Vivo X60 Pro+ Review: Almost a Complete Package


ہندوستان میں پریمیم اسمارٹ فون طبقہ کا طویل عرصہ سے غلبہ رہا ہے سیمسنگ اور سیب، لیکن سالوں کے دوران ، چھوٹے کھلاڑی جیسے ون پلس اس منافع بخش پائی کا ایک ٹکڑا چھیننے کی کوشش کی جا رہی ہے۔ اس سال، ژیومی کے ساتھ اپنے کھیل کو بڑھایا ہے ایم آئی 11 الٹرا اور اسی طرح ہے وایو، اس کی X60 سیریز کے ساتھ۔

ہم پہلے ہی دیکھ چکے ہیں Vivo X60 Pro عمل میں ، اور یہ ان لوگوں کے لئے بہت اچھا اسمارٹ فون نکلا جو بہت ساری ویڈیو شوٹ کرتے ہیں۔ Vivo X60 Pro + یہ اس کا زیادہ مہنگا بھائی ہے ، اور بہتر کیمرا اور زیادہ طاقتور ایس او سی کی پیش کش کرتے ہوئے یہ زیادہ تر ایسی ہی اہم خصوصیات رکھتا ہے۔ قیمت میں 69،990 ، یہ ایم آئی 11 الٹرا اور ٹاپ اینڈ ایڈیشن کے براہ راست مقابلہ کرتا ہے ون پلس 9 پرو، دونوں ہی بہت اچھے اسمارٹ فون ثابت ہوئے ہیں۔ اب یہ جاننے کا وقت آگیا ہے کہ X60 Pro + پر X60 پرو سے زیادہ قیمت ہے۔

Vivo X60 Pro + ڈیزائن

میرے خیال میں ویوو نے واقعی اسے X60 Pro + کے ڈیزائن کے ساتھ پارک سے باہر نکالا ہے۔ یہ خوبصورت لگ رہا ہے ، بہتر محسوس ہوتا ہے ، اور دھات کے فریم اور پیرسکوپ کیمرا والے فون کیلئے حیرت انگیز طور پر روشنی ہے۔ بے نقاب ایلومینیم فریم کا دھندلا ختم اور غلط چمڑے کی پشت اس کو فنگر پرنٹ سے پاک رکھنے میں مدد کرتی ہے۔ اضافی ٹیلی فوٹو کیمرے کے علاوہ ، کثیر پرتوں والا پیچھے والا ماڈیول Vivo X60 پرو پر نظر آتا ہے۔ جسمانی بٹنوں میں اچھی رائے ہے ، اور نیچے ہمارے پاس سم ٹرے ، USB ٹائپ سی پورٹ ، اور اسپیکر موجود ہے۔

ڈسپلے بھی بہت اچھا لگتا ہے۔ یہ 6.56 انچ کا منحنی AMOLED پینل ہے جس میں ایک مکمل HD + ریزولوشن اور 120Hz ریفریش ریٹ ہے۔ ڈسپلے میں HDR10 + سرٹیفیکیشن ہے اور اسکاٹ کے Xensation Up سکریچ حفاظتی شیشے کے ذریعہ محفوظ ہے۔ اس قیمت پر ، میں ایک اعلی ریزولیوشن کیو ایچ ڈی + ڈسپلے کو پسند کرتا لیکن یہ برا نہیں ہے ، کیونکہ پکسل کی کثافت اب بھی 320 پیپیی سے زیادہ ہے۔

Vivo X60 Pro + جہاز میں باکس میں کافی کچھ سامان موجود ہے۔ ان میں 55W فاسٹ چارجر ، حفاظتی کیس ، 3.5 ملی میٹر ہیڈسیٹ ، اور ہیڈسیٹ کے لئے ٹائپ سی اڈاپٹر شامل ہیں۔

