Samsung Galaxy M42 5G Review : Affordable 5G, But at a Cost


گلیکسی ایم 42 5 جی سیمسنگ کی ایم سیریز کا پہلا اسمارٹ فون ہے جس نے 5 جی کی حمایت حاصل کی ہے۔ ایسا ہوتا ہے کہ 5G کنیکٹوٹی کی پیش کش کرنے والے پورے سیمسنگ مستحکم میں سب سے زیادہ سستی سمارٹ فون بھی ہوتا ہے۔ سیمسنگ نے گلیکسی ایم 42 5 جی کے لئے قابل کوالکوم اسنیپ ڈریگن 750 جی پروسیسر کا انتخاب کیا ہے ، لیکن اس نے ایک ایچ ڈی + ڈسپلے بھی لگایا ہے جو اس قیمت کی حد میں گلے کے انگوٹھے کی طرح چپک جاتا ہے۔ تو کیا کہکشاں M42 5G سیمسنگ کو مقابلہ سے آگے بڑھنے میں مدد دے سکتی ہے ، یا کمپنی نے بہت سے کونے کاٹ دیے ہیں؟ میرا جائزہ یہاں ہے

بھارت میں گلیکسی ایم 42 5 جی قیمت

سیمسنگ گلیکسی M42 5G روپے سے شروع ہوتا ہے 21،999 بیس متغیر کے لئے جس میں 6GB رام اور 128GB اسٹوریج ہے۔ 8 جی بی ریم اور 128 جی بی اسٹوریج کے ساتھ اعلی ورژن کی قیمت Rs. 23،999۔ یہ پریزم ڈاٹ گرے اور پریزم ڈاٹ بلیک میں دستیاب ہے۔

گلیکسی M42 5G ڈیزائن

سیمسنگ گلیکسی M42 5G ایک بڑا اسمارٹ فون ہے اور اس میں کچھ مشابہت ہے گلیکسی اے 42 5 جی. گلیکسی ایم 42 5 جی میں 6.6 انچ کا ایک بڑا ڈسپلے ہے جس کے چاروں طرف معقول حد تک پتلی بیزلز ہیں۔ اس کے اوپری حصے پر ایک ڈوڈروپ نشان ہے ، جسے سام سنگ نے انفینٹی یو ڈسپلے سے تعبیر کیا ہے۔ گلیکسی ایم 42 5 جی میں پولی کاربونیٹ بیک پینل ہے جس میں چمکدار ختم ہوتا ہے سیمسنگ “گلاسسٹک” کہتے ہیں۔ چمقدار ختم ایک فنگر پرنٹ مقناطیس ہے اور دھواں آسانی سے نظر آتے ہیں۔

گلیکسی ایم 42 5 جی کا بیک پینل ضعف کو چار بلاکس میں تقسیم کیا گیا ہے ، اوپر سے نیچے تک۔ اوپر کی کوارٹر میں ٹھوس سیاہ چمقدار ختم ہوتا ہے جبکہ نیچے جاتے ہی رنگ ہر بلاک کے ساتھ ہلکا ہوجاتا ہے۔ نچلے تین طبقات میں ایک اضافی عمدہ بندیدار نمونہ ہے جو روشنی کو مختلف رنگوں میں منتشر کرتا ہے۔ سام سنگ نے رنگ کے ساتھ پریزم ڈاٹ بلیک کا نام دیا ہے ، جبکہ دوسرے ، ہلکے رنگ کے آپشن کو پریزم ڈاٹ گرے کہا جاتا ہے۔

سیمسنگ کہکشاں ایم 425 سیمسنگ کہکشاں ایم 42 5 جی کا جائزہ لیں

گلیکسی ایم 42 5 جی کی زیادہ تر پشت پر ڈاٹڈ پیٹرن ہے ، جو روشنی کو منتشر کرتا ہے

گلیکسی ایم 42 5 جی موٹائی میں 8.6 ملی میٹر ہے اور اس کا وزن 193 جی ہے جو قابل انتظام ہے۔ یہ پکڑنا آرام دہ ہے اور میرے ہاتھ میں موجود ڈیوائس کے ساتھ بٹنوں تک پہنچنا آسان تھا۔ یہاں پر ایک ڈسپلے فنگر پرنٹ اسکینر موجود ہے جو آلہ کے ایک ہاتھ سے استعمال کرتے وقت آسان اور آسان بھی ہے۔ سم ٹرے پلاسٹک کے فریم کے بائیں طرف ہیں ، جبکہ 3.5 ملی میٹر ہیڈ فون جیک ، یوایسبی ٹائپ سی پورٹ ، اور لاؤڈ اسپیکر سب سے نیچے ہیں۔ اوپر صرف ثانوی مائکروفون ہے۔

