Sony A7C Review: A Travel Photographer’s Dream


سونی کی سلیممیٹ اور ہلکا پھلکا فریم آئینہ لیس کیمرہ ، سونی A7C ، کی ہمت ہے سونی A7 III لیکن ایسے جسم میں جو اس کے A6XXX سیریز APS-C آئینے کے بغیر کیمرے سے زیادہ مشابہت رکھتا ہے۔ سونی A7 III پہلے ہی ایک خوبصورت مقبول فل فریم کیمرہ تھا اور ایک ایسا تھا جسے میں نے بہت پسند کیا تھا جائزہ لیا گیا یہ.

سونی A7C صارفین کو بہتر ٹریکنگ اور آنکھوں کے آٹو فوکس کے علاوہ مکمل طور پر بیان کرنے والا ٹچ اسکرین ، اس سے بھی چھوٹے زیر اثر پیش کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ اب وقت آگیا ہے کہ اس کیمرا کو جانچیں اور دیکھیں کہ یہ کوئی اچھا ہے یا نہیں۔

سونی A7C ڈیزائن

سونی A7C متاثر کن طور پر چھوٹا ہے کیونکہ اس کے اندر ایک مکمل فریم سینسر اور 5 محور استحکام ہے۔ یہ سونی کے اے پی ایس-سی کیمروں کی طرح کمپیکٹ نہیں ہے لیکن یہ کافی قریب ہے۔ سگما ایف پی (جائزہ) ابھی بھی سب سے چھوٹا مکمل فریم کیمرہ ہے جس کا میں نے تجربہ کیا ہے ، حالانکہ اس میں سینسر استحکام نہیں ہے۔ A7C میں مکھی کی ہینڈگریپ ہے ، جس سے ہاتھ میں اچھ feelے کا احساس ملتا ہے۔ سونی A7 III کے مقابلے میں ، سونی A7C کا الیکٹرانک ویو فائنڈر (ای وی ایف) بائیں طرف ، پیچھے کی طرف چلا گیا ہے ، اس طرح آپ کو فلیٹ ٹاپ دے گا۔ موڈ اور نمائش معاوضہ ڈائل میں A7 III کی طرح اوپری حصے میں بھی ایسی ہی پوزیشنیں ہیں ، لیکن کچھ حسب ضرورت فنکشن بٹن اور ہینڈگریپ ڈائل غائب ہیں۔

سونی a7c جائزہ لینے کے اوپر www

سونی A7C میں پورے فریم آئینے لیس کیمرے کے لئے نسبتا small چھوٹا زیر اثر ہے

جسم میگنیشیم کھوٹ کے ایک ٹکڑے سے بنایا گیا ہے ، جو اسے بہت عمدہ سختی اور سختی دیتا ہے۔ سونی A7C اچھے جسمانی رابطے کی پیش کش کرتا ہے ، اور آپ کو ہیڈ فون ، مائکروفون ، یوایسبی ٹائپ سی ، اور مائیکرو ایچ ڈی ایم آئی بندرگاہیں ، اور بائیں طرف فلیپس کے نیچے ایک ہی ایس ڈی ایکس سی کارڈ سلاٹ ملیں گے۔ سونی A7 III کے برعکس ، A7C میں فلپ آؤٹ ٹچ اسکرین ہے جو آپ کا سامنا کرنے کے لئے 180 ڈگری بیان کی جاسکتی ہے ، جو بلاگنگ کے ل. کارآمد ثابت ہوسکتی ہے۔

اگرچہ یہ ٹچ اسکرین ایک بہت بڑی بہتری ہے ، لیکن A7C افسوس کے ساتھ اب بھی سونی کے پرانے طرز کے مینو سسٹم کا استعمال کرتا ہے ، جیسا کہ A7 III پر دیکھا گیا ہے ، اور اس تازہ کاری میں نہیں جو ہمارے ساتھ ملا سونی A7S III. ٹچ ان پٹ بھی صرف ایک فوکس پوائنٹ منتخب کرنے تک محدود ہے ، یا تو براہ راست ٹیپ کرکے یا جب ای وی ایف کے فعال ہونے پر اسے ٹچ پیڈ کے طور پر استعمال کریں۔ آن اسکرین مینیو میں سے زیادہ تر آپ کو تعامل کے ل require آپ کو پچھلے بٹن اور جاگ ڈائل استعمال کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