Vivo x60 نواز پلس جائزہ واپس QQQ

Vivo X60 Pro + خوبصورتی سے ڈیزائن کیا گیا ہے اور اس کا پریمیم محسوس ہوتا ہے

Vivo X60 Pro + تفصیلات اور سافٹ ویئر

Vivo X60 Pro + نے Qualcomm اسنیپ ڈریگن 888 ایس سی کی بدولت معیاری پرو ماڈل کی کارکردگی کو بہتر بنایا۔ یہ ٹاپ آف دی لائن چپ ون پلس اور ژیومی کے فون کے فوری حریفوں کو بھی طاقت دیتی ہے۔ یہ مجموعی طور پر پانچ 5 جی بینڈ کی حمایت کرتا ہے ، جو مہذب ہے لیکن اس سے بھی کم ہے جو ایم آئی 11 الٹرا پیش کرتا ہے۔ ویوو نے دیگر خصوصیات پر بھی سمجھوتہ نہیں کیا ہے ، اور آپ کو 12 جی پی ایل ڈی ڈی آر 5 ریم اور 256 جی بی یو ایف ایس 3.1 اسٹوریج ملتا ہے۔

عام وائرلیس کنیکٹیویٹی اور سینسرز کے علاوہ ، Vivo X60 Pro + میں پیچھے والے کیمرے کے لیزر آٹوفوکس سینسر ، ایک ڈسپلے فنگر پرنٹ سینسر ، اور این ایف سی ہے جو X60 پرو سے غائب تھا۔ بدقسمتی سے ، Vivo کی سب سے زیادہ پریمیم پیشکش سے کچھ اہم خصوصیات اب بھی غائب ہیں۔ میری رائے میں ، اسٹیریو اسپیکر ، ایک IP درجہ بندی ، اور وائرلیس چارجنگ تین بڑی غلطیاں ہیں ، جو اس کو محسوس کرتے ہیں کہ یہ نامکمل پرچم برداریاں ہیں۔ اس قیمت پر اور موجودہ مقابلہ کو دیکھتے ہوئے ، یہ ناقابل سزا ہے۔

ویوو کی اپنی مرضی کے مطابق اینڈروئیڈ سکن جسے فنٹچ او ایس کہا جاتا ہے اب ورژن 11.1 پر ہے ، اور یہ اینڈرائڈ 11 پر مبنی ہے۔ اس میں خصوصیات اور حسب ضرورت کے اختیارات کا ایک ہی سیٹ ہے جو ہم نے آخری بار ویوو ایکس 60 پرو پر دیکھا تھا۔ میری خواہش ہے کہ ویوو مڑے ہوئے ڈسپلے کے لئے حادثاتی طور پر ٹچ روک تھام کا آپشن پیش کرے ، کیوں کہ ایک ہاتھ سے ویڈیو فلمانے کی کوشش کرنا ناپسندیدہ ان پٹ کا باعث بن سکتا ہے۔ یہاں ایک ٹن پہلے سے نصب کردہ ایپس ہیں ، جن میں سے بیشتر کو انسٹال کیا جاسکتا ہے۔ مجھے خوشی تھی کہ ویوو کے کسی بھی اسٹاک ایپ نے اشتہارات یا بہت زیادہ ناپسندیدہ اطلاعات کے ذریعے مجھ پر بمباری نہیں کی۔

Vivo x60 نواز پلس جائزہ بندرگاہوں WW

Vivo X60 Pro + میں ڈسپلے میں فنگر پرنٹ سینسر ہے جو اچھی طرح سے کام کرتا ہے

جہاں تک اپڈیٹس کا تعلق ہے تو ، ویو کے پاس ہے حال ہی میں اعلان کیا کہ اس کے آنے والے ایکس سیریز فونز کو Android OS کے تین سال کی تازہ ترین معلومات ملیں گی۔ افسوس کی بات یہ ہے کہ X60 Pro + سمیت فون کی موجودہ فصل پر اس کا اطلاق نہیں ہوتا ہے۔ مستقبل میں اس میں تبدیلی کا امکان موجود ہے ، لیکن ابھی تک یہ واضح نہیں ہے کہ اینڈروئیڈ X60 Pro + کی کتنی نسلوں سے فائدہ اٹھائے گا۔