آپ کو پیچھے کے اوپر بائیں کونے میں سنگل ماڈیول میں گلیکسی ایم 42 5 جی پر کواڈ کیمرا سیٹ اپ ملتا ہے۔ یہ مربع سائز کا ماڈیول زیادہ پھیلا نہیں کرتا ہے جو ایک اچھی چیز ہے۔ سیمسنگ گلیکسی M42 5G میں 5000mAh کی بیٹری ہے اور 15W فاسٹ چارجنگ کی حمایت کرتا ہے۔ سیمسنگ باکس میں 15W چارجر بھی بنڈل کرتا ہے جو مقابلہ پیش کرتا ہے اس سے آہستہ ہوتا ہے۔ حیرت کی بات ، یہاں تک کہ گلیکسی M51 (جائزہ) تیز رفتار 25W چارجر کی حمایت کرتا ہے اور اس کے ساتھ آتا ہے ، اگرچہ یہ گلیکسی ایم 42 5 جی سے تھوڑا سا نیچے ہے۔

گلیکسی M42 5G نردجیکرن

پہلی چیز جس نے میری توجہ مبذول کرلی وہ حقیقت یہ تھی کہ 6.6 انچ کے AMOLED صرف ایک HD + ریزولوشن ڈسپلے کرتے ہیں اور اس میں 60Hz ریفریش ریٹ ہے۔ سام سنگ اس اسمارٹ فون کے لئے جس قیمت کی قیمت دے رہا ہے اس کے پیش نظر یہ لو ریزولوشن ڈسپلے بہت مایوس کن ہے۔ سیمسنگ اس کی فروخت کرتا ہے گلیکسی ایم 21 (جائزہ) پورے ایچ ڈی + AMOLED ڈسپلے کے ساتھ 12،499 روپے میں۔ پلس سائیڈ پر ، آپ کو ان ڈسپلے میں فنگر پرنٹ اسکینر ملتا ہے ، جس سے گلیکسی ایم سیریز کا یہ پہلا اسمارٹ فون اس خصوصیت کے ساتھ بنایا گیا ہے۔ تاہم ، یہاں ایک فل-ایچ ڈی + ڈسپلے اور سائیڈ ماونٹڈ کپیسیٹیو فنگر پرنٹ اسکینر میری ترجیح ہوتی۔

سیمسنگ کہکشاں m42 5g android11 ​​سیمسنگ گلیکسی M42 5G جائزہ

سیمسنگ گلیکسی M42 5G Android 11 کے اوپری حصے میں ونیوآئ 3 چلاتا ہے

شکر ہے ، لاگت کاٹنے کی مشق کارکردگی کے شعبے میں جاری نہیں رہتی ہے۔ گلیکسی ایم 42 5 جی کو کوالکوم اسنیپ ڈریگن 750 جی 5 جی پروسیسر کے ذریعہ تقویت یافتہ ہے ، جو ہم نے بھارت میں براہ راست حریفوں میں بھی دیکھا ہے جیسے۔ ژیومی ایم آئی 10 آئی (جائزہ) اور موٹو جی 5 جی. سام سنگ گلیکسی ایم 42 5 جی کو دو مختلف حالتوں میں پیش کرتا ہے ، جس میں 6 جی بی یا 8 جی بی کی رام ہے۔ ان دونوں مختلف حالتوں میں اسٹوریج 128GB ہے۔ آپ اسٹوریج کو 1 ٹی بی تک بڑھا سکتے ہیں ، لیکن چونکہ گلیکسی ایم 42 5 جی میں ہائبرڈ ڈوئل سم ٹرے ہے ، لہذا توسیع دوسرے سم کی قیمت پر آتی ہے۔ سیمسنگ زیادہ اسٹوریج کے ساتھ اس سے بھی زیادہ مختلف قسم کی پیش کش کرسکتا تھا۔

سافٹ ویئر کے معاملے میں ، گلیکسی M42 5G Android 11 کے اوپری حصے میں OneUI 3.1 چلاتا ہے۔ یہ OneUI کور ورژن نہیں ہے جس میں گیلیکسی M سیریز کے کچھ اور اسمارٹ فون چل رہے ہیں۔ جائزے کے وقت فون میں اپریل میں اینڈرائیڈ سیکیورٹی پیچ تھا ، جو قابل قبول ہے۔ ون یو آئی بہت واقف ہوتا ہے اگر آپ سیمسنگ اسمارٹ فون سے آرہے ہیں ، اور یہاں تک کہ اگر آپ نہیں ہیں تو ، اس کی عادت ڈالنا بہت آسان ہے۔ مجھے آلہ پر کچھ پہلے سے نصب کردہ بلatٹ ویئر ملا ، جس سے میں خوش نہیں تھا۔ میری تجویز ہے کہ آپ ان ایپس کو فوری طور پر ان انسٹال کریں اگر آپ ان کو استعمال کرنے کا ارادہ نہیں رکھتے ہیں۔