سونی a7c جائزہ بیٹری کیو کیو

اعلی صلاحیت والے بیٹری پیک کی بدولت سونی A7C کی بیٹری کی زندگی بہت اچھی ہے

ہندوستان میں ، سونی A7C صرف جسمانی قیمت Rs. 1،67،990 ، لیکن آپ اسے 28-60 ملی میٹر کٹ لینس کے ساتھ بھی Rs. 1،96،990۔ سونی نے مجھے اس جائزے کے لئے مؤخر الذکر بھیجا۔ اس لینس میں ایف / 4 سے ایف / 5.6 کی یپرچر رینج ہے اور یہ ٹوٹ پھوٹ کا ہے ، جو اسٹوریج یا سفر کے ل for کیمرے کے مجموعی زیر اثر کو نسبتا کمپیکٹ رکھتا ہے۔

سونی A7C نردجیکرن

سونی A7C 243 میگا پکسل کا مکمل فریم سینسر استعمال کرتا ہے جس میں 693 آن سینسر PDAF پوائنٹس اور 425 کنٹراسٹ سراغ لگانا اے ایف پوائنٹس ہیں۔ بائنز ایکس امیج پروسیسر اے ایف / اے ای ٹریکنگ ، وقف شدہ اے ایف آن بٹن کے ساتھ ریئل ٹائم ٹریکنگ فوکس ، اور انسانوں اور جانوروں کے لئے ریئل ٹائم آئی اے ایف کے ساتھ 10 ایف پی ایس برسٹ شاٹس پر گرفت کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ کیمرا کی آئی ایس او 100 – 51،200 کی رینج ہے ، جو قابل توسیع ہے۔

A7C میں A7 III جیسی ویڈیو صلاحیتیں بھی ہیں۔ یہ 4K 30fps تک کی شوٹنگ کرسکتا ہے ، اور 120fps (1080p) تک کی سست رفتار ویڈیو کے ل for ایک وقف شدہ S&Q موڈ ہے۔ اعلی درجے کی تصویر پروفائلز جیسے 8 بٹ S-Log2 ، S-Log3 ، اور HLG کی حمایت کی جاتی ہے۔

سونی a7c جائزہ واپس ڈبلیوڈبلیو

سونی A7C ایک مکمل طور پر بیان کرنے والا پیچھے کا LCD رکھتا ہے

2.35 ملین ڈاٹ ریزولوشن ای وی ایف نے ایک کرکرا شبیہہ تیار کیا ہے ، اور آپ کے مضمون کی آسانی سے باخبر رہنے کے لئے فریمریٹ کو 120 ایف پی ایس تک ٹکرایا جاسکتا ہے۔ کاش سونی نے ای وی ایف کے آس پاس ایک مناسب آنکھ کا کپ فراہم کیا ہوتا جس سے صارف کی آنکھ مکمل طور پر ڈھک جاتی۔ نیز ، چھوٹے سائز کی وجہ سے پہلے سے ای وی ایف میں اضافہ کم ہے ، A7 III پر 0.78x کے مقابلے میں صرف 0.59x پر ہے ، جس سے ویو فائنڈر کا سائز معمول سے چھوٹا نظر آتا ہے۔ یہاں بلٹ میں ڈوئل بینڈ وائی فائی ہے جو آپ کے فون پر امیجنگ ایج ایپ کے ساتھ ہم آہنگی کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

سونی A7C کا مینو سسٹم بالکل وہی ہے جو ہم نے دوسرے سونی آئینے لیس کیمروں جیسے A7 III پر دیکھا ہے۔ اس کی عادت ڈالنے میں تھوڑا سا وقت لگتا ہے ، لیکن ایک بار جب آپ اس کی لٹک پڑیں گے تو یہ خصوصیت سے بھرپور اور کارآمد ہے۔

