Vivo X60 Pro جائزہ: ایک قابل جانشین


ویوو ایکس 50 پرو پہلا اسمارٹ فون تھا جس نے ہندوستان میں ایک جیمبل کیمرا سسٹم کے ساتھ لانچ کیا تھا۔ اس نے ہلچل اور وبلوں کی تلافی کے ل the پرائمری کیمرا سینسر کو جسمانی طور پر منتقل کرنے کے قابل بنا دیا۔ ویوو نے اب X50 پرو کے جانشین Vivo X60 Pro کو لانچ کیا ہے ، جو اصل میں بہتری لانے کا دعوی کرتا ہے۔ Vivo X60 Pro نئے کوالکوم اسنیپ ڈریگن 870 ایس سی میں بھی پیک کرتا ہے جس کی مدد سے اسے کارکردگی کے محاذ پر بھی مدد ملنی چاہئے۔ میں نے اپنے تمام معمول کے ٹیسٹوں کے ذریعے X60 پرو لگایا تاکہ یہ معلوم ہوسکے کہ اس کا کرایہ کیسے ہے۔

بھارت میں Vivo X60 Pro کی قیمت

Vivo X60 Pro قیمت ہے۔ ہندوستان میں 49،990۔ اس میں 12 جی بی ریم اور 256 جی بی اسٹوریج موجود ہے۔ یہ اسمارٹ فون دو رنگوں کے اختیارات ، مڈ نائٹ بلیک اور شمر بلیو میں پیش کیا گیا ہے۔

Vivo X60 Pro ڈیزائن

Vivo X60 Pro اس کے پیشرو ، سے ملتا جلتا نظر آتا ہے Vivo X50 Pro (جائزہ). اگرچہ ڈیزائن بڑے پیمانے پر غیر تبدیل شدہ ہے ، لیکن یہ کوئی مسئلہ نہیں ہے کیوں کہ یہ اب بھی دلکش لگتا ہے۔ Vivo X60 Pro میں 6.56 انچ AMOLED ڈسپلے ہے جو پرانے حصوں کی طرح منحنی خطوط پر منحصر ہے سیمسنگ گلیکسی ایس سیریز کے اسمارٹ فونز۔ اس سے پینل کو کنارے سے کنارے کا احساس ملتا ہے۔ اوپر اور نیچے کے بیجلز بھی پتلے ہیں اور ویوو نے سیلفی کیمرا ہول کو چھوٹی سی پیش کش کو کم سے کم پریشان رکھا ہے۔ ڈسپلے کو سکاٹ ایکسینسیشن اپ گلاس سے بھی محفوظ کیا گیا ہے۔

Vivo X60 پرو کے دھاتی فریم کو پورا کرنے کے لئے AMOLED ڈسپلے منحنی خطوط ، اور ہر چیز پریمیم دکھتی اور محسوس کرتی ہے۔ مڈ فریم مڑے ہوئے ڈسپلے اور گلاس بیک پینل کو ایڈجسٹ کرنے کے لئے اطراف میں پتلی ہے۔ مڑے ہوئے ڈسپلے اور بیک X60 پرو کو ایک چیکنا سائیڈ پروفائل دیتے ہیں جس کی وجہ سے یہ آرام سے رہ جاتا ہے۔ میں نے پایا کہ پاور اور حجم کے بٹن اچھی طرح سے پوزیشن میں ہیں اور ان تک پہنچنا کوئی مسئلہ نہیں تھا۔ یہ بٹن بھی دھات سے بنے ہیں اور پاور بٹن کی بناوٹ ختم ہوتی ہے جس کی وجہ سے تمیز کرنا آسان ہوجاتا ہے۔ فون کے بائیں طرف کوئی بندرگاہیں یا سلاٹ نہیں ہیں ، اور اوپر والے حصے میں صرف ثانوی مائکروفون ہے۔ نچلے حصے میں ، Vivo X60 Pro کی USB ٹائپ سی پورٹ ، سم ٹرے ، پرائمری مائکروفون ، اور لاؤڈ اسپیکر ہے۔

Vivo کی X60 بیک پینل Vivo X60 Pro جائزہ

Vivo X60 Pro کی پشت پر کارننگ گورللا گلاس 6 ہے

وایو کارننگ گورللا گلاس 6 کا انتخاب پیٹھ کے ل. کیا ہے ، لہذا اس کو خروںچ اور چھوٹے حادثاتی قطرے برداشت کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔ پچھلے پینل میں دھندلا ختم ہے جو فنگر پرنٹ کو آلے سے دور رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ ویوو نے کیمرے کے ماڈیول ڈیزائن کو تبدیل نہیں کیا ، جو اب پوری طرح کی پوری سیریز میں عام ہے۔ کیمیو ماڈیول میں اس بار زیوس لوگو موجود ہے ، کیمرا لینس کے لئے زیو کے ساتھ ویوو کی شراکت کی بدولت۔

