Samsung SSD 870 Evo Review: The End of an Era?


سیٹا ایس ایس ڈی کی جگہ اب کافی بورنگ کر رہی ہے۔ تمام جوش و خروش PCIe SSD زمرے میں بدل گیا ہے ، اور اگر آپ کو کوئی جوش یا محفل بہترین رفتار تلاش کر رہا ہے تو ، جہاں آپ کو تلاش کرنا چاہئے۔ سوٹا پروٹوکول ہارڈ ڈرائیوز کتائی کے دنوں سے بچا ہوا ہے ، اور اس نے یقینی طور پر ہر ایک کے لئے ایس ایس ڈی میں منتقلی آسان بنانے میں مدد فراہم کی ہے۔ سیٹا 3.0 اب جہاں تک کارکردگی کے لحاظ سے جاسکتا ہے ، اور اب کوئی آئندہ ورژن نہیں ہوگا۔ اگرچہ اس کے آغاز میں ہیڈ روم کافی تھا ، ایس ایس ڈی نے ابھی کچھ عرصے کے لئے اسے مکمل طور پر مطمئن کرنے میں کامیاب کردیا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ہم اجناس کے علاقے میں ہیں – نئے ماڈل مکرر اپ گریڈ ہیں جن میں نئی ​​صلاحیتوں کی فراہمی کے مقابلے میں مینوفیکچرنگ کی کارکردگی پر زیادہ توجہ دی گئی ہے۔

اس کے ساتھ ہی کہا گیا کہ Sata SSDs جلد کسی بھی وقت دور نہیں ہوں گے۔ وہ اب بھی نسبتا afford سستی اور بہت سارے ڈیسک ٹاپس کے ساتھ ساتھ لیپ ٹاپ کے ارد گرد ڈیزائن کیے گئے ہیں۔ ایک Sata SSD ایک پرانے پی سی کے لئے ایک بہت ہی تیز اور آسان اپ گریڈ ہے – یہاں تک کہ ایک 120GB ڈرائیو ، جو آپ کے OS اور ضروری ڈیٹا کو رکھنے کے لئے کافی سے زیادہ ہے ، اس کی لاگت 5000 روپے سے بھی کم ہوگی۔ 1،800 آج۔ دوسری طرف ، اگر آپ بہت ساری اسٹوریج چاہتے ہیں تو ، آپ اعلی صلاحیتوں کو حاصل کرسکتے ہیں اور M.2 سلاٹ سے باہر چلنے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

تو کیا ہے؟ سیمسنگ ایک نیا ساٹا ایس ایس ڈی ماڈل جاری کررہے ہیں؟ نیا سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوو ایک واضح متبادل ہے ایس ایس ڈی 860 ایوو، ایک مشہور ورک ہارس جس نے تقریبا review تین سال پہلے ہمارے جائزہ میں قابل ستائش کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا۔ آپ کو جاننے کے لئے درکار سب کچھ یہاں ہے۔

سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 اییوو ریئر این ڈی ٹی وی ایس ایس ڈی 870 ایئو

Sata SSDs اتنے مشہور نہیں ہیں جتنے پہلے تھے ، لیکن پھر بھی مطالبہ ہے

سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوو خصوصیات اور وضاحتیں

اس نسل کے ساتھ بڑا فرق 128 پرت TLC فلیش میں شفٹ ہے ، جو ، یقینا course سیمسنگ خود تیار کرتا ہے۔ ایک ضمنی نوٹ کے طور پر ، کمپنی “3-bit MLC” کی مارکیٹنگ کی اصطلاح استعمال کرتی ہے جو تھوڑا سا گمراہ کن ہوسکتی ہے (یہ تکنیکی طور پر سچ ہے – M کا مطلب “ملٹی” ہے لیکن عام طور پر یہ سمجھا جاتا ہے کہ ہر سیل میں ذخیرہ شدہ دو بٹس ہیں)۔ کم از کم کم ظرفی QLC قسم کا فلیش ابھی بھی سیمسنگ کے کیویو ایس ایس ڈی لائن اپ تک محدود ہے۔ ایس ایس ڈی 860 ایوو کے 64 پرت چپس سے 128 پرت کثافت میں ایک بہت بڑی جمپ ہے۔ یہاں ایک نیا گھر میں سیمسنگ کنٹرولر بھی ہے جسے MKX کہتے ہیں۔