سونی A7C کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

سونی A7C کی کارکردگی اس وقت میں کافی ٹھوس تھی جب میں نے اس کا استعمال کرتے ہوئے گزارا۔ صرف 509 گرام وزن (صرف جسمانی) وزن کم کرنے سے آس پاس لے جانے اور گولی مارنے میں آسانی ہوتی ہے ، خاص طور پر ایک ہاتھ کا۔ کٹ کا عینک قابل خدمت ہے ، لیکن اس کی زوم کی حد بہت اچھی نہیں ہے اور میں نے تنگ یپرچر کی وجہ سے کم روشنی والے حالات میں کچھ توجہ کا مرکز دیکھا۔ آپ بہتر لینز کے ذریعہ ان مسائل سے آسانی سے بچ سکتے تھے ، لیکن اس سے A7C کے سائز اور وزن میں بھی اضافہ ہوگا ، جو اس کے مقصد کو شکست دیتا ہے۔

کیمرا کی آئی ایس او کی کارکردگی بہت متاثر کن تھی ، جیسا کہ آپ نیچے کی تصویر سے دیکھ سکتے ہیں۔ آئی ایس او 100 کے مقابلے میں آئی ایس او 1،600 پر بھی تفصیل کے ساتھ بمشکل کوئی نظر آنے والا نقصان ہوسکتا ہے۔ آئی ایس او 12،800 پر بھی امیجز انتہائی قابل استعمال ہیں ، اس سے آگے بھی اس میں تفصیل سے ہلکا سا نقصان ہے۔ 51،200 کے اعلی ترین آئی ایس او میں ، شبیہ اتنی تیز نہیں ہے لیکن شور بہت اچھ .ے انداز میں سنبھالا گیا ہے۔ آئی ایس او کو وسعت دینے کی سفارش نہیں کی جاتی ہے جب تک کہ آپ کو اس کی قطعی ضرورت نہ ہو ، کیوں کہ اس سے کروما شور ظاہر ہوتا ہے۔

سونی A7C ISO کارکردگی کیو کیو

سونی A7C آئی ایس او ٹیسٹ

ٹھوس اعلی آئی ایس او کی کارکردگی اور 5 محور استحکام کا شکریہ ، آپ کم نظر دھندلا پن کے ساتھ اچھی لگ رہی کم روشنی والی تصاویر پر گرفت کرسکتے ہیں یہاں تک کہ اگر آپ کے پاس مستحکم ہاتھ نہ ہوں۔ رنگوں کو اچھی طرح سے برقرار رکھا جاتا ہے ، شور کم سے کم ہوتا ہے ، اور تفصیلات بہت اچھ .ی ہوتی ہیں۔ کٹ لینس قریب مضامین کے ساتھ ایک بہت ہی خوش کن قدرتی گہرائی بھی تیار کرتا ہے۔

دن میں کافی روشنی کے ساتھ ، سونی A7C کچھ عمدہ نظر آنے والے زمین کی تزئین اور قریبی اپ شاٹس کو اپنی گرفت میں لے لیتا ہے۔ رنگ امیر اور قدرتی ہیں ، اور جے پی ای جی کافی مقدار میں تفصیل سے پیک کرتے ہیں۔ آٹوفوکس سسٹم ہر ایک وقت بے حد بے عیب کام کرتا ہے۔ چہروں کا خود بخود پتہ چل جاتا ہے اور اس کو ترجیح دی جاتی ہے ، اور مجھے بھی آنکھ اچھی طرح ملتی ہے۔

سونی A7C کیمرا نمونہ (آئی ایس او 100 ، f / 5.6 ، 1 / ​​320s ، 60 ملی میٹر)

سونی A7C کیمرا نمونہ (آئی ایس او 640 ، ایف / 4.5 ، 1 / ​​40s ، 34 ملی میٹر)

سونی A7C کیمرا نمونہ (آئی ایس او 2،000 ، f / 4.5 ، 1 / ​​40s ، 35 ملی میٹر)

سونی A7C کیمرا نمونہ (آئی ایس او 12،800 ، f / 5.6 ، 1 / ​​5s ، 60 ملی میٹر)

