Vivo V20 Review | NDTV Gadgets 360


بہتر بیٹری کی زندگی کی جستجو میں ، اسمارٹ فونز بڑے اور بھاری بن گئے ہیں۔ اگرچہ بہتر لوگ بیٹری کی بہتر زندگی کے ل trade اس تجارت سے ٹھیک ہیں ، لیکن دوسروں کو ابھی بھی انتخاب کرنا پسند ہے۔ اگر آپ مؤخر الذکر میں شامل ہیں تو ، Vivo کے پاس اب آپ کے پاس Vivo V20 کی شکل میں ایک آپشن موجود ہے۔ ڈیزائن پر ایک مضبوط توجہ کے ساتھ ، ویوو نے دعوی کیا ہے کہ اندرونی اجزاء سکڑ چکے ہیں اور اس نے کچھ ملی میٹر کاٹنا ختم کرنے کے لئے ایک اعلی کثافت والی بیٹری کا استعمال کیا ہے۔ اس کے نتیجے میں وی 20 کی موٹائی صرف 7.38 ملی میٹر ہے۔ کیا ڈیزائن پر اس توجہ کے باعث ویوو نے کہیں اور کونے کونے کاٹ ڈالے؟ میں نے Vivo V20 کو اپنے معمول کے تمام ٹیسٹ کے ذریعے معلوم کرنے کے لئے لگایا۔

Vivo V20 ڈیزائن: کھڑا ہے

ویوو کی اس فون کے ساتھ ڈیزائن پر توجہ مرکوز بالکل واضح ہے۔ وایو وی 20 توجہ دلانے والا ہے اور وہ ان لوگوں کے لئے اپیل کرے گا جو ڈیزائن کی قدر کرتے ہیں۔ یہ پتلا ہے اور اس کے انعقاد میں آرام دہ اور پرسکون بنانے کے گول کونے ہیں۔ آپ کو 20: 9 پہلو تناسب اور مکمل HD + ریزولوشن کے ساتھ 6.44 انچ AMOLED ڈسپلے ملتا ہے۔ اس کی پتلی سرحدیں ہیں جو مجموعی جمالیات میں اضافہ کرتی ہیں۔ Vivo V20 پر ایک واو ڈیپ نشان کے ساتھ چلا گیا ہے ، جو قدرے حیرت کی بات ہے کیونکہ وایو وی 17 (جائزہ) اور وایو وی 19 (جائزہ) دونوں کھیل سوراخ کارٹون دکھاتا ہے. پرانے ماڈل کی طرح آپ کو بھی ڈسپلے میں فنگر پرنٹ اسکینر ملتا ہے۔

V20 اٹھاو اور آپ دیکھیں گے کہ فریم پلاسٹک سے بنا ہوا ہے۔ طاقت اور حجم کے بٹن اچھی طرح پوزیشن میں ہیں اور اچھے تاثرات پیش کرتے ہیں۔ پاور بٹن کو آسانی سے تمیز کرنے کے لئے ، ویوو نے اسے ایک ساخت دیا ہے۔ آپ کو ایک USB ٹائپ سی پورٹ اور لاؤڈ اسپیکر کے ساتھ نیچے دیئے گئے ایک 3.5 ملی میٹر کا ہیڈ فون جیک ملتا ہے۔ وایو وی 20 کا وزن 171 جی ہے اور اس کی موٹائی 7.38 ملی میٹر ہے۔ یہ تین رنگین مختلف حالتوں میں دستیاب ہے: چاندنی سوناٹا ، آدھی رات کا جاز ، اور سن سیٹ میلوڈی۔ اس جائزے کے ل I میرے پاس سن سیٹ میلوڈی ورژن تھا ، جس کا رنگین میلان ختم ہے۔ یہ خاص قسم مختلف ہے 1 جی بھاری اور موٹائی 7.48 ملی میٹر ہے۔ بیک پینل شیشے سے بنا ہوا ہے اور اس میں دھندلا ختم ہے جو فنگر پرنٹ کو آلے سے دور رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ تاہم ، میں نے Vivo V20 کو تھوڑا پھسلیا ہوا پایا لہذا مجھے ناجائز طور پر شامل پلاسٹک کیس ڈالنا پڑا تاکہ آلہ کو حادثاتی قطروں سے محفوظ رکھا جاسکے۔

ویوو V20 فرنٹ امولڈ ڈسپلے گیجٹس360 ویوو وی 20 جائزہ

Vivo V20 6.44 انچ AMOLED ڈسپلے کھیلتا ہے

Vivo V20 پر کیمرا ماڈیول زیادہ مہنگے Vivo X50 پر مشتمل سے ملتا جلتا ہے۔ قدم رکھے ہوئے ڈیزائن نے اسے ایک پریمیم شکل دی ہے۔ ویوو نے 4،000 ایم اے ایچ کی بیٹری دی ہے جو Vivo V19 میں سے ایک کے مقابلے میں چھوٹی ہے۔ فوری چارج کرنے کے لئے آپ کو باکس میں 33 ڈبلیو فلیش چارج چارجر بھی بنڈل ملتا ہے۔