Vivo X60 Pro + کارکردگی اور بیٹری کی زندگی

Vivo X60 Pro + رہنے کے لئے ایک بہترین فون رہا ہے۔ فریم اور پیٹھ کے ہموار دھندلا بناوٹ کا مطلب یہ تھا کہ یہ ہمیشہ صاف اور قدیم نظر آتا ہے ، تب بھی جب میری انگلیاں نہ تھیں۔ 191 گرام وزن پورے جسم میں بہت اچھی طرح سے تقسیم کیا گیا ہے ، جس سے ایم ای 11 الٹرا اور ون پلس 9 پرو جیسے ہیوی وائٹس کے مقابلے میں اسے زیادہ روشنی ملتی ہے۔ 120Hz ریفریش ریٹ متحرک ہے اور 60 ہ ہرٹز پر ایسی ایپس میں گر جاتا ہے جن کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔

کارکردگی بھی تیز چل رہی تھی۔ یہاں تک کہ اس کی ساری گھنٹیاں اور سیٹیوں کے باوجود ، فنٹچ او ایس آسانی سے چلتا تھا اور اس میں مہارت حاصل کرنا آسان تھا۔ مجھے بائیو میٹرکس بھی بہت قابل اعتماد پایا ، فنگر پرنٹ سینسر ہو یا چہرے کی پہچان۔ ویوو X60 پرو + نے انٹو ٹو 9 میں بڑے پیمانے پر 8،23،367 پوائنٹس کے ساتھ بینچ مارک میں سازگار اسکور کیا ، اور گیک بینچ 5 میں ایک ٹھوس 1،133 سنگل کور اور 3،631 ملٹی کور پوائنٹس کے ساتھ دھات کا فریم گرم ہوجاتا ہے ، جس میں فون پر زور دیا جاتا ہے۔ امید کی جائے

فونز کے ڈسپلے پر ویڈیوز خاص طور پر ایچ ڈی آر مواد پر بہت اچھے لگتے ہیں۔ ایک اسپیکر زور سے چلا گیا لیکن اسٹیریو کی آواز بری طرح چھوٹ گئی تھی ، جو دیکھنے کے تجربے سے دور ہوگئی۔ کھیلوں نے طاقتور ایس او سی اور کافی حد تک رام کا شکریہ ادا کیا۔ فن ٹچ او ایس میں الٹرا گیم موڈ آپشن کی مدد سے آپ کو کھیل کے اندر سے ہی شارٹ کٹ سائڈبار تک رسائی مل سکتی ہے ، بصریوں اور آڈیو کو موافقت مل سکتی ہے اور یہاں تک کہ تیرتی ونڈوز میں کچھ ایپس کے پیغامات کا جواب بھی مل جاتا ہے۔

Vivo x60 نواز پلس جائزہ سیلفی کیو

Vivo X60 Pro + پر مکمل HD + ڈسپلے تیز اور واضح ہے

Vivo X60 Pro + میں عمدہ سائز کی 4،200mAh بیٹری ہے جو میرے عام استعمال سے ڈیڑھ دن تک آسانی سے چلتی تھی۔ اگر میں نے کیمرا بہت استعمال کیا یا گیمنگ کے لمبے سیشنز لگائے تو پھر اس میں تھوڑا بہت کمی واقع ہوئی لیکن میں پھر بھی ایک ہی الزام میں کم سے کم پورا دن سنبھال لیتا ہوں۔ اس بیٹری کو چارج کرنے میں زیادہ وقت نہیں لگا۔ ویوو کی 55 ڈبلیو فلیشچارج ٹیک آدھے گھنٹے میں بیٹری کو صفر سے تقریبا 70 فیصد تک چارج کرسکتی ہے۔ وائرلیس چارجنگ نے پریمیم کا تجربہ مکمل کرلیا ہوتا لیکن بدقسمتی سے ، اس کی حمایت نہیں کی گئی۔