صلاحیت کے اختیارات 250 جی بی سے لے کر 4 ٹی بی تک ہیں۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ جب سیمسنگ متاثر کن 530MBS ترتیب وار تحریری رفتار پر فخر کرتا ہے ، جو صرف 1TB اور اعلی صلاحیتوں پر لاگو ہوتا ہے۔ اگر آپ 250 جی بی یا 500 جی بی کے اختیارات کے ساتھ جاتے ہیں تو یہ 300MBps تک کم ہوجاتا ہے۔ سیکوئینٹل ریڈز کی درجہ بندی 560MBps پر کی جاتی ہے جو اتنا ہی اچھا ہے جتنا یہ Sata دنیا میں ملتا ہے۔

برداشت کی درجہ بندی یکساں طور پر ہوتی ہے ، 250TB ورژن کے لئے 150TBW سے 4TB ورژن کیلئے 2400TBW ہے۔ نچلی دو صلاحیتوں میں 512MB DRAM کیشے ہیں جبکہ 1TB ، 2TB اور 4TB ورژن بالترتیب 1GB ، 2GB اور 4GB حاصل کرتے ہیں۔ شرح شدہ پاور ڈرا استعمال میں 3.5W اور 5W کے درمیان اور 30mW اور 35mW کے درمیان بیکار ہے۔

یہاں 256 بٹ ہارڈویئر AES انکرپشن ہے جس میں TCG / دودیا پتھر کے معیار اور ونڈوز 10 کی eDrive خصوصیت کی تائید حاصل ہے۔ وارنٹی 5 سال ہے یا آپ کی گنجائش کی ٹی بی ڈبلیو دہلیش ، جو بھی جلد آئے۔

جسمانی معیار کے بارے میں بہت کچھ کہنا ہے – ڈیزائن مشکل سے ہی ہوتا ہے ، لیکن آپ کو دھات کا ایک سیدھا سادہ خانہ مل جاتا ہے ، اور اس ساری چیز کا وزن تقریباg 48 گرام ہوتا ہے۔ جس پیکیج میں وہ بھیجتا ہے اس میں صرف ایک کاغذی کتابچہ ہوتا ہے۔ کیٹا اور اڈیپٹر والے وسیع پیمانے پر پیکیجوں میں آنے والے SATA SSDs کے دن ختم ہوچکے ہیں۔

یہ بات قابل غور ہے کہ سیمسنگ نے صرف 2.5 انچ فارم عنصر میں ایس ایس ڈی 870 ایو لانچ کیا ہے۔ اب ایم ایس اے ٹی کے پاس کوئی آپشن نہیں ہے ، لیکن زیادہ حیرت کی بات یہ ہے کہ M2 کا کوئی آپشن بھی نہیں ہے۔ اس کا امکان نہیں ہے کہ بعد میں اس طرح کا آپشن متعارف کرایا جائے ، اور لگتا ہے کہ سیمسنگ کو لگتا ہے کہ اب مرکزی دھارے میں شامل M.2 Sata SSD کی ضرورت نہیں ہے ، NVMe کی قیمتوں میں اتنی کمی آرہی ہے جتنا ان کے پاس ہے۔ اس کے برعکس ، ایسا نہیں لگتا کہ یہاں ایک پرجوش کلاس ایس ایس ڈی 860 پرو ساٹا جانشین بننے جا رہا ہے۔

سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایگو ایسٹا این ڈی ٹی وی ایس ایس ڈی 870 ایوو

سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوو اپنے زمرے میں عمدہ کارکردگی پیش کرتا ہے

سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوو سافٹ ویئر اور کارکردگی

سیمسنگ کی بہترین SSD خصوصیات میں سے ایک مفت سافٹ ویئر ہے جسے آپ ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں – اگر آپ جانتے ہو کہ یہ موجود ہے۔ پہلے ، ڈیٹا مائیگریشن ٹول موجود ہے جو آپ کو کسی بڑی عمر کی ہارڈ ڈرائیو یا ایس ایس ڈی کو سیمسنگ ایس ایس ڈی کے ساتھ کلون کرنے دیتا ہے ، اور یہ بالکل سیدھا لگتا ہے۔ زیادہ دلچسپ بات یہ ہے کہ بالکل نیا سیمسنگ جادوگر ایس ایس ڈی افادیت ہے جس میں بہت ساری خصوصیات ہیں۔ آپ تفصیلی اعدادوشمار کی جانچ کرسکتے ہیں جن میں ڈرائیو صحت ، درجہ حرارت اور ٹی بی ڈبلیو شامل ہیں۔ فوری تشخیصی اور بینچ مارک چلائیں۔ دستی طور پر اوورپروائزنگ مرتب کریں؛ خفیہ کاری مرتب کریں؛ اور پوری ڈرائیو کو محفوظ طریقے سے مٹا دیں۔ اس کا واحد نقصان یہ ہے کہ سام سنگ نے UI میں اپنی دوسری مصنوعات کے اشتہارات ڈسپلے کرنے کی ضرورت کو محسوس کیا۔

میں نے سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایو کا استعمال کرتے ہوئے 1TB ورژن کا تجربہ کیا اے ایم ڈی رائزن 2700 سی پی یو، ASRock X470 تائچی الٹمیٹ مدر بورڈ ، GSSill F4-3400C16D-16GSXW DDR4 رام کا 2x8GB ، ایک قابل اعتماد 1TB Samsung 860 Evo SSD ، اور ایک Corsair RM650 بجلی کی فراہمی .. جانچ کے وقت تمام جدید ڈرائیور اور OS پیچ نصب کیے گئے تھے۔ . ونڈوز نے مجموعی طور پر 931.5 جی بی کی وضع کردہ گنجائش کی اطلاع دی۔

کرسٹل ڈسک مارک 6 نے 563.9MBps اور 535.4MBps کی تسلسل کے ساتھ پڑھنے اور لکھنے کی رفتار دکھائی ، سیمسنگ کی اپنی درجہ بندی کی رفتار سے تھوڑا سا بڑھ گیا۔ رینڈم پڑھ لکھتا ہے ، جو حقیقی دنیا کے استعمال کا زیادہ حقیقت پسندانہ اشارہ ہے ، بالترتیب 403.7MBps اور 377.1MBps پر آیا۔ سیمسنگ جادوگر کے بلٹ ان بینچ مارک نے بھی بالترتیب 563MBps اور 535MBps کی اطلاع دی۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ 1TB SSD 860 Evo نے اپنے جائزے کے وقت دونوں ٹیسٹوں میں ایک جیسے ڈیٹا کی رفتار کو کافی حد تک پوسٹ کیا تھا۔ آخر میں ، انویل بنچ مارک نے 5،194.78 کے مجموعی اسکور کے لئے 2،536.86 اور 2،657،92 پوائنٹس کے اسکور کو پڑھنے اور لکھنے کی اطلاع دی۔

سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوا جادوگر این ڈی ٹی وی ایس ایس ڈی 870 ایواو

سام سنگ جادوگر سافٹ ویر بہت ساری فعالیت پیش کرتا ہے

سزا

کارکردگی کے لحاظ سے ، ایسا کچھ بھی نہیں ہے جو سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوو اپنے پیش رو ، سیمسنگ ایس ایس ڈی 860 سے بہتر طور پر انجام دے ، کم از کم جہاں تک اوسط صارف روز مرہ کے استعمال میں تجربہ کرے گا۔ یہ ریلیز خالصتا Samsung سام سنگ کے جدید ٹیک میں جانے اور اس کی تیاری کو بہتر بنانے کے بارے میں ہے۔ خریدار کی حیثیت سے ، آپ ان میں سے جو بھی کم فروخت کرتے ہوئے پائیں گے اس کا انتخاب کرتے ہوئے آپ ٹھیک ہوں گے۔ ایس ایس ڈی 860 ایوو خوردہ فہرستوں سے پہلے ہی غائب ہوچکا ہے ، لیکن شکر ہے کہ نیا ایس ایس ڈی 870 ایوو اتنا زیادہ مہنگا نہیں ہے۔