Vivo V20 وضاحتیں اور سافٹ ویئر: معمولی ہارڈ ویئر

Vivo V20 کی وضاحتیں کافی معمولی ہیں۔ آپ کے پاس یہاں کوالکوم اسنیپ ڈریگن 720G ایس سی شو چلارہا ہے ، اس میں مل کر 8GB رام ہے۔ یہ سب سے طاقت ور پروسیسر نہیں ہے جو آپ کو اس قیمت کے حصے میں مارکیٹ میں پائے گا ، لیکن 8 جی بی ریم کے ساتھ ، کارکردگی کا مسئلہ نہیں ہونا چاہئے۔ پیش کش پر اسٹوریج کی دو مختلف حالتیں ہیں ، اس میں 128GB اسٹوریج کے ساتھ بیس ویرینٹ کی قیمت ہے۔ 24،990 ، اور اس سے زیادہ 256GB اسٹوریج جس کی قیمت Rs. 27،990۔ میرے پاس اس جائزے کے لئے مؤخر الذکر تھا۔

Vivo V20 بہت کم فون چلانے میں شامل ہے Android 11 ابھی کے طور پر باکس سے باہر یہ گوگل کے آپریٹنگ سسٹم کے اوپری حصے پر ویوو کا کسٹم فنٹچ OS 11 چلا رہا ہے۔ وی 20 ستمبر کا حفاظتی پیچ چلارہا تھا جو کہ حالیہ ہے۔ مجھے UI کو استعمال کرنا آسان ہے اور میں نے کسی مسئلے کا سامنا نہیں کیا۔ یہ فون کچھ بلٹ ویئر کے ساتھ پہلے سے نصب کردہ ، جیسے فیس بک اور وی اپ اسٹور کے ساتھ آتا ہے ، جو گوگل پلے اسٹور کا متبادل ہے۔

vivo v20 android 11 گیجٹ360 Vivo V20 جائزہ

Vivo V20 ان چند فونز میں شامل ہے جو پہلے ہی Android 11 کے ساتھ بھیج رہے ہیں

آپ کو ڈیفالٹ کے ذریعہ نیویگیشن کے تین بٹن ملتے ہیں لیکن آپ اشارہ پر مبنی نیویگیشن پر جا سکتے ہیں۔ آپ UI میں مختلف متحرک تصاویر کو بھی تبدیل کرسکتے ہیں۔ V20 لاک اسکرین انٹرنیٹ سے مختلف تصاویر کو بطور ڈیفالٹ کھینچتی ہے۔ آپ زمرہ جات کو شارٹ لسٹ کرسکتے ہیں یا اگر ضرورت ہو تو اسے مکمل طور پر غیر فعال بھی کرسکتے ہیں۔ جائزہ لینے کے دورانیے کے دوران مجھے کسی بھی قسم کی فضول اطلاعات کا سامنا نہیں ہوا۔

Vivo V20 کی کارکردگی: کافی ہے

Vivo V20 میں کرکرا AMOLED ڈسپلے ہے جو ویڈیو دیکھنے کے لئے بہت اچھا ہے۔ دیکھنے کے زاویے اچھے ہیں ، اور باہر ہوتے وقت پینل کافی روشن ہوجاتا ہے۔ حالانکہ یہ اعلی ریفریش ریٹ پینل نہیں ہے۔ آپ ڈسپلے کے کلر موڈ کو موافقت کرسکتے ہیں اور اپنی ترجیح کی بنیاد پر رنگین درجہ حرارت بھی مرتب کرسکتے ہیں۔ میں گیمو اور ملٹی ٹاسک آسانی سے کسی بھی وقفے یا ہنگامے کے بغیر Vivo V20 کے ساتھ آسانی سے کھیل سکتا تھا۔ ان ڈسپلے میں موجود فنگر پرنٹ اسکینر کے ساتھ ساتھ چہرے کی شناخت V20 کو غیر مقفل کرنے کیلئے جلدی تھی۔

وی 20 اپنے بینچ مارک اسکورز سے مجھے حیران کرنے میں کامیاب ہوگیا۔ انٹو میں اس نے 2،82،525 پوائنٹس واپس کیے جو اس سے زیادہ ہے سیمسنگ کہکشاں M51 (جائزہ) کا انتظام کیا۔ پی سی مارک کے ورک 2.0 ٹیسٹ میں ، Vivo V20 نے 7،497 پوائنٹس واپس کیے۔ وی 20 نے بالترتیب جی ایف ایکس بینچ کے مین ہیٹن 3.1 اور ٹی ریکس بینچ مارکس میں 27 ایف پی ایس اور 60 ایف پی ایس کا بھی انتظام کیا۔