گلیکسی M42 5G کی کارکردگی

سیمسنگ نے گلیکسی ایم 42 5 جی کے لئے ایک قابل پروسیسر چن لیا ہے ، اور یہ یقینی طور پر فراہم کرتا ہے۔ میں نے کسی تاخیر یا ہنگاموں کا نوٹس نہیں لیا ، ایپ لوڈ کرنے کا اوقات معقول تھا ، اور میرے جائزے کے یونٹ پر 6 جی بی رام کے ساتھ ، ملٹی ٹاسک کرنا کوئی مسئلہ نہیں تھا۔ AMOLED ڈسپلے متناسب ہے لیکن کم ریزولشن مرہم میں مکھی ہے۔ مجھے ڈور کے استعمال کے ل bright ڈسپلے کی چمک مناسب معلوم ہوئی ، لیکن بیرونی نمائش قدرے بہتر ہوسکتی تھی۔ ڈسپلے میں موجود فنگر پرنٹ اسکینر فون کو غیر مقفل کرنے میں جلدی تھا اور کبھی بھی اسے دوسری کوشش کی ضرورت نہیں تھی۔

گلیکسی ایم 42 5 جی این ٹیٹو میں 357،881 پوائنٹس حاصل کرنے میں کامیاب رہی۔ اس نے گیک بینچ 5 کے سنگل کور اور ملٹی کور بینچ مارک میں بالترتیب 652 اور 1،837 پوائنٹس بھی حاصل کیے۔ چونکہ اس فون میں ایچ ڈی + ڈسپلے ہے ، لہذا اس کو جی ایف ایکس بینچ مینہٹن 3.1 میں 56fps کا انتظام کرنے ، گرافکس بینچ مارک میں ایک برتری ملتی ہے۔

سیمسنگ کہکشاں m42 5g کیمرہ ماڈیول سیمسنگ کہکشاں M42 5G جائزہ

گلیکسی ایم 42 5 جی میں ایک کواڈ کیمرا ماڈیول ہے جو بہت زیادہ باہر نہیں نکلتا ہے

جیسا کہ گیمنگ کا تعلق ہے ، میں نے کال آف ڈیوٹی موبائل کھیلا تھا جس نے دونوں گرافکس کے ساتھ ساتھ فریم ریٹ کے لئے بھی موجودہ کو ڈیفالٹ کیا تھا۔ بغیر کسی مسئلے کے ان ڈیفالٹ ترتیبات میں یہ قابل عمل تھا۔ میں نے محسوس کیا کہ فون کے اوپری حصے میں بیس منٹ تک کھیلنے کے بعد ٹچ پر گرمی آگئی ، لیکن خطرناک حد تک نہیں۔ آرام دہ اور پرسکون کھیل ٹھیک چل رہے تھے اور فون میں حرارتی نشانات نہیں دکھائے گئے تھے۔

گلیکسی ایم 42 5 جی میں 5000 ایم اے ایچ کی بیٹری نے مجھے بغیر کسی ٹاپ اپ کی ضرورت کے کافی آسانی سے ایک دن سے آگے جانے کی اجازت دی۔ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں ، فون 22 گھنٹے 55 منٹ تک جاری رہا۔ یہ اچھا وقت ہے ، لیکن ایک بار جب بیٹری کا تناسب 15 فیصد سے نیچے آ جاتا ہے تو سیمسنگ ڈسپلے کی چمک کو کم کرتا ہے۔ 15W میں چارج کرنا نسبتا slow سست ہے ، اور فون 30 منٹ میں صرف 26 فیصد اور ایک گھنٹے میں 51 فیصد ہو گیا۔

گلیکسی M42 5G کیمرے

سیمسنگ کا کواڈ کیمرا سیٹ اپ کافی معیاری ہے۔ گلیکسی ایم 42 میں 48 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ، 8 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا ، 5 میگا پکسل کا گہرائی کا سینسر ، اور 5 میگا پکسل کا میکرو کیمرا ہے۔ سیلفیز کے ل it ، اس میں 20 میگا پکسل کا شوٹر ہے جو فرنٹ میں ڈوڈروپ نوچ میں ہے۔ سام سنگ کا کیمرا سافٹ ویئر بدلا ہوا ہے اور شاٹ کے لئے صحیح موڈ ڈھونڈنے میں مجھے کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ کیمرہ ایپ پر موجود اے آئی اس بات کو تسلیم کرنے میں جلدی ہے کہ اس کی طرف کس طرف اشارہ کیا گیا ہے اور اسی کے مطابق کیمرہ سیٹ اپ کیا گیا ہے۔