Vivo X60 Pro میں واٹر پروفنگ کا فقدان ہے اور اس کے پاس IP کی درجہ بندی نہیں ہے ، جس کی توقع مارکیٹ میں اس قیمت پر ہوگی۔ یہ وائرلیس چارجنگ سے بھی محروم رہتا ہے۔

Vivo X60 Pro وضاحتیں اور سافٹ ویئر ہے

6.56 انچ کا بڑا AMOLED ڈسپلے فل-ایچ ڈی + ریزولوشن میں کھیلتا ہے اور اس کی زیادہ سے زیادہ ریفریش ریٹ 120 ہ ہرٹز ہے۔ اسمارٹ فون کو بطور ڈیفالٹ سمارٹ سوئچ پر سیٹ کیا گیا ہے جو فون کو 60 ہ ہرٹج اور 120 ہ ہرٹز کے درمیان خود بخود سوئچ کرنے دیتا ہے۔ متبادل کے طور پر ، آپ اسے یا تو ریفریش ریٹ پر سیٹ کر سکتے ہیں۔ وایو ڈسپلے کے ل for 240 ہرٹج ٹچ سمپلنگ ریٹ بھی دعوی کرتا ہے

ویوو ایکس 60 پرو کو کوالکوم اسنیپ ڈریگن 870 ایس سی کے ذریعہ 12 جی بی ایل پی ڈی ڈی آر 4 ایکس ریم اور 256 جی بی یو ایف ایس 3.1 اسٹوریج ہے۔ ویوو نے Vivo X60 Pro کے ساتھ ورچوئل ریم بھی پیش کیا ہے ، جو بنیادی طور پر تقریباically 3 جی بی اسٹوریج اسپیس کو ورچوئل ریم کے طور پر استعمال کرتا ہے۔ آپ کے پاس یہ اختیار موجود ہے کہ آپ اسے بند کردیں اور اگر ضرورت ہو تو 3 جی بی اسٹوریج کا دوبارہ دعوی کریں۔ Vivo X60 پرو پر آپ کو 4200mAh کی بیٹری مل جاتی ہے جو مہذب ہے اور یہ کہ یہ صرف 7.59 ملی میٹر موٹی ہے۔ ویوو نے ایک 33W چارجر بنڈل کیا ہے جو فون کو تیزی سے چارج کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔ کنیکٹیویٹی کے اختیارات میں ڈوئل بینڈ Wi-Fi ، بلوٹوتھ 5.1 ، 4G VoLTE ، اور 5G شامل ہیں۔ اس میں نیویگیشن کے چھ سسٹم موجود ہیں لیکن حیرت کی بات یہ ہے کہ این ایف سی کو چھوڑ دیتے ہیں۔

Vivo کی X60 کی ترتیبات Vivo X60 Pro کا جائزہ لیں

Vivo X60 Pro ، Android 11 کو باکس سے باہر فنٹچ او ایس 11 کے ساتھ چلاتا ہے

ویو فونٹونچ OS 11.1 پر مبنی اسمارٹ فون کو جہاز پر بھیجتا ہے Android 11. اسٹاک اینڈروئیڈ کے مقابلے میں UI میں کوئی بڑی تبدیلیاں نہیں ہیں ، اور میں نے اسے استعمال کرنا آسان سمجھا۔ اگر آپ اپنے اسمارٹ فون کو کسٹمائز کرنا پسند کرتے ہیں تو ، ویو مختلف تھیمز کے ساتھ ساتھ تھیم ایپ کا استعمال کرتے ہوئے تھیم بھی پیش کرتا ہے۔

مجھے اسمارٹ فون پر کافی تعداد میں پہلے سے نصب ایپس ملی ہیں جن میں ایمیزون ، ڈیلی ہنٹ ، فلپ کارٹ ، فیس بک ، اسنیپ چیٹ ، موج ، وی-اپسٹور اور بہت کچھ شامل ہے۔ آپ ان سبھی کو انسٹال کرسکتے ہیں سوائے V-Appstore کے جو Play Store میں کمپنی کا متبادل ہے۔ مجھے وی اپ اسٹور اور ڈیلی ہنٹ کی طرف سے کچھ اطلاعات ملی ، جو پریشان کن تھیں۔