Vivo X60 Pro + کیمرے

Vivo X60 Pro + میں وہی جیمبل کیمرا سسٹم پیش کیا گیا ہے جس میں X60 پرو ہے ، ساتھ ہی ZEISS T * کوٹنگ کے ساتھ عینک کو کم سے کم لینس لینا چاہئے۔ تاہم ، کچھ عینک اور سینسر کو اپ گریڈ کیا گیا ہے۔ مثال کے طور پر ، آپ کو آپٹیکل طور پر مستحکم 50 میگا پکسل کا سیمسنگ جی این 1 سینسر اور ایف / 1.57 یپرچر ملتا ہے۔ الٹرا وائیڈ کیمرا میں سونی IMX589 48 میگا پکسل کا سینسر استعمال کیا گیا ہے ، جو جیمبل سطح کی استحکام پیش کرتا ہے۔ آپ کو دو ٹیلی فوٹو فوٹو بھی ملتے ہیں۔ 32 میگا پکسل کا سنیپر جس میں 2 ایکس آپٹیکل زوم ہے ، اور 8 میگا پکسل کا سنیپر 5X آپٹیکل زوم کے ساتھ۔ Vivo X60 Pro + پورے طور پر 60 X تک ڈیجیٹل طور پر زوم کرسکتا ہے۔

Vivo x60 نواز پلس جائزہ کیمرے ڈبلیوڈبلیو

Vivo X60 Pro + پر کیمرے بہت متاثر کن ہیں

ہم نے پہلے ہی فون میں ٹیلیفون فوٹو کیمروں کی بڑی تفصیل سے جانچ کی ہے سپر زوم کیمرا شوٹ آؤٹ. خلاصہ یہ کہ ، کیمرے بہت قابل ہیں لیکن مجھے ایمی 11 الٹرا اور سیمسنگ گلیکسی ایس21 الٹرا کے ٹیلی فوٹو کیمرے جس سے 10X سے زیادہ میگنیفیکیشن پر شوٹنگ کر رہے ہیں ، خاص طور پر اس کے نیچے کچھ نشانات پائے گئے۔ . پورٹریٹ کیمرا (32 میگا پکسل) یقینا the دو ٹیلی کیمروں میں سے زیادہ مضبوط ہے ، کیوں کہ یہ عام طور پر بہتر معیار کی شبیہہ تیار کرتا ہے۔ تاہم ، اگر آپ بہتر رسائی چاہتے ہیں تو ، 8 میگا پکسل کا پیرسکوپ کیمرا آپ کو استعمال کرنے کی ضرورت ہوگی۔

Vivo X60 Pro + مرکزی کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro + الٹرا وسیع کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro + قریبی اپ کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro + 50X زوم (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

پرائمری ریئر کیمرا لوٹ کی بہترین تفصیلات حاصل کرتا ہے۔ اس کی تیار کردہ پکسل بنی تصاویر تیز ہیں۔ آبجیکٹ کی بہت اچھی تعریف ہوتی ہے ، اور رنگ گونج ہوتے ہیں حالانکہ وہ کبھی کبھی میرے ذائقہ کے لئے قدرے زیادہ واضح نظر آتے ہیں ، خاص طور پر اگر اس منظر میں سبز اور سرخ ہوتے۔ الٹرا وائڈ کیمرا میں کافی حد تک نظریہ فیلڈ موجود ہے لیکن کناروں پر موجود اشیاء آپ کو جس زاویے پر گولی مار رہے ہیں اس پر منحصر ہے کہ اس میں بہت زیادہ اسکیوڈ لگ سکتا ہے۔ قریبی اپ میں بہت اچھی تفصیلات اور من پسند پس منظر کلنک ہے۔ اگر آپ کسی مضمون سے بہت قریب ہوں گے تو کیمرا ایپ خود بخود میکرو موڈ میں تبدیل ہوجائے گی ، لیکن ضرورت پڑنے پر اسے بند کردیا جاسکتا ہے۔