میں نے بادل چھائے ہوئے حالات میں کچھ دن کی روشنی میں گولی مار دی اور گلیکسی ایم 42 5 جی اچھے نتائج کو سنبھالے۔ رنگ اچھے لگ رہے تھے ، حالانکہ اس میں قدرے اضافہ ہوا ہے ، اور اچھی تفصیل بھی موجود ہے۔ الٹرا وائیڈ کیمرا میں کم ریزولیوشن ہے اور پرائمری کیمرا کے ساتھ لگی شاٹس کے مقابلے میں تفصیلات کمتر تھیں۔ ہر فریم کے اطراف میں بھی بگاڑ تھا۔

سیمسنگ گلیکسی M42 5G ڈے لائٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ گلیکسی M42 5G الٹرا وائڈ اینگل کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

اچھے رنگوں اور تفصیلات کے ساتھ قریبی اپ شاٹس اچھی طرح سے نکلے۔ فون بھی پس منظر کے لئے ایک کلنک کا انتظام کرتا ہے۔ پورٹریٹ کو اچھی کنارے کا پتہ لگانا تھا اور میں شاٹ لینے سے پہلے کلنک کی سطح کو تبدیل کرسکتا تھا۔ میں اور اثرات کو لاگو کرنے کے لئے فوٹو گیلری میں پورٹریٹ شاٹس میں بھی ترمیم کرسکتا ہوں۔ اچھی تفصیل کے ساتھ میکرو شاٹس مہذب تھے۔

سیمسنگ گلیکسی M42 5G قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ گلیکسی M42 5G پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

کم روشنی میں ، زمین کی تزئین کی شاٹس میں اوسطا تفصیلات موجود تھیں اور اتنا کرکرا نہیں تھا ، حالانکہ شور قابو میں تھا۔ نائٹ موڈ کے ساتھ ، فریم قدرے کٹے ہوئے ہے لیکن آؤٹ پٹ روشن ہے اور اس میں معمولی حد تک بہتر تفصیل ہے۔

سیمسنگ گلیکسی M42 5G کم روشنی والے کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ گلیکسی M42 5G نائٹ موڈ کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیلفیز نے بطور ڈیفالٹ خوبصورتی قابل بنائی ہے ، جو جلد کی بناوٹ کو ہموار کرتی ہے۔ پورٹریٹ سیلفیز اچھی طرح سے نکلی ہیں اور فون ماسک آن کرکے بھی چہروں کا پتہ لگا سکتا ہے۔ کم روشنی والی سیلفیوں میں بھی مہذب تفصیلات تھیں۔

سیمسنگ گلیکسی M42 5G سیلفی پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

سیمسنگ گلیکسی M42 5G لو لائٹ سیلفی پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ویڈیو کیمرے کی ریکارڈنگ پرائمری کیمرا کیلئے 4K 30fps پر ہے۔ استحکام ڈیفالٹ کے لحاظ سے اہل ہے لیکن میں نے اسے اوسط پایا ، چونکہ آؤٹ پٹ میں معمولی ہلچل دکھائی دیتی ہے۔ سپر اسٹڈی موڈ الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا استعمال کرتا ہے اور بہتر استحکام فراہم کرتا ہے۔ 4K فوٹیج مستحکم نہیں تھی اور کم لائٹ فوٹیج سختی سے اوسط تھی۔

سزا

کہکشاں M42 5G اب سب سے سستا 5G اسمارٹ فون ہے جو سیمسنگ نے پیش کیا ہے۔ یہ ایک قابل پروسیسر میں پیک کرتا ہے اور اچھی کارکردگی پیش کرتا ہے۔ تاہم ، سیمسنگ نے ڈسپلے کے ساتھ کچھ کونے کاٹے ہیں۔ Rs + میں ایک HD + ریزولوشن 21،999 قیمت نقطہ انتہائی مایوس کن ہے۔

یہ دیکھتے ہوئے کہ 5 جی نیٹ ورک ابھی بھی ہندوستان میں دستیاب نہیں ہیں ، آپ گیلیکسی ایف 62 کو ایک قابل متبادل سمجھیں۔ اگر آپ خاص طور پر 5 جی کے لئے تیار اسمارٹ فون تلاش کر رہے ہیں ، ژیومی ایم آئی 10 آئی (جائزہ)اور ریئلیم ایکس 7 (جائزہ) اس قیمت کی سطح پر گلیکسی M42 5G کے بہتر متبادل ہیں۔



Source link

Leave a Comment