Vivo X60 Pro کی کارکردگی

Vivo X60 Pro نے بغیر کسی وقفے یا ہنگامے کے بہترین کارکردگی پیش کی۔ مینو کے ذریعے سکرول کرتے ہوئے UI نے ہموار اور ذمہ دار محسوس کیا۔ میں نے ریفریش ریٹ کو 120 ہ ہرٹز پر متعین کیا اور اس سے طومار کرنے والی باتیں ہموار ہوجاتی ہیں۔ میں نے عمدہ دیکھنے کے زاویوں اور اچھی چمک کے ساتھ یہ ڈسپلے کرکرا پایا۔ اس ڈسپلے پینل پر ویڈیوز دیکھنے سے دل چسپ محسوس ہوتا ہے ، لیکن ایک سٹیریو اسپیکر سیٹ اپ نے تجربے کو مزید بڑھا دیا ہوگا۔ Vivo X60 Pro پر موجود ڈسپلے میں موجود فنگر پرنٹ اسکینر فون کو غیر مقفل کرنے میں جلدی ہے اور اسے میرے تجربے میں کبھی دوسری کوشش کی ضرورت نہیں ہے۔

میں نے یہ دیکھنے کے لئے اپنے معیارات کا سیٹ چلایا کہ مقابلہ کے سلسلے میں کوالکم اسنیپ ڈریگن 870 ایس سی کہاں کھڑا ہے۔ ویوو ایکس 60 پرو نے انٹو ٹو (ورژن 9) میں 716،817 اور پی سی مارک ورک 2.0 میں 12،049 پر ایک متاثر کن پوسٹ کیا۔ گرافکس کے بینچ مارک بھی اچھے تھے ، اور جی ایف ایکس بینچ کے ٹی ریکس اور کار چیس بینچ مارکس میں اسمارٹ فون بالترتیب 120fps اور 50fps کا انتظام کرسکتا ہے۔ اس اسمارٹ فون کو بینچ مارک کرتے ہوئے میرے یونٹ پر ویوو کی ورچوئل ریم کو فعال کیا گیا تھا لیکن میں نے اسے غیر فعال کرنے کے بعد کچھ ٹیسٹ دوبارہ چلائے اور اسکور بالکل مختلف نہیں تھے۔ ورچوئل رام نظریہ میں صاف ستھرا تصور ہے لیکن آپ کو کارکردگی میں کوئی نمایاں فرق دیکھنے کے ل the X60 پرو کو اپنی حدود میں دھکیلنا پڑے گا ، کیونکہ 12 جی بی فزیکل رام مناسب سے زیادہ ہے۔

Vivo کی X60 کیمرہ ماڈیول Vivo X60 Pro جائزہ

48 میگا پکسل کے پرائمری کیمرا میں جمبل استحکام ہے

ڈیوٹی موبائل کی کال بہت اعلی پر موجود گرافکس اور ہائی میں فریم ریٹ کے ساتھ چل رہی تھی ، اور مجھے کوئی ہنگامہ نہیں ہوا۔ میں نے 30 منٹ تک کھیل کھیلا اور بیٹری کی زندگی میں 9 فیصد کمی دیکھی۔ ایکس 60 پرو چھوئے جانے کے لئے قدرے گرم تھا لیکن زیادہ نہیں۔ اگر آپ بھاری ٹائٹل کھیلنا چاہتے ہیں تو ، یہ ویو ان کو آسانی سے جیت سکتا ہے۔

اپنے استعمال کے ساتھ مجھے ہر دوسرے دن X60 پرو چارج کرنا پڑا ، اور یہ کوئی بڑا مسئلہ نہیں تھا۔ ضرورت سے زیادہ گیمنگ اور کیمرا کے استعمال سے بیٹری تھوڑی تیز ہوجاتی ہے ، لہذا آپ کو اپنے استعمال پر منحصر ہوتے ہوئے جلد فون پلگ کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ ہمارے ایچ ڈی ویڈیو لوپ ٹیسٹ میں یہ فون 14 گھنٹوں اور 56 منٹ تک جاری رہا ، جو 4،200 ایم اے ایچ کی بیٹری میں داخل ہونے کے بعد یہ ایک اچھ scoreا اسکور ہے۔ فراہم کردہ 33 ڈبلیو فاسٹ چارجر 30 منٹ اور 96 فیصد میں بیٹری کو 53 فیصد تک لے جانے کے قابل ہے ایک گھنٹے میں.