ویوو V20 بیک گریڈینٹ فینیش گیجز360 ویوو وی 20 جائزہ

Vivo V20 Qualcomm اسنیپ ڈریگن 720G SoC کے ذریعہ تقویت یافتہ ہے

گیمنگ کا مظاہرہ مہذب تھا ، اور Vivo V20 میڈیم گرافکس کے معیار پر بذریعہ ہائی فریم ریٹ پر کال آف ڈیوٹی چلایا گیا۔ پھر میں نے اعلی تک گرافکس کے معیار کو ٹکرا دیا اور 20 منٹ تک کھیل کھیلا ، جس کے نتیجے میں بیٹری کی سطح میں 5 فیصد کمی آ گئی۔ فون گیمنگ کے بعد ٹچ پر قدرے گرم تھا ، لیکن خطرناک حد تک نہیں۔ آرام دہ اور پرسکون کھیل جیسے ہمارے درمیان بغیر کسی مسئلے کے ٹھیک رہا۔

مجھے Vivo V20 سے اچھی بیٹری کی زندگی ملی۔ یہ ایک ہی الزام میں ایک دن سے زیادہ چلتا رہا۔ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں ، یہ اسمارٹ فون 14 گھنٹے 39 منٹ تک جاری رہا جو اس قیمت کے مقام پر دستیاب دیگر سمارٹ فونز سے بہت کم ہے۔ فراہم کردہ 33 ڈبلیو فلیش چارج چارجر کے ساتھ چارج کرنا جلدی ہے۔ یہ 30 منٹ میں وی 20 سے 55 فیصد اور ایک گھنٹے میں 98 فیصد لے سکتا ہے۔

Vivo V20 کیمروں: سیلفی فوکسڈ

ویو نے V20 کے عقبی حصے میں ٹرپل کیمرہ سیٹ اپ استعمال کیا ہے ، جس میں 64 میگا پکسل کا پرائمری کیمرا ، 8 میگا پکسل کا وائڈ اینگل کیمرا بھی ہے جو میکرو فوٹو گرافی کے قابل ہے ، اور 2 میگا پکسل کا مونو کیمرہ ہے۔ اس فون میں آئی آٹوفوکس کے ساتھ 44 میگا پکسل کا سیلفی شوٹر بھی ہے۔ کیمرا ایپ استعمال کرنے میں بہت آسان ہے اور شوٹنگ کے مختلف طریقوں کو اچھی طرح سے ترتیب دیا گیا ہے۔ فوٹو موڈ میں آپ لینس آئیکن پر ٹیپ کرکے ایک وسیع زاویہ ، بوکے یا میکرو شاٹ لے سکتے ہیں۔ مضامین اور منظر کو معلوم کرنے کے لئے AI بہت جلد ہے۔

ویوو V20 بیک کیمرہ ماڈیول گیجٹ 360 ویوو وی 20 جائزہ

وی 20 پر ٹرپل کیمرا سیٹ اپ کافی ورسٹائل ہے

دھوپ کی دھوپ میں روشن حالتوں میں چلائی گئی فوٹو اچھی طرح سے نکلی۔ وی 20 اب بھی درست رنگوں کے ساتھ ان شاٹس میں اچھی تفصیلات کا انتظام کرسکتا ہے۔ وسیع زاویہ والے کیمرا نے بھی اچھے معیار کا انتظام کیا ، لیکن آؤٹ پٹ پرائمری کیمرا کی نسبت اتنی تیز نہیں تھی اور اندر کی زومنگ پر تفصیل کا فقدان واضح تھا۔

Vivo V20 ڈے لائٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ویوو وی 20 ڈے لائٹ وائڈ اینگل کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

کم روشنی والے کیمرہ پرفارمنس اچھی تھی۔ تصاویر میں شور کم تھا اور روشن علاقوں میں تفصیلات مہذب تھیں۔ نائٹ موڈ کو چالو کرنے سے تفصیل کی سطح کو بہتر بنایا گیا لیکن اس کے نتیجے میں شاٹس لازمی طور پر زیادہ روشن نہیں تھے۔ نائٹ موڈ میں شاٹ لینے میں 4-5 سیکنڈ لگتے ہیں ، لہذا آپ کو فون مستحکم رکھنا ہوگا۔ اس کے مقابلے میں وسیع زاویہ والا کیمرہ نچلے درجے کی تفصیل کے ساتھ گہرے نائٹ شاٹس پر قبضہ کرتا ہے۔

Vivo V20 کم روشنی کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo V20 کم روشنی کے وسیع زاویہ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo V20 نائٹ موڈ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

