹ فون ہے ، اور حال ہی میں متعارف کرایا گیا ایف سیریز کا دوسرا ماڈل ہے۔ سیمسنگ اس فون کی پروسیسنگ پاور کی بھاری مارکیٹنگ کر رہا ہے کیونکہ اس نے اپنی پچھلی نسل کے پرچم بردار ایس او سی کا استعمال کیا ہے ، جس میں آخری بار دیکھا گیا تھا گلیکسی نوٹ 10/ نوٹ 10+ اس ماڈل کے لئے جس کی قیمت بہت کم ہے۔ اگرچہ یہ ایک اچھا اقدام ہے سیمسنگ جیسی کمپنیوں کو کیچ اپ کھیل رہی ہے دائرے اور ژیومی، جو ایک طویل عرصے سے درمیانی فاصلے والے فونز میں پریمیم ایس سی استعمال کررہے ہیں۔ پھر بھی ، کبھی نہیں بہتر دیر سے۔

گلیکسی ایف 62 میں طاقتور پروسیسر کے علاوہ ، آپ کو ایک AMOLED ڈسپلے ، کیمرے کا ایک اچھا سیٹ ، اور 7000mAh کی ایک بڑی بیٹری بھی مل جاتی ہے ، یہ سب قیمتوں کی ابتدائی قیمت کے لئے۔ 23،999۔ اب یہ دیکھنے کا وقت آگیا ہے کہ گیلیکسی ایف 62 دوسرے مینوفیکچررز اور سام سنگ کے اپنے اسٹیبل سے مقابلہ کے مقابلے کس طرح کا مقابلہ کرتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں F62 قیمت اور مختلف حالتوں میں

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 ہندوستان میں دو مختلف حالتوں میں دستیاب ہے: 6 جی بی ریم اور 128 جیبی اسٹوریج روپے میں۔ 23،999 ، اور 8GB رام اور 128GB اسٹوریج روپے میں۔ 25،999۔ یہ تین رنگوں ، لیزر بلیو ، لیزر بلیک ، اور لیزر گرین میں دستیاب ہے ، اور اندرونی اسٹوریج دوہری سم ٹرے میں سرشار مائکرو ایس ڈی کارڈ سلاٹ کی بدولت قابل توسیع ہے۔ سیمسنگ نے لیزر بلیو ٹرم میں ، مجھے اس جائزے کے لئے 6 جی بی کی مختلف حالت میں بھیجا۔

سیمسنگ کہکشاں F62 ڈیزائن

گلیکسی ایف 62 اچھی لگتی ہے۔ نیلا رنگ آہستہ آہستہ چاندی میں عقبی پینل کے نیچے کی طرف منتقل ہوتا ہے۔ بیک اور فریم پلاسٹک سے بنی ہیں لیکن یہ فون اب بھی اپنے آپ کو مضبوط محسوس کرتا ہے۔ تاہم ، چمقدار پلاسٹک بیک نے اسے استعمال کرنے کے پہلے ہی چند گھنٹوں کے اندر سکف مارکس کو اٹھا لیا۔ باکس میں کوئی کیس نہیں ہے ، جو سیمسنگ کو فراہم کردہ کچھ ایسی چیز ہے۔

پیچھے سے ، سیمسنگ گلیکسی ایف 62 سام سنگ فون کے لئے منفرد نظر آتا ہے۔ تاہم ان کاسمیٹک تبدیلیوں کے پیچھے ، طول و عرض حقیقت میں ایک جیسے ہیں سیمسنگ کہکشاں M51 (جائزہ). یہ 9.5 ملی میٹر پر موٹا فون ہے ، اور یہ 218g پر کہکشاں M51 سے بھاری ہے۔ یہاں تک کہ بٹن لگانے اور پورٹ لے آؤٹ بھی ایک جیسے ہیں۔ آپ کو نچلے حصے میں یو ایس بی ٹائپ سی پورٹ کے پاس سائیڈ ماونٹڈ فنگر پرنٹ سینسر اور ایک ہیڈ فون جیک ملتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں ایف 62 پہلے تاثرات فنگر پرنٹ ایس

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 میں ڈسپلے سینسر کے بجائے کپیسیٹو فنگر پرنٹ سینسر کا استعمال کیا گیا ہے