Vivo X60 Pro کیمرے

Vivo X60 Pro پیچھے ایک ٹرپل کیمرا سیٹ اپ کھیلتا ہے ، جو وضاحتوں کے لحاظ سے Vivo X50 Pro سے خاصی مختلف نہیں ہے۔ پرائمری کیمرا میں 48 میگا پکسل کا سینسر (سونی IMX598) اور جمبل اسٹیبلائزیشن ہے۔ یہ سینسر فوٹو شوٹ کرنے اور ویڈیو ریکارڈ کرنے کے دوران معمولی ہلچل کی تلافی کرنے کیلئے جسمانی طور پر آگے بڑھنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ ایک 13 میگا پکسل کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا اور 13 میگا پکسل کا پورٹریٹ کیمرا بھی ہے۔ الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا شوٹنگ میکرو کے ساتھ لگایا گیا ہے ، اور اے آئی کا پتہ لگاسکتا ہے جب آپ کسی مضمون سے کافی قریب ہوں گے اور کیمرے خود بخود سوئچ کر سکتے ہیں۔ ویوو کا کیمرا ایپ استعمال کرنا آسان تھا اور میں شوٹنگ کے بہت سارے طریقوں سے مغلوب نہیں ہوا تھا۔ آپ مکمل کنٹرول کیلئے بنیادی طریقوں پر قائم رہ سکتے ہیں یا پرو موڈ میں ڈوبکی لگا سکتے ہیں۔ کیمرا میں AI منظر کی اصلاح کو بطور ڈیفالٹ فعال ہے اور جب میں شاٹس لے رہا تھا اس وقت مناظر کا پتہ لگانا جلدی تھا۔

ویوو ایکس 60 پرو کے ساتھ گولی مار دی گئی دن کی روشنی کی تصاویر اچھ wereی تھیں اور ان کی روشنی ڈالی گئی خصوصیات میں اچھی خاصیت تھی ، جبکہ سائے غیر متوقع تھے اور اتنے تیز نہیں تھے۔ الٹرا وائیڈ اینگل کیمرے کا استعمال کرتے ہوئے تصاویر کے امیج کوالٹی میں نمایاں کمی دیکھنے میں آئی ، اگرچہ ایسا لگتا ہے کہ یہ میٹر کی روشنی کی حد تک بہتر ہے۔

Vivo X60 Pro دن کی روشنی میں کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro انتہائی وسیع زاویہ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

آپ کے پاس مکمل ریزولیشن پر فوٹو شوٹ کرنے کا اختیار ہے ، اس کے نتیجے میں 48 میگا پکسل کے شاٹس ہوتے ہیں جو فون کو گرفت میں لینے میں تقریبا two دو سیکنڈ کا وقت لگاتے ہیں۔ پیداوار میں ڈیفالٹ 12 میگا پکسل شاٹس کے مقابلے میں بہتر تفصیلات موجود تھیں ، لیکن اسکرین پر 100 فیصد اضافہ پر ٹھیک اناج نظر آتا تھا۔

قریب قریب شاٹس اچھے تھے ، مناسب تفصیل اور پس منظر کے ل field فیلڈ کی نرم گہرائی کے ساتھ۔ ایسا لگتا ہے کہ اے آئی نے اس کے برعکس بہت کم اضافہ کیا ہے۔ جب آپ کسی مضمون سے کافی قریب ہوجاتے ہیں تو کیمرا ایپ خودبخود میکرو موڈ میں تبدیل ہوجاتا ہے۔ نتیجے میں 13 میگا پکسل میکرو کی اچھی تفصیل ہے۔ آپ ان شاٹس کو اعلی قرارداد کی بدولت زیادہ تر سرشار میکرو کیمروں سے حاصل کرنے کی صلاحیت بھی رکھتے ہیں۔

Vivo X60 Pro قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro میکرو کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

13 میگا پکسل کے پورٹریٹ کیمرا کے ساتھ لیے گئے پورٹریٹ کرکرا تھے ، اور اس نے اچھ edgeے کنارے کی شناخت کی۔ شاٹ لینے سے پہلے آپ کے پاس کلنک کی سطح کو طے کرنے کا اختیار ہے ، بیوٹیفیکیشن کو بطور ڈیفالٹ قابل بنایا جاتا ہے ، اور اس سے پیداوار میں تیزی آتی ہے۔

