The Falcon and the Winter Soldier Episode 1 Recap: Captain America Is Forever


ڈیلنی + اور ڈزنی + ہاٹ اسٹار پر 19 مارچ کو فالکن اور موسم سرما کے سولجر ایپیسوڈ 1 – مارول سنیما کائنات کی نئی سیریز کا ایک دلچسپ اور عجیب آغاز ہے۔ ایک طرف ، یہ ہمیں ایکشن کا تماشا دیتا ہے جو ہمیں مارول فلموں سے حاصل ہونے والے معاملات کے مساوی محسوس کرتا ہے۔ پہلا واقعہ بھی بدلہ لینے والوں کے لئے کچھ بنیادی امور کی جانچ پڑتال کرتا ہے جن پر کبھی بھی ہاتھ نہیں ڈالا جاتا: جیسے وہ کس طرح زندگی گزاریں؟ کیا سام ولسن (انتھونی ماکی) کو آئرن مین سے تنخواہ ملی؟ کون 106 سالہ بوکی بارنس (سیبسٹین اسٹین) کو صحت اور ٹریول انشورنس فراہم کرے گا؟ ٹھیک ہے ، میں نے آخری کو تیار کیا ، لیکن اس کے بارے میں سوچنے کے قابل ہے۔ اور پھر ، فالکن اور سرمائی سولجر قسط 1 امریکی حکومت کے ذریعہ مقرر کردہ ، ایک نیا کیپٹن امریکہ (وائٹ رسل) متعارف کروا کر اختتام پذیر ہوگی۔

دوسری طرف ، ٹائٹلر ہیرو فالکن (ماکی) اور سرمائی سولجر (اسٹین) ایک منظر میں اشتراک نہیں کرتے فالکن اور سرمائی سولجر واقعہ 1. پہلا واقعہ پوری جگہ پر ہے ، کیونکہ یہ ہمیں ان کی گرفت میں لانے کی کوشش کرتا ہے پوسٹ ایوینجرز: اینڈگیم زندگیاں۔ سام ایک لمحہ تیونس میں ہے ، پھر واشنگٹن ڈی سی میں ، اور پھر لوزیانا میں ہے۔ بکی لگتا ہے کہ نیویارک میں ہے – میں شاید غلط ہوں – آج کل ، لیکن اس کے پرانے خود اور حالیہ خود کو بھی فلیش بیکس ہیں جب وہ ترمیم کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ نیز ، واپس آنے والے ولن ہیلمٹ زیمو (ڈینیئل برھل) کا کوئی نشان نہیں ہے۔ اس کے بجائے ، ہمارے پاس جو کچھ نقاب پوش ولن ہیں وہ واقعی سخت مارتے ہیں۔ معذرت ، یہ کون لوگ ہیں؟

واقعی میں صرف آنے والی چیز کی ایک جھلک ہے ، یہی وجہ ہے ہمارے پاس جائزہ نہیں ہے فالکن اور موسم سرما کے سولجر کی پہلی قسط پر مبنی۔

فالکن اور سرمائی سولجر قسط 1 – کا عنوان “نیو ورلڈ آرڈر” ہے ، جس کی ہدایت کاری کاری اسکاگ لینڈ نے کی ہے ، اور تخلیق کار میلکم سپیلمین نے لکھا ہے – سیم تیار ہونے کے ساتھ ہی کھلتا ہے۔ جیسا کہ وہ پیک کرتا ہے کیپٹن امریکہ اس کے چمڑے کے معاملے میں ڈھال ، ہم سنتے ہیں کہ کیپٹن امریکہ کے ساتھ اس کا اینڈگیم تبادلہ ، اس کی ڈھال کی طرح محسوس ہوتا ہے جیسے یہ کسی اور کی ہے۔ یہ منظر ان لوگوں کے لئے سب سے بہتر کام کرتا ہے جنہوں نے اینڈ گیم کو دیکھا ہے ، حالانکہ یہاں تک کہ MCU کے بارے میں جانکاری رکھنے والے جانتے ہیں کہ وہ ڈھال کیپٹن امریکہ کی ہے۔ اگر کوئی تعجب کرتا ہے کہ یہ سیم کے ساتھ کیا کر رہا ہے تو ، اس کے بعد ہونے والا ایکشن تسلسل یہ ثابت کرتا ہے کہ وہ کیپ کی ڈھال کے لئے کتنا قابل اور لائق ہے۔