ڈسپلے کی وضاحتیں کم و بیش گلیکسی M51 سے ملتی جلتی ہیں۔ یہ ایک 6.7 انچ ، فل ایچ ڈی + سپر AMOLED پلس پینل ہے جس میں 60 ہرٹج ریفریش ریٹ ہے۔ اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ فونز میں 90 ہز ہرٹز ریفریش ریٹ اور یہاں تک کہ ان ڈسپلے فنگر پرنٹ سینسر ڈھونڈنا معمولی بات نہیں ہے ، جس کی قیمت بہت کم ہے ، میں مایوس ہوں کہ گلیکسی ایف 62 میں بھی نہیں ہے۔ آپ کو ڈسپلے کے اوپری مرکز میں ایک سوراخ کارٹون کٹ آؤٹ ملتا ہے ، جو تخلیقی وال پیپرز کے استعمال کے ل for لامتناہی امکانات پیش کرتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں F62 کی وضاحتیں اور سافٹ ویئر

جیسا کہ میں نے پہلے ذکر کیا ، سیمسنگ گلیکسی ایف 62 کی خاص بات ایکسینوس 9825 ایس سی ہے۔ ہم نے دیکھا ہے کہکشاں نوٹ 10+ میں QHD + ریزولوشن ڈسپلے اور 4K 60fps ویڈیو ریکارڈنگ آسانی سے سنبھال لیں ، لہذا گلیکسی ایف 62 کی نسبتا mod معمولی خصوصیات کو زیادہ سے زیادہ چیلنج نہیں بننا چاہئے۔ فون میں ڈوئل بینڈ وائی فائی اے سی ، بلوٹوتھ 5 ، سیمسنگ پے کے لئے این ایف سی ، اور نیویگیشن کے لئے سینسرز کا معیاری سویٹ اور جیو پوزیشننگ سسٹم موجود ہیں۔ گلیکسی ایف 62 صرف 4G واحد فون ہے لیکن یہ واقعی آپ کو اس پر غور کرنے سے باز نہیں آنا چاہئے کیونکہ 5 جی ابھی تک ہندوستان میں حقیقت نہیں ہے۔

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 کمپنی کی تازہ ترین اینڈروئیڈ اسکرین کو چلاتا ہے جس کو ون یو آئی (3.1) کہا جاتا ہے ، جو اینڈروئیڈ 11 پر مبنی ہے۔ اپ ڈیٹ کا انتظار کرنے کی بجائے ، Android کے تازہ ترین ورژن کو باکس سے باہر پیش کیا جاتا ہے۔ یہ بہت ہی تجربہ ہے جو آپ پچھلے سال یا اس سے زیادہ جاری کسی سام سنگ فون کے ساتھ حاصل کریں گے۔ نیٹ فلکس جیسے دوسرے لوگوں کے ساتھ ، سام سنگ اور گوگل ایپس کا ایک آمیزہ پہلے سے لوڈ ہے۔

سیمسنگ کہکشاں f62 جائزہ لینے والے سیلفی کیمرے ss

ایک UI 3.1 اچھی لگتی ہے اور سیمسنگ گلیکسی F62 پر اچھی طرح چلتی ہے

انٹرفیس صاف ستھرا اور ناپسندیدہ سپیمی اطلاعات سے نسبتا آزاد ہے ، بشرطیکہ آپ ابتدائی سیٹ اپ کے دوران یا جب آپ پہلی بار سام سنگ کے کچھ ایپس کو کھولتے ہیں تو مارکیٹنگ کی معلومات حاصل کرنے کے لئے خانوں کو انچ کرنے کی شعوری کوشش کی ہو۔ افسوس کی بات ہے ، لگتا ہے کہ اشتہارات موسم اور گیم لانچر ایپس میں موجود ہیں ، جو کچھ ایسی چیز ہے جو میں نے فلیگ شپ پر بھی دیکھا ہے گلیکسی ایس 21 الٹرا (جائزہ). یہ زیادہ دخل انگیز نہیں ہیں ، لیکن اسٹاک ایپس میں اشتہار دینا یقینی طور پر ایسی چیز نہیں ہے جس کے ساتھ ہمیں زندہ رہنا چاہئے۔