قریبی اپ شاٹس اچھ detailsی تفصیلات اور پس منظر کے لئے نرم گہرائی کے اثر کے ساتھ کرکرا تھے۔ Vivo V20 میکروس کیلئے اپنا سپر وائڈ اینگل کیمرا استعمال کرتا ہے اور آپ کسی بھی مضمون سے کافی قریب آسکتے ہیں۔ میکرو شاٹس اچھی تفصیل کے ساتھ سامنے آئے ، اور چونکہ آپ سب سے زیادہ وقف شدہ میکرو کیمرا تیار کرتے ہیں اس کے مقابلے میں ایک اعلی ریزولیشن امیج کے ساتھ اختتام پذیر ہوتے ہیں ، لہذا آپ کے پاس اس سے بھی زیادہ میگنفائنگ شاٹس کا اختیار ہوتا ہے۔ پورٹریٹ میں اچھی طرح سے کنارے کی نشاندہی کی گئی تھی اور آپ کو کلنک اثر کی شدت کو طے کرنے کا آپشن ملتا ہے۔ خوبصورتی کو ڈیفالٹ کے ذریعہ فعال کیا گیا ہے جو جلد کی بناوٹ کو ہموار کرتا ہے۔

Vivo V20 قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo V20 میکرو کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo V20 پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo V20 میں آئی آٹوفوکس کی خصوصیت موجود ہے جو اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ سیلفی میں آپ کی آنکھیں تیز توجہ میں ہوں۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ یہ خصوصیت بطور ڈیفالٹ غیر فعال ہوگئ تھی۔ دن کی روشنی میں سیلفیاں درست رنگوں اور اچھی تفصیلات کے ساتھ تیز تھیں۔ کیمرا اس موضوع پر زور دیتا ہے جس کی وجہ سے اس پس منظر کو اوورسپاس کیا جاسکتا ہے۔ پورٹریٹ سیلفیز ممکن ہے اور آپ شاٹ لینے سے پہلے کلنک کی سطح کو مرتب کرسکتے ہیں۔ اے آئی نے ماسک لگا کر بھی چہروں کا پتہ لگا لیا۔ قریب ہی روشنی کے ذرائع کے ساتھ کم روشنی والی سیلفیز میں اچھی تفصیل تھی۔

ویوو وی 20 ڈے لائٹ سیلفی کیمرا نمونہ (نیا سائز والی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo V20 لو لائٹ سیلفی کیمرا نمونہ (نیا سائز والی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ویڈیو ریکارڈنگ پرائمری کے ساتھ ساتھ سیلفی شوٹر کے ل 4 4K پر ہے۔ 4K کے ساتھ ساتھ 1080p میں فوٹیج شاٹ مستحکم ہے۔ دن کے وقت ادھر ادھر گھومتے ہو foot فوٹیج میں کبھی کبھار شمعون نظر آتا تھا۔ وی 20 میں ایک سپر اینٹی شیک کی خصوصیت ہے جو بنیادی سینسر میں فصل لگا کر ویڈیو کو مستحکم کرنے میں مدد دیتی ہے ، لیکن آؤٹ پٹ 1080p تک محدود ہے۔ دونوں قراردادوں پر کم روشنی والی ویڈیو شاٹ کا ایک ہلکا اثر پڑا۔

سزا

ویوو عجیب تعداد کے اپنے معمول کی ترتیب کے بجائے ، اس فون کے ساتھ نام کی ایک نئی حکمت عملی طے کر رہا ہے۔ اس سے یہ معلوم ہوتا ہے کہ اس نے V20 کے ساتھ کیا مختلف طریقہ اختیار کیا ہے۔ اس کے بجائے اپنے پیشرو سے براہ راست موازنہ نہیں کیا جاسکتا ، بجائے اس کے کہ ڈیزائن پر زیادہ توجہ دی جائے۔ اگر آپ اسمارٹ فون میں دوسرے پہلوؤں کی قدر کرتے ہیں تو ، Vivo V20 آپ کو اپیل کرے گا۔ یہ اچھی طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہے اور ٹچ پریمیم محسوس کرتا ہے۔

تاہم ویوو کی حکمت عملی نے آلہ پر بیٹری کی گنجائش محدود کردی ہے۔ جبکہ یہ بیٹری کی مہذب زندگی کا انتظام کرتا ہے ، متبادلات جیسے گلیکسی M51 (جائزہ) اس سلسلے میں نمایاں طور پر بہتر کارکردگی پیش کرتے ہیں۔ عمومی کارکردگی قیمت کے لئے مہذب ہے ، لیکن دوسرے اختیارات سمیت ون پلس نورڈ (جائزہ) اسی قدر رقم کے لG 5G کنیکٹوٹی کے ساتھ مزید طاقتور ہارڈ ویئر کی بھی خصوصیت بنائیں۔



Source link

Leave a Comment