تیونس میں قائم ، اس میں سام کو امریکی فضائیہ کے ایک افسر کو کچھ نیم فوجی دستوں کے چنگل سے بچانے کے لئے بھیجا گیا تھا۔ لیکن اس کے علاوہ ایک اور کیچ بھی ہے: لیبیا کے فضائی حدود میں جانے سے پہلے انہیں یہ کام کرنا چاہئے ، کیونکہ امریکی مسلح افواج کو وہاں کام کرتے نہیں دیکھا جاسکتا ہے۔ فالکن اور سرمائی سولجر کا واقعہ 1 ایک عام ہے چمتکار مووی اسٹارٹ – ایک اعلی اوکٹین سنسنی خیز ایکشن تسلسل جو فالکن کو اپنی بہترین کارکردگی دکھاتا ہے ، اور یہ بھی اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ ہر ایک کو اس کے ساتھ متعارف کرایا جاتا ہے ، چاہے وہ اس سے کبھی نہیں مل پائے۔ سیم کو (آؤٹ فلا؟) میزائلوں سے آگے بڑھنا پڑتا ہے ، بندوقوں سے نمٹنے کے لئے (ڈائیونگ کرتے وقت) اور واقعی اپنی گردن کو لکیر پر ڈالنا ہوتا ہے۔ یہ ایک ایسا منظر ہے جس کا تجربہ بہترین ہے اور ایسا ہی ایک منظر جس میں الفاظ کو کم کرنا نہیں چاہتا۔

فالکن موسم سرما میں فوجی قسط 1 ڈینی رمریز فالکن موسم سرما میں فوجی قسط 1 ڈینی رامیرز

ڈینی رمیرز بطور جوکن ٹوریس فالکن اور سرمائی سولجر قسط 1 میں
فوٹو کریڈٹ: ڈزنی / چمتکار اسٹوڈیوز

فالکن نے دن کی بچت (متوقع طور پر) بچانے کے بعد ، وہ اپنے ایک ساتھی امریکی افسر جوکین ٹورس (ڈینی رماریز) کے ساتھ زمین پر کچھ وقت گزارتا ہے جب وہ گفتگو کرتے ہیں کہ تپاس کے سنیپ کے پانچ سال بعد – اس بلاپ کے دوران بجلی کا خلا کیسے پیدا ہوا۔ ان جیسے نئے دھڑوں کی تشکیل کے ل believe جو یہ یقین رکھتے ہیں کہ جب نصف آبادی آس پاس نہیں تھی تو دنیا بہتر تھی۔ سیم اور جوکین اس بات کا پتہ لگانے کے لئے مل کر کام کرنے پر راضی ہیں کہ اس واقعات کے پیچھے کون ہے۔ جواین نے لطیفے دیئے کہ اس نے چاند پر کیپ ہونے کے متعلق سازشی نظریات کے بارے میں سنا ہے ، اور یہ کہ سام نے اسے وہاں اڑادیا ، لیکن سیم نے اسے یقین دلایا کہ اس کی کوئی حقیقت نہیں ہے۔ رکو ، کیوں دنیا کو یقین ہے کہ کیپٹن امریکہ چاند پر ہے؟

