Samsung Galaxy M42 5G First Impressions: 5G for Everyone?


گلیکسی ایم 42 5 جی کہکشاں ایم سیریز میں تازہ ترین اضافہ ہے اور کھیل 5 جی رابطے میں پہلا ہے۔ یہ فی الحال بھارت میں 5G کنیکٹوٹی کے ساتھ انتہائی سستی سمسنگ اسمارٹ فون بھی ہے۔ Rs. روپے کی ابتدائی قیمت پر لانچ کیا گیا 21،999 ، کہکشاں M42 5G کا مقصد 5G کو بڑے پیمانے پر مارکیٹ میں لانا ہے ، لیکن اس ریس میں سیمسنگ واحد صنعت کار نہیں ہے۔ مارکیٹ میں اب متعدد بجٹ 5G اسمارٹ فونز کے ساتھ ، کیا گلیکسی ایم 42 5 جی کا اوپری ہاتھ ہے؟ مجھے اس اسمارٹ فون کے ساتھ کچھ وقت گزارنا پڑا اور یہ میرے پہلے تاثرات ہیں۔

بھارت میں گلیکسی ایم 42 5 جی قیمت

سیمسنگ گلیکسی M42 5G قیمت ہے۔ 21،999 بیس متغیر کے لئے جس میں 6GB رام اور 128GB اسٹوریج ہے۔ گلیکسی ایم 42 5 جی کے اعلی ورژن میں 8 جی بی ریم اور 128 جی بی اسٹوریج ہے ، اور اس کی قیمت 23،999 روپے ہے۔

گلیکسی M42 5G ڈیزائن

گلیکسی ایم 42 5 جی میں غیر معمولی مشابہت ہے گلیکسی اے 42 5 جی، اور حیرت کی بات نہیں کہ ان آلات میں بہت کچھ مشترک ہے۔ چونکہ مؤخر الذکر ابھی تک ہندوستان میں لانچ نہیں ہوا ہے ، لہذا M42 5G تازہ نظر آتا ہے۔ یہ ایک بہت بڑا اسمارٹ فون ہے اور اس میں 6.6 انچ کا ڈسپلے ہے جس میں اوپری حصے کے اوپر اوپری حصے کے نشان ہیں۔ تعمیر کا معیار اچھا لگتا ہے اور جسم پلاسٹک محسوس نہیں کرتا ہے۔ اس میں ایک پولی کاربونیٹ بیک ہے جس میں ایک چمقدار ختم ہوتا ہے سیمسنگ سے مراد “گلاسسٹک” ہے۔ یہ ختم دھواں کے ل quite کافی حساس ہے۔ میں نے صاف ستھرا رکھنے کے ل myself اپنے آپ کو بیک بار پینل کا مسح کرتے ہوئے پایا۔ سیمسنگ باکس میں ایسا کیس پیش نہیں کرتا ہے جس سے فنگر پرنٹ آف رکھنے میں مدد ملتی ہو۔

آپ کو گلیکسی ایم 42 5 جی ، پرزم ڈاٹ گرے اور پریزم ڈاٹ بلیک کے لئے دو رنگ کے اختیارات میں سے کسی ایک کا انتخاب کرنا ہوگا۔ میرے ساتھ مؤخر الذکر تھا ، جس کا کلر بلاک ختم ہوتا ہے جس کے ساتھ اوپر کی سہ ماہی ٹھوس سیاہ ہوتی ہے جبکہ باقی آہستہ آہستہ ہلکا ہوجاتا ہے۔ پیٹھ کے نچلے تین چوتھائی حصے میں بھی غیر سنجیدہ انداز میں روشنی کی عکاسی ہوتی ہے۔ مجھے اپنی پسند کے ل this یہ سب کچھ قدرے زیادہ مشکل معلوم ہوا ، اور رنگین ٹھیک ٹھیک اختیارات کی کمی سے کچھ لوگوں کے لئے اس انتخاب کو تھوڑا مشکل بن سکتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں m42 5G بیکر سیمسنگ گلیکسی M42 5G پہلا تاثرات

شاید گلیکسی ایم 42 5 جی پر انتہائی عکاس فنونشن ہر کسی کو اپیل نہ کرے

گلیکسی ایم 42 5 جی میں مربع سائز کا کیمرا ماڈیول ہے جس میں چار سینسر ہیں ، جس کے نیچے نیچے ایل ای ڈی فلیش ہے۔ یہ بہت تھوڑا سا پھیلا ہوا ہے اور مجھے نہیں لگتا کہ یہ ایک مسئلہ ہے۔ مجھے گیلیکسی ایم 42 5 جی پر بٹن لگانا اچھا لگا کیونکہ میں ان آلہ کو پکڑتے ہوئے آسانی سے ان تک پہنچ سکتا تھا۔ سیمسنگ نے اس سمارٹ فون کو گرفت میں رکھنا آسان بنانے کے لئے بیک پینل کو اطراف میں گھمادیا ہے۔ یہ اتنا بڑا نہیں ہے ، جس کی لمبائی 8.6 ملی میٹر ہے اور اس کا وزن 193g ہے۔ میں نے آلہ کو پکڑتے ہوئے وزن میں اچھی طرح سے تقسیم کرنے کو پایا۔