سیمسنگ کہکشاں F62 کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 کی جانچ اور استعمال کرنا شروع ہوئے ایک ہفتہ ہوا ہے ، اور مجموعی طور پر ، مجھے کوئی بڑی شکایات نہیں آئیں۔ وشد ڈسپلے اور واقعی مضبوط بیٹری کی زندگی دو چیزیں ہیں جو واقعی میں سامنے آتی ہیں۔ سیمسنگ کے AMOLED پینل اس صنعت میں سب سے بہترین ہیں ، اور گلیکسی ایف 62 پر استعمال ہونے والا ایک بہترین چمک اور بہت ہی اچھا رنگ سنترپتی ہے۔ پہلے سے طے شدہ رنگ پروفائل تھوڑا سا گھڑا ہوا تھا لیکن مجھے اس کی عادت پڑ گئی۔ آپ کو سافٹ ویئر میں رنگ موافقت کرنے کا اختیار ہے۔

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 کے لئے بیٹری کی زندگی ایک اور بڑی جیت ہے۔ اس میں گیلیکسی M51 کی طرح 7،000 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے ، اور یہ باکس میں USB ٹائپ سی 25W فاسٹ چارجر کے ساتھ آتا ہے۔ بھاری استعمال کے باوجود بھی فون نے مجھے پورے دو دن کے قریب آسانی سے جاری رکھا ، جو متاثر کن تھا۔ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں گیلکسی ایف 62 بھی ٹھوس 25 گھنٹے چلتا رہا۔ یہاں تک کہ 25W چارجنگ کے باوجود ، اس فون کو مکمل طور پر چارج کرنے میں تقریبا two دو گھنٹے لگتے ہیں ، جو خاص طور پر تیز نہیں ہوتا ہے لیکن یہاں تک کہ نامکمل چارج بھی بہت آگے بڑھ جاتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں f62 جائزہ سیلفی گیمنگ www

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 میں ایکزنس 9825 ایس سی کھیل کھیلنے کے لئے بہت اچھا ہے

طاقتور ایس او سی کے ساتھ مل کر سیمسنگ کی جدید ترین اینڈرائیڈ جلد آسانی سے استعمال کرنے کا تجربہ کرتی ہے۔ ایک UI ہوشیار نظر آرہا ہے ، ایپس کے مابین تبدیل ہونا ناگوار ہے ، اور مستقل استعمال سے فون گرم نہیں ہوتا ہے۔ کھیل بھی ٹھیک چلتے ہیں۔ CSR لوگ دوڑ میں مقابلہ 2 اور کال آف ڈیوٹی جیسے عنوانات: موبائل بہت اچھا لگتا ہے اور اچھی طرح چلتا ہے۔

آپ کھیلوں میں درجہ حرارت اور فریمریٹ اعدادوشمار کی نمائش کے لئے ون UI گیم لانچر میں پلگ ان انسٹال کرسکتے ہیں ، اور ترجیحی وضع کے ذریعہ اطلاعات کو بلاک کرنے کی بھی اہلیت موجود ہے۔ ٹیکس تھری ڈی گیم کھیلنا فون کے پچھلے حصے کو گرم کرنے کا سبب بنتا ہے لیکن میں نے گرمی کی کسی بھی ناقابل برداشت سطح کو کبھی محسوس نہیں کیا۔ اگر آپ گیمنگ کے طویل سیشن کے بعد فوری طور پر کسی اور ایپ میں سوئچ کرتے ہیں تو فون لمحہ بہ لمحہ سست ہوجاتا ہے ، لیکن یہ مستقل مسئلہ نہیں تھا۔

اگرچہ میں چاہتا ہوں کہ سیمسنگ نے ہمیں ان ڈسپلے میں فنگر پرنٹ سینسر فراہم کیا ہو ، لیکن کپیسیٹو ایک ٹھیک کام کرتا ہے۔ چہرے کی پہچان بھی اچھی طرح سے کام کرتی ہے ، حالانکہ یہ فنگر پرنٹ سینسر کے استعمال سے اتنی جلدی نہیں ہے۔ سنگل اسپیکر مہذب طور پر تیز ہے لیکن آپ ہیڈ فون کا استعمال بہتر ہیں کیوں کہ ڈولبی اٹموس بڑھاوا واقعی اچھی لگتی ہے ، وائرڈ اور وائرلیس ہیڈ فون دونوں کے لئے۔ اچھے دیکھنے والے زاویوں کا شکریہ ، سام سنگ گلیکسی ایف 62 میڈیا استعمال میں بھی بہت اچھا ہے۔ ویڈیوز بہت اچھے لگتے ہیں اور فون ایچ ڈی آر ویڈیوز کو یوٹیوب پر بھی اسٹریم کرسکتا ہے ، حالانکہ سام سنگ ایک اعانت والی خصوصیت کے طور پر ایچ ڈی آر کی تشہیر نہیں کرتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں f62 پہلے تاثرات واپس آ