ٹھیک ہے ، اس کی وجہ یہ ہے کہ ٹوپی ختم ہوگئی ہے۔ فالکن اور سرمائی سولجر ایپیسوڈ 1 نے امریکی دارالحکومت میں سمتھسنیا نیشنل ایئر اینڈ اسپیس میوزیم کو کٹوتی کی ، سام نے کیپ کو خراج تحسین پیش کیا۔ جیمس روڈس / وار مشین (ڈان چیڈل) بھی اس تقریب میں شامل ہیں۔ سیم اس بارے میں بات کرتا ہے کہ پانچ سالوں کے بعد اربوں افراد کے ظہور کے بعد دنیا کس طرح ہنگامہ برپا ہوگئی ، اور انھیں اپنے رہتے وقت کے مطابق نئے ہیروز کی ضرورت ہے۔ “سیم مزید کہتے ہیں ،” ان علامتوں کو مرد اور خواتین کے بغیر کچھ بھی نہیں ، “سیم نے مزید کہا ،” میوزیم میں ڈھکن کی ڈھال کو جواز کے طور پر استعمال کرنا۔ اس کے بعد سیم اور روڈس کے پاس کچھ الفاظ ہیں ، البتہ حیرت ہے کہ اس نے اسے کیوں نہیں اٹھایا۔ ایسا محسوس ہوا جیسے کسی اور کا ، سیم نے اعادہ کیا ، اور یہ کہ کوئی اور اسٹیو ہے۔

بکی کو اپنے دماغ دھونے والے ماضی کے بارے میں ڈراؤنے خواب دیکھیں – جہاں اپنے مشنوں پر ، انہوں نے بے بس عینی شاہدین کو بھی ختم کردیا۔ موجودہ دور میں ، وہ معالج ڈاکٹر رائنر (ایمی ایکنو) کو دیکھ رہے ہیں جو اپنے خوابوں میں آکر وہ ان کی مدد کررہے ہیں۔ بکی کو امریکی حکومت نے معاف کر دیا ہے لیکن اسے تین اصولوں پر عمل کرنا چاہئے: غیر قانونی کچھ نہ کریں ، کسی کو تکلیف نہ دیں ، اور اصلاحات کریں۔ آخری بات کے ایک حصے کے طور پر ، بکی نے ایچ آئ آر ڈی اے کے سابقہ ​​ایجنٹوں کو متعلقہ قانون حکام سے رجوع کیا ہے۔ لیکن بکی کو اپنی ذاتی زندگی میں آگے بڑھنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ جیسا کہ اس نے نوٹ کیا ، وہ ایک لڑائی سے دوسری جنگ میں 90 سال تک چلا گیا۔ سوائے اس ویکنڈہ میں سکون کی اس چھوٹی سی مدت کے جہاں اس کی برین واشنگ مٹ گئی تھی۔ رینور نے نوٹ کیا کہ وہ اب آزاد ہے ، جس پر بکی جواب دیتا ہے: “کیا کرنا ہے؟”

ترمیم کرنے کے ایک حصے کے طور پر ، بکی نے اپنی موت کے عینی شاہد کے والد ، یوری (کین ٹیکموٹو) سے دوستی کی ہے۔

ہم سیم کی طرف واپس چلے گئے ، جو اب اپنے آبائی شہر لوزیانا میں ہیں ، اپنی بہن سارہ ولسن (اڈیپرو اوڈوئی) – جو ایم سی یو میں نئی ​​ہیں ، کی عیادت کرتے ہیں۔ اس کے بھانجے اسے قدرتی طور پر انکل سیم کہتے ہیں ، اور سارہ مروڑتی ہے کہ اس کا مذاق اڑانے کے لئے ، سلام کرتے ہوئے جب وہ ڈرائی سے “انکل سیم” کو دہرا رہی ہے – آپ جانتے ہو ، ریاستہائے متحدہ امریکہ کی شخصیت ہے۔ یہ اس حقیقت میں گھوم رہا ہے کہ سیم نے ہمیشہ کنبہ پر ملک کا انتخاب کیا ہے۔ جب سیم دور رہا ہے تو ، ان کا خاندانی کاروبار مشکلات سے دوچار ہے ، اس وجہ سے کہ اس کے پاس پانچ سالہ بلپ کے دوران قیمتی تعداد میں چند گراہک موجود تھے۔ سارہ اس مقام پر پہنچ چکی ہیں جہاں وہ خاندانی کشتی بیچنے پر غور کررہی ہیں۔ ان کے والدین کے نام پال اور ڈارلن ولسن ہیں۔ یہ کاروبار کا ایک اہم حصہ ہے۔ سیم نے وعدہ کیا ہے کہ وہ نیا قرض حاصل کرسکتا ہے ، وعدہ کرتے ہوئے اسے تاخیر کے لئے راضی کرنے کی کوشش کرتا ہے۔