سیمسنگ کی سرکاری قیمتیں Rs. 250GB کے لئے 3،599؛ روپے 500GB کے لئے 5،999؛ روپے 1TB کے لئے 10،999؛ روپے 21،999 2TB کے لئے اور Rs. 4TB کے لئے 43،999۔ یہ دیکھنا اچھا ہے کہ اوپری اینڈ کی صلاحیتیں غیر متناسب طور پر زیادہ مہنگی نہیں ہیں۔ نیز ، ایک بار کے لئے ، یہ تعداد دراصل گلیوں کی موجودہ قیمتوں کے بالکل قریب ہیں۔ عام طور پر ، ان دونوں کا کوئی رشتہ نہیں ہوتا ہے۔ آپ آن لائن یا اپنی مقامی ہارڈ ویئر شاپ پر چند سو روپے کم ادائیگی کریں گے ، اور یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ہر وقت ایس ایس ڈی کی قیمتوں میں اتار چڑھاؤ آتا ہے۔

آپ کافی حد تک کم مہنگے 1TB Sata SSDs حاصل کرسکتے ہیں لیکن یہ DRAM کیشے کو کھودنے کا رجحان رکھتے ہیں اور کارکردگی ہمیشہ ایک ہی لیگ میں نہیں رہتی ہے۔ ان دنوں ، یہاں تک کہ 1TB M.2 NVMe ڈرائیو بھی کم قیمت پر فروخت ہوتی ہے ، اور یہ آپشن ہرن کے لئے کہیں بہتر بینگ پیش کرے گا۔ سیمسنگ کی اپنی ہے ایس ایس ڈی 970 ایوو پلس یہ تھوڑا سا زیادہ مہنگا ہے لیکن اس کی رفتار سات گنا تیز رفتار کے لئے دی جاتی ہے۔ امید ہے کہ ، ایس ایس ڈی 870 ایوا کی قیمتیں وقت کے ساتھ ساتھ کم ہوجائیں گی۔

ایس ایس ڈی 870 ایوو ان دنوں کافی محدود مارکیٹ میں ہے ، لیکن اعلی صلاحیت کے اختیارات ان لوگوں کی خدمت کریں گے جو کھیلوں اور اعداد و شمار کے ل a ایک بڑی سیکنڈری ایس ایس ڈی چاہتے ہیں ، اور ساتھ ہی ان لوگوں کو جو اپنے مادر بورڈ کے ایم.2 سلاٹ کو پہلے ہی ختم کر چکے ہیں یا جو چاہتے ہیں ایک پرانے پی سی کو نئی زندگی دیں۔ یہ اعلی درجے کی خصوصیات کے ساتھ ایک عمدہ ڈرائیو ہے ، لیکن NVMe ان لوگوں کے لئے بہتر اختیار ہے جو اس سے فائدہ اٹھاسکیں۔

سیمسنگ ایس ایس ڈی 870 ایوو
قیمتیں:
روپے 3،599 (250GB)
روپے 5،999 (500GB)
روپے 10،999 (1TB)
روپے 21،999 (2TB)
روپے 43،999 (4TB)

پیشہ

  • بہت اچھی کارکردگی
  • خصوصیت سے مالا مال سافٹ ویئر
  • اچھی برداشت
  • متناسب قیمتوں پر اعلی صلاحیتیں

Cons کے

درجہ بندی (5 میں سے)

  • کارکردگی: 4
  • رقم کی قیمت: 4
  • مجموعی طور پر: 4



Source link

Leave a Comment