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 پر کیمرے دن کی روشنی کی شوٹنگ کے لئے اچھے ہیں ، لیکن کم روشنی میں جدوجہد کرتے ہیں

سیمسنگ گلیکسی ایف 62 کیمرے

گلیکسی ایف 62 پر لگنے والے کیمرے گیلیکسی ایم51 سے بھی لئے گئے ہیں۔ پچھلے حصے میں ، ہمارے پاس 64 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ، 12 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ کیمرا ، اور گہرائی سینسنگ اور میکرو شاٹس کیلئے بالترتیب دو 5 میگا پکسل کیمرے ہیں۔ سامنے میں ، 32 میگا پکسل کا سیلفی کیمرا ہے۔ گلیکسی ایف 5 پر گیلیکسی ایف 5 پر 240 ایف پی ایس کے مقابلے میں 480 ایف پی ایس سست موشن ریکارڈنگ جیسے معمولی اختلافات کے علاوہ دونوں فونز کے مابین کیمرے کی خصوصیات بھی نمایاں طور پر ایک جیسی ہیں۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ اگلے یا پیچھے والے کیمرے کیلئے کسی بھی قرارداد میں 60fps ویڈیو ریکارڈنگ کے اختیارات موجود نہیں ہیں۔

دن کے وقت ، سیمسنگ گلیکسی ایف 62 پر اہم اور انتہائی الٹرا وائیڈ کیمرے اچھ qualityی معیار کی تصاویر پر گرفت کرتے ہیں۔ ان دونوں کیمروں کے ساتھ پکڑی گئی تصاویر میں بہت ہی مشابہت رنگ ٹنز اور ایچ ڈی آر بیلنس نمائشیں بہت اچھی ہیں۔ آپ الٹرا وسیع کیمرے کے ذریعہ معمولی بیرل مسخ کی توقع کر سکتے ہیں۔ کم روشنی والی فوٹو میں تفصیلات بہترین نہیں ہیں ، لیکن نائٹ موڈ اس کو تھوڑا سا بہتر کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سیمسنگ گلیکسی F62 مین کیمرہ کا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں F62 الٹرا وسیع کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں F62 قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

قدرتی پس منظر کی دھندلاپن کے ساتھ قریبی اپس میں بہت اچھی تفصیل ہے۔ یہاں تک کہ رات کے وقت گھر کے اندر لگے گئے شاٹس اچھے رنگوں سے عام طور پر صاف ہوتے ہیں ، لیکن اچھی تفصیل سے کمی رکھتے ہیں۔ میکرو کیمرا دن کے دوران حیرت انگیز طور پر اچھ doesا کام کرتا ہے لیکن مناسب روشنی کے بغیر حالات میں اس سے بہترین طور پر گریز کیا جاتا ہے۔ پورٹریٹ وضع بھی اچھی طرح سے کام کرتی ہے ، اور آپ کو مختلف پس منظر کے فلٹرز ملتے ہیں۔ اس طرح کی پیش کش پر ایک ٹن دوسرے شوٹنگ موڈس موجود ہیں جیسے سنگل ٹیک ، پورٹریٹ ویڈیو ، پرو ، اے آر ڈوڈل وغیرہ ، جو ہم نے بہت سے دوسرے حالیہ سام سنگ فونز میں بھی دیکھے ہیں۔