کم روشنی والی تصاویر بھی بہت اچھی تفصیلات میں پیک کرتی ہیں۔ کیمرہ ایپ بہتر نمائش کے ل automatically خود بخود شٹر اسپیڈ کو گھٹاتی ہے۔ زوم کی کارکردگی رات کو اس وقت متاثر ہوتی ہے کیونکہ Vivo X60 Pro + تقریبا ہمیشہ ڈیجیٹل طور پر اپنے ٹیلی فوٹو فوٹو استعمال کرنے کی بجائے اپنے موضوع پر زوم کرتا ہے۔ تاہم ، اگر اس منظر کو اچھی طرح سے روشن کیا گیا ہے تو اس میں ان میں سے ایک استعمال ہوگا کہ آپ کتنا زوم کریں گے۔

ویوو ایکس 60 پرو + سپرمون موڈ 60 ایکس پر (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro + 2X زوم کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro + مرکزی کیمرے کا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

ایک بار جب میں نے تمام بیوٹی فلٹرز کو غیر فعال کردیا تو 32 میگا پکسل کے سیلفی کیمرے نے بہت ہی خوش کن نتائج برآمد ک.۔ بیک لیٹ سیلفیز اچھی طرح سے بے نقاب ہوگئی تھیں ، اور یہاں تک کہ کم روشنی میں لی گئی تصاویر میں بھی اچھی تفصیلات اور رنگ تھے کیمرہ ایپ شوٹنگ کے مختلف طریقوں کی پیش کش کرتی ہے۔ کچھ چال چلانے والے لیکن کچھ کارآمد ، جیسے سپرمون۔

Vivo X60 Pro + سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro + سیلفی کیمرا نمونہ (مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھپتھپائیں)

Vivo X60 Pro + ویڈیو ریکارڈنگ میں سبقت لے گیا۔ دن کے وقت میں مرکزی کیمرہ کے ساتھ گولی مار دی گئی 4K ویڈیوز میں بہترین استحکام اور وضاحت موجود تھی۔ یہاں تک کہ آپ اس سینسر کے ذریعے 8K 30fps تک گولی مار سکتے ہیں۔ کم روشنی میں بھی ویڈیو کا معیار اچھا رہا لیکن استحکام ناپسندیدہ گھماؤ کی وجہ سے ہوا۔ ‘الٹرا مستحکم’ موڈ میں سوئچ کرنے سے یہ درست ہوجاتا ہے ، لیکن فریم کافی حد تک کٹ جاتا ہے اور ریزولوشن 1080p تک محدود ہے۔ تیز ترین استحکام کے ل you ، آپ اس کے جمبل سسٹم کے ذریعہ الٹرا وائیڈ کیمرا پر سوئچ کرسکتے ہیں۔ اگر آپ فلم بندی کے دوران تمام کیمرے کے درمیان تبدیل کرنے کی لچک چاہتے ہیں تو ، آپ کو قرارداد کو 1080p پر چھوڑنا ہوگا۔

دو اور خصوصیات جن کے تذکرہ کے مستحق ہیں وہ ہیں HDR10 + ویڈیو ریکارڈنگ اور پرو ویڈیو وضع۔ Vivo X60 Pro + 4K تک بہت اچھی HDR ویڈیوز شوٹ کرسکتا ہے ، اور یہ فون کے نمائش میں بہت اچھے لگتے ہیں۔ پرو ویڈیو موڈ نمائش چیک یا فوکس پیکنگ کے لئے زیبرا پیٹرن جیسی خصوصیات ، اور ایک سے زیادہ فریمریٹ آپشنز جیسے 24 ایف پی ایس ، 25 ایف پی ایس ، 50 ایف پی ایس ، کو معمول کے مطابق پیش کرتا ہے۔