فالکن اور سرمائی سولجر کا واقعہ 1 پھر بکی کے پاس واپس چلا گیا ، جو تاریخ میں ویٹریس لیہ (مکی ایشیکاوہ) کے ساتھ ہے جو یوری نے اس کے لئے مقرر کیا تھا۔ جب وہ لیہ کے ساتھ بٹشپ کھیلتا ہے ، تو اس کے بارے میں پوچھا جاتا ہے کہ اس کی عمر کتنی ہے (106 ، وہ سچائی سے جواب دیتا ہے) ، وہ دستانے کیوں پہنتا ہے (خون کی گردش خراب ہے ، وہ جھوٹ بولتا ہے) ، اور اس کی بہن بھائی (اس کی ایک بہن ہے ، انتظار کرو وہ ابھی تک زندہ ہے؟) اس وقت وہ واقعی بوڑھا ہونا ضروری ہے)۔

فالکن موسم سرما میں فوجی قسط 1 bucky barnes فالکن موسم سرما میں فوجی قسط 1 bucky barnes

فیلکن اور سرمائی سولجر قسط 1 میں بکی بارنس کی حیثیت سے سبیستیان اسٹین
فوٹو کریڈٹ: ڈزنی / چمتکار اسٹوڈیوز

اور اب وقت آگیا ہے کہ فیلکن اور موسم سرما کے سپاہی اپنے ھلنایک متعارف کروائیں۔ پہلے ہی سے سام کے آرمی دوست جوکین سوئٹزرلینڈ پہنچے ہیں ، جہاں ایک طرح کے لوگوں کے ایک گروپ کا استعمال کرتے ہوئے لوگ جمع ہوگئے ہیں۔ کوئی ان کے پہننے کے لئے ماسک بانٹ رہا ہے ، اور جواکن قدرتی طور پر کسی کو بھی گھل مل جانے کے ل accep قبول کرتا ہے۔ لیکن ایسا لگتا نہیں ہے کہ کوئی جانتا ہے کہ وہ یہاں کیا ہیں۔ کیونکہ جلد ہی ، خطرے کی گھنٹیاں ہٹ جاتی ہیں جب ایک دفنائی نقاب پوش شخص ہاتھ میں بھاری بیگ لے کر کسی عمارت سے چھلانگ لگا دیتا ہے۔ کیا یہ ڈکیتی ہے؟ اچھے آدمی جوکؤن نے اسے روکنے کی کوشش کی – وہ اپنا نقاب اتارتا ہے اور اس پر بندوق کی طرف اشارہ کرتا ہے ، جیسے اس کا سوئٹزرلینڈ میں دائرہ اختیار ہے – لیکن وہ جو کچھ کرتا ہے اس عمل میں خود کو تکلیف دے رہا ہے۔ جب مکquن دیوار میں اڑتا ہوا دفن ہوا نقاب پوش آدمی واقعی سخت مار سکتا ہے۔