سیمسنگ گلیکسی F62 مین کیمرہ کا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ کہکشاں F62 کم روشنی والے کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پرائمری اور الٹرا وائیڈ کیمروں کے ساتھ 4K پر چلائی گئی ویڈیوز مستحکم ہیں اور امیج کا معیار اچھا ہے۔ ریکارڈنگ کے دوران بھی آپ مین اور الٹرا وائیڈ کیمروں کے مابین سوئچ کرسکتے ہیں۔ سپر اسٹڈی موڈ کو فعال کرنا بہترین استحکام فراہم کرتا ہے ، لیکن امیج کوالٹی کے لئے معمولی قیمت پر چونکہ یہ ریکارڈ کرنے کے لئے الٹرا وسیع کیمرا استعمال کرتا ہے۔ کم روشنی میں چلائے گئے ویڈیوز عام طور پر دانے دار ہوتے ہیں اور تفصیلات ضعیف ہوتی ہیں۔

سیمسنگ کہکشاں F62 سیلفی کیمرا نمونہ (بڑی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سامنے والا کیمرہ قدرتی روشنی کے تحت اچھی لگنے والی سیلفیاں حاصل کرتا ہے۔ آپ مختلف خوبصورتی کے فلٹر لگاسکتے ہیں لیکن یہ میری رائے میں سب سے بہتر ہیں۔ 4K سیلفی ویڈیوز بھی مہذب نظر آتی ہیں ، لیکن یہ مستحکم نہیں ہیں۔ مصنوعی روشنی کے نیچے گولی ماردی گئی سیلفیز کافی مایوس کن تھیں ، کیونکہ ان میں سے بیشتر کی جلد میں غیر فطری ٹن تھے۔

دن کی روشنی میں شوٹنگ کے دوران سیمسنگ کہکشاں ایف 62 پر موجود تمام کیمرے اوسطا اوسط نوکریاں کرتے ہیں۔ کم روشنی والی کارکردگی تھوڑی کمزور ہے ، خاص کر جب ویڈیوز کی بات کی جائے۔

سزا

کا آغاز سیمسنگ کہکشاں F62 بنیادی طور پر اپیل کے بہت سے قتل کر دیا ہے کہ گلیکسی M51 میری رائے میں ، اب تک تھا. تقریبا about Rs. کسی بھی قسم کے لئے 2،000 مزید ، گلیکسی ایف 62 بہت تیز ایس او سی اور اینڈروئیڈ 11 پیش کرتا ہے ، نیز وہی دوسری خصوصیات جو گلیکسی ایم 5 میں پیش کی گئی ہیں۔ جبکہ گلیکسی ایف 62 مجموعی طور پر اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کررہا ہے ، بیٹری کی زندگی ایک ایسا علاقہ ہے جہاں واقعی اس سے بالاتر ہے۔ اگر آپ ایک ایسا فون چاہتے ہیں جو انتہائی سخت استعمال کے باوجود بھی ایک دن سے زیادہ وقت تک آسانی سے چل سکے تو آپ کو اس پر غور کرنا چاہئے۔

دوسری طرف ، روپے میں کم اچھے اسمارٹ فونز کی کوئی کمی نہیں ہے۔ آج کل 25،000۔ میڈیا ٹیک کے نئے ڈائمینسٹی ایس او سی یقینی طور پر نگاہ رکھنے کے قابل ہیں ، اور وہ نہ صرف 5 جی کے لئے تیار ہیں بلکہ سیمسنگ کے ایکسینوس 9825 ایس سی کو انتہائی مسابقتی کارکردگی پیش کرتے ہیں۔ کوالکم کے درمیانی فاصلہ 5G کے اختیارات بھی اتنے ہی موثر ہیں۔ Realme X7 5G، ون پلس نورڈ، اور ژیومی ایم آئی 10 آئی اس قیمت کے زمرے میں کچھ قابل پیش کش ہیں۔ ان فونوں میں گیلیکسی ایف 62 جیسی میراتھن بیٹری کی زندگی نہیں ہوسکتی ہے ، لیکن وہ کارآمد خصوصیات پیش کرتے ہیں جیسے 5 جی ، تیز چارجنگ ، ان ڈسپلے فنگر پرنٹ سینسر اور اعلی ریفریش ریٹ ریٹ۔


کیا سیمسنگ گلیکسی ایف 62 روپے کے تحت بہترین فون ہے؟ 25،000۔ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، ہماری ہفتہ وار ٹکنالوجی پوڈ کاسٹ ، جس کے ذریعہ آپ سبسکرائب کرسکتے ہیں ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، یا آر ایس ایس، قسط ڈاؤن لوڈ کریں، یا صرف نیچے پلے بٹن کو دبائیں۔



Source link

Leave a Comment