Vivo X60 Pro پورٹریٹ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

کم روشنی والے کیمرہ کی کارکردگی اچھی تھی ، اور فون کو شاٹ پر قبضہ کرنے میں زیادہ دیر نہیں لگتی تھی۔ اس نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا لیکن تفصیلات اتنی تیز نہیں تھیں جتنا میں پسند کروں گا۔ شاٹ پر قبضہ کرنے میں نائٹ موڈ میں تقریبا 2-3 2-3- seconds سیکنڈ کا وقت لگتا ہے۔ اس نے باقاعدگی سے فوٹو موڈ کے مقابلے میں قدرے بہتر تفصیل سے انتظام کیا۔

Vivo X60 Pro کم روشنی کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro نائٹ موڈ کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

دن میں روشنی کے ساتھ ساتھ کم روشنی کی روشنی میں 32 میگا پکسل فرنٹ کیمرا کا استعمال کرتے ہوئے گولیوں سے چلنے والی سیلفیز بھی کرکرا تھیں۔ آپ سیلفی پورٹریٹ بھی لے سکتے ہیں ، اور فون ماسک لگا کر بھی چہروں کا پتہ لگا سکتا ہے۔ فوٹو میں کنارے کا پتہ لگانا اچھا تھا اور میں شاٹ لینے سے پہلے کلنک کی سطح کو مرتب کرسکتا تھا۔

Vivo X60 Pro سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro کم روشنی پورٹریٹ سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز کی تصویر دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ویڈیو ریکارڈنگ پرائمری کیمرا کیلئے 4K اور سیلفی شوٹر کے لئے 1080 پی میں سب سے اوپر ہے۔ جمبل استحکام کے نظام کی بدولت ، Vivo X60 Pro تمام قراردادوں میں فوٹیج کو مستحکم کرسکتا ہے۔ استحکام کے دو طریقے ہیں۔ معیاری ، جس میں چلتے وقت فوٹیج ریکارڈ کرنے پر اچھی طرح کام کیا ، اور “سپر اینٹی شیک” ، جس نے فوٹیج کو مستحکم کرنے کی کوشش کی جب میں چل رہا تھا۔ Vivo X60 Pro میں چل رہا تھا اس دوران فوٹیج کو اچھی طرح سے ہموار کرنے کا انتظام کیا تھا لیکن چلانے میں کیمرہ کا انتظام کرنا بہت زیادہ تھا۔ کم روشنی میں بھی ، ایکس 60 پرو نے آؤٹ پٹ میں کبھی کبھار چمکنے والی ویڈیوز کو مستحکم کرنے میں اچھا کام کیا۔

سزا

Vivo X60 Pro Vivo X50 Pro کا ایک اچھا جانشین ہے ، اور ان علاقوں میں بہتری آتی ہے جن میں بعد میں کمی نہیں تھی۔ کوالکم سنیپ ڈریگن 870 SoC کی بدولت پرفارمنس نے ایک اچھ bا ٹکرا حاصل کیا ہے۔ پیشرو کے مقابلے میں تصویر اور ویڈیو کا معیار بھی بہتر ہے۔

قیمت میں 49،990 Vivo X60 Pro کی قیمت اتنا ہی ہے جو سبکدوش ہونے والے ماڈل کی طرح ہے اور اس کی شکل میں مسابقت کا سامنا کرنا پڑتا ہے ون پلس 9 (جائزہآسوس آر او جی فون 5، اور صرف اعلان کردہ ژیومی ایم آئی 11 ایکس پرو. اسمارٹ فون کا آپ کا انتخاب مکمل طور پر آپ کی توقعات پر منحصر ہوگا – ون پلس 9 زیادہ طاقتور پروسیسر میں پیک اور ون پلس کے ٹریک ریکارڈ کی بنیاد پر بہتر سافٹ ویئر اپ ڈیٹ پیش کرسکتا ہے۔ دوسری طرف اسوس آر او جی فون 5 ایک عمدہ گیمنگ اسمارٹ فون ہے جو مقصد کے تحت بنایا گیا ہے۔ ژیومی ایم آئی 11 ایکس پرو ایک ہی پروسیسر کے ساتھ ٹرپل کیمرہ سیٹ اپ کے ساتھ ساتھ قیمتوں میں کم قیمت پر Rs. 39،990۔

ویوو ایکس 60 پرو کی اصل طاقت اس کا جمبل استحکام کا نظام ہے جو مقابلہ سے بہتر ویڈیو کارکردگی پیش کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لہذا اگر آپ اپنے اسمارٹ فون کے ساتھ بہت سی ویڈیو شوٹ کرنے کے خواہاں ہیں تو ، Vivo X60 Pro بل کو ٹھیک ٹھیک کرے گا۔



Source link

Leave a Comment