گلیکسی M42 5G نردجیکرن

سیمسنگ نے گلیکسی ایم 42 5 جی کو پاور کرنے کے لئے کوالکم اسنیپ ڈریگن 750 جی پروسیسر کا استعمال کیا ہے۔ یہ پروسیسر براہ راست حریفوں کو بھی طاقت دیتا ہوا دیکھا جاتا ہے جیسے موٹو جی 5 جی اور ژیومی ایم آئی 10 آئی(جائزہ). یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ ان آلات کے خلاف کہکشاں M42 5G کس طرح کرایہ لیتا ہے۔ 6.6 انچ کے سپر AMOLED ڈسپلے میں HD + ریزولوشن کھیل پیش کیا گیا ہے جو حیرت انگیز اور مایوس کن ہے ایسے اسمارٹ فون کے لئے جس کی لاگت 500 روپے ہے۔ 20،000۔ گلیکسی ایم 42 5 جی میں ایک ان ڈسپلے فنگر پرنٹ اسکینر ہے جس تک پہنچنا آسان ہے۔ تحفظ کے ل for ڈسپلے میں کارننگ گورللا گلاس 3 موجود ہے جس کی مدد سے اسے خروںچ سے محفوظ رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

سب سے اوپر ایک چھوٹا سا ڈیوڈروپ نشان ہے جس میں 20 میگا پکسل کا سیلفی کیمرا ہے۔ پیچھے والے کواڈ کیمرا سسٹم میں 48 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ، 8 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا ، 5 میگا پکسل کا میکرو کیمرا ، اور 5 میگا پکسل کی گہرائی کا سینسر ہے۔

سیمسنگ کہکشاں ایم 42 5 جی کیمرا سیمسنگ کہکشاں ایم 42 5 جی پہلا تاثرات

گلیکسی ایم 42 5 جی پر مشتمل کواڈ کیمرا ماڈیول زیادہ پھیلا نہیں ہوتا ہے

آپ گلیکسی ایم 42 5 جی کے 6 جی بی اور 8 جی بی رام کی مختلف حالتوں کے درمیان انتخاب کرسکتے ہیں لیکن اسٹوریج کی گنجائش 128 جی بی پر ایک ہی ہے۔ آپ ہائبرڈ ڈوئل سم ٹرے استعمال کرکے 1TB تک اسٹوریج کو بڑھا سکتے ہیں جس کا مطلب ہے کہ یہ دوسری سم کی قیمت پر آتا ہے۔ سیمسنگ اسٹوریج میں توسیع کے ل a کسی اعلی اسٹوریج کی مختلف قسم کی پیش کش کرسکتا تھا یا کسی سرشار سلاٹ کے ساتھ پیش کرسکتا تھا۔

سیمسنگ نے اس میں ایک 7000 ایم اے ایچ کی بڑی بیٹری سے ہمیں حیرت میں ڈال دیا گلیکسی M51(جائزہ) لیکن اس بار کمپنی اسی راہ پر گامزن نہیں ہوئی ہے۔ آپ کو گلیکسی ایم 42 5 جی پر 5000 ایم اے ایچ کی بیٹری ملتی ہے جو ان دنوں اوسط سے بھی زیادہ بڑی ہے۔ اسمارٹ فون میں 15W فاسٹ چارجنگ کی حمایت ہے اور وہ باکس میں 15W چارجر کے ساتھ آتا ہے۔

سافٹ ویئر کے محاذ پر ، سیمسنگ سب سے اوپر پر OneUI 3.1 (OneUI کور نہیں) پیش کرتا ہے Android 11. اسمارٹ فون مارچ میں اینڈروئیڈ سیکیورٹی پیچ چلارہا تھا لیکن ان باکسنگ کے فورا. بعد اسے پیچ پیچ کو اپ ڈیٹ مل گیا۔ ون یو آئی سام سنگ صارفین سے واقف محسوس کرے گی اور میں نے UI کے تجربے کو کہکشاں A52 سے مختلف نہیں پایا جس کا میں نے حال ہی میں تجربہ کیا تھا۔ کچھ بلوٹ ویئر پری انسٹال ہے ، جس کی میں تجویز کروں گا کہ صارفین سیٹ اپ کے فورا بعد ان انسٹال کریں۔ مجموعی طور پر ، UI ہموار لگتا ہے اور مجموعی طور پر تجربہ پالش محسوس ہوتا ہے۔

سام سنگ نے گلیکسی ایم 42 5 جی کے لئے ایک طاقتور پروسیسر چن لیا ہے تاکہ جنگ کو مقابلہ میں لے جاسکے۔ جبکہ Rs. 21،999 قیمت شروع کرنا مسابقتی ہے ، اس سے مجھے حیرت ہوتی ہے کہ آیا سام سنگ نے اس تک پہنچنے کے لئے کونے کونے کاٹے ہیں۔ تو کیا گلیکسی ایم 42 5 جی اسمارٹ فون کی سفارش کرنے کے قابل ہے؟ میں جلد ہی آنے والے مکمل جائزے میں اس کا جواب دوں گا۔



Source link

Leave a Comment