سزا

Vivo X60 Pro + کسی حد تک X60 پرو سے زیادہ اپنے پریمیم کا جواز پیش کرتا ہے ، لیکن مکمل طور پر نہیں۔ سٹیریو اسپیکر ، ایک IP درجہ بندی ، اور وائرلیس چارجنگ وہ خصوصیات ہیں جو موجود ہونی چاہئیں تھیں ، لیکن ایسی نہیں ہیں۔ پلٹائیں طرف ، کیمرے بہتر ہیں ، ایس او سی زیادہ طاقتور ہے ، اور چارج کرنا تیز تر ہے۔ X60 پرو + میں بھی ایک عمدہ ڈسپلے ہے ، حالانکہ یہ اب بھی صرف مکمل-ایچ ڈی + ہے ، اور اس کی تعمیر کے معیار اور ڈیزائن کو واقعتا it اس میں نمایاں ہونے میں مدد ملتی ہے۔

یہ اس کا ایک بہت بڑا متبادل ہے ایم آئی 11 الٹرا اور ون پلس 9 پرو ، خاص طور پر اگر آپ بہت ساری ویڈیوز بنا رہے ہوں گے۔ استحکام کا نظام واقعتا a ایک طبقاتی عمل ہے اور اگر آسانی سے نہ ہو تو یہ آسانی سے ایک بہترین درجہ کا کام ہے سب سے بہتر ، یہ کہ آپ کو آج کسی بھی Android فون پر مل جائے گا۔ چونکہ ایم آئی 11 الٹرا حقیقت میں بھارت میں فروخت پر کب آئے گا اس کے بارے میں کوئی اطلاع نہیں ہے ، اس قیمت پر آپ کا واحد دوسرا آپشن ہے ون پلس 9 پرو. سیمسنگ اور ایپل کے پرچم بردار فون بھی اسی قیمت سے شروع ہوتے ہیں ، یہ دونوں ہی X60 Pro + سے آئی پی کی درجہ بندی ، وائرلیس چارجنگ ، اور سٹیریو اسپیکر جیسے خصوصیات پیش کرتے ہیں۔

کیا آپ کو Vivo X60 Pro + خریدنا چاہئے؟ میں تھوڑی دیر انتظار کرنے کا مشورہ دوں گا ، کیوں کہ اس کا جانشین ممکنہ طور پر بالکل کونے کے آس پاس ہے۔ ایکس 60 سیریز مارچ میں شروع کی گئی تھی اور ہم پہلے ہی موجود ہیں X70 سیریز کے بارے میں افواہوں کو سن رہا ہے ممکنہ طور پر ستمبر میں پہنچنا۔ امکان ہے کہ نئی سیریز میں X60 پرو + کا جانشین ہوگا ، جو اگر ویو سن رہا ہے تو ، موجودہ ماڈل کی کوتاہیوں کو دور کرے۔ اس کے علاوہ ، یہ نئی سیریز اگلے تین سالوں کے لئے گارنٹیڈ اینڈرائیڈ OS کی تازہ کاریوں کے اہل بھی ہوگی ، جیسا کہ Vivo کی طرف سے وعدہ کیا. ان تمام عوامل پر غور کرتے ہوئے ، فیصلہ کرنے سے پہلے کچھ زیادہ انتظار کرنے سے تکلیف نہیں ہوگی۔


cryptocurrency میں دلچسپی رکھتے ہیں؟ ہم وزیر ایکس کے سی ای او نشچل شیٹی اور ویک اینڈ انوسٹینگ کے بانی آلوک جین کے ساتھ کریپٹو پر ہر چیز پر تبادلہ خیال کرتے ہیں۔ مداری، گیجٹس 360 پوڈ کاسٹ۔ مداری دستیاب ہے ایپل پوڈکاسٹس، گوگل پوڈکاسٹس، سپوٹیفی، ایمیزون موسیقی اور جہاں بھی آپ اپنے پوڈ کاسٹ حاصل کریں۔



Source link

Leave a Comment