فالکن اور سرمائی سولجر ایپیسوڈ 1 لوزیانا واپس چلا گیا ، اس کے ساتھ سام اور سارہ اپنے کاروبار کے لئے نیا قرض لینے بینک جا رہے ہیں۔ لون آفیسر (ونس پسانی) سام کو جلدی سے پہچانتا ہے بدلہ لینے والا، جو اس کے ساتھ سیلفی لینے پر راضی ہے۔ جب وہ پیتل کے کاموں پر اترتے ہیں تو ، لون افسر نوٹ کرتا ہے کہ سیم کے ریکارڈ میں پچھلے پانچ سالوں سے کوئی آمدنی نہیں دکھائی دیتی ہے۔ ٹھیک ہے ، وہ ، “پلٹ گیا”۔ تب لون آفیسر (طنز کرتے ہوئے) حیرت زدہ تھا کہ کیا ٹونی اسٹارک نے ایونجرز کو تنخواہ دی ، سام کو اس کی یاد دلانے کے لئے کہ اس نے یہ کام اپنے ملک سے پیار کے لئے کیا۔ بدقسمتی سے ، آپ اسے قرض کی درخواست پر نہیں ڈال سکتے ہیں – اور اس وجہ سے ، سام اور سارہ کو ان رقم کی تردید کی گئی ہے جن کی انہیں اشد ضرورت ہے۔

باہر ، ولسن بہن بھائی ایک دلیل میں مبتلا ہوجاتے ہیں ، جو بنیادی طور پر ان کی شاخوں کو ظاہر کرنے کے لئے موجود ہے۔ سام نے کم عمری میں ہی کنبہ چھوڑ دیا اور فضائیہ میں شامل ہو گیا ، اور یہ خاندانی کاروبار چلانے کے لئے سارہ پر رہ گیا تھا۔ اسے اضافی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا ، اپنے شوہر کو بھی کھو بیٹھیں۔

بعدازاں ، سام ایک زخمی فون کے ساتھ جوکون کے ساتھ ایک ویڈیو کال پر آتا ہے ، جو اس کی وضاحت کرتا ہے کہ وہ کیا تھا (بے وقوفوں سے)۔ اپنی گفتگو میں ، وہ “فلیگ سمشیرز” کی اصطلاح لاتے ہیں ، جو یہ نام نہیں ہے جس کے بارے میں ہم نے پہلے سنا ہے ، لیکن یہ نئی مارول سیریز کا مرکزی مرکز ہے جیسا کہ ہم پرومووں سے جانتے ہیں۔ لیکن فالکن اور موسم سرما کے سولجر کا واقعہ 1 ابھی تک اس میں شامل ہونے کی زحمت گوارا نہیں کرتا ، اسے مستقبل کے اقساط کے لئے چھوڑ کر۔

بس پھر ، سارہ سیم کی طرف پوچھتی چلی کہ کیا اس نے خبر سنی ہے؟ ٹی وی پر ، ایک سرکاری عہدیدار نے اعلان کیا ہے کہ بلپ کے بعد ، ملک کو ایک بار پھر سے متاثر ہونے کی ضرورت ہے۔ اسے ایک نئی علامت کی ضرورت ہے۔ اور اس موضوع پر سیم کے خیالات کے براہ راست برخلاف ، امریکی محکمہ دفاع نے انکشاف کیا ہے کہ اس نے نیا کپتان امریکہ چن لیا ہے۔ پرکرن کے کریڈٹ کے پیچھے کی تصاویر نے انکشاف کیا ہے کہ نئی کیپ کو جان واکر کہا جاتا ہے ، جو رسل نے ادا کیا ہے۔ اگرچہ سیم ڈھال لینے میں راضی تھا کیونکہ اسے لگا کہ اس کا تعلق کیپ سے ہے ، لیکن اس کا ملک کسی لمحے کی اطلاع پر اسے کسی اور کے حوالے کرنے کی قطعیت نہیں رکھتا ہے۔

فالکن اور سرمائی سولجر قسط 1 اب جاری ہے ڈزنی + اور ڈزنی + ہاٹ اسٹار. نئی اقساط ہر جمعہ کو رات 12:30 بجے IST / 12am PT کے قریب جاری ہوتی ہیں۔



Source link

Leave a Comment