ویڈیو کی کارکردگی بھی اتنی ہی اطمینان بخش تھی۔ 4K ویڈیوز بہترین تفصیلات میں پیک کرتے ہیں اور آپ مضامین کے مابین توجہ مرکوز کرنے کیلئے ڈسپلے کو آسانی سے ٹیپ کرسکتے ہیں۔ سونی A7C اشیاء سے باخبر رکھنے میں بھی بہت اچھا ہے ، اور اگر آپ کا مضمون مختصر طور پر فریم سے باہر ہوجائے تو بھی جانے نہیں دیتا ہے۔ میں نے A7C کا تجربہ کیا کیونکہ میں کسی بھی کیمرہ کو پروڈکٹ ٹہنیاں اور ٹکڑوں کے لئے کیمرا استعمال کروں گا ، اور تجربہ بہت اچھا نہیں تھا۔ ایک چیز جو میں نے نوٹ کی ہے کہ اگر آپ شوٹنگ کے وقت ٹائپ-سی پورٹ کے ذریعے بیرونی طاقت استعمال کررہے ہیں تو پلگ ڈسپلے کو گھومانا ناممکن بنا دیتا ہے۔ اس مسئلے کو چارجنگ پورٹ کی بہتر پلیسمنٹ سے بچا جاسکتا تھا۔

بیٹری کی زندگی بھی متاثر کن تھی۔ سونی A7C اسی NP-FZ100 بیٹری کو A7 III کی طرح استعمال کرتا ہے ، لیکن فی چارج 740 شاٹس (CIPA ریٹنگ) سے تھوڑی بہتر بیٹری کی زندگی کا وعدہ کرتا ہے۔ میرے تجربے میں ، یہ ممکن ہے کہ اس نمبر کو نشانہ بنایا جاسکے اور آپ نے جو بجلی کی بچت کے اختیارات ترتیب دیئے ہیں ان پر منحصر ہوں ، اور چاہے آپ کے پاس Wi-Fi آن یا آف ہو۔

سونی a7c جائزہ گرفت www

سونی A7C اس کے سائز کے لئے بہت عمدہ اسٹیل اور ویڈیو کارکردگی پیش کرتا ہے

سزا

سونی A7C کی باڈی کی قیمت بالکل وہی ہے (اس جائزے کے وقت) A7 III کی قیمت ، Rs۔ سونی انڈیا کی ویب سائٹ پر 1،67،990 ، جو اس کیمرے کو اپنے پرانے بہن بھائی کے مقابلے میں چننے کے ل no کوئی دماغی سوچ بناتا ہے۔ A7C A7 III کی طرح بہت ہی خصوصیات پیش کرتا ہے ، لیکن بہتر کمپیکٹ باڈی میں ، بہتر آٹو فوکس اور گھومنے والے ڈسپلے کے ساتھ۔ اگر آپ کٹ لینس بنڈل کا انتخاب کرتے ہیں تو ، A7C سونی کی ویب سائٹ پر نسبتا more زیادہ مہنگا پڑتا ہے ، لیکن یہ دونوں کیمرے عام طور پر دوسری ویب سائٹوں اور آف لائن پر کم قیمت پر فروخت ہوتے ہیں ، لہذا یہ صرف ایک اچھا سودا تلاش کرنے کی بات ہے۔

کارکردگی جتنی اچھی ہے ، ذہن میں رکھنے کے لئے کچھ چیزیں باقی ہیں۔ ٹچ اسکرین میں اب بھی محدود فعالیت ہے ، ای وی ایف کی بڑھتی ہوئی نچلی طرف ہے (حالانکہ معیار اچھ isا ہے) ، اور میرے خیال میں سونی نے اس پر مشتمل پریمیم کے حساب سے ایک روشن کٹ لینس کا انتخاب کیا ہوگا۔

مجموعی طور پر ، سونی A7C اب بھی اسٹیلز اور ویڈیو کیلئے ایک زبردست کیمرہ ہے جو ایک کمپیکٹ اور لائٹ باڈی میں فل فریم سینسر کے تمام فوائد پیش کرتا ہے۔


کیا ایم آئی 11 ایکس روپے کے تحت بہترین فون ہے؟ 35،000؟ ہم نے اس پر تبادلہ خیال کیا مداری، گیجٹس 360 پوڈ کاسٹ۔ بعد میں (23:50 سے شروع ہوکر) ، ہم مارول سیریز فالکن اور موسم سرما کے سولجر پر چلے گئے۔ مداری دستیاب ہے ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، سپوٹیفی، ایمیزون موسیقی اور جہاں بھی آپ اپنے پوڈ کاسٹ حاصل کریں۔



Source link

Leave a Comment